Hij wacht haar buiten opquote:
Nog niet eerder gehoordquote:
Lolquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
Maar dan wel de tv nodig hebben om een partner te vinden. Ironisch.
Prettig weekend!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bon betekent goed in het Frans.
Goed weekend allemaal.
Jammer, kan het niet zien, ik ben even een weekendje in het Sauerland.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
@:mizzezamy deze trui uit Twente
Kan dit bij een date?
Present. Moest ff mijn stoommaaltijd in de magnetron doen.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:32 schreef Bugno3 het volgende:
@:Pisces29
@:Coco
@:DKUp
@:MizzezAmy
@:Sapstengel
@:Mortaxx
Eet smakelijkquote:Op maandag 27 mei 2024 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Present. Moest ff mijn stoommaaltijd in de magnetron doen.
Hier schrik ik vanquote:Op maandag 27 mei 2024 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Present. Moest ff mijn stoommaaltijd in de magnetron doen.
Nou, zielig.quote:
Nooit zin om te koken. En elke dag afhaal loopt ook snel in de papieren. Daarom keer een gezonde stoommaaltijd of maaltijdsalade tussendoor.quote:
Bij stoommaaltijden uit de magnetron zou ik ook geen zin meer in eten hebben.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nooit zin om te koken. En elke dag afhaal loopt ook snel in de papieren. Daarom keer een gezonde stoommaaltijd of maaltijdsalade tussendoor.
Oh die van de AH is wel prima, stuk beter dan de gemiddelde magnetronmaaltijd. Tagliatelle zalm.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bij stoommaaltijden uit de magnetron zou ik ook geen zin meer in eten hebben.
We gaan er niet uitkomen, maar ik heb een verse binnen 15 minuten op tafel. En dan zonder alle slechte toevoegingen etc.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh die van de AH is wel prima, stuk beter dan de gemiddelde magnetronmaaltijd. Tagliatelle zalm.
En eten heb ik altijd zin in, dat is niet het probleem.
Ik ontvang graag een heerlijke pastasaus in DM. Voor bij tagliatelle.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
We gaan er niet uitkomen, maar ik heb een verse binnen 15 minuten op tafel. En dan zonder alle slechte toevoegingen etc.
Waarom per dm?quote:Op maandag 27 mei 2024 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ontvang graag een heerlijke pastasaus in DM. Voor bij tagliatelle.
Pasta duurt ook niet lang nee. Misschien moet ik meedoen aan first dates en iemand zoeken die van koken houd.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
We gaan er niet uitkomen, maar ik heb een verse binnen 15 minuten op tafel. En dan zonder alle slechte toevoegingen etc.
Ik wilde ontopic blijven in dit aangename bad.quote:
Gewoon zelf sigaretten klikken denk ik en 2 dagen max met een bus tabak.quote:
Haai haaiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |