abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 mei 2024 @ 09:51:34 #81
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_213644535
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2024 09:34 schreef Greys het volgende:
Het hoofd van de Reference Group is toevallig ook een board member van de Zwitserse omroep die het volgend jaar gaat organiseren en die vindt onder andere dat

- de DQ van Joost terecht was
- de deelname van Israël terecht was

Dus ik zie weinig veranderen volgend jaar. :{

https://eurovoix.com/2024(...)ses-eurovision-2024/
Maar niks over de klachten van artiesten?

En logisch dat hij achter hun beslissing van Joost staat: ‘Wij van WC eend’, de ESF editie, zeg maar.
pi_213644544
Gatver, was er al klaar mee, nu al helemaal :+ AT kan niets anders dan terugtrekken nu, voor onbepaalde tijd vind ik. Hier wil je toch niet meer aan meedoen? Bovendien kunnen we enige gunfactor vanuit de EBU wel op onze buik schrijven.
pi_213644558
Lijkt me wel een beetje een reactie van "wiens brood men eet"/ "Wij van WC-Eend"

Deze man kan nu moeilijk iets anders zeggen, want dan gooit ie Osterdahl en zijn collega's onder de bus, terwijl hij net de sleutels voor 2025 in handen krijgt.

Ik hoop gewoon dat er begin juni duidelijk wordt wat er is gebeurd...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 mei 2024 @ 09:56:56 #84
163650 Greys
pi_213644567
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 09:55 schreef TheVulture het volgende:
Lijkt me wel een beetje een reactie van "wiens brood men eet"/ "Wij van WC-Eend"

Deze man kan nu moeilijk iets anders zeggen, want dan gooit ie Osterdahl en zijn collega's onder de bus, terwijl hij net de sleutels voor 2025 in handen krijgt.

Israël gaat gewoon weer meedoen, de sponsor is gewoon straks weer Israëlisch, geen woord in dat artikel over het welzijn van deelnemers etc. Hier gaat niks veranderen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213644568
quote:

Maar die mensen blijven er zitten, dus die man blijft dan ook hetzelfde zeggen…
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 mei 2024 @ 09:57:54 #86
163650 Greys
pi_213644574
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 09:57 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Maar die mensen blijven er zitten, dus die man blijft dan ook hetzelfde zeggen…
Ja dat. Dit zit er volgend jaar zelfs in twee hoedanigheden. :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213644578
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2024 09:56 schreef Greys het volgende:

[..]
Israël gaat gewoon weer meedoen, de sponsor is gewoon straks weer Israëlisch, geen woord in dat artikel over het welzijn van deelnemers etc. Hier gaat niks veranderen.
Ben benieuwd hoeveel landen die geklaagd hebben nu voet bij stuk houden. Hopelijk veel. En niet allemaal met hangende pootjes weer terugkomen.
pi_213644581
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2024 09:56 schreef Greys het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd, wanneer is die HoD-meeting eigenlijk :?
pi_213644588
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 09:58 schreef d_elise het volgende:

[..]
Ben benieuwd hoeveel landen die geklaagd hebben nu voet bij stuk houden. Hopelijk veel. En niet allemaal met hangende pootjes weer terugkomen.
Als de geruchten over Tsjechie kloppen heeft de EBU al een probleem, dan zijn er nog 36 landen over. En ik gok dat er maar weinig landen gaan terugkomen.
  woensdag 22 mei 2024 @ 10:00:27 #90
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_213644593
quote:

*Wij van WC-eend high five*

:D
pi_213644632
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 00:26 schreef d_elise het volgende:

[..]
Cornald benaderen is altijd goed! Ik denk ook wel dat de AvroTros dit in hun eigen zaak kan aandragen (of al heeft gedaan) bij hun protest en eventuele verdere acties. Misschien hebben ze Joost en z'n advocaat hier ook van op de hoogte gesteld, ja. Lijkt me toch dat je alles aanpakt om de verdediging zo sterk mogelijk te maken.
Misschien heeft de Avrotros of de advocaat ook al wel gesprekken gevoerd met voormalige deelnemers over de situatie achter de schermen.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  ESF Reporter woensdag 22 mei 2024 @ 10:06:44 #92
87554 Cee
Welluk?
pi_213644637
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 09:50 schreef Em31 het volgende:
Moroccanoil is ook weer de sponsor volgend jaar, dus Israël is er sowieso weer bij.

https://eurovision.moroccanoil.com/
“Have once again been the presenting partner” dus dat impliceert niet meteen dat ze er als presenting partner bij zijn in 2025 toch? Ondanks de ‘see you in Switzerland in 2025’, want dat kan ook algemeen opgevat worden.
  Moderator woensdag 22 mei 2024 @ 10:09:54 #93
375570 crew  Cyan9
pi_213644665
Ik kies er ondanks alles voor om er toch maar redelijk optimistisch in te staan. Er kan in een jaar veel veranderen, en er lijkt in ieder geval een flink dossier op het bureau van de EBU te liggen die barst van de ontevredenheid.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 mei 2024 @ 10:13:18 #94
163650 Greys
pi_213644698
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2024 10:06 schreef Cee het volgende:

[..]
“Have once again been the presenting partner” dus dat impliceert niet meteen dat ze er als presenting partner bij zijn in 2025 toch? Ondanks de ‘see you in Switzerland in 2025’, want dat kan ook algemeen opgevat worden.
Dat laatste klinkt voor mij toch ook wel gewoon als dat zij er in Zwitserland gewoon weer bij zijn. Hoe graag ik het ook anders zou willen lezen. Want wat hebben ze daar anders te zoeken als ze dan geen sponsor meer zouden zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 22 mei 2024 @ 10:16:02 #95
35189 Troel
scherp en bot
pi_213644720
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2024 10:05 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Misschien heeft de Avrotros of de advocaat ook al wel gesprekken gevoerd met voormalige deelnemers over de situatie achter de schermen.
Ik neem toch aan dat als S10 iemand bij zich had met een zaklamp, dat de AT dit ook wel weet ;) Maar beter een keer te veel laten weten, dan een keer t eweinig :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213644721
quote:
84s.gif Op woensdag 22 mei 2024 10:09 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kies er ondanks alles voor om er toch maar redelijk optimistisch in te staan. Er kan in een jaar veel veranderen, en er lijkt in ieder geval een flink dossier op het bureau van de EBU te liggen die barst van de ontevredenheid.
twitter

Oh nee hoor, niks gebeurd joh! Bijna alles goed gegaan, en miljoenen kijkers jonguh!
C’est Davie :o)
pi_213644724
quote:
84s.gif Op woensdag 22 mei 2024 10:09 schreef Cyan9 het volgende:
Dit, ik geloof echt niet dat er geen koppen gaan rollen...
pi_213644726
/Spuit 81347987 voor de veranderingl
pi_213644757
Het heeft geen enkele zin voor Nederland om volgend jaar mee te doen. En misschien moet je het ook gewoon niet uit gaan zenden.
  Moderator woensdag 22 mei 2024 @ 10:19:17 #100
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_213644770
Ik denk dat we er achter gaan komen dat in europees wijde organisaties koppen minder makkelijk rollen dan de van nieuwkerken et al. in nederland.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_213644824
quote:
88s.gif Op woensdag 22 mei 2024 10:19 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik denk dat we er achter gaan komen dat in europees wijde organisaties koppen minder makkelijk rollen dan de van nieuwkerken et al. in nederland.
Ja, en als het al gebeurt, zoals bij de FIFA of het IOC er af en toe weleens één of enkele figuren uitvliegen, dan worden die ook weer vervangen door vergelijkbare gekken, en zo blijft alles decennia lang ongeveer hetzelfde.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator woensdag 22 mei 2024 @ 10:23:08 #102
375570 crew  Cyan9
pi_213644832
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 10:16 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dit, ik geloof echt niet dat er geen koppen gaan rollen...
Daarnaast raak ik extreem in de mineur door dingen pessimistisch te benaderen (iets met een vrij drastische negatieve spiraal), dus..

Change will come! O-)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  woensdag 22 mei 2024 @ 10:27:20 #103
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_213644890
Heeft iemand een samenvatting van het artikeltje op de Telegraaf?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_213644926
Sowieso hoeft Israel van mij nu niet al definitief verbannen te worden. Volgend jaar ziet de wereld er wellicht weer anders uit politiek gezien, en daarnaast ben je er denk ik ook al een heel eind als die giftige delegatieleden niet meer worden toegelaten. De vraag is nu alleen of dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren...
pi_213644946
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 10:30 schreef TheVulture het volgende:
Sowieso hoeft Israel van mij nu niet al definitief verbannen te worden. Volgend jaar ziet de wereld er wellicht weer anders uit politiek gezien, en daarnaast ben je er denk ik ook al een heel eind als die giftige delegatieleden niet meer worden toegelaten. De vraag is nu alleen of dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren...
Spanje, Noorwegen en Ierland gaan Palestijnse staat erkennen, Israël roept diplomaten terug

Het is denk ik ook niet van 't een op 't andere moment klaar of zo.
pi_213645000
Die excuses of schadevergoeding voor AT/Joost gaan ook nooit komen, zelfs als hij vrijgesproken wordt. De EBU heeft zich nu al meermaals zo ingedekt dat ze waarschijnlijk alles dichtgetimmerd hebben, ook al is dat moreel gezien natuurlijk de grootste onzin. Dus nu is het beste scenario dan maar dat meerdere landen zich terugtrekken, waaronder Nederland.
  Forum Admin woensdag 22 mei 2024 @ 10:40:13 #107
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_213645009
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 09:48 schreef Fred_B het volgende:
Voor de volledigheid uit het interview zelf:
[..]
https://www.20min.ch/stor(...)nP6qCrESSXxixeFeR1ym

Het gebruik van de term “consequent” in dit verhaal roept wel heel veel cynisme op.
Toch moet de organisatie met de billen bloot en duidelijk zeggen welke grens er overschreden is; anders staan de artiesten onder een nog grotere druk om maar niets verkeerds te doen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 mei 2024 @ 10:40:55 #108
163650 Greys
pi_213645014
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 10:30 schreef TheVulture het volgende:
Jij denkt echt dat Keren eruit gepleurd gaat worden als ze nu de hele twee weken heur goddelijke gang mocht gaan met nul reprimandes of wapperen met zero tolerance?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 mei 2024 @ 10:41:48 #109
163650 Greys
pi_213645020
En als die Walden dan zo mooi schermt met dat Eurovision niet de plek is waar wereldproblemen moeten worden opgelost neem ik aan dat we Rusland ook gewoon weer terug zien volgend jaar? Anders klopt het namelijk niet helemaal.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213645113
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2024 10:40 schreef Greys het volgende:

[..]
Jij denkt echt dat Keren eruit gepleurd gaat worden als ze nu de hele twee weken heur goddelijke gang mocht gaan met nul reprimandes of wapperen met zero tolerance?
Ijdele hoop, I know
pi_213645134
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2024 10:40 schreef Greys het volgende:

[..]
Daarmee zouden ze het tij wellicht wel Keren.
pi_213645355
Prima toch, ESF is in ieder geval duidelijk. Het beleid zal niet veranderen, daar hebben wij geen(weinig) invloed op. Waar we wel invloed op hebben is of we er aan mee gaan doen, en daarmee het beleid gaan onderschrijven. Wat mij betreft bedanken we daarvoor. Zal dat uitmaken voor het ESF? Waarschijnlijk niet, tenzij, en dat zou echt mooi zijn, er enkele landen mee doen met een boycot.
pi_213645541
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 10:27 schreef Tinkepink het volgende:
Heeft iemand een samenvatting van het artikeltje op de Telegraaf?
Songfestivalbestuurder steunt diskwalificatie Joost Klein: ‘Er was onacceptabel gedrag’

https://www.ad.nl/show/so(...)bel-gedrag~a064c876/
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_213645555
Vind het vooral pijnlijk dat we gehoord hebben over veel klachten, ook officiële klachten, we het ene na het andere filmpje van treiteren hebben gezien, maar als het over Joost gaat het ineens wel steeds over 'consequent zijn' gaat.
  woensdag 22 mei 2024 @ 11:26:54 #115
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_213645582
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 11:24 schreef Em31 het volgende:
Vind het vooral pijnlijk dat we gehoord hebben over veel klachten, ook officiële klachten, we het ene na het andere filmpje van treiteren hebben gezien, maar als het over Joost gaat het ineens wel steeds over 'consequent zijn' gaat.
Dat is het vooral.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_213645619
Het is vooral erg triest dat de EBU niet eens de schijn probeert te wekken naar de klachten en kritiek te luisteren. Alles wordt afgeschoven op factoren buiten de EBU om en dat die lui niet alleen hun artiesten en betalende omroepen niet serieus nemen, maar ook hun publiek en fans niet. En iedereen houdt elkaar maar de hand boven het hoofd, want macht is belangrijker dan menselijkheid.
pi_213645666
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 11:24 schreef Em31 het volgende:
Zeker wanneer straks blijkt dat het incident gegaan is zoals iedereen behalve de EBU beweert en het om een weggeduwde camera gaat. Had Joost maar iemand op de grond gemept, dan was het allemaal zoveel makkelijker te accepteren.
pi_213645703
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 11:33 schreef d_elise het volgende:

[..]
Zeker wanneer straks blijkt dat het incident gegaan is zoals iedereen behalve de EBU beweert en het om een weggeduwde camera gaat. Had Joost maar iemand op de grond gemept, dan was het allemaal zoveel makkelijker te accepteren.
Ja en nu ook weer, 'er was onacceptabel gedrag'. Ja WAT dan? Want nu horen we dit weer, wordt het weer overal gedeeld, maar WAT het dan was, wordt weer niet benoemd.
pi_213645729
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 11:24 schreef RipCity het volgende:

[..]
Songfestivalbestuurder steunt diskwalificatie Joost Klein: ‘Er was onacceptabel gedrag’

https://www.ad.nl/show/so(...)bel-gedrag~a064c876/
Wat me nog enigszins hoop geeft is zijn opmerking over "huiswerk" nav oa de opmerkingen van zijn eigen deelnemer Nemo....
pi_213645868
Tantu heeft vannacht een "EBU Type Beat" gepost op z'n Instagram. Het belooft een vrolijk, lichtzinnig deuntje te worden :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')