Voor de EBU lijkt dit inderdaad een gevalletje “wie geschoren wordt, moet stilzitten.” Die hopen vermoedelijk dat het op een bepaald punt buiten Nederland en de fanatiekste fans niemand meer boeit, zodat ze (in hun geval hopelijk na een veroordeling van Joost) op een gegeven moment verder kunnen waar ze gebleven waren.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:34 schreef Greys het volgende:
Ben nogal bang dat de boosheid op de EBU enorm inkakt de komende tijd en ze ermee wegkomen door alles te negeren tot de storm is gaan liggen.
Kan als 1 persoon niets anders dan dingen als de Aussies op Twitter vragen of ze de uitslag van hun survey willen delen met de EBU en zelf blijven tweeten. Misschien dat ik er ook nog wel een e-mail aan waag aan de EBU (ha ha Mir dat interesseert ze echt niks ja dat weet ik maar niets doen is geen optie).
Zal ook wat dm's versturen aan grote fanmedia of er gezamenlijk iets mogelijk is richting de EBU.
[ x ]
Hoe in godsnaam heeft ooit die kalkoen/kip uit Israël gewonnen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja als je kijkt naar Cha Cha Cha, Europapa en Rim Tim Tagi Dim is de conclusie wel dat je het nooit alleen maar redt met de massale televotes. En dan kwamen Cha Cha Cha en Rim Tim Tagi Dim gewoon nog als 3e/4e bij de jury's uit de bus ook.
Dat was gewoon een leuk liedje van nettaquote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hoe in godsnaam heeft ooit die kalkoen/kip uit Israël gewonnen.
Als je kijkt hoe Kroatië, Nederland, Finland en Estland zich dit jaar zonder moeite kwalificeerden, verwacht ik wel dat landen die niet zo vanzelfsprekend de finale bereiken deze route ook gaan proberen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk meer nummers die juryvriendelijk zijn, als je naar Zweden 2023 en Zwitserland dit jaar kijkt is dat de manier om te winnen.
Mensen vinden Seven Nation Army nu eenmaal een leuk nummer.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hoe in godsnaam heeft ooit die kalkoen/kip uit Israël gewonnen.
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mensen vinden Seven Nation Army nu eenmaal een leuk nummer.
Ook wel erg goed gezongen trouwens.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat was gewoon een leuk liedje van netta
Voor bv Gabe is het iig ook nog niet afgelopen gezien de thumbnail van z'n volgende video. Heb hem benaderd of hij eens mee wil nadenken over wat we nog kunnen doen. Hopelijk iets van een gezamenlijk statement oid.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor de EBU lijkt dit inderdaad een gevalletje “wie geschoren wordt, moet stilzitten.” Die hopen vermoedelijk dat het op een bepaald punt buiten Nederland en de fanatiekste fans niemand meer boeit, zodat ze (in hun geval hopelijk na een veroordeling van Joost) op een gegeven moment verder kunnen waar ze gebleven waren.
We schrijven Matt Blxck voor Malta 2025 alvast op.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je kijkt hoe Kroatië, Nederland, Finland en Estland zich dit jaar zonder moeite kwalificeerden, verwacht ik wel dat landen die niet zo vanzelfsprekend de finale bereiken deze route ook gaan proberen.
Hij is matties met onze GJ. Dus die wil vast wel meewerkenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor bv Gabe is het iig ook nog niet afgelopen gezien de thumbnail van z'n volgende video. Heb hem benaderd of hij eens mee wil nadenken over wat we nog kunnen doen. Hopelijk iets van een gezamenlijk statement oid.
Volgens mij weet Gabe helemaal niet dat GJ hier weleens op het forum komt hoor. En we kunnen dat ook prima zelf regelen. Hij heeft al gereageerd.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij is matties met onze GJ. Dus die wil vast wel meewerken
Hij lijkt de enige die niet in de kont van de EBU kruipt om zijn accreditatie niet in gevaar te brengen. De meesten verstoppen zich laf achter 'we weten het nog niet'. Maar of we het wel of niet weten is totaal onafhankelijk van wat er met Joost is gebeurd.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor bv Gabe is het iig ook nog niet afgelopen gezien de thumbnail van z'n volgende video. Heb hem benaderd of hij eens mee wil nadenken over wat we nog kunnen doen. Hopelijk iets van een gezamenlijk statement oid.
Daarom wist ik ook wel dat Joost niet ging winnen want jury favoriet was hij niet en dat dacht ik van te voren ook al. Joost zingt net als Kaarija niet altijd even zuiver en dan ga je al snel af bij de jury (helaas).quote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja als je kijkt naar Cha Cha Cha, Europapa en Rim Tim Tagi Dim is de conclusie wel dat je het nooit alleen maar redt met de massale televotes. En dan kwamen Cha Cha Cha en Rim Tim Tagi Dim gewoon nog als 3e/4e bij de jury's uit de bus ook.
Dat laatste keuren ze dan gewoon af. Die macht hebben ze.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:55 schreef Lt.Bookman het volgende:
We moeten ook meedoen in 2025. Want Eurovisie gaat gewoon door zonder ons, alsof er nooit wat is gebeurd. De EBU is al lang blij als we zelf besluiten weg te blijven, dat is een kopzorg minder voor ze. Daarom moeten we gaan naar Zwitserland en wel met een knaller van een plaat die ook nog eens op een niet mis te verstane wijze een protest bevat over de gang van zaken dit jaar.
Kroatië kreeg op slechts 8 puntjes na dezelfde jurypunten als Frankrijk en veel meer jurypunten dan bv het heel goed zingende Oekraïne. Dus íetsss mindere zang maakt toch verdomd weinig uit voor sommigen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Daarom wist ik ook wel dat Joost niet ging winnen want jury favoriet was hij niet en dat dacht ik van te voren ook al. Joost zingt net als Kaarija niet altijd even zuiver en dan ga je al snel af bij de jury (helaas).
je linkt selecteren en klikken op het vogeltje boven het invoerveldquote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:01 schreef Eurochacha het volgende:
[x]https://twitter.com/lilixesc/status/1792838876714721430[/x]
Sorry weet niet hoe de tweet verschijnt in mn bericht :p
Boven je invoerscherm waar je je post typt zie je een aantal knopjes staan. De eerste is de twittervogel. Als je daarop klikt en daar de link van je tweet in plakt zou het goed moeten gaan!quote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:01 schreef Eurochacha het volgende:
https://x.com/lilixesc/status/1792838876714721430?s=46
Sorry weet niet hoe de tweet verschijnt in mn bericht :p
Eigenlijk neig ik ook steeds meer naar volgend jaar meedoen. Als we volgend jaar niet meedoen, dan zal een deel van het publiek denken dat we gestraft zijn vanwege de diskwalificatie van het jaar ervoor.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:55 schreef Lt.Bookman het volgende:
We moeten ook meedoen in 2025. Want Eurovisie gaat gewoon door zonder ons, alsof er nooit wat is gebeurd. De EBU is al lang blij als we zelf besluiten weg te blijven, dat is een kopzorg minder voor ze. Daarom moeten we gaan naar Zwitserland en wel met een knaller van een plaat die ook nog eens op een niet mis te verstane wijze een protest bevat over de gang van zaken dit jaar.
Als ze een lied accepteren waarin Joost Klein aan Papaoutai en Stromae refereert dan mag een ander wel aan Joost Klein en Europapa refereren lijkt mij.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste keuren ze dan gewoon af. Die macht hebben ze.
het was gewoon voor de jury net als een ander optreden,quote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:09 schreef d_elise het volgende:
Ook dat hij niet live optrad heeft mee kunnen wegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |