nouja zeg ik zolang staat het er niet en durf nog wel te beweren dat dit een heel voorzichtige schatting is, t kan nl langer wel.quote:
Ja de blikken blijven lang goed. En de bami die erin zit is toch al niet te vretenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:43 schreef hemarookworst het volgende:
Blik bami daarentegen is oneindig houdbaar
Max 1 dag in de vriezer?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Als er wat over is, dat maximaal 1 dag in de vriezer bewaren en dan opeten. Daarna weg ermee.
Zo doe ik het.
hahaha ja wel beetje denkquote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo lang? Oooo, dan gooi ik het wat te snel weg.
Nouja, op de diepvries vis in de supermarkt staat soms ook een vangdatum oid van een half jaar terug...quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
nouja zeg ik zolang staat het er niet en durf nog wel te beweren dat dit een heel voorzichtige schatting is, t kan nl langer wel.
Ninja edit, ik wilde al een grapje maken over de nasi en bamiquote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja de blikken blijven lang goed. En de bami die erin zit is toch al niet te vreten
Dan gooi ik het nog sneller weg.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja koelkast kan ook wel een paar dagen
Opwarmen op standje crematie en dan weg flikkeren en je kunt het oneindig blijven bereidenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:43 schreef hemarookworst het volgende:
Blik bami daarentegen is oneindig houdbaar
Ja ik zat denk ik nog met mijn overheerlijke nasi in m'n hoofdquote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ninja edit, ik wilde al een grapje maken over de nasi en bami
Dan moet je een keer slikkenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik zat denk ik nog met mijn overheerlijke nasi in m'n hoofd
Wij 3 maanden later ook nog wel hoor.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:46 schreef kree het volgende:
kwaliteit wordt dr niet beter op trouwens? maargoed. ik eet het echt zonder zorgen nog maand later als ik het invries.
4 dagen chinees bewaren? Ehm ...quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:47 schreef kree het volgende:
in de koelkast bewaren. hmmmmmm. krap weekje denk daar moet je wel iets voorzichtiger mee zijn dan.
maar dag of 4 doe ik nog wel.
Hmm, ik ben volgende week wel in je buurt. Ik geloof dat je het wel even in de diepvries kan bewaren.quote:
Ik vind bami wel lekkerder dan nasi meestalquote:
haha nouja ik ook wel, maar meestal is het voor die tijd wel op. Maar zou er idd ook totaal geen probleem mee hebben of zorgen.quote:
Ik gok het er wel op. En anders geven we kree de schuldquote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm, ik ben volgende week wel in je buurt. Ik geloof dat je het wel even in de diepvries kan bewaren.
Weet het niet zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |