abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 mei 2024 @ 17:14:08 #26
163650 Greys
pi_213658472
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 16:36 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik denk dat het Joost allemaal aan z'n reet kan roesten. Die moest toch al niets hebben van dat mediateam van Eurovisie.
En terecht. Zo bleek.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 mei 2024 @ 17:17:48 #27
163650 Greys
pi_213658530
Ik probeer al een tijdje het interview terug te vinden waarin Joost in Malmö op camera zei dat hij de social media van Eurovision 'questionable' vindt. Iemand dat héél toevallig ergens onlangs nog tegengekomen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213658552
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2024 17:17 schreef Greys het volgende:
Ik probeer al een tijdje het interview terug te vinden waarin Joost in Malmö op camera zei dat hij de social media van Eurovision 'questionable' vindt. Iemand dat héél toevallig ergens onlangs nog tegengekomen?
Volgens mij was dat op Schiphol? In dat zwarte pak, bij de Telegraaf volgens mij of Nu.nl?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 mei 2024 @ 17:22:10 #29
163650 Greys
pi_213658578
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2024 17:19 schreef Em31 het volgende:

[..]
Volgens mij was dat op Schiphol? In dat zwarte pak, bij de Telegraaf volgens mij of Nu.nl?
Ja? Ik twijfel zo haha. Heb tot nu toe interviews terug zitten kijken die al in Malmö waren maar omdat ik dus dácht dat het daar was maar je kan goed gelijk hebben dus dan ga ik die van Schiphol ook even terugzoeken. Dank je!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 23 mei 2024 @ 17:25:24 #30
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_213658607
Heeft iemand ondertussen al een teken van leven van Gover ontdekt? Begin me wat zorgen te maken. Zelfs op de Social media van Joost/cameravrouw/tantubeats etc kom ik hem nergens tegen. Best apart
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_213658654
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 17:25 schreef Tinkepink het volgende:
Heeft iemand ondertussen al een teken van leven van Gover ontdekt? Begin me wat zorgen te maken. Zelfs op de Social media van Joost/cameravrouw/tantubeats etc kom ik hem nergens tegen. Best apart
Ja, die zoek ik ook al een poos. Misschien probeert hij onzichtbaar te zijn, zodat de wind overwaait.
Al hopen wij dat het onweert bij EBU. :7
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_213658671
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2024 17:17 schreef Greys het volgende:
quote:
Ik ben het niet helemaal eens met de social media van de EBU. Ik zou het zelf niet zo doen. Ik betwijfel of de motivatie achter hun social media wel goed is, of hun morele kompas helemaal klopt. Dat gezegd hebbende, leg ik me er bij neer. Ik doe mee aan een wedstrijd en daar gelden regels. Mijn broer zei altijd: Joost, zelfs jij zult ooit dingen moeten doen die je niet wilt. Nou, daar zijn we dan. Thanks, bro!
https://www.hln.be/muziek(...)l-in-malmo~a690add5/
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 mei 2024 @ 17:38:31 #33
163650 Greys
pi_213658740
quote:
Oeh! Kijk!
Ik weet zo goed als zeker dat ik daar ook een klein filmpje van heb gezien en dan weet ik nu waar ik kan zoeken daarnaar. Dankjewel.

Het klopte achteraf dus wel. Van dat morele kompas... Jammer dat het hem op een gegeven moment toch de das om heeft gedaan dat hij er niet meer tegen kon. (Waarschijnlijk in combinatie met die ook al filmende Keren Kut van de Israëlische delegatie en dat dit de druppel was.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213658751
quote:
Ah geen Schiphol, al dacht ik dat hij ook iets gezegd had over de repetities op TikTok enzo. Maar het voelt ondertussen ook al heel lang geleden. :')
pi_213658762
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2024 17:38 schreef Greys het volgende:

[..]
Oeh! Kijk!
Ik weet zo goed als zeker dat ik daar ook een klein filmpje van heb gezien en dan weet ik nu waar ik kan zoeken daarnaar. Dankjewel.

Het klopte achteraf dus wel. Van dat morele kompas... Jammer dat het hem op een gegeven moment toch de das om heeft gedaan dat hij er niet meer tegen kon. (Waarschijnlijk in combinatie met die ook al filmende Keren Kut van de Israëlische delegatie en dat dit de druppel was.)
Dat hele team zal ook wel snel een hekel aan ‘m hebben gekregen, dus ze zullen wel trots zijn.
pi_213658799
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2024 17:41 schreef Em31 het volgende:

[..]
Dat hele team zal ook wel snel een hekel aan ‘m hebben gekregen, dus ze zullen wel trots zijn.
Ik geloof best dat ze hem een arrogante zak vonden. Als hij je niet mag kan hij dat volgens mij ook moeilijk verbergen. Maar ja, hij heeft gewoon gelijk. Hun sociale media-beleid zuigt. Hun hele beleid zuigt :)
pi_213658840
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 17:46 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik geloof best dat ze hem een arrogante zak vonden. Als hij je niet mag kan hij dat volgens mij ook moeilijk verbergen. Maar ja, hij heeft gewoon gelijk. Hun sociale media-beleid zuigt. Hun hele beleid zuigt :)
Klopt, maar ze vinden wat ze zelf verzonnen hebben natuurlijk heel leuk dus dan wil je zoiets niet horen. En eerlijk, ik denk af en toe ook wel, joh had maar gewoon net zoals iedereen even twee weken een beetje dom meegedaan. Dan was dit waarschijnlijk niet gebeurd.

Behalve als er natuurlijk wel afspraken waren om niet te filmen, wat de EBU trouwens nog nooit ontkent heeft.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 mei 2024 @ 17:55:06 #38
163650 Greys
pi_213658901
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2024 17:49 schreef Em31 het volgende:

[..]
Klopt, maar ze vinden wat ze zelf verzonnen hebben natuurlijk heel leuk dus dan wil je zoiets niet horen. En eerlijk, ik denk af en toe ook wel, joh had maar gewoon net zoals iedereen even twee weken een beetje dom meegedaan. Dan was dit waarschijnlijk niet gebeurd.

Behalve als er natuurlijk wel afspraken waren om niet te filmen, wat de EBU trouwens nog nooit ontkent heeft.
Hij heeft ook gewoon nog meegedaan met die stomme dingen zoals die shower karaoke enzo, daar mag best iets tegenover staan. Zoals niet filmen als deelnemers dat op bepaalde momenten níet willen. Hij kwam erachter z'n voorgevoel over hun social media klopte, dat het meewerken echt maar één kant op werkt en de deelnemers gewoon circusaapjes voor ze zijn. Het is inderdaad superjammer, maar ik zou er ook van 'knappen'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213659012
quote:

[..]

Joost is toch geen clown. Die leent zich daar niet voor. Er moet ruimte zijn voor mensen die er anders over denken, wat ben je anders voor organisatie. Dan krijg je echt alleen nietszeggende muzikanten en non-persoonlijkheden die zich erin kunnen thuisvoelen.

Het non-conformisme van Joost is juist wat hem zo interessant maakt, ironisch genoeg ook voor de sociale media-volgers van Eurovisie want zijn filmpjes zijn steevast het meest bekeken. En laten we eerlijk zijn, voor een interview met Nemo ga je ook niet zitten.
pi_213659025
quote:
14s.gif Op donderdag 23 mei 2024 17:55 schreef Greys het volgende:

[..]
Hij heeft ook gewoon nog meegedaan met die stomme dingen zoals die shower karaoke enzo, daar mag best iets tegenover staan. Zoals niet filmen als deelnemers dat op bepaalde momenten níet willen. Hij kwam erachter z'n voorgevoel over hun social media klopte, dat het meewerken echt maar één kant op werkt en de deelnemers gewoon circusaapjes voor ze zijn. Het is inderdaad superjammer, maar ik zou er ook van 'knappen'.
Je hebt helemaal gelijk hoor, er is duidelijk iets mis achter de schermen. Ik ga me alleen dan afvragen of het ook een samenloop van omstandigheden is en met de macht die ze hebben het ook wel mooi uitkwam. Dat niet alleen dit incident voor de diskwalificatie zorgde. Iemand zei hier toch dat er diva gedrag was rond die AMA van Reddit, dat filmpje. Die AMA die Joost deed was veel leuker en populairder, maar dat team is het daar natuurlijk niet mee eens. Want ja, wat zij hebben verzonnen zo moét het allemaal lopen.

Dat bedoelde ik, niet dat ik het met ze eens ben, maar er zit natuurlijk ook een machtsstrijd achter.
pi_213659074
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 15:30 schreef michiel_merk het volgende:

vers van het ad, hier al voorbijgekomen?
Ja er stond een filmpje met de man naar wie hij toe gaat in Canada ergens in de threads. Hij was erg enthousiast.
pi_213659084
Dat hij er bedenkingen bij had heeft hij vast niet onder stoelen of banken geschoven daar, maar hij lijkt me wel iemand die - na zijn verleden en talloze therapieën - wel heel erg zijn grenzen aangeeft en bewaakt om zichzelf te beschermen. En als die grenzen twee weken niet worden gerespecteerd door een bepaalde delegatie én door productiemedewerkers zelf, dan snap ik heel goed dat hij er een keer klaar mee is. Zeker na een van de meest emotionele momenten in zijn volwassen leven. Maar dat stukje reflectie ontbreekt bij de EBU.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 mei 2024 @ 18:31:38 #43
163650 Greys
pi_213659209
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2024 18:08 schreef Em31 het volgende:

[..]
Je hebt helemaal gelijk hoor, er is duidelijk iets mis achter de schermen. Ik ga me alleen dan afvragen of het ook een samenloop van omstandigheden is en met de macht die ze hebben het ook wel mooi uitkwam. Dat niet alleen dit incident voor de diskwalificatie zorgde. Iemand zei hier toch dat er diva gedrag was rond die AMA van Reddit, dat filmpje. Die AMA die Joost deed was veel leuker en populairder, maar dat team is het daar natuurlijk niet mee eens. Want ja, wat zij hebben verzonnen zo moét het allemaal lopen.

Dat bedoelde ik, niet dat ik het met ze eens ben, maar er zit natuurlijk ook een machtsstrijd achter.
Oh sorry ja dat van mij was ook gewoon een aanvulling op jouw post hoor! Totaal niet als 'je ziet het verkeerd' bedoeld! Integendeel. We zijn het helemaal eens zelfs. O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 23-05-2024 18:37:20 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 23 mei 2024 @ 18:38:37 #44
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_213659268
quote:

[..]

Sommige mensen kunnen dat écht niet, “gewoon” meedoen. Het lukt een paar dagen, soms een paar weken. En dan komt de opgebouwde spanning eruit. In de regel net iets heftiger dan je zou willen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Trouwste user 2022 donderdag 23 mei 2024 @ 18:48:11 #45
7889 tong80
Spleenheup
pi_213659351
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 18:38 schreef Tinkepink het volgende:

[..]
Sommige mensen kunnen dat écht niet, “gewoon” meedoen. Het lukt een paar dagen, soms een paar weken. En dan komt de opgebouwde spanning eruit. In de regel net iets heftiger dan je zou willen.
Dat heb ik ook. Dan is het ook gelijk een vulkaan. :D

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_213659367
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 18:38 schreef Tinkepink het volgende:

[..]
En dat snap ik ook wel weer, helemaal met die Israëlische delegatie die je ook nog gaat zitten treiteren + dat er al klachten waren ingediend. Dat het dan alsnog gebeurt kan je ook breken.
  Admin donderdag 23 mei 2024 @ 19:30:53 #47
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_213659781
*armen in lucht gooit* Ik ben even m'n kleinkind bewonderen, alweer een topic verder, ik ben nog niet bijgelehehehehehezen!

8-)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_213659831
Ja die Tweet van de EBU is wel lachwekkend. Ze doen net alsof het een groot succesjaar is vol met euforie. Je zou denken dat ze een gigantisch record hebben qua kijkersaantallen, maar dat valt in perspectief toch wat tegen:

twitter
pi_213659973
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 19:34 schreef Nashipeer het volgende:
Ja die Tweet van de EBU is wel lachwekkend. Ze doen net alsof het een groot succesjaar is vol met euforie. Je zou denken dat ze een gigantisch record hebben qua kijkersaantallen, maar dat valt in perspectief toch wat tegen:

[ x ]
Mooi dat mijn favoriete jaar - 2015 - de een-na beste record heeft O+
  donderdag 23 mei 2024 @ 19:55:06 #50
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_213660174
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 19:34 schreef Nashipeer het volgende:

[ x ]
2024 is natuurlijk nog lang niet afgelopen en de rest wel ....
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')