Tsja zo is er altijd wel iets.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat het juist een red flag is wanneer je lang single bent of nooit date.
Jij zoekt niks serieus. Dan moet je niet piepen.quote:
Ik denk nu aan de OMEN films. My favorite.quote:
Ik heb redelijk wat jaren gestudeerd met merendeel jongens. Wat een hel was dat.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja is altijd zo met vrouwen, altijd wel iets te zeuren.
Ik zal maar geen Gerda/Karen zoekenquote:Op maandag 27 mei 2024 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja is altijd zo met vrouwen, altijd wel iets te zeuren.
Ja iedereen heeft wel iets. Daarom ben ik forever single, heb ik er alleen last van mezelf en niemand van mij.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb redelijk wat jaren gestudeerd met merendeel jongens. Wat een hel was dat.
Je arme viervoeter.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja iedereen heeft wel iets. Daarom ben ik forever single, heb ik er alleen last van mezelf en niemand van mij.
Ja voor haar ben ik niet lastig en inderdaad geef haar enkel liefde. Een hond kies je zelf voor, dus dan steek ik er ook de tijd in die nodig is. Daarom kies ik ook bewust niet voor een relatie.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je arme viervoeter.Maar die geef je enkel liefde natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |