Voor iedereen die een accreditatie heeft. Dus het geldt ook voor de delegaties.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:00 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat is de code of conduct voor de pers. Maar neem aan dat ze vergelijkbare code hebben voor artiesten
quote:The following provisions are applicable to, and binding upon, all individuals submitting an application for accreditation to the Eurovision Song Contest and/or all individuals accredited to the Eurovision Song Contest and/or are given an Accreditation Card (including any holders of TLA).
Hoezo pas morgen, je kan toch wel een beetje je best doen om het vanavond al voor elkaar te krijgen?quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:08 schreef Em31 het volgende:
Nog 200.000 streams en dan is NL Italië voorbij het meest gestreamde nummer van het jaar.(gebeurt morgen)
Ik ga voortaan ook m'n eigen post quoten met de mededeling van wat ik precies gezegd heb. In derde persoon.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:25 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
[ afbeelding ]
Die Aran Bade begint er ook iets te veel in te geloven hè.
Bizar toch. Eng bijna.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Zeg het maar.
[..]
https://eurovision.tv/press/accreditation/code-of-conduct
Maar dit is denk ik specifiek voor de pers?quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Zeg het maar.
[..]
https://eurovision.tv/press/accreditation/code-of-conduct
En je eigen filmpjes genereren en die dan posten van "hihi, dit is echt te grappig", alsof het werk van een ander isquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga voortaan ook m'n eigen post quoten met de mededeling van wat ik precies gezegd heb. In derde persoon.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar dit is denk ik specifiek voor de pers?
quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Voor iedereen die een accreditatie heeft. Dus het geldt ook voor de delegaties.
[..]
Zitten wat mij betreft wat teveel hintjes naar een complot in, maar wel goede analyse van het huidige gedrag van de EBU.quote:
Wel een gouden week voor psychologen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:02 schreef blackswangreen het volgende:
Een week geleden was de 2e semi. Rustig weekje geweest wel.
Dat mr. Songfestival dit tweet en echt woedend is op de EBU, geeft mij toch wel echt vertrouwen in dat wat AvroTros zegt klopt. En dat er heel veel achter de schermen is gebeurd waarvan wij niets weten, al sijpelt het steeds meer door.quote:
Interessante theorie!quote:
Toch mooi dat als ze op de Filippijnen aan Eurovisie denken het eerste wat in ze opkomt is "Europapa, Europapa"... niks over de winnaar.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:58 schreef Nashipeer het volgende:
Een beetje random, maar Europapa werd genoemd in een Filippijns televisieprogramma![]()
https://www.reddit.com/r/(...)_philippine_tv_show/
WAUWquote:
Dikke prima.quote:
10.95quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:26 schreef Firuze60 het volgende:
https://www.bnnvara.nl/jo(...)-klein-te-elimineren
spuit elf zeker?
het stond in een tweet van Cornald dus moeilijker zichtbaarquote:
Naja, iig het blijft speculeren. (blijf zelf nog een tijd behoorlijk pissig)quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
10.95
[..]
het stond in een tweet van Cornald dus moeilijker zichtbaar
Wat in dat artikel staat is wmb ook inderdaad niet te ver gezocht. Ik vind het allemaal vrij plausibel eigenlijk.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:35 schreef Strani het volgende:
Ik denk niet dat het heel vergezocht is. De EBU is in principe deel geworden van de oorlogspropagandamachine van Israël (via de sponsor). Waarschijnlijk niet vrijwillig maar goed, het is gebeurd. En we weten allemaal dat de waarheid het eerste slachtoffer is in een oorlog.
Ja absoluut. Het is allemaal een veel logischere uitleg dan dat het gewoon een willekeurige losstaande beslissing zou zijn geweest.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Wat in dat artikel staat is wmb ook inderdaad niet te ver gezocht. Ik vind het allemaal vrij plausibel eigenlijk.
Het is sowieso niet vergezocht. Dat Joost niet mocht winnen bleek aan alles. Of hij kans had gehad weten we niet, maar de EBU hielp er in elk geval niet bij.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:35 schreef Strani het volgende:
Ik denk niet dat het heel vergezocht is. De EBU is in principe deel geworden van de oorlogspropagandamachine van Israël (via de sponsor). Waarschijnlijk niet vrijwillig maar goed, het is gebeurd. En we weten allemaal dat de waarheid het eerste slachtoffer is in een oorlog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |