abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215791193
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 21:56 schreef VEM2012 het volgende:
Nee, ik heb het over wat jij schrijft. Dat laat echt zien dat je geen idee hebt.
Wat zij schrijft is absoluut steekhoudend. Dan zou ik dus ook 'geen idee' hebben. Lees anders post #145 even.
quote:
De uitspraak heb ik nog niet uit kunnen pluizen.
Ik wel 8-)
quote:
Er zal ook nog wel HB aangetekend worden.
Laat 'zal' maar weg.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_215791218
Raisa nog steeds #1, wat mij betreft heeft ze geen woord verkeerd gezegd.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215791225
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 22:04 schreef Hathor het volgende:
Raisa nog steeds #1, wat mij betreft heeft ze geen woord verkeerd gezegd.
Trolololol
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_215791233
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 22:05 schreef r_one het volgende:

[..]
Trolololol
Wel dan?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215791251
misschien kan ze al schoffelend wel haar kletsprogrammatje presenteren.
Bjj Ongeschoffeld Nederland
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 6 december 2024 @ 22:13:49 #156
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215791295
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 22:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
misschien kan ze al schoffelend wel haar kletsprogrammatje presenteren.
Bjj Ongeschoffeld Nederland
Ik dacht altijd dat het ongeschoold Nederland was
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215791317
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 22:06 schreef Hathor het volgende:

[..]
Wel dan?
Ja zekers wel.
.
pi_215791874
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2024 21:59 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
En waarom weet jij het beter?
Omdat ik jarenlang in een cassatiepraktijk heb gewerkt.
pi_215791878
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 22:00 schreef r_one het volgende:

[..]
Wat zij schrijft is absoluut steekhoudend. Dan zou ik dus ook 'geen idee' hebben.
Waarvan akte dan.
pi_215792614
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 16:25 schreef Montagui het volgende:
Wat is er eigenlijk fout aan het benoemen van geweld plegende mannen met een negroïde uiterlijk als 'negroïde primaten'? Negroïde is een feitelijke vaststelling op basis van hun uiterlijk, en primaten is een afkeurende naamgeving voor hun gedrag.

Waarschijnlijk zal de pijn zitten in de samenvoeging van negroïde en primaten. Daar schiet menigeen van in een stuip, want ik vermoed dat je er makkelijker mee weg komt als je blanke geweldplegers als 'witte primaten' zou benoemen.

Ergens zit het me niet lekker.
Jupppppppppp
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_215792625
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 21:46 schreef r_one het volgende:

[..]
Nee, als dat het enige was, dan zou ze er mogelijk nog mee weg kunnen komen. Maar de context waarin ze het plaatst, daar zit 'm de pijn.

De tweet:
[..]
Het is niet dat alléén agressieve allochtonen worden 'geïmporteerd' (en beledigd) maar een een compleet 'volk' van 'negroïde primaten'. En dat zet ze dan ook nog eens tegenover de 'weerloze' blanke slechtoffers (alsof goedwillende allochtonen geen slachtoffer kunnen zijn; nee, de 'weerloze blanken' is het bij haar).

De rechtbank:
[..]

Daar vul jij en de rechtbank toch echt zaken in.

Schuldig totdat onschuld bewezen? Ofzo?

Hoezo zou volk over ras gaan in die zin? Hoezo niet dat type barbaarse idioten?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_215792634
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 21:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
De vrijheid van meningsuiting wordt bedreigd, onder andere door een politiek opererend OM, maar met dit vonnis lijkt mij helemaal niets mis.

Smeets is een puberneuker en geen kleurterneuker. Smaad dus. Negers apen noemen is racistisch, en het geheel op de huidskleur concentreren ook, en dat mag niet. Er wordt hier deze keer geen delict opgerekt tot voorbij de grenzen van nulla poena.
Het gaat niet om een groep mensen als geheel, het gaat om een selecte groep.

En die selecte groep is primitief, barbaars, derhalve kiest ze het woord primaten, wat feitelijk ook klopt, maar semantisch primitief overkomt.

Negroïde, ja... Klopt feitelijk, ik denk dat ze de kleur benoemd omdat ze in de barbaarse geweldsuiting een racistisch motief ziet.

Dus het gaat niet over een complete groep, maar een selecte groep, en het gaat om een racistische uiting, dus de kleuren worden benoemd.

Ik denk dat ze niet aan het benoemen van de kleuren zou ontkomen als ze het racistische karakter wilt benadrukken.
pi_215792640
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2024 15:29 schreef Caland het volgende:

[..]
Zoals ik al zei, daar is nooit een veroordeling uit komen rollen

Viezerikje Smeets heeft eerder dit soort smaad- en lasterzaken gewonnen van onbekende Nederlanders, dus aandachtshoer Raisa wist precies waar ze mee bezig was. Waarschijnlijk gaat ze nu haar donatieknop weer promoten aan dommig Nederland.
Daar zou geen veroordeling voor benodigd moeten zijn.
pi_215792713
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2024 15:18 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Goh, wat klink je zelf toch beschaafd. Maar echt!! :')
Er is niets mis met negroide primaten. Het feit dat jij dit onbeschaafd vindt zegt meer over jouw vooroordelen.

Ik weet niet hoor, maar hebben rechters dan echt geen enkele toegang tot woordenboeken??

Betekenis 'primaat'
Je hebt gezocht op het woord: primaat.

1) pri·maat (de; m; meervoud: primaten)

aartsbisschop: de primaat van
België

hoogontwikkeld zoogdier: apen
en mensen behoren tot de
primaten

2) pri·maat (het; o)

oppergezag: het primaat van de
paus

voorrang, prioriteit: het
primaat hebben het
belangrijkst zijn, het zwaarst
wegen

ne·gro·ï·de (bijvoeglijk naamwoord)

met kenmerken van de groepen
mensen met een zwarte of
donkere huidskleur

[ Bericht 35% gewijzigd door MeneerPresident op 07-12-2024 08:30:12 ]
  zaterdag 7 december 2024 @ 08:43:27 #165
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215793045
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 23:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Omdat ik jarenlang in een cassatiepraktijk heb gewerkt.
Dit is geen argument.
Mijn zus is advocaat, evenals meerdere familieleden van me die rechten hebben gestudeerd.
Dus buiten hier praat ik nog wel eens met ze over dit soort dingen.
Zo, dan heb je ook mijn non- argument.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 7 december 2024 @ 08:45:56 #166
438527 MissButterflyy
pi_215793059
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2024 06:29 schreef MeneerPresident het volgende:

[..]
Er is niets mis met negroide primaten. Het feit dat jij dit onbeschaafd vindt zegt meer over jouw vooroordelen.

Ik weet niet hoor, maar hebben rechters dan echt geen enkele toegang tot woordenboeken??

Betekenis 'primaat'
Je hebt gezocht op het woord: primaat.

1) pri·maat (de; m; meervoud: primaten)

aartsbisschop: de primaat van
België

hoogontwikkeld zoogdier: apen
en mensen behoren tot de
primaten

2) pri·maat (het; o)

oppergezag: het primaat van de
paus

voorrang, prioriteit: het
primaat hebben het
belangrijkst zijn, het zwaarst
wegen

ne·gro·ï·de (bijvoeglijk naamwoord)

met kenmerken van de groepen
mensen met een zwarte of
donkere huidskleur
Ach, wat ben jij toch slim, had die rechter nu maar een woordenboek erbij gepakt!
Jij trapt precies in wat Raissa je wijs probeert te maken.
pi_215793100
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2024 08:45 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ach, wat ben jij toch slim, had die rechter nu maar een woordenboek erbij gepakt!
Jij trapt precies in wat Raissa je wijs probeert te maken.
Ja best triest dat ze dat dus niet doen, maar dan wel hun eigen interpretatie geven aan de betekenis van de woorden. Hoe ankertriest is dat.

"De woorden 'negroïde primaten' zijn door de verdachte gebruikt om op een laatdunkende manier te spreken over negroïde mensen. In de woordkeuze kan slechts de bedoeling worden gelezen om hen af te schilderen als agressieve apen. De verdachte heeft het anderzijds over 'weerloze blanken' en 'blanken' als 'slachtoffer' van die agressie."

Wel compleet foutieve conclusies trekken over het woordgebruik, maar niet eens het fucking woordenboek openen :') :') x 10.000

[ Bericht 16% gewijzigd door MeneerPresident op 07-12-2024 08:59:04 ]
pi_215793136
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2024 08:43 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dit is geen argument.
Mijn zus is advocaat, evenals meerdere familieleden van me die rechten hebben gestudeerd.
Dus buiten hier praat ik nog wel eens met ze over dit soort dingen.
Zo, dan heb je ook mijn non- argument.
Ben je nou serieus 4 jaar studie plus ruim een kwart eeuw werkervaring aan het vergelijken met ‘wel eens een gesprek met juristen’? Kom op nou!

Ik heb eerder dit jaar het al uitgebreid toegelicht aan jou. Maar zoals altijd: als het je niet uitkomt gaat het bij jou het ene oor in en het andere uit.

Zoek maar zelf terug. Het was volgens mij in de discussie over X en Brazilië.

Ps juristen en advocaten hebben niet meteen verstand van alle rechtsgebieden. Zeker niet ten aanzien van dit soort elementaire rechten. Dat leer je in een cassatiepraktijk, of als griffier bij de HR.

Voor hetzelfde geld is jouw zus arbeidsrecht advocaat…

[ Bericht 6% gewijzigd door VEM2012 op 07-12-2024 09:03:22 ]
pi_215793207
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 december 2024 08:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ben je nou serieus 4 jaar studie plus ruim een kwart eeuw werkervaring aan het vergelijken met ‘wel eens een gesprek met juristen’? Kom op nou!

Ik heb eerder dit jaar het al uitgebreid toegelicht aan jou. Maar zoals altijd: als het je niet uitkomt gaat het bij jou het ene oor in en het andere uit.

Ps juristen en advocaten hebben niet meteen verstand van alle rechtsgebieden. Zeker niet ten aanzien van dit soort elementaire rechten. Dat leer je in een cassatiepraktijk, of als griffier bij de HR.

Schrik je dan niet van zo'n uitspraak? Het is puur politiek gemotiveerd, op basis van onderbuik gevoelens en negatieve aannames. Feiten lijken niet belangrijk in deze zaak.
pi_215793208
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 03:38 schreef ludovico het volgende:

[..]
Daar vul jij en de rechtbank toch echt zaken in.
Waarvan akte dan.
.
pi_215793228
"De woorden 'negroïde primaten' zijn door de verdachte gebruikt om op een laatdunkende manier te spreken over negroïde mensen. In de woordkeuze kan slechts de bedoeling worden gelezen om hen af te schilderen als agressieve apen. De verdachte heeft het anderzijds over 'weerloze blanken' en 'blanken' als 'slachtoffer' van die agressie."

De rechtbank kan wat mij betreft dit soort aannames echt niet maken.
pi_215793245
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 09:07 schreef ricky3 het volgende:

[..]
Schrik je dan niet van zo'n uitspraak? Het is puur politiek gemotiveerd, op basis van onderbuik gevoelens en negatieve aannames. Feiten lijken niet belangrijk in deze zaak.
Ik heb de uitspraak nog niet gelezen, geen tijd voor gehad. Maar in zijn algemeenheid schrik ik niet meer omdat dit al jaren aan de gang is. Ik heb mijzelf van het tableau laten schrappen omdat ik het vak niet meer leuk vond vanwege rechters die weigeren het recht toe te passen.

Jaren terug had je al de toenmalige voorzitter van de HR die meende dat rechters meer activistisch moeten worden en dat zonder problemen kon op laten tekenen in het advocatenblad.

Dus het is niet nieuw. Wel ernstig. We zijn de rechtsstaat voorbjj.
pi_215793264
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 21:46 schreef r_one het volgende:
Het is niet dat alléén agressieve allochtonen worden 'geïmporteerd' (en beledigd) maar een een compleet 'volk' van 'negroïde primaten'. En dat zet ze dan ook nog eens tegenover de 'weerloze' blanke slechtoffers (alsof goedwillende allochtonen geen slachtoffer kunnen zijn; nee, de 'weerloze blanken' is het bij haar).
Volk is ook gewoon een ander woord voor 'mensen'. Wederom een negatieve interpretatie van de rechtbank en ze stellen zelfs dat er geen andere interpretatie mogelijk is terwijl dit onjuist is. Volk kan informeel ook gewoon, luitjes, mensen, personen, betekenen.

' mensenmenigte: er was veel volk op de been '

hiermee zeg je niets over afkomst of uiterlijk.
  zaterdag 7 december 2024 @ 09:18:21 #174
438527 MissButterflyy
pi_215793285
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 december 2024 08:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

We zijn het inderdaad niet eens. Mijn zwager is trouwens een best bekende strafrechtadvocaat, en zit regelmatig op de stoel van rechter, maar jij zal het wel beter weten VEM2012. Zoals met alles.
Ga er verder ook geen woorden meer aan verspillen.
De vrijheid van meningsuiting heeft grenzen in NL, jij vindt schijnbaar van niet, deze rechters vinden van wel. Raissa is wel boos als de vrijheid van meningsuiting wordt gebruikt als er niet zo’n aardige dingen over haar worden gezegd. Ze misbruikt de vrijheid van meningsuiting zoals die haar zelf uitkomt.
pi_215793301
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2024 09:18 schreef MissButterflyy het volgende:
Raissa is wel boos als de vrijheid van meningsuiting wordt gebruikt als er niet zo’n aardige dingen over haar worden gezegd.
Bewijs?
  zaterdag 7 december 2024 @ 09:21:19 #176
438527 MissButterflyy
pi_215793310
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 09:19 schreef ricky3 het volgende:

[..]
Bewijs?
Check haar X, ze is boos dat er mensen zijn die haar een racist vinden. Dat mag niet van haar.
pi_215793322
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2024 09:21 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Check haar X, ze is boos dat er mensen zijn die haar een racist vinden. Dat mag niet van haar.
ah tja er is ook geen reden om haar een racist te noemen. Ik snap dat wel. Maar aan de andere kant, als mensen haar een racist vinden is dat ook hun goed recht. Moeten ze mogen noemen op het internet naar mijn mening.

Er is ook niet echt veel mis met racisme naar mijn mening maar goed. verschillende rassen hebben nou eenmaal verschillende eigenschappen. (haarkleur, huidskleur, oogkleur, lengte etc)

Mensen anders behandelen vanwege het feit dat ze een ander ras zijn is wel slecht uiteraard.
pi_215793356
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 09:22 schreef ricky3 het volgende:
Er is ook niet echt veel mis met racisme naar mijn mening
Interessant, je gaat je hier vast thuisvoelen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_215793359
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 09:11 schreef ricky3 het volgende:

Sinds wanneer is het laatdunkend spreken over anderen strafbaar? Waarbij het ook nog eens een subjectieve invulling is van de rechter. Veel Marokkanen praten laatdunkend over Nederlanders en noemen hen 'kazen' Afgeschilderd worden als kaas, het zal je maar gebeuren.
pi_215793361
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 09:28 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Interessant, je gaat je hier vast thuisvoelen.
Racisme is de opvatting of doctrine dat er menselijke rassen te onderscheiden zijn met daaraan gerelateerde verschillen in karaktereigenschappen, fysieke capaciteiten en/of geestelijke vermogens.

"fysieke capaciteiten" is nogal een breed begrip.

De opvattingen dat mensen van verschillende etniciteit verschillende fysieke capaciteiten hebben is een volstrekt normale opvatting. Mensen anders behandelen om deze eigenschap is dan niet oke uiteraard.
pi_215793376
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 09:29 schreef ricky3 het volgende:

[..]
Racisme is de opvatting of doctrine dat er menselijke rassen te onderscheiden zijn met daaraan gerelateerde verschillen in karaktereigenschappen, fysieke capaciteiten en/of geestelijke vermogens.

De opvattingen dat mensen van verschillende etniciteit verschillende fysieke capaciteiten hebben is een volstrekt normale opvatting. Mensen anders behandelen om deze eigenschap is dan niet oke uiteraard.
Ja, ja, heel goed, kun je er nog iets meer over vertellen? Hoe zit het met de geestelijke vermogens bijvoorbeeld.
pi_215793380
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 09:31 schreef Ludachrist het volgende:
a, ja, heel goed, kun je er nog iets meer over vertellen? Hoe zit het met de geestelijke vermogens bijvoorbeeld
begrijp je niet wat en/of betekent?
pi_215793388
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 09:31 schreef ricky3 het volgende:

[..]
begrijp je niet wat en/of betekent?
Nee, kun je het uitleggen?
pi_215793408
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 09:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Nee, kun je het uitleggen?
Er hoeft slechts aan een van de drie eigenschappen voldaan te worden om het tot racisme te benoemen in het geval van 'Of'.

eigenschap 1, 2 of 3. In dit geval de fysieke eigenschap.

Er moet aan alle eigenschappen voldaan worden in het geval van 'En'.

De slash geeft de lezer de mogelijkheid 1 van de 2 opties te verwerpen.

Het schijnt toch allemaal erg moeilijk te zijn voor mensen hier om gewoon te lezen ipv je onderbuik te laten spreken.
  zaterdag 7 december 2024 @ 09:35:48 #185
438527 MissButterflyy
pi_215793419
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 09:29 schreef ricky3 het volgende:

[..]

En dat is wat racisme is, mensen daarop anders behandelen. Enkel om hun huidkleur, omdat ze dik zijn of misschien lesbisch of whatever. Terwijl dat in dat geval niet nodig is.
Racisme is niet dat er verschillen zijn tussen mensen en dat we niet iedereen hetzelfde behandelen.
pi_215793426
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 09:11 schreef ricky3 het volgende:

Eens. Mensen zijn ook primaten. Invullen dat ze ‘apen’ bedoelt moet hebben kan niet bewezen worden, anders dan doordat zij zelf aangeeft het zo bedoeld te hebben.

Dat het laatdunkend bedoeld is mag de rechter wel constateren. Alleen: als ze hen criminelen had genoemd was dat ook laatdunkend. Je mag natuurlijk mensen die zulk wangedrag vertonen best laatdunkend beschrijven.
pi_215793430
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2024 09:35 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
En dat is wat racisme is, mensen daarop anders behandelen. Enkel om hun huidkleur, omdat ze dik zijn of misschien lesbisch of whatever. Terwijl dat in dat geval niet nodig is.
Racisme is niet dat er verschillen zijn tussen mensen en dat we niet iedereen hetzelfde behandelen.
incorrect. Rassendiscrimatie is hetgeen je bedoelt. Bovendien, dik of lesbisch zijn is geen ras. Lees de definitie nog eens
pi_215793437
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2024 09:21 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Laster en smaad mag inderdaad niet. Dat is nu toevallig wel een harde grens tav vrijheid van meningsuiting, ook al omdat het doel van de vrijheid van meningsuiting in het geheel niet wordt geraakt door deze harde grens.
pi_215793442
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 09:22 schreef ricky3 het volgende:

[..]
ah tja er is ook geen reden om haar een racist te noemen. Ik snap dat wel. Maar aan de andere kant, als mensen haar een racist vinden is dat ook hun goed recht. Moeten ze mogen noemen op het internet naar mijn mening.

Er is ook niet echt veel mis met racisme naar mijn mening maar goed. verschillende rassen hebben nou eenmaal verschillende eigenschappen. (haarkleur, huidskleur, oogkleur, lengte etc)

Mensen anders behandelen vanwege het feit dat ze een ander ras zijn is wel slecht uiteraard.
Je mag vinden wat je wil, maar iemand uitmaken voor een racist is in beginsel strafbaar.
pi_215793447
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 09:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je mag vinden wat je wil, maar iemand uitmaken voor een racist is in beginsel strafbaar.
ah oke. ja mee eens opzich.
pi_215793468
Zou het echt heel raar vinden als met behulp van de definities uit het woordenboek dit gedeelte van de veroordeling nog steeds stand houdt.
  zaterdag 7 december 2024 @ 09:45:38 #192
438527 MissButterflyy
pi_215793539
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 09:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Laster en smaad mag inderdaad niet. Dat is nu toevallig wel een harde grens tav vrijheid van meningsuiting, ook al omdat het doel van de vrijheid van meningsuiting in het geheel niet wordt geraakt door deze harde grens.
Het is geen laster en smaad, mevrouw plempt haar X vol met alleen donkere mensen van bepaalde afkomsten die criminele dingen doen. Over autochtonen heeft ze het nooit.
En het staat haar verder vrij die mensen anders aan te klagen hè, die haar racist noemen.

Maar goed, ze heeft het nu vooral druk met geld inzamelen voor haar strijd tegen de rechters in NL, tegen deze bananenrepubliek, zoals ze het zelf noemt.
Iemand benoemde hier al eerder dat ze genoeg geld heeft en dat de vraag is wat ze echt met het geld gaat doen.
Maar haar trouwe volgers en fans trappen er in en doneren gretig.
pi_215793564
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2024 09:45 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Het is geen laster en smaad
Het deel over Smeets wel.
pi_215793603
quote:

[..]
Het is geen laster en smaad, mevrouw plempt haar X vol met alleen donkere mensen van bepaalde afkomsten die criminele dingen doen. Over autochtonen heeft ze het nooit.
En het staat haar verder vrij die mensen anders aan te klagen hè, die haar racist noemen.

Maar goed, ze heeft het nu vooral druk met geld inzamelen voor haar strijd tegen de rechters in NL, tegen deze bananenrepubliek, zoals ze het zelf noemt.
Iemand benoemde hier al eerder dat ze genoeg geld heeft en dat de vraag is wat ze echt met het geld gaat doen.
Maakt je nog niet schuldig aan rassendiscriminatie.
pi_215793604
quote:

[..]

Waarom is het volgens jou precies geen laster of smaad?

Verder ben ik geen fan van haar. Ik ben niet zo onder de indruk van een leuk snoetje dat ik meteen alle drek voor lief neem.
  zaterdag 7 december 2024 @ 09:52:29 #196
438527 MissButterflyy
pi_215793614
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 09:48 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Het deel over Smeets wel.
Klopt, dat speelt ook nog mee in de uitspraak.

En ik lees dat X best wat tweets verwijderd heeft van haar die echt te ver gingen, denk dat de rechters echt naar dat totaalplaatje kijken. Plus dat mevrouw totaal niet laat zien ergens spijt van te hebben en op X alweer vrolijk verder gaat op dezelfde manier, in het hoger beroep gaat de straf echt niet lager worden.
pi_215793619
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2024 09:52 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Klopt, dat speelt ook nog mee in de uitspraak.

En ik lees dat X best wat tweets verwijderd heeft van haar die echt te ver gingen, denk dat de rechters echt naar dat totaalplaatje kijken. Plus dat mevrouw totaal niet laat zien ergens spijt van te hebben en op X alweer vrolijk verder gaat op dezelfde manier, in het hoger beroep gaat de straf echt niet lager worden.
Tuurlijk wel. voor het gedeelte over negroide primaten wordt ze volledig vrijgesproken.
  zaterdag 7 december 2024 @ 09:55:19 #198
438527 MissButterflyy
pi_215793641
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 09:51 schreef ricky3 het volgende:

[..]
Maakt je nog niet schuldig aan rassendiscriminatie.
De uitspraak gaat over smaad en groepsbelediging.
pi_215793676
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2024 08:51 schreef MeneerPresident het volgende:

[..]
Ja best triest dat ze dat dus niet doen, maar dan wel hun eigen interpretatie geven aan de betekenis van de woorden. Hoe ankertriest is dat.

Wel compleet foutieve conclusies trekken over het woordgebruik, maar niet eens het fucking woordenboek openen :') :') x 10.000
Hoe zal een vrouw die al jaren haar geld verdient door vanuit haar radicaalrechtse milieu te provoceren het dan wel bedoelen denk je?
pi_215793691
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 december 2024 09:57 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Hoe zal een vrouw die al jaren haar geld verdient door vanuit haar radicaalrechtse milieu te provoceren het dan wel bedoelen denk je?
Dit is gevaarlijk. Je haalt nu haar politieke kleur aan…
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')