quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Genoteerdquote:
I feel youquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
godver weer m'n orginele tt geblocked door @:coco
Blijven doneren.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
godver weer m'n orginele tt geblocked door @:coco
Oh die had ik niet herkendquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:08 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja nepwimpers is wel gelijk over en sluiten ja.
We sturen je nu terug naar de tubequote:Op donderdag 23 mei 2024 20:09 schreef RipCity het volgende:
Deze vrouw herkauwt alles 100x?
Of ze slaat het op in haar wangen?
Van een afstandje observeren hoe z'n vrouw "contact maakt" met een andere gozert. Reuze interessant vindt ie het.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
deze man is echt een enorme cuck denk ik
quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:35 schreef RamboDirk het volgende:
Dit is de woonbegeleider van @:klaasweetalles
vond het de leukste avond van de weekquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Graag je review voor de aanwezige gezellige users @:mortaxx
Eensquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vond het de leukste avond van de week
waarom quote je mij altijd Habibiquote:Op donderdag 23 mei 2024 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zie je dat jij altijd net @:tjacka bent
Voor de schattige juffies. Of oneliners.quote:
waarom denk je dat ik iets heb met juffiesquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor de schattige juffies. Of oneliners.
Ik kijk zo even terug of ik een geschikte kandidaat ziequote:Op donderdag 23 mei 2024 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
dit is een vrouwtje voor @:vrijgevochten
Liefde overwint allesquote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
zeeland en arnhem.. de redactie kon geen gristen in de buurt vinden?
Inderdaad leuk. Vraag me af of ze die bewust met Hindoestanen matchen, want was laatst ook al zo'n date. Maak ik als witte man wel kans?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Leuke Suri chick praat wel een beetje trage Suri stijl
als jij aangeeft op koelies te vallen doet de redactie dat heus wel. Lekker wokequote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad leuk. Vraag me af of ze die bewust met Hindoestanen matchen, want was laatst ook al zo'n date. Maak ik als witte man wel kans?
Ookquote:
Ze vragen er misschien omquote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad leuk. Vraag me af of ze die bewust met Hindoestanen matchen, want was laatst ook al zo'n date. Maak ik als witte man wel kans?
Ja moet wel idd.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze vragen er misschien om
Zoals Eindhoven altijd om Eindhoven vraagt
Over welke trui gaat dit, Hilvarenbeek ligt niet in Twente?quote:
Ik hoorde alleen Twentequote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Over welke trui gaat dit, Hilvarenbeek ligt niet in Twente?
lampen, camera'squote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ben wel benieuwd hoe die plafonds eruit zien daar
Ze kijken soms ook naar boven als ze “toeters en bellen” zeggen
Ja maar wil wel zien hoe sfeerverhogend het dan isquote:
Hij wacht haar buiten opquote:
Nog niet eerder gehoordquote:
Lolquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
Maar dan wel de tv nodig hebben om een partner te vinden. Ironisch.
Prettig weekend!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bon betekent goed in het Frans.
Goed weekend allemaal.
Jammer, kan het niet zien, ik ben even een weekendje in het Sauerland.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
@:mizzezamy deze trui uit Twente
Kan dit bij een date?
Present. Moest ff mijn stoommaaltijd in de magnetron doen.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:32 schreef Bugno3 het volgende:
@:Pisces29
@:Coco
@:DKUp
@:MizzezAmy
@:Sapstengel
@:Mortaxx
Eet smakelijkquote:Op maandag 27 mei 2024 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Present. Moest ff mijn stoommaaltijd in de magnetron doen.
Hier schrik ik vanquote:Op maandag 27 mei 2024 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Present. Moest ff mijn stoommaaltijd in de magnetron doen.
Nou, zielig.quote:
Nooit zin om te koken. En elke dag afhaal loopt ook snel in de papieren. Daarom keer een gezonde stoommaaltijd of maaltijdsalade tussendoor.quote:
Bij stoommaaltijden uit de magnetron zou ik ook geen zin meer in eten hebben.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nooit zin om te koken. En elke dag afhaal loopt ook snel in de papieren. Daarom keer een gezonde stoommaaltijd of maaltijdsalade tussendoor.
Oh die van de AH is wel prima, stuk beter dan de gemiddelde magnetronmaaltijd. Tagliatelle zalm.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bij stoommaaltijden uit de magnetron zou ik ook geen zin meer in eten hebben.
We gaan er niet uitkomen, maar ik heb een verse binnen 15 minuten op tafel. En dan zonder alle slechte toevoegingen etc.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh die van de AH is wel prima, stuk beter dan de gemiddelde magnetronmaaltijd. Tagliatelle zalm.
En eten heb ik altijd zin in, dat is niet het probleem.
Ik ontvang graag een heerlijke pastasaus in DM. Voor bij tagliatelle.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
We gaan er niet uitkomen, maar ik heb een verse binnen 15 minuten op tafel. En dan zonder alle slechte toevoegingen etc.
Waarom per dm?quote:Op maandag 27 mei 2024 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ontvang graag een heerlijke pastasaus in DM. Voor bij tagliatelle.
Pasta duurt ook niet lang nee. Misschien moet ik meedoen aan first dates en iemand zoeken die van koken houd.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
We gaan er niet uitkomen, maar ik heb een verse binnen 15 minuten op tafel. En dan zonder alle slechte toevoegingen etc.
Ik wilde ontopic blijven in dit aangename bad.quote:
Gewoon zelf sigaretten klikken denk ik en 2 dagen max met een bus tabak.quote:
Haai haaiquote:
Hey halloquote:
Waarom niet?quote:
quote:Op maandag 27 mei 2024 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is geen reden voor, het is er gewoon niet
Ik had dat met mijn eigen familie ook. Maar ben nu wel familiemens met mn schoonfamilie.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is geen reden voor, het is er gewoon niet
Stukje alcoholisme. Avondje NAC ja tochquote:Op maandag 27 mei 2024 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Krijgen we ook nog het hele Bourgondische.
Viel mij ook op. Raaf-achtig zwartquote:Op maandag 27 mei 2024 20:06 schreef Bugno3 het volgende:
Zij heeft van die zwarte kraaloogjes. Weinig oogwit. Raar.
Virusquote:Op maandag 27 mei 2024 20:07 schreef Sapstengel het volgende:
Covid is absoluut geen griep. Wat is dit voor wappieverhaal.
Bestempel jij dit als Manic Monday?quote:
Ik heb wel eens gelezen dat het juist een red flag is wanneer je lang single bent of nooit date.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:11 schreef Gibson88 het volgende:
Ben je al lang vrijgezel, vind ik toch wel een red flag vraag.
Forever singles zou ik lekker skippenquote:Op maandag 27 mei 2024 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat het juist een red flag is wanneer je lang single bent of nooit date.
quote:Op maandag 27 mei 2024 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Forever singles zou ik lekker skippen
Tsja zo is er altijd wel iets.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat het juist een red flag is wanneer je lang single bent of nooit date.
Jij zoekt niks serieus. Dan moet je niet piepen.quote:
Ik denk nu aan de OMEN films. My favorite.quote:
Ik heb redelijk wat jaren gestudeerd met merendeel jongens. Wat een hel was dat.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja is altijd zo met vrouwen, altijd wel iets te zeuren.
Ik zal maar geen Gerda/Karen zoekenquote:Op maandag 27 mei 2024 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja is altijd zo met vrouwen, altijd wel iets te zeuren.
Ja iedereen heeft wel iets. Daarom ben ik forever single, heb ik er alleen last van mezelf en niemand van mij.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb redelijk wat jaren gestudeerd met merendeel jongens. Wat een hel was dat.
Je arme viervoeter.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja iedereen heeft wel iets. Daarom ben ik forever single, heb ik er alleen last van mezelf en niemand van mij.
Ja voor haar ben ik niet lastig en inderdaad geef haar enkel liefde. Een hond kies je zelf voor, dus dan steek ik er ook de tijd in die nodig is. Daarom kies ik ook bewust niet voor een relatie.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je arme viervoeter.Maar die geef je enkel liefde natuurlijk.
Goededagschotelquote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Zwoeler kijken
Een knipoog
Een ordinair randje
Hoe veel ook echt? Oneindige stroom Bourgondiers. Alsof we terug in de tijd van Filips de Stoute zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Maar je mag niet zeggen dat de debieltjes in dit programma uit het zuiden komen
Ik denk dat ik al jouw dates in een volksbuurt plaats.quote:
Wat betreft de laatste paar zeker gelijk. Nouja eentje was buitenlands, maar die woonde ook in een volksbuurt.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al jouw dates in een volksbuurt plaats.
DE PAREL UIT OSSquote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:58 schreef Bugno3 het volgende:
Nikki vind ik wel een stuk leuker dan die naamnoemer met coltrui.
Mensen die na 1 seconde al bij de naam noemen, zakelijk nog een grotere giller.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
“Ja Nikki, weet je wat het is Nikki, maar Nikki”
Een man die te lief is, is vaak een te natte krant zonder mening.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zelfde als “jaa maar ik heb wel tegengas nodig hoorrrr, beetje bad boy hihi”
Ook enkel te vinden in de volksbuurt en het woonwagenkamp.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Indianenstam.
Maar dan liever Cheyenne.
Ja is wel een 100% volksbuurtnaamquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook enkel te vinden in de volksbuurt en het woonwagenkamp.
Geloven in Jezus is gewoon spiritualiteit hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben spiritueel aangelegd
- ben je dan ook christelijk
Hij straalt in ieder geval wel positiviteit uitquote:Op woensdag 29 mei 2024 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Hij is wat simpel maar weet zich beter te verkøpen uit het øøsten
Zeker. Zij ook.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:34 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Hij straalt in ieder geval wel positiviteit uit
Wil jij ook in het bad vanavond connecten?quote:
Zeker, ik moet nog avondetenquote:Op woensdag 29 mei 2024 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wil jij ook in het bad vanavond connecten?
Nu ik het gevoel heb dat ik je echt makkelijk aan een meisje zou kunnen matchen ben ik wel benieuwd hoe je eruitzietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |