Nee.quote:
Liever daden!quote:
Jij bent niet met woorden te beschrijven.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent niet met woorden te beschrijven.
Destroy my desires, eradicate my ideals, show me something better, and I will follow youquote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Godverdomme, ik glibberde daar zomaar eneens van de trap afquote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op woensdag 22 mei 2024 08:45 schreef Sally het volgende:
Moggel
En toedels, ik duik het bed nog weer in
Oeh, een compliment van de meister himself.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Godverdomme, ik glibberde daar zomaar eneens van de trap af
Ik dacht dat jij de meister was.quote:Op woensdag 22 mei 2024 08:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, een compliment van de meister himself.
Tammiequote:
Luiwammesenquote:Op woensdag 22 mei 2024 11:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
al mijn afspraken van vandaag gaan niet door, dus ik heb lekker een luie dag
er komt vanmiddag een doos garens voor mij
Stig! Weer opgeknapt?quote:
Mag altijdquote:Op woensdag 22 mei 2024 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
maar gisteren en morgen zijn erg pittig, dus het mag
Ben ik ook. Gevalletje 'keep your friends close, keep your enemies closer'. Beetje slijmen zodat iemand zijn scherpte verliest.quote:
Hoe had ik daar aan kunnen twijfelen?! Dom van me.quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben ik ook. Gevalletje 'keep your friends close, keep your enemies closer'. Beetje slijmen zodat iemand zijn scherpte verliest.
Blijkbaar kwam ik erg overtuigend over dus dat beschouw ik maar als compliment.quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:28 schreef TaMieke het volgende:
Hoe had ik daar aan kunnen twijfelen?! Dom van me.
Zo was het niet bedoeld, but you do you, man. You do youquote:Op woensdag 22 mei 2024 08:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, een compliment van de meister himself.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |