Ik warm ook weleens Chinees op, alleen dat vindt die Chinees niet zo lekkerquote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoe lang eet je die resten nog?
Sommigen zeggen dat er grote kans is dat je ziek wordt als je chinees opwarmt, maar doe het zelf ook altijd wel, alleen maximaal 2 dagen in de koelkast.
haha ken de verhalen, over het algemeen durf ik het nog aan 3 dagen in de koelkast bewaren. andere optie is in de vriezer gooien en dan eet ik het een maand later nog.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoe lang eet je die resten nog?
Sommigen zeggen dat er grote kans is dat je ziek wordt als je chinees opwarmt, maar doe het zelf ook altijd wel, alleen maximaal 2 dagen in de koelkast.
jawel maar het is iets minder erg nu. Ik weet dat ik er wat aan moet laten doen trouwens. Maar ok het is dragelijk nu.quote:
Wow, dat is streng!quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Als er wat over is, dat maximaal 1 dag in de vriezer bewaren en dan opeten. Daarna weg ermee.
Zo doe ik het.
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Sjoukje gebruikt een sjoelbak als biljartkeu.
Ja, het is een keer misgegaan namelijk met bedorven eten, dus ik ben voorzichtig.quote:
Okquote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Staan JustinKees, JustinKaas en JustinKoekie er niet in?
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:41 schreef kree het volgende:
in de vriezer kun je het zowat oneindig bewaren he? wel ff goed dan invriezen gelijk en niet laten rotten dagen
quote:De bewaartijd van Chinees eten in de vriezer hangt af van het soort gerecht:
Rijst en bami: 2 tot 3 maanden
Vleesgerechten (bijv. babi pangang, kip teriyaki): 3 tot 4 maanden
Noedels: 2 tot 3 maanden
Groenten: 1 tot 2 maanden
Ah ja, ik ben 2 keer echt ziek geweest van bedorven eten, maar dat was gewoon bij de eerste bereidingquote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het is een keer misgegaan namelijk met bedorven eten, dus ik ben voorzichtig.
npuja voorzichtigheid is niks mis mee. maarre in de vriezer kun je het gerust maanden bewaren, althans ik ben er nooit ziek van geworden.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het is een keer misgegaan namelijk met bedorven eten, dus ik ben voorzichtig.
Hoe lang woon jij al in de vriezer?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:41 schreef kree het volgende:
in de vriezer kun je het zowat oneindig bewaren he? wel ff goed dan invriezen gelijk en niet laten rotten dagen
Gelukkig wel, anders zou je het nog op moeten eten ook!quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:43 schreef hemarookworst het volgende:
Blik bami daarentegen is oneindig houdbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |