abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213593230

Nederland w/
Deelnemer: Joost Klein
Leeftijd: 26 jaar
Social media: Instagram Twitter YouTube TikTok
Titel inzending: Europapa
Taal inzending: Nederlands
Genre inzending: Gabberpop
Schrijvers muziek: Joost, Donnie, Tantu Beats, Paul Elstak, Thijmen Melissant
Schrijvers tekst: Joost, Donnie, Tantu Beats, Tim Haars
Loting: Tweede semi, tweede helft
Selectie methode: Interne selectie op 11 december, nummer presentatie op 29 februari.
quote:
Joost Klein to represent the Netherlands at Eurovision 2024

On finding out he would represent the Netherlands in 2024, Joost remarked:

‘Taking part in the Eurovision Song Contest is a dream come true. I used to watch it together with my parents, glued to the screen, year after year. It's an honor to represent the Netherlands, and I'm committed to giving my all for the best possible outcome.’

The singer, who is known for his lively performances and has been winning over a growing national and international following with his catchy beats and creative wordplay, was chosen from over 600 potential participants.

The European hit potential of his song (which will be revealed at a later date) convinced the selection committee that Joost should compete for the Netherlands.

Twan van de Nieuwenhuijzen, chair of the Dutch selection committee, said:

‘Following a careful and multi-phase process, the selection committee ultimately opted for Joost Klein. There were a lot of entries from a wide range of genres, but in our view his had the most hit potential. In the song, you hear his familiar mix of party and nostalgia. With his enormous creativity, we think Joost can put on a great show in a totally original way, and that the Netherlands and Europe are in for a positive surprise. We’re really looking forward to working with him.’

Joost Klein is a 26-year-old musician, writer and artist. His energetic style combines elements from mainstream pop with happy hardcore and pop punk. In the Netherlands, Joost tours regularly with his band and has played festivals like Lowlands and Pinkpop.

Last November, he had two sold-out concerts at the AFAS Live. Joost's fan base abroad has been growing, too. In Belgium, he performed at the Sportpaleis in Antwerp and was a candidate on the popular TV show De Slimste Mens (The Smartest Person).

Last summer, Joost had a number 1 hit in Germany, Switzerland and Austria with Friesenjung. The song has had over 100 million streams worldwide and won Best Song in Germany's 1LIVE Krone radio awards. The song has also had a lot of airplay in Italy and Ukraine.

Die odds waar iedereen het hier de hele dag over heeft vind je hier. w/

Het gekozen nummer Europapa:

Zijn legendarische optreden op het ESF:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  roze vrijdag 17 mei 2024 @ 13:58:25 #2
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213593242
Oh dit had ik als 1 na laatste post gepost:
quote:
https://www.nu.nl/songfes(...)hebben-bedreigd.html

Joost Klein heeft niemand bedreigd tijdens het incident na de tweede halve finale van het Eurovisie Songfestival. Dat zegt zijn advocaat Jan-Ake Fält tegen de Zweedse omroep SVT. Volgens de advocaat ontkent de zanger strafbare feiten te hebben gepleegd.

Klein werd afgelopen weekend gediskwalificeerd voor de finale van het Eurovisie Songfestival vanwege een incident met een cameravrouw. "Zoals ik het heb begrepen, was er een afspraak tussen hem en de organisatie", legt de advocaat uit. "Omdat het een gevoelig moment voor hem is, zou hij niet worden gefilmd bij het verlaten van het podium. Hij zou door zijn team worden opgevangen, maar toch stond de cameravrouw er."

Volgens de advocaat vroeg Klein haar te stoppen met filmen, wat ze niet deed. "Toen heeft hij de camera een duw gegeven, maar hij ontkent haar te hebben bedreigd."

De advocaat vertelt aan het ANP dat Klein het moeilijk heeft met de situatie. "Hij voelt zich natuurlijk volledig radeloos door alles wat er is gebeurd. En terecht, want het is volledig uit zijn verband gerukt. Natuurlijk is hij verdrietig dat hij daardoor niet mocht meedoen aan het Songfestival."

Volgens SVT moet de zaak begin juni voorkomen in Zweden. De politie gebruikt een snellere procedure voor het onderzoek, omdat er genoeg bewijs zou zijn. Hij hoort dus binnen enkele weken of hij wordt vervolgd of niet.
Your beauty never ever scared me.
pi_213593251
Uit de bewoordingen van de advocaat (nu.nl) haal ik dat de afspraak over het niet filmen helaas niet hard/schriftelijk was. Hij herhaalt 3 keer “zou hebben gemaakt”.

Ik hoop echt dat die advocaat al vanaf zaterdagmiddag daar opgetrommeld is en niet pas veel later. En dat Avro ook een eigen team heeft die zich buigt over de diskwalificatie, en niet te veel gaat zitten afwachten.
  vrijdag 17 mei 2024 @ 14:01:35 #4
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_213593269
Is de geestesgesteldheid van die werkneemster al onderzocht?
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  vrijdag 17 mei 2024 @ 14:02:26 #5
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213593277
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 13:59 schreef Sandrie het volgende:
Uit de bewoordingen van de advocaat (nu.nl) haal ik dat de afspraak over het niet filmen helaas niet hard/schriftelijk was. Hij herhaalt 3 keer “zou hebben gemaakt”.
Een mondelinge afspraak is eveneens rechtsgeldig en even hard. Alleen vaak lastiger aan te tonen dat die afspraak gemaakt is.
pi_213593282
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 13:56 schreef Em31 het volgende:

[..]
SVT deelt het.
We zijn in vorige topics heel kritisch geweest op berichtgeving uit Aftonbladet, en terecht volgens mij. Ik maak uit het bericht van nu.nl op dat de advocaat met SVT en met het ANP heeft gesproken. Dat klinkt alvast beter, maar ik zou toch liever de oorspronkelijk bron lezen. En ik snap niet waarom ze niet met een officiële, geschreven verklaring komen. Er heeft zoveel nepnieuws gecirculeerd dat ik terughoudend ben.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_213593291
quote:

Ik hoop echt dat die advocaat al vanaf zaterdagmiddag daar opgetrommeld is en niet pas veel later. En dat Avro ook een eigen team heeft die zich buigt over de diskwalificatie, en niet te veel gaat zitten afwachten.
Misschien dat ze daarom ook meer verklaringen van de Nederlandse delegatie willen toevoegen. Omdat die afspraak wellicht door meerdere mensen dan bevestigd kan worden. Dat maakt het dan al misschien wat harder.
pi_213593296
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:02 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
We zijn in vorige topics heel kritisch geweest op berichtgeving uit Aftonbladet, en terecht volgens mij. Ik maak uit het bericht van nu.nl op dat de advocaat met SVT en met het ANP heeft gesproken. Dat klinkt alvast beter, maar ik zou toch liever de oorspronkelijk bron lezen. En ik snap niet waarom ze niet met een officiële, geschreven verklaring komen. Er heeft zoveel nepnieuws gecirculeerd dat ik terughoudend ben.
Is die Discord tweet staat de link naar het artikel van SVT. :Y
  roze vrijdag 17 mei 2024 @ 14:04:26 #9
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213593307
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:03 schreef Em31 het volgende:

[..]
Is die Discord tweet staat de link naar het artikel van SVT. :Y
https://www.svt.se/kultur/joost-kleins-advokat-han-fornekar-brott
pi_213593327
Dat Aftonbladet zei toch trouwens van de week dat Joost al bekend had. :')
pi_213593358
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:05 schreef Em31 het volgende:
Dat Aftonbladet zei toch trouwens van de week dat Joost al bekend had. :')
Waarschijnlijk dat hij inderdaad die camera weggeduwd heeft, wat door die werkneemster is opgevat als "dreigende beweging" waar AT over spreekt. Maar dat dat geen strafbaar feit is? Dat is wat ik er nu uit haal.
pi_213593376
quote:
Ik heb even een andere vertaalmachine gebruikt ("I see the chances of release as good" vond ik gek, want Joost is niet opgesloten).

quote:
Joost Klein, de Nederlandse deelnemer aan het Eurovisiesongfestival, riskeert vervolging voor bedreiging na een incident in Malmö. Zijn advocaat, Jan-Åke Fält, heeft nu de situatie toegelicht en verklaard dat Klein de beschuldigingen ontkent.

Volgens Fält was er een afspraak dat Klein niet gefotografeerd zou worden wanneer hij van het podium af kwam. Ondanks deze afspraak stond er een fotograaf te filmen, waarop Klein de fotograaf vroeg om te stoppen. Toen de fotograaf niet luisterde, zou Klein de camera hebben weggeduwd, maar hij ontkent de fotograaf te hebben bedreigd.

De politie heeft gebruikgemaakt van een versnelde procedure omdat het bewijsmateriaal sterk wordt geacht en het geen ernstig misdrijf betreft. Een voorlopige rechtszitting staat gepland voor begin juni. Fält zegt dat ze het onderzoek hebben ingezien en nu de kans hebben om daarop te reageren. Ze zijn van plan om enkele Nederlandse getuigen op te roepen. Fält schat de kans op vrijspraak hoog in.
Oh crap, ChatGPT lijkt samengevat én vertaald te hebben. Dit is de letterlijke vertaling:

quote:
Advocaat van Joost Klein: "Hij ontkent het misdrijf"

De Nederlandse Eurovisie-artiest Joost Klein riskeert vervolging voor bedreiging na zijn verblijf in Malmö. Zijn advocaat geeft nu commentaar op het incident.
- Hij ontkent het misdrijf, zegt Jan-Åke Fält.
De Nederlandse Eurovisie-artiest Joost Klein werd aangeklaagd voor bedreiging in verband met de wedstrijd en werd uitgesloten van deelname aan de finale.
De politie heeft eerder aangegeven dat ze gebruik hebben gemaakt van een versnelde procedure omdat ze het bewijs sterk achten en omdat het niet om een ernstig misdrijf gaat.
Volgens Jan-Åke Fält ontkent Joost Klein het misdrijf.
- Zoals ik het begrijp, was er een overeenkomst tussen hem en de leiding. Het was een gevoelig moment waarop hij niet gefotografeerd mocht worden toen hij van het podium afkwam. Hij zou worden opgewacht door zijn team, maar er stond een fotograaf. Hij vroeg de persoon te stoppen met filmen.
Jan-Åke Fält zegt dat de fotograaf niet naar Joost Klein luisterde.
- Toen heeft hij de camera weggeduwd om hem weg te krijgen. Hij ontkent de persoon te hebben bedreigd.
Volgens Jan-Åke Fält is een voorlopige rechtszitting gepland voor begin juni. De politie is nog niet klaar met haar onderzoek.
- We hebben het onderzoek ingezien en hebben nu de mogelijkheid om daarop te reageren. We zullen vragen om enkele Nederlanders als getuigen op te roepen. Daarna zullen we zien of dat wordt toegestaan. Ik acht de kans op vrijspraak groot.
  roze vrijdag 17 mei 2024 @ 14:12:27 #13
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213593392
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:10 schreef Claudia_x het volgende:
Fält schat de kans op vrijspraak hoog in.
_O_
  vrijdag 17 mei 2024 @ 14:14:21 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_213593408
Ga je even boodschappen doen, is er nieuws. Ik weet alleen nog niet wat ik ervan moet denken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213593427
Deze foto staat bovenaan het bericht. :+

vrijdag 17 mei 2024 @ 14:18:15 #16
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_213593470
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:15 schreef Claudia_x het volgende:
Deze foto staat bovenaan het bericht. :+

[ afbeelding ]
Even de complotdenkers weer over de zeik helpen. 8-)
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_213593472
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:10 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik heb even een andere vertaalmachine gebruikt ("I see the chances of release as good" vond ik gek, want Joost is niet opgesloten).
Ik las het eerder als release from prosecution. Vrijspraak van rechtsvervolging.
pi_213593530
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:18 schreef silverevlis het volgende:

[..]
Ik las het eerder als release from prosecution. Vrijspraak van rechtsvervolging.
Mja, ik vond de Engelse vertaling niet zo goed. Oorspronkelijke tekst:

quote:
Vi har fått ta del av utredningen och har nu möjlighet att kommentera den. Vi kommer att begära att några holländare ska höras. Sedan får vi se om vi får igenom det. Jag ser chanserna för frigivning som goda.
Vertaling uit het vorige deel (ik denk door de browser):

quote:
We have had access to the investigation and now have the opportunity to comment on it. We will request that some Dutch people be heard. Then we'll see if we get it through. I see the chances of release as good.
Vertaling van ChatGPT:

quote:
We have been given access to the investigation and now have the opportunity to comment on it. We will request that some Dutch people be heard. Then we will see if that is granted. I see the chances of acquittal as good.
pi_213593534
Ik ben heel benieuwd wat precies de vermeende dreiging is in de aanklacht..

- voelde zij de dreiging dat ie haar ging slaan?
- was ze bang dat ie het de volgende keer wel zou doen en dus de politie gebeld?
- zou hij verbaal hebben gedreigd? En waarmee?

Bij het eerste vind ik het lastig om me voor te stellen wat precies de aanklacht is.

En heeft in 64 jaar nog nooit een artiest een camera weggeduwd (met gevloek erbij evt) ??
  vrijdag 17 mei 2024 @ 14:26:03 #20
35189 Troel
scherp en bot
pi_213593575
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:23 schreef Sandrie het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat precies de vermeende dreiging is in de aanklacht..

- voelde zij de dreiging dat ie haar ging slaan?
- was ze bang dat ie het de volgende keer wel zou doen en dus de politie gebeld?
- zou hij verbaal hebben gedreigd? En waarmee?

Bij het eerste vind ik het lastig om me voor te stellen wat precies de aanklacht is.

En heeft in 64 jaar nog nooit een artiest een camera weggeduwd (met gevloek erbij evt) ??
Nou, om eerlijk te zijn: dat is tijdens de optredens meerdere keren voorgevallen :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213593586
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Mja, ik vond de Engelse vertaling niet zo goed. Oorspronkelijke tekst:
[..]
Vertaling uit het vorige deel (ik denk door de browser):
[..]
Vertaling van ChatGPT:
[..]

Een politieonderzoek naar een arm gezwaai heeft 2-5-7 dagen (al 3x gehoord dat het afgerond was) geduurd, maar ze hebben niet eens alle mogelijke betrokkenen gehoord?

Of überhaupt geen Nederlandse delegatieleden?
pi_213593596
twitter
pi_213593599
In het AD (dat stelt zelf met de advocaat te hebben gesproken, als ik het goed begrijp) wordt het aandragen van getuigen weer net iets anders voorgesteld:

quote:
,,We hebben het dossier ontvangen en kunnen nu zelf nog getuigen aandragen voor verhoor. Of we dat doen, moet ik met mijn cliënt bespreken”, zegt Fält.
Dat impliceert dan lijkt me ook dat er nog geen getuigen zijn verhoord, of in ieder geval niet alle getuigen. Ik had de indruk dat dat al gebeurd zou zijn als onderdeel van het politie-onderzoek. Of misschien gaat het om andere getuigen dan ooggetuigen?
  vrijdag 17 mei 2024 @ 14:30:04 #24
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_213593620
Jag ser chanserna för frigivning som goda.

Ik zie goede kansen op vrijspraak.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_213593625
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:27 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Als hij nu in diverse landen de hitparade binnenschiet dan loopt hij ook nog wel even lekker op Spotify door naar boven.
pi_213593650
quote:

Ik hoop echt dat die advocaat al vanaf zaterdagmiddag daar opgetrommeld is en niet pas veel later.
Het meest voor de hand liggend is dat deze advocaat hem heeft bijgestaan tijdens het verhoor.

Ik lees dat ze vaak spraakmakende zaken doen.

Ik vind het ook opmerkelijk dat hij zich in de media uitlaat over de gemoedstoestand van Joost.
pi_213593655
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:26 schreef Troel het volgende:

[..]
Nou, om eerlijk te zijn: dat is tijdens de optredens meerdere keren voorgevallen :D
En juist in Zweden kan de persoon achter de camera ook wel eens de 'agressor' zijn die de persoon op de bühne belaagd.

:J 8-)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_213593696
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:32 schreef Salina het volgende:
:J
Wie heeft trouwens deze briljante smiley gemaakt?
pi_213593707
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:32 schreef Za het volgende:

[..]
Het meest voor de hand liggend is dat deze advocaat hem heeft bijgestaan tijdens het verhoor.

Ik lees dat ze vaak spraakmakende zaken doen.

Ik vind het ook opmerkelijk dat hij zich in de media uitlaat over de gemoedstoestand van Joost.
Het zal absoluut een onderdeel zijn van de verdedigingstrategie.
Maar ook vast oprecht, heel Nederland en de rest van het esf-universum wil graag horen hoe het met hem gaat.
pi_213593714
Zondag moet Joost optreden. Eerst Vieze Asbak op een ander podium en daarna Joost. Niet eens op de main stage.

pi_213593717
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
@Scrummie god. Kadootje van de VBL crew denk ik. From VBL with Love.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_213593721
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:36 schreef Salina het volgende:

[..]
@:Scrummie god. Kadootje van de VBL crew denk ik. From VBL with Love.
_O_ _O_ _O_
pi_213593753
Wat vinden jullie van deze theorie van Jan Uriot?

quote:
Mogelijk wilde Joost iets uitvreten in de finale waar de EBU – die vanwege al het gedoe rondom de Israëlische deelname toch al onder druk stond – zenuwachtig over was, aldus Jan.
Hoe waarschijnlijk is het dat hij in de finale iets anders zou hebben gedaan dan in de halve finale?
  vrijdag 17 mei 2024 @ 14:42:26 #34
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_213593814
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
  vrijdag 17 mei 2024 @ 14:42:30 #35
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213593816
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:38 schreef Claudia_x het volgende:
Wat vinden jullie van deze theorie van Jan Uriot?
[..]
Hoe waarschijnlijk is het dat hij in de finale iets anders zou hebben gedaan dan in de halve finale?
Vind het niet aannemelijk dag Joost dat zou doen. Vind het wel aannemelijk dat ze er bang voor waren dat Joost dat zou doen, want in hun ogen gek, anders en ongeleid projectiel.
Onterecht denk ik, want zit veel meer plan en idee achter wat hij doet dan lijkt. Het is niet gewoon een stuiterende uit de hand gelopen hakkende Harrie, maar een artiest aan het werk

Anders = eng/angst = controledrang
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_213593819
In Zweden vinden ze ‘m gelukkig nog wel een beetje leuk
twitter
  vrijdag 17 mei 2024 @ 14:43:09 #37
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213593824
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:42 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Hulde daarvoor!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 mei 2024 @ 14:44:25 #38
163650 Greys
pi_213593838
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:42 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Hoger dan Nemo zelfs. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213593841
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:27 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Joost op 13 en Nemo op 14, mooi zo naast elkaar.

En Isaak op 22 en Baby Lasagna op 50.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 mei 2024 @ 14:45:15 #40
163650 Greys
pi_213593847
Bwehehhe.

twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 17 mei 2024 @ 14:45:21 #41
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213593849
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:44 schreef Greys het volgende:

[..]
he greus :W
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_213593857
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:42 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Nemo op 5 en Baby Lasagna op 6
pi_213593865
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:35 schreef Rebel- het volgende:
Zondag moet Joost optreden. Eerst Vieze Asbak op een ander podium en daarna Joost. Niet eens op de main stage.

[ afbeelding ]
Joost wilde zelf niet mainstage op Freshtival.
pi_213593869
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Bedankt EBU
pi_213593871
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:42 schreef Molo het volgende:

[..]
Vind het niet aannemelijk dag Joost dat zou doen. Vind het wel aannemelijk dat ze er bang voor waren dat Joost dat zou doen, want in hun ogen gek, anders en ongeleid projectiel.
Onterecht denk ik, want zit veel meer plan en idee achter wat hij doet dan lijkt. Het is niet gewoon een stuiterende uit de hand gelopen hakkende Harrie, maar een artiest aan het werk

Anders = eng/angst = controledrang
Zou hij daar echt zoveel anders zijn geweest dan de anderen?

Ik kreeg de indruk dat hij in de aanloop vooral bezig was met zijn tiktok promotie en zijn act. We op zijn manier, maar bleef gericht op zijn eigen ding.
Terwijl een Oekraïne, Portugal, Ierland enz daar met een veel activistischere boodschap bezig waren.

Ik vind het ook raar dat hij ineens gebruikt is als voorbeeld/onderdeel van de anti-Israel campagne. Die indruk kreeg helemaal niet van hemzelf, wel dat ie zich ergerde aan een paar individuen ter plaatse (wat niet te vergeten losstaat van een natie).

Maar misschien vergis ik me totaal hierin.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sandrie op 17-05-2024 14:59:23 (Fix) ]
  vrijdag 17 mei 2024 @ 14:49:37 #46
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_213593889
Misschien toch bang geworden door die 'zoveel % complete' meldingen in de visuals? Ik weet het niet hoor...
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_213593891
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:45 schreef Greys het volgende:
Bwehehhe.

[ x ]
Jaaaaa, met Martin Österdahl, Christer Björkman en Torbjörn Ek als zijn grootste Zweedse fans in de moshpit *O*
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_213593908
Ik denk dat zijn gedrag in de persconferentie niet per se anti-Israël was qua politieke boodschap, maar meer anti-Israëlische delegatie. Zeker nu we weten dat de AvroTros al een klacht had ingediend en hij dus al lastiggevallen werd. Dat stelt o.a. die "why not?" in ander perspectief, eveneens dat hij misschien al pissig was vanwege dat incident dat kort ervoor had plaatsgevonden.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 mei 2024 @ 14:59:02 #49
163650 Greys
pi_213593991
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:46 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Joost wilde zelf niet mainstage op Freshtival.
Waarom niet?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Trouwste user 2022 vrijdag 17 mei 2024 @ 14:59:36 #50
7889 tong80
Spleenheup
pi_213593997
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')