Niet echt denk ik. Hij wilde iedereen en z'n ouders trots maken. Die had hooguit na afloop iets over love love peace peace geroepen in de Eurovisie-sferen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:38 schreef Claudia_x het volgende:
Wat vinden jullie van deze theorie van Jan Uriot?
[..]
Hoe waarschijnlijk is het dat hij in de finale iets anders zou hebben gedaan dan in de halve finale?
Ik heb even gekeken, toen Duncan Laurence in Stockholm optrad na z'n overwinning (!) stond hij in een zaal van 750 man.quote:
Oeh. Dat maakt dit extra mooi.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, toen Duncan Laurence in Stockholm optrad na z'n overwinning (!) stond hij in een zaal van 750 man.
Van wie is dit gedicht? 😢😢quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:59 schreef tong80 het volgende:
https://www.facebook.com/reel/1005562937654862
nihilquote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoe waarschijnlijk is het dat hij in de finale iets anders zou hebben gedaan dan in de halve finale?
Ik denk van dichter Joost himself.quote:
Dat is zeker knap, maar het geeft ook wel iets aan over het charisma van die jongen. Ik zou zelf ook eerder naar een concert van Joost gaan dan van Duncan... hoewel ik de muziek van Duncan eigenlijk beter vindquote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh. Dat maakt dit extra mooi.
Want dat van Duncan was al knap!
Ik durfde het niet te zeggen, maar gooi hem er toch in: zou Joost de populariteit van Duncan overstijgen?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:14 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is zeker knap, maar het geeft ook wel iets aan over het charisma van die jongen. Ik zou zelf ook eerder naar een concert van Joost gaan dan van Duncan... hoewel ik de muziek van Duncan eigenlijk beter vind
quote:
https://www.ad.nl/ensched(...)afgeslagen~a53aedbe/quote:Joost kan wel eens voor een ‘klein’ probleem gaan zorgen in Enschede. De populaire artiest staat op Freshtival namelijk niet op de plek waar het meeste publiek hem kan zien. „We hebben hem de mainstage aangeboden, maar dat wilde hij niet. Joost wilde perse een bandpodium”, vertelt creatief directeur Koen Bredeveld van Absolulety Fresh.
Weet Henny het zeker dat hij het niet over zijn neefjes heeft?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:25 schreef quirina het volgende:
Henny Huisman zei ook al dat Joost een vervelend mannetje met sterallures was en Henny Huisman zal het weten met zijn snuitje.
Hij is nu al groter. Joost wordt een wereldster. De nieuwe Herman Brood maar dan anders en internationaler.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:16 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te zeggen, maar gooi hem er toch in: zou Joost de populariteit van Duncan overstijgen?
Ik wil er geen wedstrijd van maken, maar weet niet hoe ik het anders moet zeggen.
Hij is in ieder geval énorm populair en geliefd.
Erg waarschijnlijk, zie ook mijn post hierboven.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:38 schreef Claudia_x het volgende:
Henny is zelf een vervelend mannetje met sterallures, en ik kan het weten want ik heb hem ooit vluchtig op een paardenwedstrijd gezien.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:26 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Weet Henny het zeker dat hij het niet over zijn neefjes heeft?
Hahaha same!quote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Henny is zelf een vervelend mannetje met sterallures, en ik kan het weten want ik heb hem ooit vluchtig op een paardenwedstrijd gezien.
En Duncan heeft dan nog Engelstalige muziek voor de concerten in het buitenland en Joost niet. Echt heel knap.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:14 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is zeker knap, maar het geeft ook wel iets aan over het charisma van die jongen. Ik zou zelf ook eerder naar een concert van Joost gaan dan van Duncan... hoewel ik de muziek van Duncan eigenlijk beter vind
Oh geen idee meer. In de tijd dat de polls overal de grond uit schoten. Hoezo?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:25 schreef Za het volgende:
Klopt het dat deze ooit in deze reeks is gepost, en weet iemand nog wanneer:
[ afbeelding ]
En veel meer mainstream geaccepteerde muziek.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]
En Duncan heeft dan nog Engelstalige muziek voor de concerten in het buitenland en Joost niet. Echt heel knap.
Ik denk dat ze vooral hém leuk vinden en dan ga je de muziek al snel leuk vinden. En Käärijä heeft bv ook heel veel nietFinse fans gekregen en gehouden terwijl z'n liedjes voor hen niet te verstaan zijn. Heel knap allemaal.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:40 schreef Sandrie het volgende:
[..]
En veel meer mainstream geaccepteerde muziek.
Maar de vraag is of de nieuwe (post ESF) internationale fanbase ook zijn andere nummers behalve Europapa leuk gaat vinden.
Ruim voor het ESF toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:38 schreef Greys het volgende:
Oh geen idee meer. In de tijd dat de polls overal de grond uit schoten. Hoezo?
Hij heeft onder meer deze nog op de plank liggen. Ook een geheide hitquote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:40 schreef Sandrie het volgende:
[..]
En veel meer mainstream geaccepteerde muziek.
Maar de vraag is of de nieuwe (post ESF) internationale fanbase ook zijn andere nummers behalve Europapa leuk gaat vinden.
Ja kan. Aan de andere kant, hij kon die stemlink en tekst moeilijk veel meer naar boven zetten over zichzelf en Kroatië en de top 5 heen misschien. Dus het is misschien zelfs toevallig.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:41 schreef Za het volgende:
[..]
Ruim voor het ESF toch?
Hij schijnt hier Israel met zwart te hebben weggestreept.
Ik heb het hier iig voorbij zien komen. En ook
die streep wel gezien, maar had geen idee dat daar Israel onder stond.
Dan zou hij (indien dit klopt) al voor aanvang statements hebben gemaakt.
Joost doet gewoon iets compleet eigens. Dat valt ze in het buitenland ook op, daar kennen ze geen Joost. Duncans hebben ze daar genoeg.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:16 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te zeggen, maar gooi hem er toch in: zou Joost de populariteit van Duncan overstijgen?
Ik wil er geen wedstrijd van maken, maar weet niet hoe ik het anders moet zeggen.
Hij is in ieder geval énorm populair en geliefd.
Een paar dagen later verborg hij weer Israel. Misschien is het toeval.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:44 schreef Greys het volgende:
Ja kan. Aan de andere kant, hij kon die stemlink en tekst moeilijk veel meer naar boven zetten over zichzelf en Kroatië en de top 5 heen misschien. Dus het is misschien zelfs toevallig.
Dat lijkt me toeval inderdaad. Hoe had hij voor aankomst in Malmö al kunnen weten dat de Israëlische delegatie zulke etters had?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja kan. Aan de andere kant, hij kon die stemlink en tekst moeilijk veel meer naar boven zetten over zichzelf en Kroatië en de top 5 heen misschien. Dus het is misschien zelfs toevallig.
Die kat emoji slaat volgens mij gewoon op Kroatië hoor. En volgens mij is van dat screenshot een stuk afgeknipt want daar zat nog een stemlink onder in m'n herinnering. Plus het staat ook over andere landen heen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:52 schreef Za het volgende:
[..]
Hij zette het een paar dagen later wel hoger over de top 5 heen, weer over Israel:
[ afbeelding ]
Geen toeval denk ik.
(Ik heb dit niet ontdekt, komt uit een link uit NWS)
Niet alleen over Israël heen. Je ziet nog een minimaal boogje van de eerste letter van het land erboven.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:52 schreef Za het volgende:
[..]
Hij zette het een paar dagen later wel hoger over de top 5 heen, weer over Israel:
[ afbeelding ]
Geen toeval denk ik.
(Ik heb dit niet ontdekt, komt uit een link uit NWS)
Ja maar Israel is "er af geknipt" nu.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:54 schreef Greys het volgende:
Die kat emoji slaat volgens mij gewoon op Kroatië hoor. En volgens mij is van dat screenshot een stuk afgeknipt want daar zat nog een stemlink onder in m'n herinnering. Plus het staat ook over andere landen heen.
Inderdaad, goed dat er doortastendheid uitspreekt van die landen. Samen staan we sterk.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:55 schreef Greys het volgende:
En echt heel goed van de Slovenen. Even wat concrete antwoorden zoeken (dus ook over de diskwalificatie) en niet loslaten.
Misschien ben ik het daarmee eens.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:54 schreef silverevlis het volgende:
Niet alleen over Israël heen. Je ziet nog een minimaal boogje van de eerste letter van het land erboven.
Dit noem ik spijkers op laag water zoeken.
Prachtig land, geweldige mensen.quote:
Ik las de screenshot net op X.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:55 schreef Greys het volgende:
En echt heel goed van de Slovenen. Even wat concrete antwoorden zoeken (dus ook over de diskwalificatie) en niet loslaten.
Absoluut!quote:Op vrijdag 17 mei 2024 16:04 schreef d_elise het volgende:
Die massale steun aan Joost, het succes dat hij nu heeft en dat iedereen en z'n moeder zich uitspreekt tegen de EBU geeft toch wel een soort van voldoening
Misschien omdat de instastory gewoon bepaalde standaard afmetingen heeft en er verder naar onder geen ruimte meer was? Hij moet z'n tekst toch ergens kwijt er overheen?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:58 schreef Za het volgende:
[..]
Ja maar Israel is "er af geknipt" nu.
Het was 19 maart, misschien zoek ik het terug hier, want misschien fabriceren mensen hier iets.
Zou er ook niks geks achter zoeken verder.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 16:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien omdat de instastory gewoon bepaalde afmetingen heeft? Hij moet z'n tekst toch ergens kwijt er overheen?En dan is het logisch dat je dat niet door de bovenste paar doet.
Geen idee. De enige link stond in de tweet erboven die hier ook in de post van Momo staat. Maar daar staat die opsomming niet in.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 16:06 schreef Sandrie het volgende:
[..]
Ik las de screenshot net op X.
Maar is er ook een link naar het origineel? (Ik spreek een woordje Sloveens, zou het graag willen lezen)
Edit: al zal het uiteraard in het Engels zijn bedenk ik me nu 😊
Die test lijkt mij niet een professioneel/zakelijk opgestelde brief. Daarmee doel ik vooral op het middenstuk.
Misschien kijkt hij zelf niet zoveel op social media nu, maar ik zag dat Tantu (zijn producer) allemaal tweets heeft geliket over het streamingsucces en supporttweets en -acties en zo, hij zal dat hopelijk ook wel doorspelen naar Joostquote:Op vrijdag 17 mei 2024 16:08 schreef Sandrie het volgende:
[..]
Absoluut!
Ik hoop dat hij zich niet volledig heeft afgesloten van de media (wat ik zou begrijpen) en dit allemaal ook meekrijgt.
Ik heb het teruggezocht.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 16:09 schreef Greys het volgende:
Misschien omdat de instastory gewoon bepaalde standaard afmetingen heeft en er verder naar onder geen ruimte meer was? Hij moet z'n tekst toch ergens kwijt er overheen?En dan is het logisch dat je dat niet door de bovenste paar doet. Lijkt mij hoor.
Oké maar maakt het veel uit?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 16:14 schreef Za het volgende:
[..]
Ik heb het teruggezocht.
Mensen hebben het niet gemanipuleerd, de eerste keer schrijft hij idd zijn tekst over Israel heen, de tweede keer staat het "vote here" gedeelte op een andere plek (ineens midden tussen de posities ipv bovenaan). Dat is de verklaring.
Je zal wel moeten als er een veroordeling boven je hoofd hangt. Die advocaat.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 16:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Advocaat in de arm genomen
Vanwege een duwtje. Wat lees ik!
Wanneer hij bewust 2 keer Israel weg laat uit het overzicht zou het een statement kunnen zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 16:15 schreef Greys het volgende:
Oké maar maakt het veel uit?
Ik mis echt iets geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |