Volgende week Free Your Mind. Water moet nog wel wel een beetje zakken.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:35 schreef StateOfMind het volgende:
Blijkbaar is vandaag Emporium, en het ziet er naar uit dat het vandaag droog blijft, en zelfs kans op een flets zonnetje.
Hopelijk staat de wind goed, dan kan ik meegenieten.
Op zich wel gunstig als je een Miss Wet T-shirt wedstrijd wil organiserenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:30 schreef xpompompomx het volgende:
Toch fijn dat het inmiddels zo vochtig is dat de was ook niet meer wil drogen
Dat is wel jammer helaas, maar dit seizoen kan absoluut niet meer stuk.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:35 schreef StateOfMind het volgende:
Dat is dan iig nog iets positiefs, dat de kans op zeer hoge temperaturen kleiner is
Gek, daar kan ik me totaal niks bij voorstellen. Hier in Assen is het al zeker een maand droog, warm en zonnig. Bijzonder dat het in zo'n klein land zoveel kan verschillenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een vies goor vuil kutweer vandaag. Al de hele dag regen zowat. Weer tot over je enkels door de blub. Ben er zo klaar mee.
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:34 schreef MissButterflyy het volgende:
Heb even wat gelezen over het weer, en het kletsnatte voorjaar van 1983 met daarna een zonnige warme zomer is echt een uitzondering.
Hoe meer regen er valt in de lente, hoe meer er verdampt en er nieuwe buien kunnen ontstaan. De kans is nog het grootste dat we ook een natte zomer gaan krijgen. Zeker in juni in ieder geval. En de kans op zeer hoge temperaturen wordt een stuk kleiner.
Met de juiste stroming kan dat alsnog makkelijk gebeuren, hoor. Genoeg voorbeelden afgelopen maanden dat de temperatuur makkelijk omhoog kan schieten en het zeker wel warm kan worden.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:35 schreef StateOfMind het volgende:
Dat is dan iig nog iets positiefs, dat de kans op zeer hoge temperaturen kleiner is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |