En wat is haar mening over de selectie die Koeman heeft samengesteld? Tenminste, ik neem aan dat je niet met die idioten over politiek gaat praten als je enigszins serieus bent...quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:45 schreef trein2000 het volgende:
In het kader van de voortdurende debilisering van Nederland zit Dilan momenteel bij VI.
Kun je ook allebei doen? Dus aangeven dat er een serieus cultureel probleem is binnen de moslimgemeenschap, zoals ook mensen als Lale Gul proberen te doen?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou eerder nadenken over hoe je de moslims nog beter kan laten integreren dan ze wegzetten als antisemieten.
Maar goed, het is makkelijker om niets te doen.
Juist wel, want schoenmakers die niet bij hun leest blijven zullen weinig op de inhoud ingaan.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:49 schreef Hanca het volgende:
[..]
En wat is haar mening over de selectie die Koeman heeft samengesteld? Tenminste, ik neem aan dat je niet met die idioten over politiek gaat praten als je enigszins serieus bent...
Welke problemen hebben we precies met de moslims in Nederland?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kun je ook allebei doen? Dus aangeven dat er een serieus cultureel probleem is binnen de moslimgemeenschap, zoals ook mensen als Lale Gul proberen te doen?
Gozer.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welke problemen hebben we precies met de moslims in Nederland?
Nee want als het daarover gaat dan haakt deze dame af, wat een misser van de VVD is dat zegquote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Juist wel, want schoenmakers die niet bij hun leest blijven zullen weinig op de inhoud ingaan.
Dat probleem, in de zin van het afkeuren van een bevolkingsgroep, is er ook in Nederland. Zie verkiezingsuitslag.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kun je ook allebei doen? Dus aangeven dat er een serieus cultureel probleem is binnen de moslimgemeenschap, zoals ook mensen als Lale Gul proberen te doen?
Ah, het moet allemaal op de onderbuik zo van 'je weet toch wel wat ik bedoel'.quote:
Lale Gul wordt zwaar bedreigd vanuit Islamitische hoek.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ah, het moet allemaal op de onderbuik zo van 'je weet toch wel wat ik bedoel'.
Momenteel gaat de discussie met René Froger over de btw verhoging voor concerten. Dilan zegt niets…quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:49 schreef Hanca het volgende:
[..]
En wat is haar mening over de selectie die Koeman heeft samengesteld? Tenminste, ik neem aan dat je niet met die idioten over politiek gaat praten als je enigszins serieus bent...
Ja van jodenhaters naar jodenvriendjes ,het kan raar lopenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:51 schreef Vis1980 het volgende:
Extreemrechts, gaat in een paar decennia van Jodenhaat naar Moslimhaat en verwijt ze Joden te haten.
Zijn de Toppers niet uitgezonderd van die regel?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Momenteel gaat de discussie met René Froger over de btw verhoging voor concerten. Dilan zegt niets…
Nee, je kunt op basis van die tabel hooguit zeggen dat er veel moslims zijn die geen positieve mening hebben over het jodendom. Niet dat het 'ingebakken' zit in hun cultuur en inherent is aan het zijn van moslim.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee dat is ook niet de quote van Mona. Mona zei dat jodenhaat bijna ingebakken zit in de Islamitische cultuur. Daar is een prima case voor te maken op basis van dit soort data.
En dat is het enige probleem dat we met moslims hebben?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Lale Gul wordt zwaar bedreigd. Gewoon omdat ze geen zin meer had om moslima te zijn.
Voor de Toppers zou de btw met 100 procent verhoogd moeten wordenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zijn de Toppers niet uitgezonderd van die regel?
Ja dat moet haast wel de oorzaak zijn!quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:56 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Nee, je kunt op basis van die tabel hooguit zeggen dat er veel moslims zijn die geen positieve mening hebben over het jodendom. Niet dat het 'ingebakken' zit in hun cultuur en inherent is aan het zijn van moslim.
Een alternatieve mogelijkheid zou kunnen zijn dat moslims in het Midden-Oosten het mikpunt zijn geweest van niet al te lief Israëlisch beleid om het maar zacht uit te drukken, en dat men daarom een beetje boos is en grijpt naar radicalere middelen als er voor hen niks verandert.
Vooral bij het hoger onderwijs. Slimme mensen zijn gevaarlijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:58 schreef capricia het volgende:
Gaat het alleen maar om Moslims?
If so, waarom wordt er geld weggehaald bij onderwijs. Miljarden.
Dat ontkent niemand.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Lale Gul wordt zwaar bedreigd vanuit Islamitische hoek.
En dat heeft niets met migratie of moslims te maken.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vooral bij het hoger onderwijs. Slimme mensen zijn gevaarlijk.
De manier waarop Israël werd opgericht destijds was dan ook niet al te fraai. Zeker niet voor de bewoners van dat gebied.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ja dat moet haast wel de oorzaak zijn! Vast even vergeten dat de complete staat Israël vanaf dag 1 (in 1948) door omringende landen van de kaart geveegd moest worden.
Ja er is totaal geen probleem met moslims in dit land. Die bezetten geen universiteiten, bedreigen geen geloofsverlaters of politici.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:00 schreef capricia het volgende:
[..]
En dat heeft niets met migratie of moslims te maken.
Wat een schijndiscussie.
Als zelfs Luyendijk het constateert. Het is toch belachelijk dat dit in dit topic massaal ontkend wordt.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Nou ja Luyendijk constateert in zijn boek 'elke goede man slaat soms zijn vrouw' ongeveer hetzelfde als Mona. Al heb ik niet meer helemaal scherp hoe het onderscheid tussen Arabische wereld en moslims wordt gemaakt in het boek. Wel dat het algemeen geaccepteerd is dat achter ongeveer alles een joods complot zit.
Edit: Mona is altijd min veel.
Waar zojuist de minister van Justitie en veiligheid “kutnijd” verweten wordt. Gezegend zij het land waar dat kan.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:03 schreef Kickinalfa het volgende:
VI is ongeveer het op 1 of 2 na beste bekeken programma.
Ja dit is leuk maar de Islamieten hebben desondanks niet op industriele wijze en schaal Joden geruimd, dat waren toch die verlichte en superieure Europeanen. Waarom dan mensen uit het Midden-Oosten per se moeten leren van onze fouten terwijl we de eerste fase van herhaling van diezelfde fouten al voorbij zijn is me dan een raadsel.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Lees dit artikel ook even mannen. En dan weer even terug naar de realiteit. Met alle gespeelde verontwaardiging.
https://en.wikipedia.org/wiki/Antisemitism_in_Islam
Ah, dan is het antwoord bezuinigen op onderwijs en wetenschap.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja er is totaal geen probleem met moslims in dit land. Die bezetten geen universiteiten, bedreigen geen geloofsverlaters of politici.
(En ja, dat gaat inderdaad om uitwassen maar een zeer groot aantal moslims is absoluut geen fan van Joden)
Nou ja, het ene constateren in een boek na een lange bestudering en helemaal ingekaderd in allerlei context vind ik wel anders dan het roepen vanuit een onderbuik voor effectbejag op de nationale tv. Ik wens ze bij EZK alvast sterkte.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als zelfs Luyendijk het constateert. Het is toch belachelijk dat dit in dit topic massaal ontkend wordt.
Ga nog maar eens goed nadenken over dat raadsel dan. Wat stel je voor? Gewoon negeren die jodenhaat? Lekker laten gaan?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja dit is leuk maar de Islamieten hebben desondanks niet op industriele wijze en schaal Joden vermoord, dat waren toch die verlichte en superieure Europeanen. Waarom dan mensen uit het Midden-Oosten per se moeten leren van onze fouten terwijl we de eerste fase van herhaling van diezelfde fouten al voorbij zijn is me dan een raadsel.
Heb je het fragment teruggekeken? Ik zag vooral 2 hysterische linkse mensen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nou ja, het ene constateren in een boek na een lange bestudering en helemaal ingekaderd in allerlei context vind ik wel anders dan het roepen vanuit een onderbuik voor effectbejag op de nationale tv. Ik wens ze bij EZK alvast sterkte.
Je zegt het dus zelf. Het gaat om uitwassen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja er is totaal geen probleem met moslims in dit land. Die bezetten geen universiteiten, bedreigen geen geloofsverlaters of politici.
(En ja, dat gaat inderdaad om uitwassen maar een zeer groot aantal moslims is absoluut geen fan van Joden)
Ik heb er even langsgezapt en ergens is het wel heerlijk heikneuterig Nederlands dat dit kan.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waar zojuist de minister van Justitie en veiligheid “kutnijd” verweten wordt. Gezegend zij het land waar dat kan.
Maar het is natuurlijk wel in en in triest.
Tijdens de inburgering kunnen prima de vruchten van het humanisme worden uitgelegd en de backlash medio 20e eeuw maar laten we niet doen alsof antisemitisme van oudsher meer ingebakken zit in de islamitische cultuur dan in de Europese, dat is namelijk niet zo. De Jodenhaat in de moslimwereld (die er weldegelijk is) is een recenter fenomeen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ga nog maar eens goed nadenken over dat raadsel dan. Wat stel je voor? Gewoon negeren die jodenhaat? Lekker laten gaan?
Omdat er mensen zijn die zich blindstaren op een paar buitenlanders en vervolgens alles wat er is opgebouwd laten afbreken. Verdragen? Woke! Mensenrechten? Links! Samenwerken? Voor deugers!quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:58 schreef capricia het volgende:
Gaat het alleen maar om Moslims?
If so, waarom wordt er geld weggehaald bij onderwijs. Miljarden.
Ze doet het toch prima. Dit is zo schaamteloos.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:10 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik heb er even langsgezapt en ergens is het wel heerlijk heikneuterig Nederlands dat dit kan.
Ook is het wel zo dat ze meestal wat losser/eerlijker zijn dan de gedrilde media training op officiële pers conferenties (je leert wat meer de persoon zelf kennen), hoewel Dilan hier wel redelijk berekend overkomt.
Tja mona trekt het los van die constatering naar een asielzoekers > moslims > jodenhaters > fout. Plus het diende geen enkel doel of droeg niet bij tot wat voor oplossing dan ook. Als de wijze van het land leiden wordt dan wordt het lijden.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heb je het fragment teruggekeken? Ik zag vooral 2 hysterische linkse mensen.
Man, blijkbaar let je niet helemaal op, want men is daar al eeuwen bezig. En wij gaan olie op het vuur gooien door geld over de balk te gooien om symbolisch onze ambassade in Jeruzalem te plaatsen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja dat moet haast wel de oorzaak zijn!Vast even vergeten dat de complete staat Israël vanaf dag 1 (in 1948) door omringende landen van de kaart geveegd moest worden.
Alle buurlanden verklaarden Israël de oorlog.
Dat zal best maar de statistieken wijzen uit dat we momenteel in 2024 weinig Hollanders/Fransen/Duitsers hebben die nog steeds joden haten en volgens mij weet je dat donders goed.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tijdens de inburgering kunnen prima de vruchten van het humanisme worden uitgelegd en de backlash medio 20e eeuw maar laten we niet doen alsof antisemitisme van oudsher meer ingebakken zit in de islamitische cultuur dan in de Europese, dat is namelijk niet zo. De Jodenhaat in de moslimwereld (die er weldegelijk is) is een recenter fenomeen.
Haar man schijnt in het bestuur van Ajax te zittenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:49 schreef Hanca het volgende:
[..]
Want er zit helemaal niets tussen 0 en 100.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je doet nu alsof moslims de universiteiten bezetten terwijl het juist een brede beweging is van studenten. Maar dat zijn juist de "woke" mensen en niet de groep conservatieve moslims waar jij tegen ageert.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik hoor men nog zeggen 'op veel vlakken is de PVV eigenlijk links...'quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:04 schreef capricia het volgende:
Je kunt prima inzetten op minder migratie. En het onderwijs en de wetenschap ongemoeid laten.
Maar dat doen ze niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |