Was Deathloop echt zo’n flop? Vond hem zelf wel heel goed. Redfall nooit aan begonnen.quote:Op zondag 8 december 2024 14:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat devs een goede naam hebben (of hadden) is geen garantie.
Zie bijvoorbeeld Arkane, van de veelgeprezen Dishonored games.
Maar ook van flops als Deathloop en Redfall.
*in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Financieel gezien iig, verkopen vielen volgens mij tegen.quote:Op zondag 8 december 2024 18:02 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Was Deathloop echt zo’n flop? Vond hem zelf wel heel goed. Redfall nooit aan begonnen.
Dat geldt natuurlijk voor bijna alle Arkane games.quote:Op zondag 8 december 2024 18:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Financieel gezien iig, verkopen vielen volgens mij tegen.
Nice, wil nog even MK11 100%-en dan naar Indy, heel benieuwd!quote:Op maandag 9 december 2024 19:56 schreef StateOfMind het volgende:
Net het eerste half uurtje gespeeld, meteen die ouderwetse Indie vibe![]()
Ze zijn net gestopt met content maken voor de "live" service gamequote:Op donderdag 12 december 2024 09:35 schreef Wouter2006 het volgende:
[ afbeelding ]
Moet niet al te best zijn maar voor dat geld kon ik hem niet laten liggen
Ja klopt inderdaad, maar er komt een update dat het offline gespeeld kan blijven worden.quote:Op donderdag 12 december 2024 09:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze zijn net gestopt met content maken voor de "live" service game
Je tijd is waardevoller. Zou een refund aanvragen.quote:Op donderdag 12 december 2024 09:35 schreef Wouter2006 het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, zo slecht ja?quote:Op donderdag 12 december 2024 10:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je tijd is waardevoller. Zou een refund aanvragen.
Zelfs voor 3¤ zijn er betere games om je tijd aan te spenderen
Maar echt zonder grap
Holy shitquote:Op donderdag 12 december 2024 09:35 schreef Wouter2006 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb alle Arkham games en zelfs Gotham Knights gespeeld, dus eigenlijk hoort deze er ook bij.quote:
Deze hoort daar zeker niet bijquote:Op donderdag 12 december 2024 12:34 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Heb alle Arkham games en zelfs Gotham Knights gespeeld, dus eigenlijk hoort deze er ook bij.
Maar nu eerst bezig met Indiana Jones
Je speelt voornamelijk in first person en dat kan je nergens veranderen.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:StateOfMind
Is indiana jones alleen vanuit first person perspectief te spelen?
Als het wel 3rd person perspectief hoe kan ik dat omzetten?
I see what you did there.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:12 schreef StateOfMind het volgende:
Speaking of which, ik slinger nu de Series X aan
quote:Op donderdag 12 december 2024 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
I see what you did there.
I want you in my gaming roomquote:Op donderdag 12 december 2024 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
I see what you did there.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |