Want het kan natuurlijk niet zo zijn dat hij zich baseert op het rapport van experts op het gebied van internationale wetgeving.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:03 schreef Loverboii het volgende:
Baas van het ICC waarschijnlijk gezwicht onder druk van zijn moslimvrienden om Israel aan te klagen.
Het is alweer zo een zwak verweer waarbij men geen kant durft kiezen. Ik volg de VS in deze.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:19 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Want het kan natuurlijk niet zo zijn dat hij zich baseert op het rapport van experts op het gebied van internationale wetgeving.
[ x ]
Onverschilligheid is wat anders dan pacifisme.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 00:13 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Lekker kop in het zand, 'je moet kiezen'. En nu zou ik me zelfs niet ingelezen hebben, omdat ik geen kant kies. Ik ben dat gedoe meer dan zat, de meeste mensen kiezen alleen maar een kant omdat ze zich meer verbonden met partij a of partij b voelen.
Oja unrwa is een verlengstuk van Hamas want israel beweert hier keihard bewijs voor te hebben. Jij bent goed in redeneren. Waarom houdt Isral het harde bewijs tegen unrwa al maanden voor zich houdt en wil het met niemand delen, zelfs niet met bondgenoot de VS?quote:Op maandag 20 mei 2024 22:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als een onderzoek van het ICC naar Israel reden is om Israel niet te helpen, is een onderzoek door het ICC naar Hamas/Gaza/ een reden om die niet te helpen. En de hulp gaat via UNRWA, dat defacto een verlengstuk van Hamas is. Dus dan moet UNRWA opbokken uit Gaza en moet de hulp voor burgers via andere clubs die niet met Hamas in bed liggen gaan.
Zwak verweer?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:29 schreef Loverboii het volgende:
[..]
Het is alweer zo een zwak verweer waarbij men geen kant durft kiezen. Ik volg de VS in deze.
Oogklepjes? Het zou je sieren mocht je iets minder denigrerend zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:38 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Zwak verweer?
Ten eerste is het geen verweer, maar een objectieve, ondubbelzinnige en scherp geformuleerde aanklacht van feiten die nu al maanden tegen diverse artikelen van de UDHR ingaan. En de rest van je bewering.. tja, de gebruikelijke oogklepjes.
Ik kan na het volgen van deze topicreeks echt niet tot een andere conclusie komen. En verwachten dat het ICC een zijde in het conflict kiest, is slechts een van de vele voorbeelden ervan.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:47 schreef Loverboii het volgende:
[..]
Oogklepjes? Het zou je sieren mocht je iets minder denigrerend zijn.
Geen kant kiezen is imo instemmen met het verlengen van dit conflict.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:51 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ik kan na het volgen van deze topicreeks echt niet tot een andere conclusie komen. En verwachten dat het ICC een zijde in het conflict kiest, is slechts een van de vele voorbeelden ervan.
Ja en wel een kant kiezen ben je opeens een zionist. Beiden floplanden en het interesseert me eerlijk gezegd geen moer was ze daar met elkaar doen. Juiste beslissing om tegen beide groepen arrestatiebevelen uit te vaardigen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:55 schreef Loverboii het volgende:
[..]
Geen kant kiezen is imo instemmen met het verlengen van dit conflict.
Amerika is geen betrouwbare partij in deze. Amerika vindt recht belangrijk zolang het haar zaak maar dient. Doet het ICC een onderzoek naar een Amerikaan of Isralir dan gaat de VS over op het persoonlijk intimideren en bedreigen van ICC medewerkers.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:29 schreef Loverboii het volgende:
[..]
Het is alweer zo een zwak verweer waarbij men geen kant durft kiezen. Ik volg de VS in deze.
Geen kant kiezen is de grondslag van iedere vorm van rechtspraak.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:55 schreef Loverboii het volgende:
[..]
Geen kant kiezen is imo instemmen met het verlengen van dit conflict.
Wat is er mis met zionist zijn?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:00 schreef XLVNB het volgende:
[..]
Ja en wel een kant kiezen ben je opeens een zionist. Beiden floplanden en het interesseert me eerlijk gezegd geen moer was ze daar met elkaar doen. Juiste beslissing om tegen beide groepen arrestatiebevelen uit te vaardigen.
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:32 schreef Mylene het volgende:
Bij de Verenigde Naties een minuut stilte voor de omgekomen slager, verantwoordelijk voor vele doden, van Iran.
[ x ]
[ x ]
Maar liefst 600 advocaten die bewijs hebben ingediend tegen Netanyahu.
Huh wat? Dit lijkt me BS of een framequote:Isral geen recht had op zelfverdediging
Hebben we ook nog wat betrouwbare bronnen behalve wat Twitter accounts?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:32 schreef Mylene het volgende:
Bij de Verenigde Naties een minuut stilte voor de omgekomen slager, verantwoordelijk voor vele doden, van Iran.
[ x ]
[ x ]
Maar liefst 600 advocaten die bewijs hebben ingediend tegen Netanyahu.
Dat is prima, je hoeft uiteraard geen kant te kiezen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 00:13 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Lekker kop in het zand, 'je moet kiezen'. En nu zou ik me zelfs niet ingelezen hebben, omdat ik geen kant kies. Ik ben dat gedoe meer dan zat, de meeste mensen kiezen alleen maar een kant omdat ze zich meer verbonden met partij a of partij b voelen.
Is inderdaad bs. Het interview van CNN met Khan begint er zelfs mee.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
[..]
Huh wat? Dit lijkt me BS of een frame
Haha, wat een onzin. Ik heb wel een mening, die heb je hier uitgebreid kunnen lezen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 10:17 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Dat is prima, je hoeft uiteraard geen kant te kiezen.
Maar zou je dan je groot lawaai ergens anders mee naartoe willen nemen? Want als je geen mening hebt, wat doe je hier dan eigenlijk?
Wat loop je dan te wauwelen, man?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 10:21 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Haha, wat een onzin. Ik heb wel een mening, die heb je hier uitgebreid kunnen lezen.
Ben je met het verkeerde been uit bed gestapt?quote:
Goed verhaal.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 10:23 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ben je met het verkeerde been uit bed gestapt?
Ok, Hans.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 10:24 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Goed verhaal.
Jij komt dit topic binnendenderen met "Kijk iedereen die een kant heeft gekozen eens kut zijn" en uiteraard mag je daar niet op worden aangesproken.
Er is geen aanvallende of verdedigende partij. Je hebt partijen die oorlogsmisdaden begaan. Een daarvan is Israel, die begaan er heel erg veel. Daar worden de verantwoordelijk politici nu voor aangeklaagd. Welk labeltje (verdedigers, de good guys, het licht) ze zichzelf toekennen, doet er niet toe. Israel gaat met volle militaire macht de Gazastrook in, pleegt daar misdaad op misdaad, nu al meer dan een half jaar lang, en dat krijgt uiteindelijk gevolgen als ze bij het ICC zeggen dat het nou wel welletjes geweest is met het rcksichtslos uitmoorden van Palestijnen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 10:31 schreef Ulx het volgende:
Het is nogal bezopen dat een verdedigende partij als Israel tegelijk wordt aangeklaagd als de aanvallers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |