Of overstandskiezen ...quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:53 schreef kree het volgende:
lol als ik trouwens niet reageer morgen dan ben ik overleden aan overtijd chinees
Welke liedjes?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:06 schreef kree het volgende:
[..]
ja die ene bedoel je, ik had stukje gekeken, maar het sprak me toch niet echt onwijs aan direct.
Trouwens die liedjes he die ik wel eens post, tis niet mijn bedoeling om mensen te overtuigen, maar meer sommige waarvan ik zelf denk. van jaaa best waar verhaal.
Ik voel mij een slaafs teefje in jouw bijzijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, haha dat klopt helemaal niet. Kom ik zo over?
Mja, ik mag wel meer haaibaai worden, dus het gaat de goede kant op
brrrrr hahahaha. wil zo niet dit. gehehe maar denk dat ik hier toch mee naar de tandarts moet.quote:
Totaal niet,ik hou van je manier van posten.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, haha dat klopt helemaal niet. Kom ik zo over?
Mja, ik mag wel meer haaibaai worden, dus het gaat de goede kant op
Hele dag al beetje moedeloos alles schiet ook maar niet op. Zin in weinig dingen.quote:
Wij kunnen jou ook wel even aan de tand voelen 🦷quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:08 schreef kree het volgende:
[..]
brrrrr hahahaha. wil zo niet dit. gehehe maar denk dat ik hier toch mee naar de tandarts moet.
Ik kan ze niet meer horen.quote:
sommige die wat christelijke inslag hebben. en je wil niet weten hoe ik me irriteer nl aan jehova of die aan de deur komen hier. om me te overtuigen.quote:
Vind je dat vervelend?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:08 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik voel mij een slaafs teefje in jouw bijzijn.
gehehehe dat doen jullie altijd. en maakt niet uitquote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wij kunnen jou ook wel even aan de tand voelen 🦷
Ik hou ook van jou!quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Totaal niet,ik hou van je manier van posten.
Misschien heb je daarom last gekregenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:10 schreef kree het volgende:
[..]
gehehehe dat doen jullie altijd. en maakt niet uit
Ik zie een kans,weinig is niet niks.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hele dag al beetje moedeloos alles schiet ook maar niet op. Zin in weinig dingen.
Lekker slapen dan zo?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hele dag al beetje moedeloos alles schiet ook maar niet op. Zin in weinig dingen.
Optimistquote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie een kans,weinig is niet niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |