Jammer, die heb ik net weer laten lopen en hoop dat hij nu zo aangesterkt is dat ik hem niet meer zo kan vangen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:10 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Voor een babymuisje ben ik altijd te paaien.
Hoop het ookquote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jammer, die heb ik net weer laten lopen en hoop dat hij nu zo aangesterkt is dat ik hem niet meer zo kan vangen.
quote:
mwah. soms is er wel eens meningsverschil, maar het is meestal ook weer snel opgelost.quote:
quote:
Jij hebt een donker hartquote:
En speel wat met mijn fluit.quote:
Haha. Zit hier waarschijnlijk de hele zomer nog baal er een beetje van.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie een kans,weinig is niet niks.
Doe je niks aan,jouw kans komt vanzelf.Balen helpt je niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha. Zit hier waarschijnlijk de hele zomer nog baal er een beetje van.
Wijze raadquote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doe je niks aan,jouw kans komt vanzelf.Balen helpt je niet.
quote:
Hoi! Wij twee? Wanneer?quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoi! Wij twee? Wanneer?
(Geen idee wat de context is)
Ze is een schatje jaquote:
Dat is waar morgen wel weer beter.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doe je niks aan,jouw kans komt vanzelf.Balen helpt je niet.
Poh, als dat geen snoeiharde n0iks3ks wordquote:
Daar was ik ook al naar aan het luisterenquote:
Bij De Vrienden van Amstel LIVE hebben ze een mooie uitvoering samen met Boudewijn de groot en Guus Meeuwis.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb n groot hart
Dit hart
Zo groot
Het wordt nog eens mijn dood
Ik las snoeiharde niksquote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Poh, als dat geen snoeiharde n0iks3ks word![]()
Geil.quote:
Immer en altijd!quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoi! Wij twee? Wanneer?
(Geen idee wat de context is)
Echte FOK!kers hebben natuurlijk nimmer nooit seksquote:
Dank voor deze mededeling.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bij De Vrienden van Amstel LIVE hebben ze een mooie uitvoering samen met Boudewijn de groot en Guus Meeuwis.
Is die niet dood?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bij De Vrienden van Amstel LIVE hebben ze een mooie uitvoering samen met Boudewijn de groot en Guus Meeuwis.
Nimmer nooit is dubbelop.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Echte FOK!kers hebben natuurlijk nimmer nooit seks
Guus Meeuwis?quote:
Wie?quote:
Dubbel op nimmer nooit is ten altijd nimmerquote:
Nope wel met pensioen.quote:
Desalniettemin niet tegenstaande dit feit weet ik nog immer niet of het nooit of altijd, of gewoon soms isquote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dubbel op nimmer nooit is ten altijd nimmer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |