Nah, hij is een hardliner en wordt gezien als een mogelijke opvolger van Khamenei.quote:
Eerder voor vrouwen in Iran.quote:
Dit dus, er komt gewoon de volgende bloeddorstige religieuze gek, ze grossieren in dat soort lui.quote:Op zondag 19 mei 2024 15:34 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Deze man heeft in feite nauwelijks invloed, de werkelijke macht ligt bij de 'raad der hoeders' met geestelijk leider Khamenei.
Desondanks heeft deze man niet voor niets de bijnaam 'slager van Teheran', ik hoop van harte dat hij de pijp uit is.
Wat moet ik me hierbij voorstellen?quote:Semi-officiėle persbureaus
Een helicopter?quote:
Klopt, ik heb ergens in 2011 aan tafel gezeten (gedronken) met iemand die net even wat hoger in de pikorde stond dan Ahmedinejad.quote:Op zondag 19 mei 2024 15:34 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Deze man heeft in feite nauwelijks invloed, de werkelijke macht ligt bij de 'raad der hoeders' met geestelijk leider Khamenei.
Er wordt vaak een beeld geschetst alsof het leven voor vrouwen in Iran een hel is. Ik betwijfel dat. Het is veelzeggend dat de protesten zich vaak richten tegen het verplicht dragen van een hoofddoek. Als de verplichting om een hoofddoek te dragen het grootste probleem is van de vrouwen in Iran, dan is het met de vrouwenrechten in Iran kennelijk heel goed gesteld.quote:
Als je geen hoofddoek draagt reden is om je dood te knuppelen (nadat je verkracht bent) zegt dat genoeg over de andere 'rechten' die vrouwen daar hebben.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Er wordt vaak een beeld geschetst alsof het leven voor vrouwen in Iran een hel is. Ik betwijfel dat. Het is veelzeggend dat de protesten zich vaak richten tegen het verplicht dragen van een hoofddoek. Als de verplichting om een hoofddoek te dragen het grootste probleem is van de vrouwen in Iran, dan is het met de vrouwenrechten in Iran kennelijk heel goed gesteld.
In werkelijkheid is het met de vrouwenrechten in Iran ook goed gesteld. Vrouwen kunnen onderwijs volgen tot op het hoogste niveau, aan de Iraanse universiteiten studeren meer vrouwen dan mannen. Met uitzondering van het leger en de geestelijkheid staan alle beroepen en functies open voor vrouwen. Er zitten vrouwen in de Majils (het nationale parlement) en meerdere presidenten van Iran hadden vrouwelijke ministers in hun regering.
Behalve als een vrouw geen hoofddoek op wil, dan wordt ze als ze pech heeft in een busje van de zedenpolitie meegesleurd.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Er wordt vaak een beeld geschetst alsof het leven voor vrouwen in Iran een hel is. Ik betwijfel dat. Het is veelzeggend dat de protesten zich vaak richten tegen het verplicht dragen van een hoofddoek. Als de verplichting om een hoofddoek te dragen het grootste probleem is van de vrouwen in Iran, dan is het met de vrouwenrechten in Iran kennelijk heel goed gesteld.
In werkelijkheid is het met de vrouwenrechten in Iran ook goed gesteld. Vrouwen kunnen onderwijs volgen tot op het hoogste niveau, aan de Iraanse universiteiten studeren meer vrouwen dan mannen. Met uitzondering van het leger en de geestelijkheid staan alle beroepen en functies open voor vrouwen. Er zitten vrouwen in de Majils (het nationale parlement) en meerdere presidenten van Iran hadden vrouwelijke ministers in hun regering.
Het zit daar wat ingewikkelder in elkaar. De president en het parlement hebben grondwettelijk wel degelijk macht en bevoegdheden. Maar je kan je niet zomaar verkiesbaar stellen voor het presidentschap of voor het parlement. Daarvoor heb je de goedkeuring nodig van de Raad van Hoeders.quote:Op zondag 19 mei 2024 15:34 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ja, ze mogen wel werken. En naar de plastisch chirurg. En je mag je ook laten ombouwen van geslacht (in geen enkel ander land zijn zo veel geslachtsoperaties).quote:Op zondag 19 mei 2024 16:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Nee. De Raad van Hoeders heeft het recht elk wetsvoorstel te blokkeren.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:20 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het zit daar wat ingewikkelder in elkaar. De president en het parlement hebben grondwettelijk wel degelijk macht en bevoegdheden. Maar je kan je niet zomaar verkiesbaar stellen voor het presidentschap of voor het parlement. Daarvoor heb je de goedkeuring nodig van de Raad van Hoeders.
Dat klopt inderdaad. De macht van geestelijk leider ayatollah Khamenei en de Raad van Hoeders bestaat vooral daaruit dat ze over veel zaken veto-recht hebben. Ze hebben niet de bevoegdheid om tegen de regering en het parlement in zelf wetten te maken.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:32 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Nee. De Raad van Hoeders heeft het recht elk wetsvoorstel te blokkeren.
Lijkt me sterk dat een President met een oude en versleten helikopter gaat reizen.quote:Op zondag 19 mei 2024 17:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Is natuurlijk mogelijk dat hier Israel, Irak, de VS, Saudi Arabiė of welke geheime dienst dan ook. Maar als het opzet is dan is het meest waarschijnlijke dat het politieke vijanden in Iran zijn.
Het meest waarschijnlijke is dat de Helicopter gewoon oud en slecht onderhouden is.
Oud en slecht onderhouden, belangrijke figuren aan boord waar de piloten liever geen "laten we even wachten of omvliegen vanwege het slechte weer" aan durven te verkopen. Allemaal redenen die meer plausibel zijn dan een gerichte actie van een of andere geheime dienstquote:Op zondag 19 mei 2024 17:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Is natuurlijk mogelijk dat hier Israel, Irak, de VS, Saudi Arabiė of welke geheime dienst dan ook. Maar als het opzet is dan is het meest waarschijnlijke dat het politieke vijanden in Iran zijn.
Het meest waarschijnlijke is dat de Helicopter gewoon oud en slecht onderhouden is.
Zal beide wel kloppen, maar dat gaat natuurlijk nooit toegegeven worden.quote:Op zondag 19 mei 2024 17:07 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Oud en slecht onderhouden, belangrijke figuren aan boord waar de piloten liever geen "laten we even wachten of omvliegen" aan durven te verkopen.
Ach natuurlijk, Iran kan gewoon de nieuwste, modernste Helicopters kopen in de VS of Europa.quote:Op zondag 19 mei 2024 17:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat een President met een oude en versleten helikopter gaat reizen.
Waarmee Iran wel weer zegt dat de Mossad oppermachtig en geniaal goed is.quote:Op zondag 19 mei 2024 17:08 schreef FvanS het volgende:
Israėl gaat hier hoe dan ook als schuldige worden aangewezen.
Herhalingsgevaar met mods en Timmy Hofmanquote:Op zondag 19 mei 2024 17:11 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Poephoofd gaat zo live. @:powerloungen
Erg mooi.quote:Op zondag 19 mei 2024 17:16 schreef Za het volgende:
Verwachting is dat hij niet meer in leven is.
Diverse Iraanse X'ers.
Kleding komt idd niet overeen met eerdere beelden.quote:Op zondag 19 mei 2024 17:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Iraanse Persbureau verspreide eerder deze foto
[ afbeelding ]
Niets aan de hand mensen, alles in orde of iets dergelijks erbij vermeld. Wat ze niet vermelden is dat het een archieffoto is.
Goh, niet gelezen dat ik schreef, "archieffoto" ?quote:Op zondag 19 mei 2024 17:23 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Kleding komt niet overeen met eerdere beelden.
Klopt, aangepast ter verduidelijking.quote:Op zondag 19 mei 2024 17:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Goh, niet gelezen dat ik schreef, "archieffoto" ?
Over anderhalf uur gaat de zon onder..quote:
Je ziet er geen hand voor ogenquote:Op zondag 19 mei 2024 17:29 schreef Captain_Ghost het volgende:
In slecht weer gaan vliegen.. dat lijkt mij ook sterk.
Welk Iraans Persbureau verspreidde deze foto vergezeld gaand met deze tekst?quote:Op zondag 19 mei 2024 17:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Iraanse Persbureau verspreide eerder deze foto
[ afbeelding ]
Niets aan de hand mensen, alles in orde of iets dergelijks erbij vermeld.
Bizar om een staatshoofd onder deze omstandigheden in een heli rond te vliegen, voor welk land dan ook.quote:
En geen transponder aan vanwege de veiligheid..quote:Op zondag 19 mei 2024 17:35 schreef Za het volgende:
[..]
Bizar om een staatshoofd onder deze omstandigheden in een heli rond te vliegen, voor welk land dan ook.
Dit is een Amerikaanse organisatie die niets te maken heeft met de staat Israel...quote:Op zondag 19 mei 2024 17:37 schreef Ali_boo het volgende:
Ze proberen het niet eens te verbergen![]()
[ x ]
Gaan we vanavond weer laat opblijven?quote:
quote:Op zondag 19 mei 2024 16:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Er wordt vaak een beeld geschetst alsof het leven voor vrouwen in Iran een hel is. Ik betwijfel dat.
Hij is de topkandidaat als volgende ayatollah, dus niks nobuddyquote:Op zondag 19 mei 2024 17:39 schreef koffiekoekjes het volgende:
Die Raisi is een nobuddy
Roep maar als er iets met de Ayatollah gebeurt
Post die foto dan, dan kunnen we het beoordelen, mod.quote:Op zondag 19 mei 2024 17:44 schreef heywoodu het volgende:
Mogelijke foto op social media van de vliegende helikopter vlak voor het fout ging, daar viel het weer best mee. Maar ja, wie weet of die foto echt is
Waar ie opsteeg viel het nog wel mee ja.quote:Op zondag 19 mei 2024 17:44 schreef heywoodu het volgende:
Mogelijke foto op social media van de vliegende helikopter vlak voor het fout ging, daar viel het weer best mee. Maar ja, wie weet of die foto echt is
Succes met beoordelen of dit de juiste helikopter op het juiste moment is.quote:Op zondag 19 mei 2024 17:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Post die foto dan, dan kunnen we het beoordelen, mod.
Dit is het wel ja. Die autoriteiten zijn echt apen maar de bevolking zelf zijn hele fijne respectabele mensen.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:15 schreef Confetti het volgende:
[..]
Als je geen hoofddoek draagt reden is om je dood te knuppelen (nadat je verkracht bent) zegt dat genoeg over de andere 'rechten' die vrouwen daar hebben.
Het is een apenstaat met een intelligente bevolking.
Ik zie hem achter het raamquote:Op zondag 19 mei 2024 17:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Succes met beoordelen of dit de juiste helikopter op het juiste moment is.
[ x ]
@klaasweetallesquote:Op zondag 19 mei 2024 17:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Succes met beoordelen of dit de juiste helikopter op het juiste moment is.
[ x ]
Hmm.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Heerlijk sarcastisch dezequote:Op zondag 19 mei 2024 18:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm.
Ach, bij de VN betwijfelt men dat ook, vandaar dat Iran momenteel voorzitter van het mensenrechtenforum van de VN is.
Je loopt een beetje op de zaken vooruit.quote:Op zondag 19 mei 2024 17:08 schreef FvanS het volgende:
[..]
Zal beide wel kloppen, maar dat gaat natuurlijk nooit toegegeven worden.
Israėl gaat hier hoe dan ook als schuldige worden aangewezen.
Zou het wat uitmaken? De volgende conservatieve pipo zal dan wel naar voren worden geschoven.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:10 schreef Momo het volgende:
Normaal mag je dat niet zeggen, maar zou goed nieuws zijn. Al zal het voor de mensenrechten in Iran waarschijnlijk geen fuck uitmaken.
Klein beetje karma is wel leukquote:Op zondag 19 mei 2024 18:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken? De volgende conservatieve pipo zal dan wel naar voren worden geschoven.
Israėli channel 1 weet het als eerste te melden?quote:
Dat lijkt me handiger ja, op social media stikt het al uren van de berichten dat 'een bron heeft bevestigd dat ze dood zijn'quote:Op zondag 19 mei 2024 18:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Israėli channel 1 weet het als eerste te melden?![]()
Ik wacht wel even de officiėle meldingen af.
Hoezo precies goed nieuws?quote:Op zondag 19 mei 2024 18:10 schreef Momo het volgende:
Normaal mag je dat niet zeggen, maar zou goed nieuws zijn. Al zal het voor de mensenrechten in Iran waarschijnlijk geen fuck uitmaken.
Denk dat de Israelische media meer publiceren en afweten van de situatie via de Mossad dan de Iraanse media.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Israėli channel 1 weet het als eerste te melden?![]()
Ik wacht wel even de officiėle meldingen af.
De meeste vrouwen zouden dolgraag willen ruilen met Iran ipv de dictatuur die in het westen heerst.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Geen idee. Als de hulpdiensten nog op zoek zijn naar de helicopter, hoe kan de mossad dan weten dat ie dood is. Ook al zien ze vanaf satellieten of whatever waarmee ze kunnen inzoomen en spioneren een gecrashte helicopter in de dichte mist, dan nog weten ze niet of hij dood is.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
Denk dat de Israelische media meer publiceren en afweten van de situatie via de Mossad dan de Iraanse media.
Die overheid gaat daar eerst kijken hoe ze dit kunnen framen en dan een verhaaltje verkopen aan het volk.
Alleen maar meer macht voor havik Khomeini lijkt mij niet goed nieuwsquote:Op zondag 19 mei 2024 18:21 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Iedere klap voor deze misdadigers is goed nieuws.
quote:Op zondag 19 mei 2024 18:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Ooit iets gelezen over de staat van de mensenrechten in Iran de laatste jaren?
Nee, deze president was geen hervormer maar absoluut tuig van de richel.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Alleen maar meer macht voor havik Khomeini lijkt mij niet goed nieuws
[..]
Het is daar geweldigquote:Op zondag 19 mei 2024 16:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
quote:
Bizar dat ze niet lijken te weten waar dat ding precies is neergestort. Kan lang duren voor ze 'm vinden zo.quote:
Maar ik zie op Youtube ook onderstaande video's voorbijkomen waar vrouwen nauwelijks of zelfs geen hoofddoek dragen. Ik vind het lastig te beoordelen, is het b.v. sterk afhankelijk waar je dit doet? Dat het in bepaalde wijken wel kan maar in armere conservatieve wijken niet?quote:Op zondag 19 mei 2024 16:15 schreef Confetti het volgende:
[..]
Als je geen hoofddoek draagt reden is om je dood te knuppelen (nadat je verkracht bent) zegt dat genoeg over de andere 'rechten' die vrouwen daar hebben.
Het is een apenstaat met een intelligente bevolking.
Ik vind het niet gek, met vliegtuigen gebeurd het ook vaker.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bizar dat ze niet lijken te weten waar dat ding precies is neergestort. Kan lang duren voor ze 'm vinden zo.
Doe maar niet, ik wil vanavond vroeg naar bedquote:
Proost, dames.quote:
Dat wordt natuurlijk een slangenkuil daar.quote:
Die hebben altijd wel een transponder?quote:Op zondag 19 mei 2024 19:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vind het niet gek, met vliegtuigen gebeurd het ook vaker.
quote:Op zondag 19 mei 2024 19:01 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik wil vanavond vroeg naar bed
Ik las dat de heli "gevallen" zou zijn.quote:
Denk dat ik samen met je wakker blijfquote:Op zondag 19 mei 2024 19:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat gaat weer twee uur slaap worden vannacht
Waarschijnlijk free for all nu daar.quote:
quote:Op zondag 19 mei 2024 19:06 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Denk dat ik samen met je wakker blijf
Zeker met dit nieuws![]()
[ x ]
Fok.ir.quote:Op zondag 19 mei 2024 15:57 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Wat moet ik me hierbij voorstellen?
9gagquote:Op zondag 19 mei 2024 19:14 schreef Aether het volgende:
Memes gaan meteen los.
https://9gag.com/tag/iran/fresh
Of zijn ze zo stom in deze weer toch gaan vliegen.quote:
Zionistische cloudseeders. Ik weet het zeker.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:13 schreef Za het volgende:
Iraanse regeringsmedia: De vliegtuigcrash van de Iraanse president werd veroorzaakt door slecht weer.
Echt waar, heeft ie vliegangst?quote:Op zondag 19 mei 2024 19:28 schreef heywoodu het volgende:
Overigens is die Kim Jong-un zo gek nog niet, gewoon overal per trein naartoe, al is het de andere kant van het continent.
Zeker weten🦾quote:Op zondag 19 mei 2024 19:29 schreef Zipportal het volgende:
Op dit goede nieuws opent @:r-woud93 nog een flesje Amstel. En misschien wel twee. ✌
Met die broer van hem liep het op het vliegveld al slecht af indertijd, kun je nagaan hoe gevaarlijk vliegen is 🙂quote:
Zionistische nazi-reptilian cloudseeders begreep ik op Xquote:Op zondag 19 mei 2024 19:27 schreef K21 het volgende:
[..]
Zionistische cloudseeders. Ik weet het zeker.
Welnee, dat hij een oneindige oneindigheid getuige mag zijn van het ondragelijk lijden van zijn geliefden op een oneindig aantal manieren, en dat dan een paar keerquote:
Ome Prigo ook. Wat dat betreft weet Kim Jong-un wel wat ie doet.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:28 schreef heywoodu het volgende:
Overigens is die Kim Jong-un zo gek nog niet, gewoon overal per trein naartoe, al is het de andere kant van het continent.
Wie weet wat daar achter de schermen allemaal over is besproken joh, ongetwijfeld een staaltje handjeklap om het een of anderquote:Op zondag 19 mei 2024 19:38 schreef TwenteFC het volgende:
[ x ]
Ratten helpen die bij elke kans die ze krijgen zullen aanpakken om ons dwars te zitten.![]()
![]()
Die is al 34 jaar dood, maar goed.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Alleen maar meer macht voor havik Khomeini lijkt mij niet goed nieuws
Train Force Onequote:Op zondag 19 mei 2024 19:28 schreef heywoodu het volgende:
Is dit echt?quote:Op zondag 19 mei 2024 19:38 schreef TwenteFC het volgende:
[ x ]
Ratten helpen die bij elke kans die ze krijgen zullen aanpakken om ons dwars te zitten.![]()
![]()
quote:
ik bedoelde khamenei jaquote:Op zondag 19 mei 2024 19:41 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Die is al 34 jaar dood, maar goed.
On 19 April 2024, at 5:23 a.m. IRST, the Israeli Air Force launched airstrikes targeting an air defense facility within Iran.
Oke, en dan precies een maand later 19 mei is hun president dood?
Solidariteit met een terroristensponsorend regime, dat vreedzame demonstranten laat executeren en drones en raketten levert waarmee Rusland Oekraļense steden in puin schiet. Deze gek zou vanavond nog moeten opstappen, laat de slachter van Teheran lekker in z’n helikopter kapotgaan en aangevreten worden door de wolven.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:38 schreef TwenteFC het volgende:
[ x ]
![]()
Maar dat contact viel kort daarna weg.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:51 schreef Stupidisco het volgende:
Niets aan de hand mensen.
[ x ]
Iran state media: "2 of the president's companions contacted the center after the accident Executive Vice President: On several occasions, communication was established with one of the helicopter passengers and one of the helicopter staff. It seems that it was not a serious accident We are following up to a radius of two kilometers from the incident; I hope the good news reaches the people"
Lekker de moral highground bezet houden, niks mis mee.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:38 schreef TwenteFC het volgende:
[ x ]
![]()
Grenzeloos naļef zul je bedoelen, dit soort regimes spelen niet volgens de spelregels die wij volgen. En de hashtag ‘solidarity’ is een schande.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Lekker de moral highground bezet houden, niks mis mee.
Nah, Khomeini leeft nog:quote:
Snap het wel. Die vent is verantwoordlijk voor massamoorden. En heeft met grof geweld de protesten tegen de hoofddoekjes neergeslagen. Kostte zeker 500 doden.quote:
Nu nog wachten op deze fanboy c.q. freak die weer gaat janken om zijn favoriete massamoordenaarquote:
Islamitische dictatuur is hetquote:Op zondag 19 mei 2024 19:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Snap het wel. Die vent is verantwoordlijk voor massamoorden. En heeft met grof geweld de protesten tegen de hoofddoekjes neergeslagen. Kostte zeker 500 doden.
Dit soort beelden zie ik ook in Noord-Korea voorbij komenquote:Op zondag 19 mei 2024 20:08 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Nu nog wachten op deze fanboy c.q. freak die weer gaat janken om zijn favoriete massamoordenaar
[ x ]
Maar dus niet met hemquote:
Frans Timmermans als verbindende factorquote:Op zondag 19 mei 2024 20:18 schreef tjoptjop het volgende:
Engnek, mis je niks aan.
Hopelijk een type Rouhani terug, maar het zal nog wel een grotere engnek dan Raisi worden
[..]
Zo te zien is hij gereļncarneerd als Romeinse Kaarsquote:Op zondag 19 mei 2024 20:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Als Allah om de presdent gegeven had, had hij hem niet laten neerstorten!
[ x ]
Zie alleen maar tegenstrijdige berichten op X, Ik pasquote:Op zondag 19 mei 2024 20:13 schreef Za het volgende:
[..]
Dat was helemaal in het begin, daarna viel het contact weg, lees maar terug op X.
De balletjes zijn nog niet ingedaald?quote:Op zondag 19 mei 2024 20:08 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Nu nog wachten op deze fanboy c.q. freak die weer gaat janken om zijn favoriete massamoordenaar
[ x ]
Done deal.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:25 schreef Zipportal het volgende:
Topic mag wel gereekst worden als dat lukt. @:momo
Flauw.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:27 schreef superniger het volgende:
Kobe Bryant was zijn favoriete basketballer.
Speelde in z'n vrije tijd graag de rallyspellen van Colin McRae.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:27 schreef superniger het volgende:
Kobe Bryant was zijn favoriete basketballer.
Fazlijaquote:Op zondag 19 mei 2024 20:05 schreef oblo het volgende:
Welke trollenkoning heeft Eli Kopter bedacht? Dat is wel de highlight van dit hele verhaal.
Nou ja, de president is vermist, het lijkt me dat je dat wel serieus neemt inderdaad.quote:
Lekker nummertje wel.quote:
The escapepod is empty!quote:
quote:Op zondag 19 mei 2024 20:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, de president is vermist, het lijkt me dat je dat wel serieus neemt inderdaad.
In de tussentijd de film "Alive" kijkenquote:
Als ik de beelden zie van het gebied is het ook wel erg mistig, de kans is vrij groot dat het gewoon slecht weer was.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:18 schreef Origami94 het volgende:
Is dit goed of slecht voor de spanningen in de regio?
Ja, je weet niet wie er nu gaat zitten, die kan ergers zijn of minder erg.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:33 schreef bianconeri het volgende:
Die is gwn dood.
Heli crash in de bossen. Dat overleef je niet.
Geen wraak op Israėl
Dan mag je Rendac bellen. @de_boswachterquote:Op zondag 19 mei 2024 21:37 schreef TAmaru het volgende:
wat gebeurt er als hij daadwerkelijk dood is? krijgen we dan nieuwe verkiezingen in Iran?
quote:Kadaverhelpdesk voor veehouderijen
0900 9221
Voor kadavermeldingen en vragen over meldingen
Bereikbaar: maandag t/m vrijdag van 8:00 uur tot 18:00 uur.
Algemene vragen voor deze afdeling: helpdeskkadavers@rendac.com
Het kan daar echt heel onherbergzaam en onheilspellend zijn, zeker met dikke mist in de bergen. Op zich niet zo heel gek.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:40 schreef Jojoke het volgende:
Het duurt wel lang voor ze hem gevonden hebben. Het is niet een nobody is zelf zonder iemand te informeren is gaan wandelen in de bergen. Het is de president die gecrasht is met een helicopter.
Ik had verwacht dat ze met radar en GPS-signalen hem sneller konden opsporen. Bovendien vlogen ze blijkbaar met 3 helikopters. Waarbij de andere 2 helikopters waarschijnlijk als taak hadden om ook de helikopter van de president te letten. Zelfs in een zeer bebost gebied zou je dan verwachten dat ze hulpteams droppen nabij de crashlocatie. We zullen nu wel snel meer horen als ze de helikopter inderdaad hebben gevonden.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:47 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Het kan daar echt heel onherbergzaam en onheilspellend zijn, zeker met dikke mist in de bergen. Op zich niet zo heel gek.
quote:
quote:Turkey sends helicopter, drone to help Iran's search efforts
Upon Iran's request, Turkey has sent an Akıncı drone and a night vision Cougar-type helicopter to participate in the search and rescue efforts aimed at finding the doomed helicopter of President Ebrahim Raisi and his entourage, @tcsavunma announced.
Turkey’s Ministry of Interior Disaster and Emergency Management Authority (AFAD) also said in a statement, "Iran requested a night vision search and rescue helicopter from our country. Thirty-two mountaineer search and rescue personnel and six vehicles from our Van and Erzurum AFAD provincial directorates have set out to arrive at the region," it added.
"Additionally, our mountaineer search and rescue personnel, consisting of 15 people each from Ankara, Diyarbakir, and Konya, are on alert. We are following the developments," concluded AFAD.
Zou eerder logisch dan aluhoedje zijn lijkt mequote:Op zondag 19 mei 2024 22:10 schreef zalkc het volgende:
[Aluhoedje]
Hij is allang dood gevonden, maar ze gebruiken deze uren om alles in gereedheid te brengen zodat de pleuris beperkt blijft.
[/Aluhoedje]
beetje wel tenzij het ding is neergeschotenquote:Op zondag 19 mei 2024 22:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou eerder logisch dan aluhoedje zijn lijkt me
Nee, maar in een land waar echt alles gevoelig is, zeker rondom het leiderschap, kan ik me indenken dat je sowieso wat veiligheidsmaatregelen gaat treffen en dus eventueel even wacht met bevestiging van zijn dood (als je daar zelf al info over hebt natuurlijk)quote:Op zondag 19 mei 2024 22:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
beetje wel tenzij het ding is neergeschoten
helikoptercrashes zijn nu niet echt abnormaal
quote:Op zondag 19 mei 2024 22:16 schreef FvanS het volgende:
Wat is die Steve toch ook een waanzinnig lelijk persoon zeg. Moest dat toch even kwijt.
duurde ook best ff tot we hier duidelijkheid hadden toen een Apache van de luchtmacht door een stroomkabel vloogquote:Op zondag 19 mei 2024 22:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, maar in een land waar echt alles gevoelig is, zeker rondom het leiderschap, kan ik me indenken dat je sowieso wat veiligheidsmaatregelen gaat treffen en dus eventueel even wacht met bevestiging van zijn dood (als je daar zelf al info over hebt natuurlijk)
En dan zeggen dat de aarde opwarmt, yeah sure 🤣🤣🤣quote:Op zondag 19 mei 2024 22:27 schreef heywoodu het volgende:
Berichten over sneeuw nu in de bergen daar. Ja, succes.
quote:Wreckage of Iranian chopper has reportedly been found. But IRGC have yet to announce President Raisi's death. They are probably preparing a suitable statement to perhaps blame Israel
Iranians have started celebrations in anticipation.
The speaker in the video congratulates all Iranians on and wishes that more regime members would follow Raisi.
Dat is standaard procedure. Net zoals de VS ook vijanden waarschuwt voor terreuraanslagen.quote:
Dat ze helpen, vooruit. Maar "#EUSolidarity"?quote:Op zondag 19 mei 2024 22:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat is standaard procedure. Net zoals de VS ook vijanden waarschuwt voor terreuraanslagen.
Overigens zou het handig zijn wanneer de raad van hoeders nu ook verdwijnt.
Lekker verwarrend al die berichtgeving.quote:
Dat laatste gaat alleen gebeuren met een goede bom.quote:Op zondag 19 mei 2024 22:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat is standaard procedure. Net zoals de VS ook vijanden waarschuwt voor terreuraanslagen.
Overigens zou het handig zijn wanneer de raad van hoeders nu ook verdwijnt.
Dat ligt er wel een beetje aan hoe hard die landing precies wasquote:Op zondag 19 mei 2024 22:45 schreef Vincent_student het volgende:
Sorry, misschien heb ik het verkeerd begrepen, maar een harde landing is toch niet zo erg?
Waarschijnlijk een eufemisme voor fatale crash..quote:Op zondag 19 mei 2024 22:45 schreef Vincent_student het volgende:
Sorry, misschien heb ik het verkeerd begrepen, maar een harde landing is toch niet zo erg?
Omdat ze dood willen want dan krijgen ze hun maagden. Ze zijn dus blij voor hem.quote:Op zondag 19 mei 2024 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom zouden ze blij zijn met zijn dood daar dan?
Wat een simpelheid zegquote:Op zondag 19 mei 2024 22:52 schreef Nober het volgende:
Omdat ze dood willen want dan krijgen ze hun maagden. Ze zijn dus blij voor hem.
Jehova's getuigen idem dito.
Ja: https://nos.nl/l/2385750quote:Op zondag 19 mei 2024 22:56 schreef core2duo het volgende:
Spannend! Die president is toch min of meer een tiran?
quote:Russia to send planes, helicopters to help Iran's rescue efforts
"By Putin's order, within the next hour, two advanced Russian aircraft with special helicopters and 50 professional mountain rescue personnel will be dispatched to Tabriz," the special assistant to the Russian President told Iran's vice-president in a phone call, according to Iranian media reports.
Die man heeft duizenden mensen veroordeeld in 1988 als hoofdaanklager.quote:Op zondag 19 mei 2024 23:40 schreef AnneX het volgende:
Zijn vermoedelijke opvolger is zijn zoon van hetzelfde kaliber, lees ik net.
Dus verbaas ik mij over de vreugde.
Naar een eindeloze herhalingquote:Op maandag 20 mei 2024 01:41 schreef polderturk het volgende:
Er kijken meer dan 2 miljoen mensen mee.
Nuttig hoor, beetje slim kijken naar de bewolking en af en toe naar de horizon. Weten de Turken wel dat die helikopter al "geland" is?quote:Op maandag 20 mei 2024 01:41 schreef polderturk het volgende:
Een Turkse drone is aan het zoeken.
De beelden worden live uitgezonden.
Er kijken meer dan 2 miljoen mensen mee.
[ x ]
Het wrak is mogelijk gevonden.quote:Op maandag 20 mei 2024 02:36 schreef Werkperd het volgende:
Turkse drone Akinci heeft het wrak gevonden en stuurt coördinaten door naar Iraanse autoriteiten.
Dat werd al sinds de eerste berichten 'bevestigd'.quote:Op maandag 20 mei 2024 04:57 schreef Za het volgende:
Oman News Agency:
Volgens de eerste berichten zijn alle passagiers van de helikopter met de Iraanse president Ebrahim Raisi omgekomen.
(bevestigd)
Nee dat werd het niet.quote:Op maandag 20 mei 2024 06:03 schreef heywoodu het volgende:
Dat werd al sinds de eerste berichten 'bevestigd'.
Ja, wel. Gistermiddag waren er al allerlei 'bronnen' die 'bevestigden' dat hij was overleden. Laten we maar gewoon even wachten op daadwerkelijke bevestiging.quote:
"gistermiddag allerlei bronnen".quote:Op maandag 20 mei 2024 06:08 schreef heywoodu het volgende:
Ja, wel. Gistermiddag waren er al allerlei 'bronnen' die 'bevestigden' dat hij was overleden. Laten we maar gewoon even wachten op daadwerkelijke bevestiging.
Waar heeft Iran het zelf bevestigd dan? Dus even buiten Oman News Agency om, het liefst iets rechtstreeks van Iran zelf.quote:Op maandag 20 mei 2024 06:10 schreef Za het volgende:
[..]
"gistermiddag allerlei bronnen".
Het is pas bevestigd toen ik dat gepost heb (en ze daadwerkelijk ter plaatse waren), ook door Iran zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |