Minimaal 2, want Stroll en Sargeantquote:Op donderdag 23 mei 2024 07:59 schreef Symphonic het volgende:
De race wordt terugkijken.
Ben benieuwd hoeveel rode vlaggen ze gaan scoren dit weekend.
Leclerc denk ik ook.quote:Op donderdag 23 mei 2024 08:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Minimaal 2, want Stroll en Sargeant
en Perezquote:
Sorta same here. Toppers zondag. Beetje de "race" (lees: optocht) aanzetten op de telefoon en ik zal genoeg zien.quote:
Ieder jaar wordt gezegd dat het een optocht is, ieder jaar is het toch weer leuk en leuker dan menig race op een Tilkedrome.quote:Op donderdag 23 mei 2024 10:52 schreef DjVero het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Deze race, ehh optocht, ga ik (een beetje) overslaan.
+ Norris want die wil ook nog wel eens foutjes maken als die stamptquote:Op donderdag 23 mei 2024 08:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Minimaal 2, want Stroll en Sargeant
#teamMV keep wishing broquote:Op donderdag 23 mei 2024 11:06 schreef Evenstar het volgende:
[..]
+ Norris want die wil ook nog wel eens foutjes maken als die stampt
meh.. dat zijn de gebruikelijke contractonderhandelingstactieken.quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:16 schreef DjVero het volgende:
[..]
Las gisteren een hoopvol bericht dat Monaco in de toekomst meer moet gaan betalen, maar dat ze dat niet willen.
Wie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik wel weet waar deze opmerking vandaan komt, maar hij is toch een beetje bizar, want Norris gaat eigenlijk zelden de muur of diep het grind in, o.i.d..quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:06 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zou hier eerder Russell invullen. Die stuitert er nog wel eens af in de laatste ronden.quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:06 schreef Evenstar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Wie?Wow, butthurt much?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm ik kan me eigenlijk geen niet saaie Monaco herinneren van de laatste paar jaar. De gene die pole heeft wint, als die niet uitvalt.quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ieder jaar wordt gezegd dat het een optocht is, ieder jaar is het toch weer leuk en leuker dan menig race op een Tilkedrome.
Iemand denkt nog steeds dat TeamMV bestaat - maar dat is helemaal niet zoquote:
Vorig jaar was niet saai, ondanks het feit dat Max 'gewoon' won. Imho, dan.quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:05 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Hmmm ik kan me eigenlijk geen niet saaie Monaco herinneren van de laatste paar jaar. De gene die pole heeft wint, als die niet uitvalt.
Ik weet dat ik hem gekeken heb, maar ik kan hem de beste wil van de wereld niet meer voor de geest halen. Zal dus niet zo heel bijzonder geweest zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Vorig jaar was niet saai, ondanks het feit dat Max 'gewoon' won. Imho, dan.
Op het eind werd het met de regen nog best leuk.quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:09 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik weet dat ik hem gekeken heb, maar ik kan hem de beste wil van de wereld niet meer voor de geest halen. Zal dus niet zo heel bijzonder geweest zijn.
Magnussenquote:
Zou het graag doen, maar ben overdag weg. Dus Monaco ga ik niet live kijken.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:39 schreef Red_85 het volgende:
Wie gaat zondag eigenlijk voor de triplespeednietslapenmaandagbrakspecial van de GP Monaco, Indy500 en de CocaCola600?
Ik ga 2/3 checken.
@heywoodu ?quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:39 schreef Red_85 het volgende:
Wie gaat zondag eigenlijk voor de triplespeednietslapenmaandagbrakspecial van de GP Monaco, Indy500 en de CocaCola600?
Ik ga 2/3 checken.
Dat ze maar een regenbui over die colabaan gooien. Kan dat mooi de volgende dag.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:39 schreef Red_85 het volgende:
Ik ga 2/3 checken.
Die denkt vast dat Bielefeld ook bestaatquote:Op donderdag 23 mei 2024 15:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Iemand denkt nog steeds dat TeamMV bestaat - maar dat is helemaal niet zo
Je gaat toch niet vrijwillig naar die dikke mannen in glitterpakken?quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:16 schreef DjVero het volgende:
[..]
Sorta same here. Toppers zondag. Beetje de "race" (lees: optocht) aanzetten op de telefoon en ik zal genoeg zien.
Las gisteren een hoopvol bericht dat Monaco in de toekomst meer moet gaan betalen, maar dat ze dat niet willen/kunnen. Deze race heeft niks meer op de hedendaagse kalender te zoeken. Dus bye bye zwaai zwaai.
Ook 2/3 als de Indy 500 doorgaat, want er wordt regen verwacht. NASCAR is me te laat. Die kijk ik maandag wel weer terug.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:39 schreef Red_85 het volgende:
Ik ga 2/3 checken.
Maakt het wat uit als ik zeg dat ik daar eens geweest ben?quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die denkt vast dat Bielefeld ook bestaat
De Toppersquote:Op donderdag 23 mei 2024 09:16 schreef DjVero het volgende:
[..]
Sorta same here. Toppers zondag. Beetje de "race" (lees: optocht) aanzetten op de telefoon en ik zal genoeg zien.
Las gisteren een hoopvol bericht dat Monaco in de toekomst meer moet gaan betalen, maar dat ze dat niet willen/kunnen. Deze race heeft niks meer op de hedendaagse kalender te zoeken. Dus bye bye zwaai zwaai.
Jij gaat zeker liever naar Bach of zo 🤣🤣quote:Op vrijdag 24 mei 2024 00:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De Toppers
Dat is wel echt het aller, aller, aller sneuste uitje ever.
quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je gaat toch niet vrijwillig naar die dikke mannen in glitterpakken?
AT5quote:Roelvink traint voor tropisch Toppers-concert: "Misschien wel alle vier in gele zwembroek"
Een langgekoesterde droom van Dries Roelvink wordt eindelijk werkelijkheid. Donderdag werd duidelijk dat de volkszanger een gastoptreden zal geven bij de Toppers in Concert. "Ze zochten iemand die op dit moment hot is."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet maandagochtend gewoon op kantoor verschijnen, dus dat denk ik maar nietquote:
Niks sneus aan uitjes die iemand gewoon leuk vindtquote:Op vrijdag 24 mei 2024 00:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De Toppers
Absoluut ja. Of naar Sepultura. Een man van vele interessen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 00:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij gaat zeker liever naar Bach of zo 🤣🤣
Nou zeg, voor de Toppers maak je toch wel een uitzondering zeker?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 06:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niks sneus aan uitjes die iemand gewoon leuk vindt
Oh ik zeg niet dat hij een brokkenpiloot is, sorry. Hij rijdt zijn auto zelden echt kapot, maar hij is bijvoorbeeld net als Russell en Leclerc iemand die wel foutjes maakt op cruciale momenten. Van die drie misschien wel diegene met de minste fouten.quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel weet waar deze opmerking vandaan komt, maar hij is toch een beetje bizar, want Norris gaat eigenlijk zelden de muur of diep het grind in, o.i.d..
Maar 1 of 2 keer op een belangrijk moment en het blijft bij mensen hangen dat je een brokkenpiloot bent. Funny how that works.
Dat hem dat maar zo zelden overkomt is nu juist waarom ik denk dat Norris een grotere kans heeft om ooit WDC te worden dan bijna alle andere coureurs op het huidige grid. Dat en het feit dat hij na een mindere kwalificatie meestal in staat is om in de race plekken te winnen, iets waar sommige anderen beduidend minder goed in zijn, in mijn ogen. (bijv. Leclerc en teamgenoot Piastri)
En nu hoop ik maar dat ik het niet gejinxt heb voor Lando.
Ik denk dat je je ook niet moet vergissen wat het uitmaakt wanneer je er net nog niet bent, of wanneer je auto net niet de snelste is. Dan maak je gewoon makkelijker foutjes in het ultieme te bereiken. Verstappen had dat ook in de jaren 2017-2019 wel. Hamilton maakte toen juist nauwelijks foutjes. En zie hoe het de laatste 3 jaar gaat. De enige waarvan je enigszins zou kunnen zeggen dat hij ook met de beste auto foutjes maakt onder druk is Leclerc, maar dat is ook maar op basis van nog geen half jaar.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 08:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Oh ik zeg niet dat hij een brokkenpiloot is, sorry. Hij rijdt zijn auto zelden echt kapot, maar hij is bijvoorbeeld net als Russell en Leclerc iemand die wel foutjes maakt op cruciale momenten. Van die drie misschien wel diegene met de minste fouten.
Natuurlijk komt het ook wel door het feit dat hij in een mindere auto rijdt (misschien nu niet meer). Je moet dan soms meer stampen en ook Max maakte vroeger met een mindere auto meer kleine foutjes, omdat je nou éénmaal harder moet stampen in een langzamere bak.
Was verder geen sneer richting Norris eigenlijk, want hij is absoluut één van mijn favoriete coureursIk zie hem echter serieus wel een foutje maken, want hij denkt nu wel dat hij Max kan bijhouden en zelfs verslaan, dus dan gaat hij waarschijnlijk meer pushen en meer de limieten opzoeken, dus dan kan het wel eens fout gaan.
Was gratiesj (winnaar Postcode Loterij).quote:Op vrijdag 24 mei 2024 00:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De Toppers
Ik neem mijn woorden terug.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:43 schreef DjVero het volgende:
[..]
Was gratiesj (winnaar Postcode Loterij).Ga ook 100x liever naar Defqon of Masters of Hardcore
Ja zeg, zo wordt mijn echte naam bekend.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:00 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
@:zorro heeft namens FOK een foto gemaakt. Prettige vrije training allen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |