SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Heb er net een uurtje opzitten. Die graphics, man man manquote:
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:36 schreef 2dope het volgende:
[..]
Heb er net een uurtje opzitten. Die graphics, man man man
Moet eerlijk zeggen dat ik geen enorme fan was van deel 1. Indrukwekkend en origineel zeker, maar ben niet zo'n enorme fan van dat schizofrene, deprimerende, beklemmende, bijna alleen maar donkere gedoe, constant die ASMR-stemmetjes, constant 'verliezen' terwijl je wint...quote:
Zit er ook een balanced/vrr modus op voor geschikte schermen?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik geen enorme fan was van deel 1. Indrukwekkend en origineel zeker, maar ben niet zo'n enorme fan van dat schizofrene, deprimerende, beklemmende, bijna alleen maar donkere gedoe, constant die ASMR-stemmetjes, constant 'verliezen' terwijl je wint...
Het is wel enorm goed gedaan, maar ik hou meer van een nadruk op gameplay ipv een nadruk op het cinematische element. Maar goed so far so good, net een paar hele sicke zwaardgevechten gehad en waar ik nu ben is het zowaar (dag)licht waarbij unreal engine 5 echt shinet, letterlijk en figuurlijk. En 30fps voelt echt prima hier, zeg ik als fervent 60fps-enthusiast
Gewoon capped, enige graphics settings zijn de mate van motion blur en HDR-calibratie.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zit er ook een balanced/vrr modus op voor geschikte schermen?
Of echt puur capped 30fps.
Ook nog eens de beste JRPG imo.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Begonnen aan Like A Dragon: Infinite Wealth. Nog niet eens chapter 1 maar het is een echte Yakuza game
Tot zover zie ik veel extra goede toevoegingen aan Like A Dragon. En die was ook echt goed als JRPGquote:
#Gaathetinstalleren.quote:Op woensdag 22 mei 2024 23:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tot zover zie ik veel extra goede toevoegingen aan Like A Dragon. En die was ook echt goed als JRPG
Yakuza is wellicht 1 van mijn favoriete franchises ooit. Heerlijke gamesquote:Op donderdag 23 mei 2024 08:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
#Gaathetinstalleren.
Nu veel te veel leuke games op game pass om te spelen
Ik ben tot nu fan van Final Fantasy en Kingdom Heartsquote:Op donderdag 23 mei 2024 08:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yakuza is wellicht 1 van mijn favoriete franchises ooit. Heerlijke games
Ik val ook in jouw kamp qua rpg, maar Yakuza vond ik verschrikkelijk.quote:Op donderdag 23 mei 2024 08:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben tot nu fan van Final Fantasy en Kingdom Hearts
Tales of Arise als ik dat speel, daar vermaak ik me ook prima mee
quote:Op donderdag 23 mei 2024 08:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik val ook in jouw kamp qua rpg, maar Yakuza vond ik verschrikkelijk.
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 23 mei 2024 09:34 schreef StateOfMind het volgende:
In het verleden diverse keren aan Yakuza games begonnen, maar ik kan er telkens maar niet inkomen, niks voor mij die games.
Ik heb gewoon helemaal niks met die settings.
Exodus was wel tof, maar ik vond de eerste 2 delen toffer, immersieverquote:Op donderdag 23 mei 2024 10:49 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige
Ben zelf nu bezig met Metro Exodus, ook wel geinig.
De trilogy is vaak in de sale.
Hierna ook maar eens Hellblade 2 proberen.
Ja, dat vond ik ook wel, Exodus heeft ook een aantal 'open world' levels wat niet echt hoeft van mij bij dat spel.quote:Op donderdag 23 mei 2024 10:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Exodus was wel tof, maar ik vond de eerste 2 delen toffer, immersiever
Cex?quote:Op donderdag 23 mei 2024 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand een idee waar je het best (snel met aardige prijs) Xbox, en Xbox 360 games kan verkopen?
zou vooral nog even wachten tot de store offline is en het aanbod kleiner is gewordenquote:Op donderdag 23 mei 2024 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand een idee waar je het best (snel met aardige prijs) Xbox, en Xbox 360 games kan verkopen?
Bron?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:56 schreef Skull-splitter het volgende:
Geruchten dat MS Valve/Steam probeert te gaan lopen aan 16 miljard(miljoenmiljard) dollar, crazy.
Ik knapte keihard af op Eternal na een fantastische tijd te hebben gehad met 2016. Eternal ging al snel als werk voelen, en ik kan slecht tegen arena's die ook de moeite niet meer nemen om zich te vermommen als een geloofwaardige omgeving. "Schiet op knop X om interactie B te starten, X is dat fel knipperende ding halverwege het level"quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gerucht gaat dat er een nieuwe Doom game komt genaamd Doom: The Dark Ages, geīnspireerd door de Middeleeuwen, en dat deze op de showcase getoond wordt.
En op PS5 bij release 👀quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gerucht gaat dat er een nieuwe Doom game komt genaamd Doom: The Dark Ages, geīnspireerd door de Middeleeuwen, en dat deze op de showcase getoond wordt.
Mischien moeten ze eerst een iets succesvol maken dat ze kopen?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:56 schreef Skull-splitter het volgende:
Geruchten dat MS Valve/Steam probeert te gaan lopen aan 16 miljard(miljoenmiljard) dollar, crazy.
Wellicht door een spelfout, maar ik snap niet goed wat je precies probeert te zeggen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mischien moeten ze eerst een iets succesvol maken dat ze kopen?
Dat zal voorlopig sowieso wel het geval blijven.quote:
ze kopen alle grote bedrijven, ontslaan mensen en kopen dan nieuwe shit. Mischien dat ze eerst eens wat doen met wat ze kopen ipv nog meer geld uitgevenquote:Op zondag 26 mei 2024 11:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wellicht door een spelfout, maar ik snap niet goed wat je precies probeert te zeggen.
(MS koopt niet alleen IP, maar ook infrastructuur met deze stap)
Alsof Sony dit niet doet.. alle bedrijven doen ditquote:Op zondag 26 mei 2024 11:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ze kopen alle grote bedrijven, ontslaan mensen en kopen dan nieuwe shit. Mischien dat ze eerst eens wat doen met wat ze kopen ipv nog meer geld uitgeven
Mwoah Bethesda? Blizzard? Sony heeft niet zulke aankopen gedaan naar mijn wetenquote:Op zondag 26 mei 2024 12:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Alsof Sony dit niet doet.. alle bedrijven doen dit
Iedereen ontslaat op dit moment mensen. Ik weet niet of je verder ook nieuws in de gaten houdt. Ik vind het vooral kwalijk als je op prima (eigen) IP zit, maar daar niets mee doet op wat voor reden dan ook. Perfect Dark is ook alweer een tijdje angstvallig stil. Een nieuwe midtown madness of crimson skies zou met een beetje visie ook prima titels opleveren.quote:Op zondag 26 mei 2024 11:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ze kopen alle grote bedrijven, ontslaan mensen en kopen dan nieuwe shit. Mischien dat ze eerst eens wat doen met wat ze kopen ipv nog meer geld uitgeven
Sony flikkert letterlijk 9% van hun personeel op straat, heeft vier studios gesloten in de laatste vier jaar, je kunt moeilijk zeggen dat Sony heilig is. Als er ineens een hotemetoot langskomt om "kennis te maken met het team", dan kun je beter je CV alvast gaan bijwerken en je portfolio gaan oppoetsen.quote:Op zondag 26 mei 2024 12:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mwoah Bethesda? Blizzard? Sony heeft niet zulke aankopen gedaan naar mijn weten
Dat zeg ik niet maar Microsoft koopt grote dingen en doet er geen kut meequote:Op zondag 26 mei 2024 13:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Iedereen ontslaat op dit moment mensen. Ik weet niet of je verder ook nieuws in de gaten houdt. Ik vind het vooral kwalijk als je op prima (eigen) IP zit, maar daar niets mee doet op wat voor reden dan ook. Perfect Dark is ook alweer een tijdje angstvallig stil. Een nieuwe midtown madness of crimson skies zou met een beetje visie ook prima titels opleveren.
[..]
Sony flikkert letterlijk 9% van hun personeel op straat, heeft vier studios gesloten in de laatste vier jaar, je kunt moeilijk zeggen dat Sony heilig is. Als er ineens een hotemetoot langskomt om "kennis te maken met het team", dan kun je beter je CV alvast gaan bijwerken en je portfolio gaan oppoetsen.
Het gerucht is dat ze 6 gaan aankondigen maar tegelijkertijd ook een Fenix Collection.quote:Op maandag 27 mei 2024 15:15 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren Gears 3 uitgespeeld.
Wat een episch einde![]()
Begin van de game vond ik minder, maar gaandeweg werd ie steeds toffer en toffer.
Straks eerst verder met Hellblade en als die uit is aan Gears 4 beginnen.
En hopelijk wordt in juni deel 6 aangekondigd en komt ie snel
Vroegah was het nog redelijk uniek, nu niet meerquote:Op maandag 27 mei 2024 17:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vind jij ze echt zo goed? De gameplay wordt zo snel ontzettend saai en het verhaal wordt met de game slechter. Ben al heel lang niet meer hyped voor Gears terwijl ik de eerste games helemaal kapot heb gespeeld.
Hoor daar goede verhalen over.quote:Op donderdag 6 juni 2024 07:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Beide delen Octopath Traveler in de Game Pass
Wel 80 uur spelplezier per deel minimaal volgens de Xbox pc game passquote:Op donderdag 6 juni 2024 10:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoor daar goede verhalen over.
Vanavond eens checken.
Dan is het idd niks voor mij neequote:Op donderdag 6 juni 2024 10:32 schreef Evangelion het volgende:
State houdt niet van turn based jrpgs, dit wordt niks.
Die hele verhaallijn is echt even briljant als krankzinnig.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zit nu in Like A Dragon Gaiden. Leuke sidestoryKiryu als een soort 007
De hele Yakuza franchise is een van mijn, zo niet de, favoriete franchises. Heerlijke gamesquote:Op donderdag 6 juni 2024 10:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Die hele verhaallijn is echt even briljant als krankzinnig.
Japan
Nja aangekondigd.... Hij komt ooit....quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De hele Yakuza franchise is een van mijn, zo niet de, favoriete franchises. Heerlijke games
Schijnbaar komt er ooit een Kiwami 3, dat zou heel tof zijn
Serie lijkt me ook wel interessant ja.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Nja aangekondigd.... Hij komt ooit....die geruchten gaan al zoooo lang.
Ben heel erg benieuwd naar de serie die door Amazon gaat worden uitgezonden in oktober.
Jup sowieso komt eerst deel 9. Het is echt ontzettend cool geschreven en elk deel is betere dan de vorige wat mij betreft.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Serie lijkt me ook wel interessant ja.
RGG heeft het dit jaar nog wel bevestigd dat ze Kiwami 3 willen doen, vroeg of laat. Maar nu zijn ze bezig met deel 9.
Zo ver ben ik nog nietquote:Op donderdag 6 juni 2024 11:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Jup sowieso komt eerst deel 9. Het is echt ontzettend cool geschreven en elk deel is betere dan de vorige wat mij betreft.
Bedoel, dat hele gedoe rondom dat eiland en zijn moeder is ronduit emotioneel.
Sowieso Majima Goroquote:
Gears 1 weer opnieuw gekocht voor een habbekrats dankzij deze post, wat heerlijk om de game in full HD/60 te kunnen spelen met tevens betere textures/belichting dan destijds. Nostalgie.quote:Op maandag 20 mei 2024 14:25 schreef StateOfMind het volgende:
Gears 1 uitgespeeld
Mooi op tijd voor Hellblade 2 morgen
Lijkt me toch meer een walking sim. Wel gave setting.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:10 schreef StateOfMind het volgende:
13 Juni blijkbaar.
En Still Wakes the Deep ben ik ook wel benieuwd naar, komt 18 juni naar Game Pass.
First person horror op een booreiland in de Noordzee.
Ik zat me vooral af te vragen of zo'n setting niet kunstmatig aan gaat voelen als je de logica van een boorplatform overboord gooit om maar een spannende game te hebben. (Alles moet efficient en makkelijk te bereiken zijn, lijkt me)quote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lijkt me toch meer een walking sim. Wel gave setting.
Dit ook wel idd. Al zullen designers daar altijd wel mee stoeien.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik zat me vooral af te vragen of zo'n setting niet kunstmatig aan gaat voelen als je de logica van een boorplatform overboord gooit om maar een spannende game te hebben. (Alles moet efficient en makkelijk te bereiken zijn, lijkt me)
Game Pass app.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:46 schreef AQuila360 het volgende:
Is er ergens een goeie site of om een beetje te kijken wat er naar gamepass komt of wat er weer bijna af gaat enz?
https://www.trueachieveme(...)ame-pass-coming-soonquote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:46 schreef AQuila360 het volgende:
Is er ergens een goeie site of om een beetje te kijken wat er naar gamepass komt of wat er weer bijna af gaat enz?
Heeft die ook Mahjong?quote:Op zondag 23 juni 2024 21:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Moet nog 2 achievements in Yakuza: Like A Dragon. Die laatste dungeon en die verdomde laatste kartraces
Nee, gelukkig nietquote:Op maandag 24 juni 2024 08:32 schreef Drankster het volgende:
[..]
Heeft die ook Mahjong?
Yakuza Kiwami 1 en 0 was ik van te platten platten maar toen ik las wat voor hel die Mahjong achievement is ben ik er niet voor gegaan.
Ik ga die cheat-items gebruiken als ik ooit weer ga spelenquote:
Ow die POP lost crown wilde ik al spelen, ff checken, thnx.quote:Op donderdag 4 juli 2024 01:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Topic is bij mij niet gereekst, is dat omdat het geopend is door een user die ik block?
@:2dope @:danny
Anyway, ik kwam hier om te zeggen dat MediaMarkt een aantal games voor een tientje heeft. Zoals PoP Lost Crown en AC Mirage.
Einde bericht.
topic is niet gereekst. dat heeft verder niets te maken met het wel of niet blocken van iemandquote:Op donderdag 4 juli 2024 01:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Topic is bij mij niet gereekst, is dat omdat het geopend is door een user die ik block?
Dank je!quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:22 schreef Danny het volgende:
[..]
topic is niet gereekst. dat heeft verder niets te maken met het wel of niet blocken van iemand
Ik vermoed dat de TS van dit topic op 'nieuw topic' heeft gedrukt ipv 'open nieuw deel' oid.
heb 'm nu gereekst
Helaas POP nergens leverbaar.quote:Op donderdag 4 juli 2024 01:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Anyway, ik kwam hier om te zeggen dat MediaMarkt een aantal games voor een tientje heeft. Zoals PoP Lost Crown en AC Mirage.
Einde bericht.
Zonde. De mijne worden vandaag bezorgd. Denk dat de sales al hard gingen die nacht.quote:
verkapte 'kijk mij een abo gekocht hebben om state te blocken' postquote:Op donderdag 4 juli 2024 01:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Einde bericht.
Ik ga straks beginnen aan Kiwami 2. Wel weer zin om met m’n vuisten te praten. Stiekem wil ik Dragon’s Dogma II ook kopen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Like a Dragon: Ishin is best leuk![]()
Maar ik ga niet al die courtesan minigames doen
Kiwami 2 is ook erg goed. Die pak ik later op, want eerst nog door Infinite Wealth heen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:20 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik ga straks beginnen aan Kiwami 2. Wel weer zin om met m’n vuisten te praten. Stiekem wil ik Dragon’s Dogma II ook kopen.
Wauwquote:Op zondag 7 juli 2024 13:08 schreef Friday12 het volgende:
Liep net op een vlooienmarkt.. ziet mijn oog een fable 2 in seal liggen
Stond zeker op de hoes?quote:
Erg jammer, heb hem nu nog gestackt tot april 2026 met de 1:1 gold conversie dus daarna wordt het wel erg duur dan 😢quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:13 schreef Elan het volgende:
https://www.xboxnederland(...)flink-duurder-maken/
Goh, wie had dat nou verwacht.
En jammer dat je Game Pass niet meer kan stacken voor drie jaar met een nieuw account.
Heb nog tot half 2025.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:34 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Erg jammer, heb hem nu nog gestackt tot april 2026 met de 1:1 gold conversie dus daarna wordt het wel erg duur dan 😢
Gold zelf is ook vrij aan de prijs als je dat los koopt.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb nog tot half 2025.
Snel nog ff 2 jaar Ultimate bijgekocht voor 200 piek op Live kaarten.nl.
Toch weer een besparing van 100 wanneer ik zou wachten tot volgend jaar gok ik zo maar.
Komt wel dichtbij het punt dat ik me afvraag of het het waard is voor mij persoonlijk.
Jup.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gold zelf is ook vrij aan de prijs als je dat los koopt.
In ieder geval nog ff Indiana Jones en Gears E-Day meepakken 💪🏻quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb nog tot half 2025.
Snel nog ff 2 jaar Ultimate bijgekocht voor 200 piek op Live kaarten.nl.
Toch weer een besparing van 100 wanneer ik zou wachten tot volgend jaar gok ik zo maar.
Komt wel dichtbij het punt dat ik me afvraag of het het waard is voor mij persoonlijk.
Ik kocht toen 3 jaar argentijnse Gold codes via Eneba en met VPN geredeemed, in totaal 3 jaar Ultimate voor 95 euro.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gold zelf is ook vrij aan de prijs als je dat los koopt.
Ja dit kan helemaal niet meer volgens mij. Goedkoopste is nu Ultimate via Livekaarten. Dat is 105 voor een jaar.quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:46 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ik kocht toen 3 jaar argentijnse Gold codes via Eneba en met VPN geredeemed, in totaal 3 jaar Ultimate voor 95 euro.
Dat kan wel gewoon nog.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja dit kan helemaal niet meer volgens mij. Goedkoopste is nu Ultimate via Livekaarten. Dat is 105 voor een jaar.
Maar dan moet je dus drie jaar GP core stacken, en dan upgraden naar Ultimate?quote:
Geen idee hoe je het doet, vrienden van me hebben het vanmiddag nog gedaan.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dan moet je dus drie jaar GP core stacken, en dan upgraden naar Ultimate?
Ja kan nog, maar nu is de conversie anders.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dan moet je dus drie jaar GP core stacken, en dan upgraden naar Ultimate?
Nope.quote:
quote:Update 01/05/23 → In Argentinië, Brazilië, Chili, Columbia, Mexico, Singapore, Taiwan en Turkije is het niet langer mogelijk om kaarten te stapelen. Je kan momenteel alleen nog 1 jaar toevoegen, wat kan worden omgezet naar 8 maanden Xbox Game Pass Ultimate. De Europese kaarten zijn nog steeds stapelbaar en zijn probleemloos om te zetten naar Xbox Game Pass Ultimate.
Wel duurder. Zoals alles dus dat ik geen probleem op zich.quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2024 19:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel duurder. Zoals alles dus dat ik geen probleem op zich.
Waar ik wel moeite mee heb is dat ze het tegenovergestelde doen van de belofte die ze een paar maanden geleden gedaan hadden. Namelijk dat COD niet Game Pass duurder zou gaan maken.
Heb je misschien 2FA aanstaan? Twee factor authenticatie..quote:Op maandag 15 juli 2024 10:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Weet even niet of ik de vraag al eerder had gesteld, maar wie weet kunnen jullie me helpen.
Op de Xbox Series X speel ik met regelmaat ook 360-games. Nu moet ik elke keer inloggen op mijn account om te kunnen spelen. Dat betekent dus ook telkens het wachtwoord invullen. Ook al vink ik aan dat het wachtwoord onthouden moet worden, de volgende keer weer moet ik dat wachtwoord intikken. Weet iemand of ik een setting mis of dat dit gewoon zo hoort? Alvast bedankt!
Niet dat ik weet. Waar vind ik dat? En volgens mij heeft dat weinig te doen met wachtwoord?quote:Op maandag 15 juli 2024 10:34 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Heb je misschien 2FA aanstaan? Twee factor authenticatie..
Ik kon laatst niet inloggen op mijn oude Xbox360, na uitzetten 2FA wel.quote:Op maandag 15 juli 2024 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Waar vind ik dat? En volgens mij heeft dat weinig te doen met wachtwoord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldige game
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Shirtje kopen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Even een break genomen van Like A Dragon: Infinite Wealth om een 360 klassieker te spelen: Ninja Gaiden II. En holy shit blijft dat een geweldige game
Wauwquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Shirtje kopen?
[ afbeelding ]
Lquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
L
En als je 'm over je hoofd trekt ben je een echte ninja en staat het logo ook goed.
[ afbeelding ]
Heel tof ja, gebaseerd op het waargebeurde verhaal van Franklin's lost expedition.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
DLC van DREDGE is geweldig
Doelde eigenlijk op The Iron Rig, maar Pale Reach was ook erg goed ja!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:20 schreef Drankster het volgende:
[..]
Heel tof ja, gebaseerd op het waargebeurde verhaal van Franklin's lost expedition.
Seizoen 1 van TV serie The Terror gaat hier ook over, hele grote aanrader imo, echt heel goed. Het is maar één seizoen, seizoen 2 verteld een ander verhaal.
Is Iron Rig al uit?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doelde eigenlijk op The Iron Rig, maar Pale Reach was ook erg goed ja!
Sinds (eer)gisterenquote:
Ah cool, binnenkort maar even checken.quote:
Tof, even gaan kijkenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:29 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ah cool, binnenkort maar even checken.
Sinds 4 dagen staat deze docu op Noclip, heel tof om te zien.
Moet dus eerst wachten met activeren tot Ultimate verlopen isquote:Uw code omzetten
Als u uw Xbox Game Pass Core-code inwisselt, wordt uw lidmaatschap automatisch omgezet naar een kortere duur van Xbox Game Pass Ultimate en wordt dat toegevoegd aan uw huidige Xbox Game Pass Ultimate-account. Zie informatie over omzetting. Door deze code in te wisselen gaat u akkoord met deze omzetting. Alle lidmaatschapsomzettingen zijn definitief en omzettingsverhoudingen kunnen voor toekomstige codeomzettingen veranderen. Als u ervoor kiest uw code nu niet in te wisselen, kunt u de code houden en die vķķr de eventuele vervaldatum ervan alsnog inwisselen.
Uw bestaande abonnement op Xbox Game Pass Ultimate loopt af op 26/9/24
Nadat deze code is ingewisseld, eindigt uw abonnement op Xbox Game Pass Ultimate op 25/1/25
Klopt en conversie is 3:2. Voor 12 maanden Core krijg je 8 Ultimate terug. Vanaf september kan je tot max 13 maanden stacken.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:31 schreef Elan het volgende:
Ah dat kan dus überhaupt niet.
Op de console krijg ik een foutmelding en op de site krijgt ik dit als ik mijn code wil inwisselen:
[..]
Moet dus eerst wachten met activeren tot Ultimate verlopen is
En Switchquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Voor de Castlevania DS liefhebbers: Konami heeft een soort shadow drop gedaan van alledrie de Castlevania DS games, samen met een Japanse Haunted Castle (Castlevania in de arcade) en Haunted Castle Revisited. Te krijgen op Steam, Playstation en Xbox
Ja daar ook ja, sorry heurquote:
Hoe duurquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Voor de Castlevania DS liefhebbers: Konami heeft een soort shadow drop gedaan van alledrie de Castlevania DS games, samen met een Japanse Haunted Castle (Castlevania in de arcade) en Haunted Castle Revisited. Te krijgen op Steam, Playstation en Xbox
25.quote:
Zit zelf nu helemaal in het Metroidvania genre, laatst Afterimage afgerond en nu bezig met Islets.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Godverdomme Phil doe eens je werk manquote:Op woensdag 4 september 2024 18:08 schreef Drankster het volgende:
Wie heeft het nummer van Phil? Age of Mythology nog steeds op ‘Binnenkort beschikbaar’ in de GamePass app.
Dead game? Fucking matchmaking is waardeloos. 8 minuten wachten op een match en dan "match canceled because a player disconnected"quote:Op woensdag 4 september 2024 18:08 schreef Drankster het volgende:
Wie heeft het nummer van Phil? Age of Mythology nog steeds op ‘Binnenkort beschikbaar’ in de GamePass app.
Of in ieder geval iets wat herspeelbaar isquote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:55 schreef Drankster het volgende:
Senua II uitgespeeld en 100% achievements. Presentatie grafisch en audio waren prachtig. Wel een overkill aan Noorse mythologie games laatste jaren maar gepresenteerd zoals in deze game was dat zeker geen straf. Het was iets te veel (traag) lopen en constant dezelfde gevechten steeds dus het mocht allemaal wel iets vlotter. 7/10
Hopelijk gaat Ninja Theory nu weer ‘gewone’ games maken.
Er zit 72 uur in 3 dagen. Gemiste kans weer.quote:Op zondag 13 oktober 2024 23:55 schreef Drankster het volgende:
In 3 dagen 18 uur in Diablo IV gepompt.
Onverwacht.quote:Op donderdag 7 november 2024 12:33 schreef Wouter2006 het volgende:
Geheel onverwachts komt Death Stranding Director's Cut naar een nieuw platform. De epische avonturengame van Kojima is nu verkrijgbaar op de Series X|S.
https://gameliner.nl/nieu(...)box-series-x-s/49298
Niet dat ik hem ga spelen, maar ik kan me voorstellen dat mensen dit goed nieuws vindenquote:Op donderdag 7 november 2024 14:09 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Maar wel lekker en voor maar 19.95 EUR
Laatst Blasphemous 1 uitgespeeld, wel een tof spel. Wacht nog even op een Blasphemous 2 Complete Edition in de salequote:Op vrijdag 8 november 2024 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, eindelijk voorbij de een na laatste boss in Blasphemous 2. Moest hem een beetje cheesen maar het is geluktNu de final boss nog, en die is ook geen pushover
De DLC is wel tof. Wel een paar bugs. Maar het is heel erg gaaf gedaan. De stijl is erg tof, en die muziek is heel erg mooiquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:04 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Laatst Blasphemous 1 uitgespeeld, wel een tof spel. Wacht nog even op een Blasphemous 2 Complete Edition in de sale
Death Strandingquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Speel de Dead Space Remake nu op de Series X. Erg goed spelAlleen dat Zero-G Baseball is ruk
Dat trekt me dan helemaal niet.quote:
Ik vind hem tot nu toe fantastisch, anders dan anders ook..quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat trekt me dan helemaal niet.
Je zou Paperboy op de NES eens kunnen spelen, dat is ongeveer hetzelfde.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:49 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ik vind hem tot nu toe fantastisch, anders dan anders ook..
Ik snap dat je grappig wilt zijn maar er komt zoveel meer bij kijken dan alleen pakketjes afleveren.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je zou Paperboy op de NES eens kunnen spelen, dat is ongeveer hetzelfde.
Fantastische game ja. Ben héél benieuwd wat Kojima met de Decima engine op de PS5 Pro gaat doen. Daarvoor nog het eerste deel een keer spelen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:36 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ik snap dat je grappig wilt zijn maar er komt zoveel meer bij kijken dan alleen pakketjes afleveren.
Ben nu met infrastructuur bezig om pakketjes sneller af te kunnen leveren.
Dus resources zoeken/stelen om een wegennet/zipline net te kunnen bouwen.
Kan me herinneren dat je dat bij Paperboy niet kon doen
https://www.androidcentra(...)-available-right-nowquote:Op woensdag 13 november 2024 14:07 schreef Elan het volgende:
Gisterenavond laat omdat m'n schijf weer eens vol is door CoD en ik ook geen zin had om 140 GB te downloaden eens via de cloud Forza gespeeld en dat beviel best goed eigenlijk . Zelfs via wifi geen problemen met frameloss of blur.
Misschien maar eens op zoek naar een passende handheld want je kunt eigenlijk overal Gamepass spelen ook zonder console.
Wilde eerst zo'n Logitech streaming halen, maar ja gelijk 300 piek, voor een machine die verder niks kan behalve streamen. En dan is een SteamDeck toch beter. Maar dan wil je ook de OLED dus 600 piek. Dat loopt weer uit de hand.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:59 schreef blessed19 het volgende:
[..]
https://www.androidcentra(...)-available-right-now
Je mobiel is je handheld!
Ben wel benieuwd met multiplayer games Fortnite etc, misschien een potje EAFC proberen.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:49 schreef Jimbo het volgende:
de cloud kán best goed werken ja. Maar voor dingen als blops vind ik het echt heel erg ut, dan liever gewoon de game installen
Maar zeker lekkere chill games zoals lego enzo werkt het echt dikke prima voor
Ik speel remote op mn laptop, gaat ook dikke prima eigenlijk welquote:Op woensdag 13 november 2024 18:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Wilde eerst zo'n Logitech streaming halen, maar ja gelijk 300 piek, voor een machine die verder niks kan behalve streamen. En dan is een SteamDeck toch beter. Maar dan wil je ook de OLED dus 600 piek. Dat loopt weer uit de hand.
Uiteindelijk idd voor zoiets gegaan alleen dan een handheld model.
https://www.paradigit.nl/(...)c3hPmdRoCpEUQAvD_BwE
55 euro plus gratis een maand Ultimate er bij.
Zet je gelijk een paar emulators op je telefoon, kun je alles spelen tot PS3 op een Amoledscherm
Hoezo dan.Met ultimate heb je meeste spellen toch al op de pc?quote:Op woensdag 13 november 2024 18:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik speel remote op mn laptop, gaat ook dikke prima eigenlijk wel
Remote play op de laptop speel ik gewoon de xbox versie mee (en dus ook niet gfamepass games) en mn laptop daarmee lig ik op de bank als de vrouw tv kijkt. M'n game pc staat niet op de bank.quote:Op woensdag 13 november 2024 18:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo dan.Met ultimate heb je meeste spellen toch al op de pc?
Verwacht dat de OLED steamdeck tijdens black friday wel goedkoper zal zijnquote:Op woensdag 13 november 2024 18:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Wilde eerst zo'n Logitech streaming halen, maar ja gelijk 300 piek, voor een machine die verder niks kan behalve streamen. En dan is een SteamDeck toch beter. Maar dan wil je ook de OLED dus 600 piek. Dat loopt weer uit de hand.
Uiteindelijk idd voor zoiets gegaan alleen dan een handheld model.
https://www.paradigit.nl/(...)c3hPmdRoCpEUQAvD_BwE
55 euro plus gratis een maand Ultimate er bij.
Zet je gelijk een paar emulators op je telefoon, kun je alles spelen tot PS3 op een Amoledscherm
goede oude tijd dat cyberpunk (pre update) nog 10 eur wasquote:Op maandag 18 november 2024 03:05 schreef Bartttt het volgende:
Eerste Black Friday deal gescoord: Cyberpunk 2077 Ultimate Edition voor Xbox Series X 29.95 bij bol.com
en digitaal The Witcher 3: Wild Hunt - Complete Edition voor 12.49![]()
Bij deze zit de DLC inbegrepen en geoptimaliseerd voor Xbox Series X|Squote:Op maandag 18 november 2024 12:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
goede oude tijd dat cyberpunk (pre update) nog 10 eur was
Niet gekocht toen en nog steeds spijt van
Was de DLC niet gratis?quote:Op maandag 18 november 2024 15:58 schreef Bartttt het volgende:
[..]
Bij deze zit de DLC inbegrepen en geoptimaliseerd voor Xbox Series X|S
Die expansion niet dacht ik.quote:
Ah, dát ken. zoveel van die meuk altijdquote:Op maandag 18 november 2024 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die expansion niet dacht ik.
Worth it. Zeker als je nog moet beginnen.quote:Op maandag 18 november 2024 21:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ah, dát ken. zoveel van die meuk altijd
Beter maar zelf nog bezig met het geweldige Death Stranding! 🤓quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:58 schreef StateOfMind het volgende:
Morgen eindelijk de release van de nieuwe Stalker game
En meteen te spelen met Game Pass
Vorige week Death Stranding (pareltje) en Sheepo ge-100%ed, nu bezig met Carrion, ook wel grappig.quote:Op maandag 2 december 2024 18:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Bijna klaar met Like A Dragon Infinite Wealth. Dan NG+
Carrion heb ik op PC, die is erg leukquote:Op maandag 2 december 2024 21:34 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Vorige week Death Stranding (pareltje) en Sheepo ge-100%ed, nu bezig met Carrion, ook wel grappig.
Het is wachten op Indy en Commandos Origins voor mij 💪🏻
Hier ook niet, en ik moet echt de moed verzamelen om aan Bloodborne te gaan beginnenquote:Op maandag 2 december 2024 21:39 schreef OMG het volgende:
Death Stranding moet ik nog steeds op m'n PS5 spelen waar ik 'm ooit in een sale heb gekocht. Dat ding is al maanden niet aan geweest. M'n Xbox backlog is te groot en zit nog midden in die nieuwe Dragon Age. Toffe game wel.
The Last Crusade is nog steeds de beste vind ikquote:Op maandag 2 december 2024 21:54 schreef Jimbo het volgende:
hoop dat de game beter is dan de film, ben ze nu opnieuw aan het kijken tvv de game, maar wat een bagger zeg
Nog altijd die nieuwe film niet gezienquote:Op maandag 2 december 2024 21:54 schreef Jimbo het volgende:
hoop dat de game beter is dan de film, ben ze nu opnieuw aan het kijken tvv de game, maar wat een bagger zeg
Die is echt slecht, recent nog gekeken op Disney+.quote:Op maandag 2 december 2024 23:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nog altijd die nieuwe film niet gezien
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 2 december 2024 21:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
The Last Crusade is nog steeds de beste vind ik
De 4e begon goed maar ging snel onderuit. De 5e heb ik nog niet gezien.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:09 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan.
De laatste 2 waren maar bagger vond ik.
Niet zo slecht als The Crystal Skullquote:Op dinsdag 3 december 2024 14:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die is echt slecht, recent nog gekeken op Disney+.
De eerste 3 zijn het beste (deel 2 mijn favoriet).
Death Stranding?quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Infinite Wealth uitgespeeld
Heerlijke game
Nu verder met de postgame
Die ga ik nooit spelen.quote:
Ik heb een whopping 53 uur gespeeld.quote:Op donderdag 5 december 2024 00:19 schreef OMG het volgende:
De persoonlijke Year in Review is er weer! https://www.xbox.com/en-US/year-in-review
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat vond je van Ishin? Ik wil die nog spelen, staat nu op PS+ Extra maar, was van plan eerst Kiwami 2 en Like a Dragon (7) spelen.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yakuza-fan gespot
wilde dat echt net gaan vragen hahaha voor diezelfde reden.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:29 schreef Drankster het volgende:
[..]
Wat vond je van Ishin? Ik wil die nog spelen, staat nu op PS+ Extra maar, was van plan eerst Kiwami 2 en Like a Dragon (7) spelen.
quote:Op donderdag 5 december 2024 10:29 schreef Drankster het volgende:
[..]
Wat vond je van Ishin? Ik wil die nog spelen, staat nu op PS+ Extra maar, was van plan eerst Kiwami 2 en Like a Dragon (7) spelen.
Ishin is best leuk, vooral met de 4 verschillende stijlen die je kan gebruiken. Er zitten wel enkele evil minigames inquote:Op donderdag 5 december 2024 10:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wilde dat echt net gaan vragen hahaha voor diezelfde reden.
En hoe is het om deze als eerste yakuza te spelen
Ik ben zelf begonnen met Kiwami 1 (de 2016 remake van de allereerste Yakuza PS2 game uit 2006) en heb daarna Yakuza 0 pas gespeeld. Yakuza 0 is chronologisch gezien de voorloper van Kiwami 1 en is uitgebracht in 2017.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wilde dat echt net gaan vragen hahaha voor diezelfde reden.
En hoe is het om deze als eerste yakuza te spelen
Verbaast me wel. Dacht dat het een goedkope Uncharted zou worden.quote:
Als je de dev kent zou het je niet moeten verbazen..quote:Op zondag 8 december 2024 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Verbaast me wel. Dacht dat het een goedkope Uncharted zou worden.
Dat devs een goede naam hebben (of hadden) is geen garantie.quote:Op zondag 8 december 2024 14:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als je de dev kent zou het je niet moeten verbazen..
The Darkness
Chronicles of Riddick
Wolfenstein games
Allemaal toppers (behalve Youngblood)
De beste mensen zijn bij Arkane vertrokken, voordat Deathloop en Redfall uitkwamen.quote:Op zondag 8 december 2024 14:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat devs een goede naam hebben (of hadden) is geen garantie.
Zie bijvoorbeeld Arkane, van de veelgeprezen Dishonored games.
Maar ook van flops als Deathloop en Redfall.
*in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Klopt maar er zijn bepaalde devs weer teruggekomen naar Machine Head die bij Starbreeze aan die vorige titels hebben gewerktquote:Op zondag 8 december 2024 14:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Was Deathloop echt zo’n flop? Vond hem zelf wel heel goed. Redfall nooit aan begonnen.quote:Op zondag 8 december 2024 14:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Financieel gezien iig, verkopen vielen volgens mij tegen.quote:Op zondag 8 december 2024 18:02 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Was Deathloop echt zo’n flop? Vond hem zelf wel heel goed. Redfall nooit aan begonnen.
Dat geldt natuurlijk voor bijna alle Arkane games.quote:Op zondag 8 december 2024 18:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Financieel gezien iig, verkopen vielen volgens mij tegen.
Nice, wil nog even MK11 100%-en dan naar Indy, heel benieuwd!quote:Op maandag 9 december 2024 19:56 schreef StateOfMind het volgende:
Net het eerste half uurtje gespeeld, meteen die ouderwetse Indie vibe![]()
Ze zijn net gestopt met content maken voor de "live" service gamequote:Op donderdag 12 december 2024 09:35 schreef Wouter2006 het volgende:
[ afbeelding ]
Moet niet al te best zijn maar voor dat geld kon ik hem niet laten liggen
Ja klopt inderdaad, maar er komt een update dat het offline gespeeld kan blijven worden.quote:Op donderdag 12 december 2024 09:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze zijn net gestopt met content maken voor de "live" service game
Je tijd is waardevoller. Zou een refund aanvragen.quote:Op donderdag 12 december 2024 09:35 schreef Wouter2006 het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, zo slecht ja?quote:Op donderdag 12 december 2024 10:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je tijd is waardevoller. Zou een refund aanvragen.
Zelfs voor 3¤ zijn er betere games om je tijd aan te spenderen
Maar echt zonder grap
Holy shitquote:Op donderdag 12 december 2024 09:35 schreef Wouter2006 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb alle Arkham games en zelfs Gotham Knights gespeeld, dus eigenlijk hoort deze er ook bij.quote:
Deze hoort daar zeker niet bijquote:Op donderdag 12 december 2024 12:34 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Heb alle Arkham games en zelfs Gotham Knights gespeeld, dus eigenlijk hoort deze er ook bij.
Maar nu eerst bezig met Indiana Jones
Je speelt voornamelijk in first person en dat kan je nergens veranderen.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:StateOfMind
Is indiana jones alleen vanuit first person perspectief te spelen?
Als het wel 3rd person perspectief hoe kan ik dat omzetten?
I see what you did there.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:12 schreef StateOfMind het volgende:
Speaking of which, ik slinger nu de Series X aan
quote:Op donderdag 12 december 2024 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
I see what you did there.
I want you in my gaming roomquote:Op donderdag 12 december 2024 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
I see what you did there.
Dan ga ik gewoon Indiana Jones proberen.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je speelt voornamelijk in first person en dat kan je nergens veranderen.
Alleen tijdens bijvoorbeeld klimmen of platformen dan verandert het perspectief automatisch naar 3rd person.
Ben je waar je zijn moet dan gaat het weer naar first person.
Die overgangen gaan verbazend soepel moet ik zeggen.
Ik ben persoonlijk een grotere liefhebber van 3rd person view in games, maar dit is goed te doen.
Al had ik persoonlijk Indiana Jones, en die Avatar game, het liefst in 3rd person gehad.
Oehquote:
Maar ik moet tevaak op A drukken dus kutspelquote:
Je kunt op ieder moment terug.quote:Op zondag 15 december 2024 11:48 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren denk ik tot het punt gekomen dat ik het eerste gebied kan verlaten, ik kreeg iig de opmerking dat ik het beste wat zaken kon afronden voor ik verder ga.
Geen idee of je later nog terug kunt.
Ow nice, staat in mijn wishlist, te duur nogquote:Op maandag 16 december 2024 02:46 schreef OMG het volgende:
Dragon Age: The Veilguard uitgespeeld, heb me er prima mee vermaakt.
Nu begonnen met Star Wars Outlaws, vind ik ook best leuk, al vlieg ik wel best vaak van m'n speeder af omdat die achter 1 of ander stom randje blijft haken.
Misschien had ik hier 60 posts van moeten maken.
Gisteren ook even Star Wars Outlaws gestart. Ik was al op zoek naar een apart topic erover, maar die is er niet. Wat ik wel mis is een save optie. Ik heb toch liever dat ik zelf kan saven dat dat het spel bepaald waar en wanneer ie opslaat.quote:Op maandag 16 december 2024 02:46 schreef OMG het volgende:
Dragon Age: The Veilguard uitgespeeld, heb me er prima mee vermaakt.
Nu begonnen met Star Wars Outlaws, vind ik ook best leuk, al vlieg ik wel best vaak van m'n speeder af omdat die achter 1 of ander stom randje blijft haken.
Misschien had ik hier 60 posts van moeten maken.
Er zit wel een save optie in, toch? In het menu waar je ook load, settings, etc hebt. Het is om 1 of andere reden niet meteen beschikbaar en lijkt ook 50% van de tijd niet beschikbaar te zijn, maar ik heb wel 1 of 2 saves zelf gemaakt.quote:Op dinsdag 17 december 2024 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gisteren ook even Star Wars Outlaws gestart. Ik was al op zoek naar een apart topic erover, maar die is er niet. Wat ik wel mis is een save optie. Ik heb toch liever dat ik zelf kan saven dat dat het spel bepaald waar en wanneer ie opslaat.
Ik zie de save optie er wel staan in het menu inderdaad, maar die mag ik niet gebruiken.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:18 schreef OMG het volgende:
[..]
Er zit wel een save optie in, toch? In het menu waar je ook load, settings, etc hebt. Het is om 1 of andere reden niet meteen beschikbaar en lijkt ook 50% van de tijd niet beschikbaar te zijn, maar ik heb wel 1 of 2 saves zelf gemaakt.
Knopjes passen zich aan aan de gebruiker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
makkelijke 1000/1000 of veel backtracking?quote:Op donderdag 19 december 2024 19:54 schreef Wouter2006 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik heb ervan genoten op alle glitches na, veel van gezien helaas..
Toch wel aardig wat gebacktracked nog.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
makkelijke 1000/1000 of veel backtracking?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |