dat doe ik gelijk als het ergens op slaat maar in dit geval vind ik het genoeg dat jij het met mij eens bent en ik heb geen zin om er verder nog over door te gaanquote:Op woensdag 22 mei 2024 22:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je had gerust eerder mogen zeggen dat je het met mij eens bent.
Omdat, zeker deze regering helemaal geen vrede wil?quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het gaat om landen die een formele relatie hebben met Israël en de VS. Waarom zou Israël daar niet mee akkoord gaan?
We zijn het eens. Dat is prettigquote:Op woensdag 22 mei 2024 22:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat doe ik gelijk als het ergens op slaat maar in dit geval vind ik het genoeg dat jij het met mij eens bent en ik heb geen zin om er verder nog over door te gaan
Dat zal, maar ik maakte uit de post van hem op dat hij bedoelde dat ze niet akkoord zouden gaan vanwege het feit dat die vredesmacht uit o.a. Arabische landen zou bestaan.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat, zeker deze regering helemaal geen vrede wil?
we stoppen met schieten op Hamas omdat er meer Arabische militairen op zijn komen dagenquote:Op woensdag 22 mei 2024 22:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het gaat om landen die een formele relatie hebben met Israël. Daarnaast zou de VS zelf ook deelnemen. Waarom zou Israël daar niet mee akkoord gaan?
quote:
quote:
Ach, hun eigen volk bestaat voornamelijk uit Arabische import. De helft van de hele knesset heeft Marokkaanse roots.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
we stoppen met schieten op Hamas omdat er meer Arabische militairen op zijn komen dagen
kunnen ze niet verkopen aan het eigen volk
Ja, dat klopt toch?quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zal, maar ik maakte uit de post van hem op dat hij bedoelde dat ze niet akkoord zouden gaan vanwege het feit dat die vredesmacht uit o.a. Arabische landen zou bestaan.
truequote:Op woensdag 22 mei 2024 22:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach, hun eigen volk bestaat voornamelijk uit Arabische import. De helft van de hele knesset heeft Marokkaanse roots.
Dus? deel daarvan heeft een hekel aan 'echte' Arabieren.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach, hun eigen volk bestaat voornamelijk uit Arabische import. De helft van de hele knesset heeft Marokkaanse roots.
Omdat de realiteit van vrede, een tweestatenoplossing, en daarmee zelfbeschikking voor de Palestijnen, met de dag kleiner wordt.quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Spot-on. Daarom snap ik die hele erkenningsdrang van andere landen nu ook niet, zolang HAMAS nog aan de macht is.
gewoon om dat ik dit even wil zeggen! ik ben voor vrede.. israel wil ook vrede het enige wat irriteerd zijn moslms met hun agressiquote:Op woensdag 22 mei 2024 22:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
we stoppen met schieten op Hamas omdat er meer Arabische militairen op zijn komen dagen
kunnen ze niet verkopen aan het eigen volk
Gezien de ervaringen met UNIFIL.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het gaat om landen die een formele relatie hebben met Israël. Daarnaast zou de VS zelf ook deelnemen. Waarom zou Israël daar niet mee akkoord gaan?
En dan zijn er mensen hier die vinden dat Israel maar moet stoppen, echt onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:57 schreef Mylene het volgende:
De meiden die gevangen zijn strikt genomen wel een legitiem doel.
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)r-hamas-op-7-oktober
Dus? Dat is hun probleem. De vredesmacht opereert in Palestijnse gebieden, niet in hun tuin.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dus? deel daarvan heeft een hekel aan 'echte' Arabieren.
ok manquote:Op woensdag 22 mei 2024 22:12 schreef Thorelf het volgende:
[..]
gewoon om dat ik dit even wil zeggen! ik ben voor vrede.. israel wil ook vrede het enige wat irriteerd zijn moslms met hun agressi
vredesmacht moet toestemming hebben van beide strijdende partijenquote:Op woensdag 22 mei 2024 22:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus? Dat is hun probleem. De vredesmacht opereert in Palestijnse gebieden, niet in hun tuin.
Wijs maar weer naar de Joden. Zoals jullie altijd doen.quote:
Nee. Dat is niet enkel hun probleem. Dat is ook het probleem van de Israelische regering als ze het accepteren. Gaat dus niet gebeuren.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus? Dat is hun probleem. De vredesmacht opereert in Palestijnse gebieden, niet in hun tuin.
Ja, het woord vrede is een vies woord voor Hamas en Israel. Dus dat gaat 'm inderdaad niet worden.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
vredesmacht moet toestemming hebben van beide strijdende partijen
makkelijk en dom nederland volgtquote:Op woensdag 22 mei 2024 22:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wijs maar weer naar de Joden. Zoals jullie altijd doen.
Ipv naar jezelf.
quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wijs maar weer naar de Joden. Zoals jullie altijd doen.
Ipv naar jezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |