Kun je nog wat bewaren voor mij tot volgende week in de vriezer?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind bami wel lekkerder dan nasi meestal
Een voedselvergiftiging is natuurlijk wel goed voor de lijnquote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik gok het er wel op. En anders geven we kree de schuld
Zelfs tot volgende maand wel!quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je nog wat bewaren voor mij tot volgende week in de vriezer?
nouja als max he, hangt er ook nog vanaf wat, bedoel rijst ofzo?>. niet zo'n punt.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:48 schreef maily het volgende:
[..]
4 dagen chinees bewaren? Ehm ...
Max 2 en dan opeten.
Ok, dan bewaar ik het wel in de koelkastquote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een voedselvergiftiging is natuurlijk wel goed voor de lijn
Over een maand stuur ik muis wel langs om gezellig bij te komen etenquote:
Het lijkt me vreselijk om bij iemand anders thuis een voedselvergiftiging te hebbenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ok, dan bewaar ik het wel in de koelkast
Ja dan sla je wel een beetje een modderfiguurquote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het lijkt me vreselijk om bij iemand anders thuis een voedselvergiftiging te hebben
Allemaal de schuld van de sjinees die eigenlijk indonesich voer verkoopt!quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dan sla je wel een beetje een modderfiguur
Ik had gisteren een babymuisje gevangen buitenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Over een maand stuur ik muis wel langs om gezellig bij te komen eten
Ja nee, zo makkelijk kom je er niet mee weg... ☝quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:54 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe![]()
disclaimer, dit alles op eigen risico
Jij hebt toch krokodillen in je kelder?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik had gisteren een babymuisje gevangen buiten
[ link | afbeelding ]
En toen wist ik niet wat ik er mee moest doen, dus heb ik hem achter in de tuin weer uitgezet
Het schijnt dat je die ook wel een maand kan bewaren in de vriezerquote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
En toen wist ik niet wat ik er mee moest doen, dus heb ik hem achter in de tuin weer uitgezet
hahaha. nouja ik zeg hoe het gaat bij mij he? en durf wel te beweren wordt je neit zo heel snel ziek van.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nee, zo makkelijk kom je er niet mee weg... ☝
Gewoon in een kooi zetten en aangeven bij de regering dat je een 'minder bedeeld ras' huisvest. Krijgt je zo subsidie voorquote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Is een goede test van de relatie welquote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dan sla je wel een beetje een modderfiguur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |