abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213665408
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 11:49 schreef Ulx het volgende:

[..]
Gezien de uitspraken van de regeringen hebben ze dat al geslikt als zoete koek.
Ik bedoel uiteraard de Israëlische ministerie van BuZa :')
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_213665440
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 10:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
Relaties met Israelische Universiteit Bezalel Academie in Jeruzalem worden verbroken maar banden met Palestijnse Universiteiten daar hoor je niemand over.
Knip
Nou. De twaalf universiteiten in Gaza zijn geheel of grotendeels vernietigd. Met die twaalf universiteiten zijn in ieder geval alle banden volledig verbroken :D

Al-Aqsa University
twitter

twitter

Islamic University of Gaza
twitter

Al-Israa University
twitter

Al-Quds Open University
twitter

Al Azhar University
twitter

twitter

University of Palestine
twitter

Dar al-Kalima University
twitter

Van de volgende drie kan ik nu geen beelden vinden. Er zijn alleen artikelen die vermelden dat ze grotendeels verwoest zijn. De Hassan 2 had niet eens verwoest hoeven worden want met die nieuwe bufferzone is de universiteit ineens geheel en totaal overbodig geworden haha
Palestine Technical College
University College of Applied Sciences
Hassan II University of Agriculture and Environmental Sciences
pi_213665581
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 12:06 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Nou. De twaalf universiteiten in Gaza zijn geheel of grotendeels vernietigd. Met die twaalf universiteiten zijn in ieder geval alle banden volledig verbroken :D

Al-Aqsa University
[ x ]
[ x ]

[ x ]

Al-Israa University
[ x ]

Al-Quds Open University
[ x ]

Al Azhar University
[ x ]
[ x ]

University of Palestine
[ x ]

Dar al-Kalima University
[ x ]

Van de volgende drie kan ik nu geen beelden vinden. Er zijn alleen artikelen die vermelden dat ze grotendeels verwoest zijn. De Hassan 2 had niet eens verwoest hoeven worden want met die nieuwe bufferzone is de universiteit ineens geheel en totaal overbodig geworden haha
Om even te reageren op je vorige reactie:

Uiteraard hebben we na de tweedewerel-oorlog afspraken gemaakt, maar vaak is dat gewoon een papierenwerkelijkheid. Want als dat niet zo was, dan had men toch allang iets gedaan aan israel hun bezetting beleid? het tegendeel is realiteit.
pi_213665605
Is er nou werkelijk niemand die die IDF soldaten aan het verstand brengt dat filmpjes maken waarin je cynisch tot zelfs blij doet wat betreft de vernietiging die je hebt aangebracht, niet heel verstandig is vanuit pr opzicht ?
pi_213665670
quote:

[..]
De twaalf universiteiten in Gaza
Aardig wat voor een plek met 2 miljoen inwoners.
pi_213665675
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 12:24 schreef theunderdog het volgende:
Is er nou werkelijk niemand die die IDF soldaten aan het verstand brengt dat filmpjes maken waarin je cynisch tot zelfs blij doet wat betreft de vernietiging die je hebt aangebracht, niet heel verstandig is vanuit pr opzicht ?
Het werkte prima voor Hamas.
pi_213665677
quote:

[..]

Al-Aqsa University
[ x ]
[ x ]

[ x ]

Al-Israa University
[ x ]

Al-Quds Open University
[ x ]

Al Azhar University
[ x ]
[ x ]

University of Palestine
[ x ]

Dar al-Kalima University
[ x ]

Waarom doet Israël dit? Serieuze vraag. Help mij het te begrijpen. @HowardRoark @Cuendillar @Vallon @Tekashi
pi_213665687
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 12:31 schreef Ulx het volgende:

[..]
Jij mag sympathie hebben voor Hamas, beste UlX. Maar val mij daar niet mee lastig.
pi_213665751
quote:

[..]
Aardig wat voor een plek met 2 miljoen inwoners.
En van de oelewappers die hun diploma halen zal bijna 80% de rest van zijn leven werkloos zal zijn :')
  vrijdag 24 mei 2024 @ 12:43:02 #35
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213665773
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 12:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Waarom doet Israël dit? Serieuze vraag. Help mij het te begrijpen. @:HowardRoark @:Cuendillar @:Vallon @:Tekashi
Hmm. Ik zou het eigelijk niet weten. Maar wat is er mis met het neerhalen van een paar zwaar beschadigde gebouwen? Dat scheelt weer werk bij de heropbouw.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_213665857
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 12:22 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Om even te reageren op je vorige reactie:

Uiteraard hebben we na de tweedewerel-oorlog afspraken gemaakt, maar vaak is dat gewoon een papierenwerkelijkheid. Want als dat niet zo was, dan had men toch allang iets gedaan aan israel hun bezetting beleid? het tegendeel is realiteit.
Wij, het westen, hebben iets goed te maken met de Israëliër en is de Israëliër zoals ons. Daarnaast is die Palestijn (bijna) niet christelijk, zijn ze agressief en was (hoorde bij) dat stuk grond voor 1948 juridisch geen land. Dus zonder de wil van Israël hebben ze vette pech. Het gaat voor die Palestijnen de komende jaren alleen maar vervelender worden.

Enigszins eigen schuld, andere kant moeten wij dan, ook weer, even slikken dat er in dit geval collectief gestraft wordt wat niet past bij ons juridisch systeem of waarden
pi_213665878
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 12:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm. Ik zou het eigelijk niet weten. Maar wat is er mis met het neerhalen van een paar zwaar beschadigde gebouwen? Dat scheelt weer werk bij de heropbouw.
Heeft het israelische leger meer tank of meer bulldozers?
pi_213665885
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 12:53 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Wij, het westen, hebben iets goed te maken met de Israëliër. Daarnaast is die Palestijn (bijna) niet christelijk, zijn ze agressief en was (hoorde bij) dat stuk grond voor 1948 juridisch geen land. Dus zonder de wil van Israël hebben ze vette pech. Het gaat voor die Palestijnen de komende jaren alleen maar vervelender worden.

Enigszins eigen schuld, andere kant moeten wij dan, ook weer, even slikken dat er in dit geval collectief gestraft wordt wat niet past bij ons juridisch systeem of waarden
Ooohneee... geloof je in die mythe..

Dat historische schuldgevoel was er in het begin. Zo ongeveer tussen de jaren 60 en 80. Maar daarna Is Israel gewoon een uitstekende bondgenoot worden. Onze ogen en oren in het Midden-Oosten, goed voor de wapenindustrie, handel.
pi_213665924
quote:

[..]
Waarom doet Israël dit? Serieuze vraag. Help mij het te begrijpen. @:HowardRoark @:Cuendillar @:Vallon @:Tekashi
Vanuit tactische overwegingen waarschijnlijk.

Universiteiten liggen vaker op doorgaande (militaire) wegen en in een conflict kunnen hoge gebouwen zorgen voor een liability, een risico sluit je snel en effectief uit bij het volledig wegnemen van het gebouw; ook zo de hoogte onbruikbaar te maken voor een vuur-positie.

Aangezien er al een gecombineerde strijd aanwezig was zal dit opgevoerd kunnen worden als mogelijkheid. Maar ik vermoed dat het een combinatie is van factoren - waar ook wraak een onderdeel zal zijn van de afweging. Nadeel vind ik dan weer dat deze afweging ook nog een meer dan vaak alleen per decreet al afgemaakt mag worden door een aanvoerder van het battalion - althans, naar ik begreep gebeurd dat nu vaker.

Bij misstanden zou men dan moeten opstaan tegen meerderen en eisen voor onderzoek - dat gebeurd niet en dat is een schande. Maar nu komen we weer bij de cirkel van een paar topics steeds geleden.
pi_213666015
quote:

[..]
Werden gebruikt voor opslag van wapens, ontwikkeling van wapens, infrastructuurhub, trainingsfaciliteit Hamas, lancering raketten.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator vrijdag 24 mei 2024 @ 13:22:23 #41
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_213666157
twitter

(lol)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_213666352
quote:

[..]
Als je dit moet vragen, dan weet ik niet of je het antwoord wil horen.

Als de universiteiten gebombardeerd zijn, dan is dat omdat Hamas er zat, of omdat het gebouw kenmerken had die militair van belang zijn.
Intolerant voor intolerantie
  vrijdag 24 mei 2024 @ 13:47:50 #43
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213666430
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 13:22 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]

(lol)
De tering hey :{
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 24 mei 2024 @ 13:54:08 #44
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213666478
quote:

[..]
Tegen Hamas lopen anders strafrechtelijke zaken bij het ICC. Net als tegen Netanyahu en Gallant overigens, vanwege de berg bewijzen van oorlogsmisdaden begaan door het IDF.
Antifa
  vrijdag 24 mei 2024 @ 13:54:26 #45
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213666480
quote:
[ x ]

(lol)
Maar die slogan is niet adopted by Hamas.
Antifa
  vrijdag 24 mei 2024 @ 13:57:08 #46
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213666504
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 13:54 schreef VoMy het volgende:

[..]
Tegen Hamas lopen anders strafrechtelijke zaken bij het ICC. Net als tegen Netanyahu en Gallant overigens, vanwege de berg bewijzen van oorlogsmisdaden begaan door het IDF.
Hamas, Netanyahu en Gallant zo hoepla even gelijktrekken is wel echt top beste VoMy _O- _O- _O- _O- 8)7
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_213666520
quote:
[ x ]

(lol)
:{

Spanje heeft natuurlijk een lange historie van Jodenhaat, maar waarom nu?
Intolerant voor intolerantie
pi_213666545
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 13:57 schreef Molo het volgende:

[..]
Hamas, Netanyahu en Gallant zo hoepla even gelijktrekken is wel echt top beste VoMy _O- _O- _O- _O- 8)7
Netanyahu en Gallant hebben meer doden op hun geweten dan Hamas beste Molo. Uiteraard zou Hamas wel meer willen maar kunnen ze dat niet omdat ze niet bij machte zijn. Netanyahu zou ook meer willen maar kan dat niet omdat de wereld meekijkt.
pi_213666563
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 14:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Netanyahu en Gallant hebben meer doden op hun geweten dan Hamas beste Molo. Uiteraard zou Hamas wel meer willen maar kunnen ze dat niet omdat ze niet bij machte zijn. Netanyahu zou ook meer willen maar kan dat niet omdat de wereld meekijkt.
Ik zou wel meer willen poepen, maar dat ken niet. ja, gewoon omdat er niet meer komt.

Wat hebben we in hemelsnaam aan dit soort speculaties?
  vrijdag 24 mei 2024 @ 14:04:38 #50
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213666567
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 14:00 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
:{

Spanje heeft natuurlijk een lange historie van Jodenhaat, maar waarom nu?
Deze vrouw is van de recent opgericht Spaanse partij Sumar. Staat overal aangeduid als radicaal tot extreemlinks en dit is dan wat je krijgt. Binnen zulke kringen mensen vinden het geen probleem om op te roepen voor de vernietiging van Israël omdat zij van mening zijn dat Israël geen bestaansrecht heeft en dus eigenlijk vernietigd zou moeten worden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')