Hoe liggen de kansen met Wilfried Genee? Kan ik daar nog leuk op verdienen bij de goksites?quote:Op maandag 20 mei 2024 17:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik zou nu niemand meer durven uitsluiten. Maar het lijkt me niet de meest voor de hand liggende op dit moment.
Hier zullen Yesildingus en de BBB- mevrouw wel boos om worden dan.quote:Op maandag 20 mei 2024 16:55 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
De beste politiek commentator van Nederland weer met een onvervalst hitpiece.
Ik denk dat het niets met kennis, ervaring of imago te maken heeft.quote:Op maandag 20 mei 2024 16:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar zelfs dan, de animus tegen Plasterk kan hem toch niet ontgaan zijn? Dan ga je toch op zoek naar alternatieven?
Ook wel riskant voor Wilders misschien. Stel dat hij het echt goed gaat doen. Dan is hij straks zo weer 15 jaar minister-president, want hij heeft een echt minister-president-hoofd.quote:Op maandag 20 mei 2024 17:02 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Inhoudelijk lijkt het me een prima kandidaat, maar de VVD gaat dat niet toestaan denk ik.
Wel serieus blijven, natuurlijk, dit is de Telegraaf en geen enge linkse mediaquote:Op maandag 20 mei 2024 17:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hier zullen Yesildingus en de BBB- mevrouw wel boos om worden dan.
Ja dat is dus het lastige. De kandidaat kan ook weer niet “te goed” zijn, want dan vormt het een concurrent. Dus Geert is op zoek naar de soft spot tussen inhoudelijk ervaren en bekwaam maar qua uitstraling en electorale aantrekkingskracht geen serieuze concurrentie. Daarom denk ik dus dat Van Zwol best een kans maakt als hij zou willen.quote:Op maandag 20 mei 2024 17:07 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ook wel riskant voor Wilders misschien. Stel dat hij het echt goed gaat doen. Dan is hij straks zo weer 15 jaar minister-president, want hij heeft een echt minister-president-hoofd.
[ afbeelding ]
Dat is toch compleetquote:Motie van het lid De Roon over onderzoeken hoe de rekening voor humanitaire hulp aan Gaza verhaald kan worden op de steenrijke Hamasmiljardairs
https://www.tweedekamer.n(...)08459&did=2024D19787
Ik denk dat het iemand wordt die (bijna) met pensioen is.quote:Op maandag 20 mei 2024 17:10 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Ja dat is dus het lastige. De kandidaat kan ook weer niet “te goed” zijn, want dan vormt het een concurrent. Dus Geert is op zoek naar de soft spot tussen inhoudelijk ervaren en bekwaam maar qua uitstraling en electorale aantrekkingskracht geen serieuze concurrentie. Daarom denk ik dus dat Van Zwol best een kans maakt als hij zou willen.
Ik neem aan dat Wilders geen VVD'er wil.quote:Op maandag 20 mei 2024 17:07 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ook wel riskant voor Wilders misschien. Stel dat hij het echt goed gaat doen. Dan is hij straks zo weer 15 jaar minister-president, want hij heeft een echt minister-president-hoofd.
[ afbeelding ]
Heeft ook een juridisch smetje opgelopen...quote:
Mwah, eerlijk gezegd, als er Hamasleiders zijn die ergens veel geld gestald hebben lijkt het me prima die te plukken.quote:Op maandag 20 mei 2024 17:17 schreef Tijger_m het volgende:
Ik zag trouwens deze motie, puur bij toeval, voorbijkomen:
[..]
Dat is toch compleet
nou en, is gwn de schuld van de linkse woke mediahyena’s. Ome Roon kennen ze me afpakke maar als ze aan Ome Ries komen dan krijgen ze met mij te makenquote:Op maandag 20 mei 2024 17:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Heeft ook een juridisch smetje opgelopen...
Mee eens, maar hoe kansrijk lijkt het je dat de Nederlandse regering dat kan?quote:Op maandag 20 mei 2024 17:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, eerlijk gezegd, als er Hamasleiders zijn die ergens veel geld gestald hebben lijkt het me prima die te plukken.
Minder kansrijk dan de kans dat Plasterk over 2 weken als premier bij de koning op het bordes staat.quote:Op maandag 20 mei 2024 17:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Mee eens, maar hoe kansrijk lijkt het je dat de Nederlandse regering dat kan?
Ik begin me af te vragen of überhaupt later deze week de formatie gaat startenquote:Op maandag 20 mei 2024 18:13 schreef KaheemSaid het volgende:
[ x ]
[ link | afbeelding ]
Edgar Mulder (PVV) heeft Yesilguz tweet nog niet gelezen!
Of hij heeft het wel gelezen en hij moet gewoon zijn gram halen en de achterban even lekker opfokken.quote:Op maandag 20 mei 2024 18:13 schreef KaheemSaid het volgende:
[ x ]
[ link | afbeelding ]
Telegraaf moet even wraak nemen dat hun columnist geen premier is gewordenquote:Op maandag 20 mei 2024 16:55 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
De beste politiek commentator van Nederland weer met een onvervalst hitpiece.
Echt, wat een randdebiel. Nu heeft het ‘linkse journaille’ opzettelijk een notabene linkse premierskandidaat gesaboteerd. Wat voor kortsluiting heb je in je persoonlijkheid als je dat een logische gang van zaken vindt?quote:Op maandag 20 mei 2024 18:13 schreef KaheemSaid het volgende:
[ x ]
[ link | afbeelding ]
Putters gaat dat nooit doen, dit akkoord staat mijlenver van alles waar hij vanuit zijn politieke achtergrond, als directeur van het scp en nu als voorzitter van de ser voor staat.quote:Op maandag 20 mei 2024 18:35 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Telegraaf moet even wraak nemen dat hun columnist geen premier is gewordenTreurig.
Wel grappig dat de NSC kennelijk graag Kim Putters wilde ipv Plasterk (als het klopt dan)
Zoals Van Zwol zei toen Rutte premier werd: gefeliciteerd met uw plek in de Europese Raad. En o ja, u bent ook nog premier geworden.quote:Op maandag 20 mei 2024 15:35 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dilan zei ook dit afgelopen weekend:
[..]
https://www.ad.nl/politie(...)premier-is~a5be7102/
Ik denk dat Dilan nog kritischer de premier zal beoordelen dan Omtzigt. En dan niet alleen op integriteit, maar ook op geschiktheid.
Eens, en het 'hoofdlijnenakkoord' heeft ook uitspattingen waardoor je weet dat niet alle onderhandelaars het idee van een hoofdlijnenakkoord serieus namen. Ik zou me als Putters hier niet de handen aan branden.quote:Op maandag 20 mei 2024 18:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Putters gaat dat nooit doen, dit akkoord staat mijlenver van alles waar hij vanuit zijn politieke achtergrond en als directeur van het scp voor staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |