Dan zou deze los van zijn partij moeten komen te staan en niet zijn partij vertegenwoordigen in dat kabinet.quote:Op maandag 20 mei 2024 18:46 schreef -XOR- het volgende:
Zou Timmermans geen optie zijn? Is ook een PvdA'er, veel bestuurservaring, aanzien in Europa, spreekt zijn talen, net als Geert een Limburger. Ik weet niet of die zou willen maar ze kunnen allicht eens voorzichtig peilen.
Ik denk heel voorzichtig dat -XOR- daar ook op doeltquote:Op maandag 20 mei 2024 18:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan zou deze los van zijn partij moeten komen te staan en niet zijn partij vertegenwoordigen in dat kabinet.
Tenzij deze partij ook meeregeert :p
Haha. Na alle hel en verdoemenis die volgens vvd en pvv het gevolg zouden zijn van Timmermans als premier zouden diezelfde partijen hem nu vrijwillig aan het hoofd van hun kliek zetten? Het lijkt me onwaarschijnlijk, evenals het feit dat Timmermans daar ja op zou zeggen.quote:Op maandag 20 mei 2024 18:46 schreef -XOR- het volgende:
Zou Timmermans geen optie zijn? Is ook een PvdA'er, veel bestuurservaring, aanzien in Europa, spreekt zijn talen, net als Geert een Limburger. Ik weet niet of die zou willen maar ze kunnen allicht eens voorzichtig peilen.
Absolute nogo voor de vvd achterban.quote:Op maandag 20 mei 2024 18:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik denk heel voorzichtig dat -XOR- daar ook op doelt
Timmermans 1 is inderdaad nog steeds een optie maar dan zullen VVD en NSC een flinke draai moeten maken.
Tja...dat had de VVD achterban moeten bedenken voor ze op de PVV stemdenquote:Op maandag 20 mei 2024 18:51 schreef Poljunkie het volgende:
[..]
Absolute nogo voor de vvd achterban.
Beide eigenlijkquote:Op maandag 20 mei 2024 18:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik denk heel voorzichtig dat -XOR- daar ook op doelt
Timmermans 1 is inderdaad nog steeds een optie maar dan zullen VVD en NSC een flinke draai moeten maken.
Ik weet niet of je recentelijk nog naar Wilders, Yesilgöz of van der Plas geluisterd hebt, maar we naderen de apocalyps als we Timmermans de sleutel van het torentje geven. En jij vraag je af of het een optie is dat Timmermans tussen deze mensen op het bordes gaat staan?quote:Op maandag 20 mei 2024 18:46 schreef -XOR- het volgende:
Je vraagt wel veel van de VVD achterbanquote:Op maandag 20 mei 2024 18:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja...dat had de VVD achterban moeten bedenken voor ze op de PVV stemden
Mwah, als je die drie nog een half weekje 8 uur per dag opsluit wordt dat ben ik bang een Shakespeareaanse slotakte. Dan kunnen ze misschien beter Timmermans erbij hebben om hun gezamenlijke woede op te projecteren.quote:Op maandag 20 mei 2024 18:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je recentelijk nog naar Wilders, Yesilgöz of van der Plas geluisterd hebt, maar we naderen de apocalyps als we Timmermans de sleutel van het torentje geven. En jij vraag je af of het een optie is dat Timmermans tussen deze mensen op het bordes gaat staan?
En ondertussen vuurt Yesilgoz salvo's af op van der Plas, het kan verkerenquote:Op maandag 20 mei 2024 18:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je recentelijk nog naar Wilders, Yesilgöz of van der Plas geluisterd hebt, maar we naderen de apocalyps als we Timmermans de sleutel van het torentje geven. En jij vraag je af of het een optie is dat Timmermans tussen deze mensen op het bordes gaat staan?
Wel als Timmermans zijn ego opzij schuift en NSC en VVD even goed nadenken wat handig en goed is voor dit land.quote:
Voor een volgend kabinet misschien. Maar zeker niet in deze samenstelling. Geen flauw idee ook waarom een PvdA'er zijn vingers zou willen branden aan deze ellende. Of überhaupt een politicus die enigszins capabel is, van welke partij dan ook.quote:
Dat laatste is natuurlijk problematisch en verder is Timmermans gewoon gekozen door beide partijen, Aboutaleb niet.quote:Op maandag 20 mei 2024 19:01 schreef Falco het volgende:
[..]
Wel als Timmermans zijn ego opzij schuift en NSC en VVD even goed nadenken wat handig en goed is voor dit land.
Waarom doe je dat dan niet? De bezwaren van NSC hangen vooral op de integriteitskwestie buiten Omtzigt persoonlijke onmin.quote:In De Telegraaf reageert Plasterk maandag: „De gedane beschuldigingen zijn in essentie onwaar en voor het overige futiel.” Ook zou hij bereid zijn geweest „die integriteit uitputtend te laten toetsen door de formateur en zijn adviseurs”.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)is-nog-lang-a4199380
Je bedoelt deze tweet ?quote:Op maandag 20 mei 2024 18:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En ondertussen vuurt Yesilgoz salvo's af op van der Plas, het kan verkeren
Dat ze dit publiekelijk aan geeft is natuurlijk terecht, dit commentaar van Van der Plas straalt af op de hele coalitie en dus ook op de VVD. Dan moet je er publiekelijk afstand van nemen. Degenen die het bondgenootschap ondermijnen zijn de mensen die ongenuanceerd vanuit hun onderbuik tweeten. Helaas voor Yeşilgöz (al is dat haar eigen schuld) zijn dat al haar coalitiegenoten.quote:Op maandag 20 mei 2024 19:12 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je bedoelt deze tweet ?
[ x ]
Tjaaaaa...... zo ondermijn je een bondgenootschap
Niks publiekelijk zeggen, maar spreekt persoonlijk met van der Plas.
Maar dan weer,,,,,, vooral niet doen... dan klapt het nieuwe kabinet.![]()
Dat communiceren via X werkt averechts, of juist wel rechtsquote:Op maandag 20 mei 2024 19:12 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je bedoelt deze tweet ?
[ x ]
Tjaaaaa...... verkapt ook gericht aan van der Plas. Zo ondermijn je een bondgenootschap
Niks publiekelijk zeggen, maar spreekt persoonlijk met van der Plas, is de juiste zet.
Maar dan weer,,,,,, vooral niet doen... dan klapt het nieuwe kabinet.![]()
Deze krijgt de POL prijs van vandaagquote:Op maandag 20 mei 2024 19:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat communiceren via X werkt averechts, of juist wel rechts
Kunnen we eindelijk de discussie beëindigen of we een rechts, een centrum-rechts of een extreem-rechts kabinet krijgen. We noemen het gewoon een averechts kabinetquote:Op maandag 20 mei 2024 19:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat communiceren via X werkt averechts, of juist wel rechts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |