Wat bedoel je ?quote:
CLfinale met die wereldgoal van Zidane.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:08 schreef tong80 het volgende:
Europese finales Bayer Leverkusen:
UEFA Cup: 1988: Espanyol 3 Bay.Leverkusen 0. Leverkusen wns 3 Espanyol 0
Champions League: 2002: Bay.Leverkusen 1 Real Madrid 2
0-3quote:Op woensdag 22 mei 2024 17:34 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
21:00 Atalanta - Bayer Leverkusen | Veronica/ESPN
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
1-1quote:Op woensdag 22 mei 2024 17:34 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Ik ga dit toch niet zitten kijkenquote:Op woensdag 22 mei 2024 17:34 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Weet je wie daar ook ambassadeur van was?quote:Op woensdag 22 mei 2024 17:43 schreef KingRoland het volgende:
Ben zelf een ambassadeur van het totale mens principe
Dit is wel een leuk affiche vind ik. De conference league finale is helemaal kut, maar dit zijn 2 ploegen die leuk voetbal spelen met fijne spelers om naar te kijken.quote:Op woensdag 22 mei 2024 17:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga dit toch niet zitten kijken
Maar goed, voor jou zal ik een voorspelling doen: 2-1
Kijk dit maakt mij blijquote:Op woensdag 22 mei 2024 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
1-2
In de blessuretijd scoort Bayer 04 de winnende.
4-4quote:Op woensdag 22 mei 2024 17:34 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:GGMM 2-1
@:Caland 1-1
@:R-woud93 0-3
1-2quote:Op woensdag 22 mei 2024 17:34 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Ik doe een voorspelling op basis van mijn voetbalverstand, niet op basis van mijn voorkeurenquote:Op woensdag 22 mei 2024 17:43 schreef KingRoland het volgende:
Raar dat Rene voor die smerige Italianen is. Xabi alonso lijkt mij nu een fijner mens en het team ook
0-2quote:Op woensdag 22 mei 2024 17:34 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Scrummie 4-4
@:onlogisch 1-2
@:Mexicanobakker 1-2
@:tong80 2-2 ata wnv
2-3quote:Op woensdag 22 mei 2024 17:34 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
0-2quote:Op woensdag 22 mei 2024 17:34 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
moffen zullen wel winnen maar ik hoop op eenquote:Op woensdag 22 mei 2024 17:34 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Akkoord.quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:43 schreef KingRoland het volgende:
@:zipportal en ik juichen samen voor Leverkusen
Of een Kamerdebat. 🤣quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:54 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die deze wedstrijd gaan kijken terwijl the naked gun op is
Die hele Europa League boeit mij geen reet als er geen Nederlandse clubs bij betrokken zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:54 schreef RamboDirk het volgende:
Valt weinig te debatteren, alle Marokkanen moeten nu echt terug naar Istanbul. Dat besluit is nu genomen.quote:
Alle naked gunfilms plus police squad niet op de NAS hebben staan.quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:54 schreef RamboDirk het volgende:
Dan ga je maar een NEDERLANDS boek lezen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die hele Europa League boeit mij geen reet als er geen Nederlandse clubs bij betrokken zijn.
Eigen volk eerst.
Twee schermen genot.quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:54 schreef RamboDirk het volgende:
Eeuwig zonde dat er vrijwel geen films meer worden gemaakt van dit genre.quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Alle naked gunfilms plus police squad niet op de NAS hebben staan.
Kan niet meer in deze woke tijd.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat er vrijwel geen films meer worden gemaakt van dit genre.
meisjequote:
Ik ben tegen de euro.quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:58 schreef Caland het volgende:
Dublin kan je goed zuipen
Mokerduur geworden alleen
Ter info
quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ben tegen de euro.
Tied voor het gulden debat. @:rambodirk
Eens, bijvoorbeeld Flying high, zoals 'ie toen in de bios heette, voor de onwetenden die het Airplane blijven noemen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat er vrijwel geen films meer worden gemaakt van dit genre.
Anno 2024 nog films op commerciële zenders kijkenquote:Op woensdag 22 mei 2024 20:54 schreef RamboDirk het volgende:
Ik sla SS doomtrooper nooit over.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Anno 2024 nog films op commerciële zenders kijken![]()
Beter dan Driouechquote:
Leverkusen, omdat ik AS Roma niet in de CL wil hebben en @Tjacka zijn voorronde EL potjes gun in een achterbuurt in Kazachstan.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:11 schreef onlogisch het volgende:
Present boys.
21:00 klok overtreden @:pisces29
quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Gelachen dat die mensjes nu al uit hun dak gaan.
Het zou gewoon jammer zijn als je weer een trip door de neus geboord wordtquote:
Niet, ik luister naar Armin Lehmann op ARD Sportschau radioquote:
Terwijl het in theorie een gunstige loting zou zijnquote:
Genoteerd.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:11 schreef onlogisch het volgende:
Present boys.
21:00 klok overtreden @:pisces29
@Caland niet deze naam googlen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:14 schreef Sabata het volgende:
[..]
Niet, ik luister naar Armin Lehmann op ARD Sportschau radio
Ook alleen al de opmerking: “ik luister naar Armin Lehmann op ARD Sportschau radio”, van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:14 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ooit moet het toch eens lukken. De ultieme wraak.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Terwijl het in theorie een gunstige loting zou zijn
Maar de afgelopen vier keer dat we in de Knock-Out van een Europees hoofdtoernooi zijn uitgeschakeld was door AS Roma
Mwah. Als je dan dat potje in de groepsfase wint is dat toch niet de ultieme wraakquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Ooit moet het toch eens lukken. De ultieme wraak.
Waarschijnlijk winnen we nog ook en komen we ze weer tegen bij de L32quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Als je dan dat potje in de groepsfase wint is dat toch niet de ultieme wraak
Roma is een soort zwarte beest van Feyenoord gewordenquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In 25 seizoenen overwinterde Feyenoord zeven keer Europees ()
Één keer UEFA Cup winst
Één keer verloren van Sporting
Één keer verloren van Platini
Vier keer verloren van AS Roma
Vermoedens van.
Dankje schat, Armin stuurt een kusje uit het stadion, hij zal Peter Pfannkuchen niet gaan googelenquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: “ik luister naar Armin Lehmann op ARD Sportschau radio”, van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Zwarte beest, is dat Vlaams?quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Roma is een soort zwarte beest van Feyenoord geworden
Verloren van Platini is wel dubbelop in dezen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In 24 seizoenen overwinterde Feyenoord zeven keer Europees ()
Één keer UEFA Cup winst
Één keer verloren van Sporting
Één keer verloren van Platini
Vier keer verloren van AS Roma
Vermoedens van.
Ik ken alleen een wit beest uit Vlaanderen.quote:
waarschijnlijk wel als je dat niet begrijptquote:
Ik begrijp het wel, maar leuke benaming.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel als je dat niet begrijpt
Waarom is hij niet geslaagd bij Milan?quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Charles De Ketelaere
ex Club Brugge
Dat is zijn achternaam Hans.quote:
verkeerde clubkleuren.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:23 schreef DobbyDob het volgende:
[..]
Waarom is hij niet geslaagd bij Milan?
Dieses Video kann leider nicht abgespielt werden. Wir bitten um Ihr Verständnis.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:14 schreef Sabata het volgende:
[..]
Dan had ie beter Citygym geheten.quote:
Hij had dus naar Inter moeten gaan?quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
verkeerde clubkleuren.
Club Brugge speelt in blauw-zwart en Atalanta ook.
inderdaadquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:26 schreef superniger het volgende:
[..]
Hij had dus naar Inter moeten gaan?
We kunnen op tijd naar bed.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jij bent er dus denk toch eerder een garantie
Of de Bundesliga is ontzettend zwak. Of Leverkusen is echt slecht vandaag.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:26 schreef DobbyDob het volgende:
Bijzonder dat dit elftal niks verloren heeft dit seizoen.
ik vind de Italiaanse competitie veel verbeterd de laatste paar seizoenen.quote:
teveel balverlies, Adli te scherpe pass, kon Wirtz nooit aan. Juist Atalanta is goed in het oppikken van losse ballen, moet je ze die kans niet geven, selber schuld. Ihr seid nur Mittelmass (peter pannekoek bedankt)quote:
BL > PL > PD > SA > L1 > EDquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Of de Bundesliga is ontzettend zwak. Of Leverkusen is echt slecht vandaag.
Maar aangezien er 2 Duitse ploegen de halve finale van de CL heeft bereikt waarvan 1 de finale. dan denk ik toch wel dat de Bundesliga niet zo slecht is.
BL > PL > PD > SA > L1 > ED > JPLquote:
Maar 't eindigt altijd in 1-0, 0-0 of 0-1.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:31 schreef KingRoland het volgende:
AC Milan met 46 tegendoelpunten toch nog 2e in de Serie A
Lol.
Als je 1 goal meer scoort dan je tegenstander dan win jequote:Op woensdag 22 mei 2024 21:31 schreef KingRoland het volgende:
AC Milan met 46 tegendoelpunten toch nog 2e in de Serie A
Lol.
Dit topic haalt nooit de 2.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Klinkt als een reeks. Hint hint hint.
En de Uber Eats Ligue?quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:37 schreef Sabata het volgende:
Engeland: van kick en rush naar total football als de centen er voor zijn, anders toch kick en rush
Italië: 99% Cattenaccio
Spanje : slechts twee snel voetballende ploegen, rest veel verdedigen, theater en overtredingen
Duitsland: ren je rot om zoveel mogelijk hoog druk te zetten, muv Union Berlin en Augsburg
Nederland: alles vol op de aanval, afgemaakt op de verdediging
Flinke generalisaties nog welquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:37 schreef Sabata het volgende:
Engeland: van kick en rush naar total football als de centen er voor zijn, anders toch kick en rush
Italië: 99% Cattenaccio
Spanje : slechts twee snel voetballende ploegen, rest veel verdedigen, theater en overtredingen
Duitsland: ren je rot om zoveel mogelijk hoog druk te zetten, muv Union Berlin en Augsburg
Nederland: alles vol op de aanval, afgemaakt op de verdediging
Huh dat heeft er toch niks meer mee te makenquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Leverkusen, omdat ik AS Roma niet in de CL wil hebben en @:tjacka zijn voorronde EL potjes gun in een achterbuurt in Kazachstan.
quote:
Ik pak even de zero versiequote:Op woensdag 22 mei 2024 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Coca-Cola Regular
Ik pak nu een glaasje!
Alsof het serieus bedoeld wasquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Flinke generalisaties nog welZeker bij Italie en Spanje
Ik neem zo wat fruitsap denk ik.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Coca-Cola Regular
Ik pak nu een glaasje!
Paris vreet alles op, de kruimels mogen Monaco/Lille/Nice om vechten, al was het leuk dat partycrasher Brest een paar pizzas mee jattequote:
Jawel, als Atalanta 5e wordt schuift het CL ticket door naar AS Roma waardoor het EL ticket doorschuift naar Fiorentina waardoor als zij de ECL winnen hun EL ticket doorschuift naar Ajaxquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Huh dat heeft er toch niks meer mee te maken
Ja, ik vind het ook ietwat gezocht. Als je er nou in een betere pot door komt ofzo..quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die bij een finale voor club Y zijn omdat club X hun favoriete clubje in de kont heeft genomen hebben een klein piemeltje.
nee is volgens mij niet zoquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jawel, als Atalanta 5e wordt schuift het CL ticket door naar AS Roma waardoor het EL ticket doorschuift naar Fiorentina waardoor als zij de ECL winnen hun EL ticket doorschuift naar Ajax
Dat je dat niet weet.
Mooi voor het Nederlands voetbal.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jawel, als Atalanta 5e wordt schuift het CL ticket door naar AS Roma waardoor het EL ticket doorschuift naar Fiorentina waardoor als zij de ECL winnen hun EL ticket doorschuift naar Ajax
Dat je dat niet weet.
Typisch Feyenoordquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die bij een finale voor club Y zijn omdat club X hun favoriete clubje in de kont heeft genomen hebben een klein piemeltje.
Voor het Nederlands voetbal is het gunstiger als Ajax eenvoudig punten pakt in de EL voorronde tegen wat kneusjesclubs.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mooi voor het Nederlands voetbal.
Ik wil Ajax dit niet aandoen in deze fase.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor het Nederlands voetbal is het gunstiger als Ajax eenvoudig punten pakt in de EL voorronde tegen wat kneusjesclubs.
Die gaat weer een mooie stap maken na dit seizoen.quote:
Ik vrees dat dat wat te zwaar is voor het kleine Ajax.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor het Nederlands voetbal is het gunstiger als Ajax eenvoudig punten pakt in de EL voorronde tegen wat kneusjesclubs.
Ik heb nog nooit van die optie gehoord. Je lult uit je nekquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoord is er ook bovenop gekomen dankzij die kneusjesvoorronde.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil Ajax dit niet aandoen in deze fase.
Dat was echt fantastisch.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd hoe lastig Ajax het gaat krijgen tegen Kilmarnock... Feyenoord had het ooit ook lastig tegen FC Drita
Leroy Fergod
Tirana>Dublinquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:46 schreef RamboDirk het volgende:
Dublin is wel een leuke trip als finaleploeg.
Jij bent de uitzondering die de Feyenoord regel bevestigt.quote:
Aspirientjes werken niet?quote:
zou toch leuk zijn als hij er tegen Ajax twee in schiet?quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie dat arrogante Kevin van Veen voor Kilmarnock speelt jeetje.
quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:48 schreef Sabata het volgende:
[..]
zou toch leuk zijn als hij er tegen Ajax twee in schiet?
Naast dat hij zelden speelt is hij nog eigendom van Groningen geloof ik?quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:48 schreef Sabata het volgende:
[..]
zou toch leuk zijn als hij er tegen Ajax twee in schiet?
Op1?quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:49 schreef Zipportal het volgende:
Vroeg in de avond. Had liever een leuke wedstrijd.
Saaie bende verder.
quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:49 schreef Zipportal het volgende:
Vroeg in de avond. Had liever een leuke wedstrijd.
Saaie bende verder.
Budapest in 2026quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete volgende finaleplek?
ik ga heel even Kassies raadplegen maar het lijkt mij logisch dat als het CL ticket naar de nr6 gaat van Italië, het EL ticket naar de nr8 gaatquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van die optie gehoord. Je lult uit je nek
Loting in de Kuip.quote:
Ach, die is toch al jaren niet meer relevant.quote:
De belangrijke uitgoal.quote:
Samson welquote:
En Gert?quote:
Die frauderende columnist waar Wilders mee kwam was dat toch ook niet meerquote:Op woensdag 22 mei 2024 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, die is toch al jaren niet meer relevant.
Wilders heeft het probleem dat niemand wil die geen smet op zijn blazoen heeftquote:Op woensdag 22 mei 2024 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die frauderende columnist waar Wilders mee kwam was dat toch ook niet meer
Die altijd, daar weet K3 alles vanquote:
Hij kan altijd Henk Krol vragen. Als die Putin feliciteeert weet je dat het de goede kant op gaat.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wilders heeft het probleem dat niemand wil die geen smet op zijn blazoen heeft
In dat geval denk ik toch dat Henk Krol verstandiger is als premierquote:
Tja, als je een competente kandidaat bent zonder smet op zijn blazoen én dit wil bindt je je natuurlijk niet aan een partij die de wil van één persoon volgt.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wilders heeft het probleem dat niemand wil die geen smet op zijn blazoen heeft
Lijkt me van hetzelfde niveau.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
In dat geval denk ik toch dat Henk Krol verstandiger is als premier
Armstrongquote:Op woensdag 22 mei 2024 22:24 schreef Sabata het volgende:
Hincapie heeft zijn wielrennende neef gestuurd geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |