Die heeft het heel slim aangepakt door met Purple Disco Machine in zee te gaan. Dan weet je zeker dat je een radiohit te pakken hebt.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die was ook prima inderdaad, en Benjamin Ingrosso lijkt toch ook wel een aardige keus. Honey Boy lijkt een aardige zomerhit in wording
Ik zie het ook nog staan op z'n profielquote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:43 schreef Rebel- het volgende:
Heeft Joost op Insta zijn Broadcast Channel verwijderd? Of zie ik het verkeerd? Daar had hij een blauw hartje gepost, na de DQ.
+ Nile Rodgersquote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die heeft het heel slim aangepakt door met Purple Disco Machine in zee te gaan. Dan weet je zeker dat je een radiohit te pakken hebt.
Als we volgend jaar gaan en daar moet heel wat voor veranderen. En het is niet Joost, dan hoop ik dat onze inzending heel niet subtiel naar Joostgate verwijst. ChatGPT maakt er zoiets van:quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:37 schreef GeorgeM het volgende:
Ik weet niet in welke fase van de ‘rouw’ ik nu zit, maar ik wil WRAAK. En op welke manier dat dan is, maakt me niet uit, als het maar effect heeft. Ik zou het ook prima vinden om een tijdje niet meer mee te doen.
quote:(Verse 1)
You packed your bags, you said goodbye
Left me in the dust, tears in my eyes
But I've got plans, I'm gonna rise
No more chains, no more lies
(Pre-Chorus)
You thought you had me, under your spell
But now I'm free, I wish you well
I'll spread my wings, like a bird in flight
Chasing dreams, through the night
(Chorus)
From Vienna to Berlin, Paris' bright lights
I'm dreaming big, taking back my life
No more revenge, just a new sunrise
Disqualified your love, and all your lies
(Verse 2)
Broken dreams, they weigh me down
But I'll rebuild, this time around
Personal boundaries, standing strong
In this new world, I belong
(Pre-Chorus)
You thought you had me, under your spell
But now I'm free, I wish you well
I'll spread my wings, like a bird in flight
Chasing dreams, through the night
(Chorus)
(Bridge)
I'll paint my path, in colors bold
No looking back, no stories untold
I'll chase the stars, and touch the sky
With broken dreams, I'll learn to fly
Running from myself, calling for help
Traveling through Europe on a broken heart
(Chorus)
(Outro)
So here's to freedom, and finding me
From city lights to endless seas
I'll live my life, beyond the scars
Dreaming big, reaching for the stars
Dat denk ik ook jaquote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:41 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik denk ook wel dat ze dat gaan doen.
Denk dat ze wachten tot dat onderzoek is gesloten.
Dat ze niet heilig zijn kan niemand eigenlijk meer ontkennen, zelfs als Joost er dit jaar helemaal niet was geweest. Zo veel dingen gingen mis. De vlaggen, Producers Choice, de pestende delegatie, het belangrijker vinden van de sponsor en social media dan het welzijn van de deelnemers (dit gaat niet alleen op voor Joost namelijk), het tóch veranderen van het publieksgeluid ondanks eerdere beloftes etc.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:38 schreef silverevlis het volgende:
Het zou wel het ultieme statement zijn van de AVROTROS als ze zich voor volgend jaar terugtrekken.
Het geeft in ieder geval aan dat de EBU te ver is gegaan.
Het heilige vertrouwen in de EBU dat door sommigen in deze reeks tentoon is gesteld neigt IMO naar naïviteit.
Een grote organisatie is niet per definitie heilig, juist niet. En zeker de EBU niet.
Juist doordat mensen daar vanuit gaan wordt er misbruik van gemaakt.
Ik blijf erbij dat Joost is geslachtofferd en dat er van een mug een olifant is gemaakt. Een gevalletje "dit is dus hoe wij het niet willen".
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:48 schreef Vis1980 het volgende:
Joost met 'F.E.B.U. (Fietsen En Brommers Uitgesloten)'.
Ja heb zelfs nog een tijdje staan hannesen met waar de letters voor stonden. Ik begon met Fear, maar kwam niet echt verder. Met Nederlandse woorden bleek ie leuker. Zo heeft het mijn Amerikaanse vrouw lange geduurd dat ze doorhad waar Britney's If You Seek Amy voor stond haha (die was dan weer niet van mij).quote:
Hahaha tof.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:49 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja heb zelfs nog een tijdje staan hannesen met waar de letters voor stonden. Ik begon met Fear, maar kwam niet echt verder. Met Nederlandse woorden bleek ie leuker.
Het wordt denk ik een hele moeilijke beslissing die weloverwogen genomen moet worden omdat er allerlei belangen bij komen spelen. De EBU schijnt echt een grootmacht te zijn en de monopolie te bezitten op allerlei uitzendrechten rondom Europese uitzendingen als sport e.d. Uiteraard kun je gewoon kiezen om geen inzending te sturen. Maar aangezien de reden wel bekend is zal het niet in dank worden afgenomen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:41 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik denk ook wel dat ze dat gaan doen.
Denk dat ze wachten tot dat onderzoek is gesloten.
Ik hoop oprecht dat de AVROTROS ballen toont en zich gewoon terugtrekt. Zeker met straks (hopelijk) bewijs dat de DQ disproportioneel was.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:51 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Het wordt denk ik een hele moeilijke beslissing die weloverwogen genomen moet worden omdat er allerlei belangen bij komen spelen. De EBU schijnt echt een grootmacht te zijn en de monopolie te bezitten op allerlei uitzendrechten rondom Europese uitzendingen als sport e.d. Uiteraard kun je gewoon kiezen om geen inzending te sturen. Maar aangezien de reden wel bekend is zal het niet in dank worden afgenomen.
Tof!quote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:48 schreef Vis1980 het volgende:
Joost met 'F.E.B.U. (Fietsen En Brommers Uitgesloten)'.
Dat klopt en dat weet ik. Er is echt schandalig mee omgegaan. Het was een puinhoop dit jaar.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ze niet heilig zijn kan niemand eigenlijk meer ontkennen, zelfs als Joost er dit jaar helemaal niet was geweest. Zo veel dingen gingen mis. De vlaggen, Producers Choice, de pestende delegatie, het belangrijker vinden van de sponsor en social media dan het welzijn van de deelnemers (dit gaat niet alleen op voor Joost namelijk), het tóch veranderen van het publieksgeluid ondanks eerdere beloftes etc.
Ach, die was toch allang gedaanquote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:49 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja heb zelfs nog een tijdje staan hannesen met waar de letters voor stonden. Ik begon met Fear, maar kwam niet echt verder. Met Nederlandse woorden bleek ie leuker.
Oei, dit lijkt me niet de bedoeling natuurlijkquote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:04 schreef d_elise het volgende:
Ik was het gister eigenlijk wel eens wat Aran Bade opperde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |