Het meest voor de hand liggend is dat deze advocaat hem heeft bijgestaan tijdens het verhoor.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:59 schreef Sandrie het volgende:
Ik hoop echt dat die advocaat al vanaf zaterdagmiddag daar opgetrommeld is en niet pas veel later.
En juist in Zweden kan de persoon achter de camera ook wel eens de 'agressor' zijn die de persoon op de bühne belaagd.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, om eerlijk te zijn: dat is tijdens de optredens meerdere keren voorgevallen
Wie heeft trouwens deze briljante smiley gemaakt?quote:
Het zal absoluut een onderdeel zijn van de verdedigingstrategie.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:32 schreef Za het volgende:
[..]
Het meest voor de hand liggend is dat deze advocaat hem heeft bijgestaan tijdens het verhoor.
Ik lees dat ze vaak spraakmakende zaken doen.
Ik vind het ook opmerkelijk dat hij zich in de media uitlaat over de gemoedstoestand van Joost.
@Scrummie god. Kadootje van de VBL crew denk ik. From VBL with Love.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wie heeft trouwens deze briljante smiley gemaakt?
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:36 schreef Salina het volgende:
[..]
@:Scrummie god. Kadootje van de VBL crew denk ik. From VBL with Love.
Hoe waarschijnlijk is het dat hij in de finale iets anders zou hebben gedaan dan in de halve finale?quote:Mogelijk wilde Joost iets uitvreten in de finale waar de EBU – die vanwege al het gedoe rondom de Israëlische deelname toch al onder druk stond – zenuwachtig over was, aldus Jan.
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wie heeft trouwens deze briljante smiley gemaakt?
Vind het niet aannemelijk dag Joost dat zou doen. Vind het wel aannemelijk dat ze er bang voor waren dat Joost dat zou doen, want in hun ogen gek, anders en ongeleid projectiel.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:38 schreef Claudia_x het volgende:
Wat vinden jullie van deze theorie van Jan Uriot?
[..]
Hoe waarschijnlijk is het dat hij in de finale iets anders zou hebben gedaan dan in de halve finale?
Hoger dan Nemo zelfs.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:42 schreef Em31 het volgende:
In Zweden vinden ze ‘m gelukkig nog wel een beetje leuk
[ x ]
Joost op 13 en Nemo op 14, mooi zo naast elkaar.quote:
he greusquote:
Nemo op 5 en Baby Lasagna op 6quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:42 schreef Em31 het volgende:
In Zweden vinden ze ‘m gelukkig nog wel een beetje leuk
[ x ]
Joost wilde zelf niet mainstage op Freshtival.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:35 schreef Rebel- het volgende:
Zondag moet Joost optreden. Eerst Vieze Asbak op een ander podium en daarna Joost. Niet eens op de main stage.
[ afbeelding ]
Zou hij daar echt zoveel anders zijn geweest dan de anderen?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind het niet aannemelijk dag Joost dat zou doen. Vind het wel aannemelijk dat ze er bang voor waren dat Joost dat zou doen, want in hun ogen gek, anders en ongeleid projectiel.
Onterecht denk ik, want zit veel meer plan en idee achter wat hij doet dan lijkt. Het is niet gewoon een stuiterende uit de hand gelopen hakkende Harrie, maar een artiest aan het werk
Anders = eng/angst = controledrang
Jaaaaa, met Martin Österdahl, Christer Björkman en Torbjörn Ek als zijn grootste Zweedse fans in de moshpitquote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:46 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Joost wilde zelf niet mainstage op Freshtival.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |