Ah 0. Ben ik er toch ingestonken.quote:
Om 20.00u pas weer.quote:Op woensdag 22 mei 2024 19:00 schreef kree het volgende:
wanneer gaat dit verder trouwens, want wel topshow
20.00quote:Op woensdag 22 mei 2024 19:00 schreef kree het volgende:
Ik werk niet op een basisschool. Maar wat ik ervan weet: het is een themaweek waar van iedere basisschool zelf kan verzinnen of ze daaraan meedoen, en op welke manier, en met welke materialen. Er zijn wat uitgevers die daar lespakketten voor uitgeven, en die een school zou kunnen gebruiken. Die zijn voor zover ik het gezien heb keurig toegesneden op de (leeftijds)doelgroepen. Daar zijn wat dingen van uit context getrokken door een christelijk-conservatief moederclubje waarmee de schijn is gewekt dat we hele jonge kinderen blootstellen aan 18+-dingen, wat vervolgens weer bestreden moet worden. Het is de zuiverste Don Quichote.quote:woensdag 22 mei 2024 18:58 schreef KaheemSaid het volgende:[/b]
[..]
Jij bent toch docent? Hoe ziet dat lentekriebels eruit?
Er is geschorst tot 20 uur.quote:Op woensdag 22 mei 2024 19:00 schreef kree het volgende:
Een bewindspersoon kan hier op 300 manieren invulling aan geven. We gaan het zien.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jawel:
[..]
Wat hier de bedoeling van is laat ik aan je eigen fantasie over.
Je moet er wel een beetje bij blijven als je topics wil kapen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 19:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
20.00
maar we gaan voetbal kijken
EL finale
Dat van netquote:Op woensdag 22 mei 2024 18:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Welk gedeelte? Dan kijk ik dat even terug via debat direct
Maakt niet uit, het verandert sowieso niet. Dergelijk micromanagement kan helemaal niet, dit valt onder de vrijheid van de scholen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 19:01 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Een bewindspersoon kan hier op 300 manieren invulling aan geven. We gaan het zien.
Zoiets ja.quote:Op woensdag 22 mei 2024 19:02 schreef kree het volgende:
[..]
zeg maar vanaf stukje over rivieren enzo.
Zolang ze het maar kunnen schreeuwen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 19:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het verandert sowieso niet. Dergelijk micromanagement kan helemaal niet, dit valt onder de vrijheid van de scholen.
Ben benieuwd hoe dat gaat landen bij de boeren en hun belangenbehartigers.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:58 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat is nog de grootste grap van dit akkoord.
Baudet is nauwelijks in de Kamer te vinden. Timmermans vond ik matig in zijn interrupties. Dus wmb Jetten die ik net ook erg sterk vond. Maar misschien ben ik bevooroordeeld.quote:Op woensdag 22 mei 2024 19:04 schreef phpmystyle het volgende:
Wie gaat harder oppositie voeren? Baudet of Jetten/Timmermans?
Is ook niet de bedoeling. Niks beters voor populisten dan een jaarlijks terugkerende ophef.quote:Op woensdag 22 mei 2024 19:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het verandert sowieso niet. Dergelijk micromanagement kan helemaal niet, dit valt onder de vrijheid van de scholen.
En nog mooier, Jetten zijn "klimaatgedram" blijft gewoon grotendeels beleid.quote:Op woensdag 22 mei 2024 19:05 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Baudet is nauwelijks in de Kamer te vinden. Timmermans vond ik matig in zijn interrupties. Dus wmb Jetten die ik net ook erg sterk vond. Maar misschien ben ik bevooroordeeld.
Ik zou Jetten wat serieuzer nemen als hij intolerantie jegens homoseksualiteit (en al helemaal die andere vormen van seksuele identiteit) niet steeds probeert te framen als een 'boze-rechts-witte-mannen'-hobby; zoals uit het laatste SCP rapport over homotolerantie blijkt, is het nu niet direct in die hoek waar de meeste afwijzing zit.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je praat tegen de anti-woke koning van FOK! he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |