ben al aan het werk..quote:Op donderdag 16 mei 2024 06:59 schreef Tegan het volgende:
Het is veel te vroeg om al actief te zijn buiten de slaapkamer![]()
.
Nee, ik doe niet aan teruglezenquote:Op donderdag 16 mei 2024 07:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zie vorige topic.
Heb je ookal iets nuttigs gedaan?
En goedemorgen.
Vertel hoe essentieel jouw ochtend wakker zijn al is geweest?quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan teruglezen
en ja hoor.
En goede morgen
Essentieel zou ik het niet durven noemen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vertel hoe essentieel jouw ochtend wakker zijn al is geweest?
Ik snap dit nietquote:Op donderdag 16 mei 2024 07:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Essentieel zou ik het niet durven noemen.
Maar ik ben aanwezig
toch picsquote:Op donderdag 16 mei 2024 07:10 schreef Tegan het volgende:
@:AirwiN: Het is gewoon een saaie longsleeve geworden.
Als jij het draagt, kán het niet saai zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:10 schreef Tegan het volgende:
@:AirwiN: Het is gewoon een saaie longsleeve geworden.
ik heb mn werkjas aan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Een longsleeve? Het is hier echt nog warm.
Hier ook idd! Volop zomerweerquote:Op donderdag 16 mei 2024 08:20 schreef IJsdraakje het volgende:
het is herfst hoorquote:Op donderdag 16 mei 2024 08:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier ook idd! Volop zomerweer
quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij het draagt, kán het niet saai zijn.
Niks.quote:
Ik kan geen korte mouwen aan door de aircoquote:Op donderdag 16 mei 2024 08:20 schreef IJsdraakje het volgende:
een kantoorvest?quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kan geen korte mouwen aan door de airco.
Straks bij 35 graden heb ik een kantoorvest die buiten uitgaat.
Yupquote:
Wit overhemd, slim fit. Donkerblauwe broek. Bruine schoenen.quote:
Klinkt als een mooie meneerquote:Op donderdag 16 mei 2024 09:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wit overhemd, slim fit. Donkerblauwe broek. Bruine schoenen.
Dankjewelquote:
Oh godver, zó'n airco.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kan geen korte mouwen aan door de airco.
Straks bij 35 graden heb ik een kantoorvest die buiten uitgaat.
Hier last van zenuwen, straks intake voor hulp met huishouden en boodschappen. Ben benieuwd hoe ze me dat willen lerenquote:
Ik sliep.quote:
Was een grapjequote:Op donderdag 16 mei 2024 14:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh lekker, beetje van bijgekomen?
Dat heb ik ook een halfuurtje gedaan
Oh, jammerquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was een grapje
Maar eerder dingen doen op het werk
Volgende keer samen?quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh, jammer
dan heb ik voor ons beiden gedut
* TheStigsDutchCousin bed opmaaktquote:
Word je jaloers op mijn knuffel in bed?quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin bed opmaakt
Nee hoorquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Word je jaloers op mijn knuffel in bed?
Hij moest het bed verschonen nadat ik was blijven slapen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Word je jaloers op mijn knuffel in bed?
Mannen in overhemdquote:Op donderdag 16 mei 2024 09:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wit overhemd, slim fit. Donkerblauwe broek. Bruine schoenen.
Gelukkig heb ik meerdere dekbedden en hoeslakensquote:Op donderdag 16 mei 2024 15:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij moest het bed verschonen nadat ik was blijven slapen.
Hm, dit klonk in mijn hoofd sexyer.
Bruin zodat het matcht met de schoenen.quote:
Ik had niets anders verwachtquote:Op donderdag 16 mei 2024 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bruin zodat het matcht met de schoenen.
quote:
als ik iets mooi vind is het wel jouw beschrijving van kledingquote:Op donderdag 16 mei 2024 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bruin zodat het matcht met de schoenen.
Ik doe mijn best om het zo beeldend mogelijk te formuleren.quote:Op donderdag 16 mei 2024 16:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
als ik iets mooi vind is het wel jouw beschrijving van kleding
Dan word ik net zo teleurgesteld als doordeweeks hoor, dus ik zie de meerwaarde niet.quote:Op donderdag 16 mei 2024 16:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
Weekend, slinger de datingapps maar aan.
Dan kan je jezelf ook niet hoererenquote:Op donderdag 16 mei 2024 17:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan word ik net zo teleurgesteld als doordeweeks hoor, dus ik zie de meerwaarde niet.
Dat lukt doordeweeks ook al niet.quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan kan je jezelf ook niet hoereren
quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan word ik net zo teleurgesteld als doordeweeks hoor, dus ik zie de meerwaarde niet.
Nou, nou, nou.quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:35 schreef aeque het volgende:
[..]
*swiped Monsterkoekie naar rechtsquote:Op donderdag 16 mei 2024 16:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
Weekend, slinger de datingapps maar aan.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:37 schreef SemperLibertas het volgende:
44 geworden vandaag, het voelt als 84.
Groetjes
Ach, jonkiequote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:37 schreef SemperLibertas het volgende:
Groetjes
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:37 schreef SemperLibertas het volgende:
Groetjes
Gefeliciteerd knul ❤️quote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:37 schreef SemperLibertas het volgende:
Groetjes
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:37 schreef SemperLibertas het volgende:
Groetjes
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]mooi getal, ik hoop het ook ooit nog te bereiken.
Gefeliciteerd!
quote:
Dus je was naakt met schoenen buiten. Tja, logisch, geen vieze voeten krijgen jaquote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:34 schreef Tegan het volgende:
[..]. Net mijn schoenen uit gedaan omdat ik niet meer naar buiten ga vandaag.
Niet meer.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heb jij weer "mooie meneren"-kleren
Lekker vooruitzicht want het is niet aangenaam buiten. Fijn binnenblijven.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:34 schreef Tegan het volgende:
[..]. Net mijn schoenen uit gedaan omdat ik niet meer naar buiten ga vandaag.
22 graden, vogeltjes fluiten. Het is wel bewolkt, dus wat dat betreft is het idd niet aangenaamquote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker vooruitzicht want het is niet aangenaam buiten. Fijn binnenblijven.Ik volg je voorbeeld.
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet meer.Nu in weekendkostuun; een zwarte trainingsbroek en een bordeaux rood vest.
Aan de kust is het waterkoud. Graadje of 15 max.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
22 graden, vogeltjes fluiten. Het is wel bewolkt, dus wat dat betreft is het idd niet aangenaam
25 graden hierquote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aan de kust is het waterkoud. Graadje of 15 max.
Zo te zien lopen jullie ook nog kans een randje van het onweer mee te krijgen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aan de kust is het waterkoud. Graadje of 15 max.
Altijd welkom als ik er toch niet meer uit hoef.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zo te zien lopen jullie ook nog kans een randje van het onweer mee te krijgen.
Snel mooie meneer kleren aan en bij jou op bezoek.quote:
Ah ik gun je ook je vrijetijdskleding hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snel mooie meneer kleren aan en bij jou op bezoek.
Zo lief jijquote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah ik gun je ook je vrijetijdskleding hoor
Ik loop zelf altijd in een jeans en hoodie/T-shirt; ik mag niet oordelen. Überhaupt uiterlijkheden; leuk dat mensen dingen mooi vinden, maar wat is dat nou helemaal waard?quote:
Weinig tot niks. De wereld zou een stuk mooier zijn zls mensen hun ongevraagde mening gewoon voor henzelf houden. Zeker als die mening niet positief is of veroordelend.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik loop zelf altijd in een jeans en hoodie/T-shirt; ik mag niet oordelen. Überhaupt uiterlijkheden; leuk dat mensen dingen mooi vinden, maar wat is dat nou helemaal waard?
Nou dat dusquote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weinig tot niks. De wereld zou een stuk mooier zijn zls mensen hun ongevraagde mening gewoon voor henzelf houden. Zeker als die mening niet positief is of veroordelend.
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker vooruitzicht want het is niet aangenaam buiten. Fijn binnenblijven.Ik volg je voorbeeld.
Jou appen want je bent op zoek naar entertainment.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:30 schreef Tegan het volgende:
Niets om te kijken vanavond. Wat gaan jullie vanavond doen?
Bestemming x kijken en Het Blokquote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:30 schreef Tegan het volgende:
Niets om te kijken vanavond. Wat gaan jullie vanavond doen?
Mij appen met suggesties?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jou appen want je bent op zoek naar entertainment.
Hm, klinkt goed, veel plezier! Ik kan niet meekijken.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bestemming x kijken en Het Blok
Nee. Ik bén het entertainment.quote:
Dankquote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hm, klinkt goed, veel plezier! Ik kan niet meekijken.
Minder kleding aandoen danquote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oeh.
Jouw suggestie van binnen blijven was wel minder; zo warm hier!
Oeh, magvook natuurlijk. Dat na afloop de damp van je huid afkomt. En je kippenvel hebt.quote:
Dat is wel heel specifiek.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, magvook natuurlijk. Dat na afloop de damp van je huid afkomt. En je kippenvel hebt.
Is dat erg?quote:
Combi van warm lichaam en koud water. Dat verdampt. Natuurkunde.quote:
Buh natuurkundequote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Combi van warm lichaam en koud water. Dat verdampt. Natuurkunde.
Ga je gang hoor.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Buh natuurkunde
Ik ben liever een warm lijf onder een warme douche
Warmte uitstralenquote:
Ohnoes, heb je malaria?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Combi van warm lichaam en koud water. Dat verdampt. Natuurkunde.
Ik snap je grap niet.quote:
Bruhquote:
Ja, ik weet dat je je zaterdag werkje leuk vindt!quote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je! Het is een fijne dienst en bijna weer klaar
Jaaaa dat is mijn favoriete dienstquote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat je je zaterdag werkje leuk vindt!
Ben teveel m'n kat aan het imiterenquote:
Je wil constant naar buiten en dan weer naar binnen?quote:
Purrrrrquote:
En ik krab je als je me optiltquote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je wil constant naar buiten en dan weer naar binnen?
Dan trek ik aan je staartquote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Purrrrr
[..]
En ik krab je als je me optilt
Gisteravond heb ik 2 dozen soesjes opgegeten tijdens een spannende documentairequote:Op zondag 19 mei 2024 09:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Straks bij mijn moeder op bezoeken ze heeft soesjes
2 dozenquote:Op zondag 19 mei 2024 10:16 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Gisteravond heb ik 2 dozen soesjes opgegeten tijdens een spannende documentaire![]()
Have fun
Ja, Raël op Netflix. Over die sekte. Ik begrijp echt niet hoe je jezelf zo kunt laten manipuleren door één of andere engerd en dan alles opgeeft inclusief je eigen kinderen.quote:Op zondag 19 mei 2024 10:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
2 dozenik denk twee stuks te eten
Zo te horen wel een goede docu?
Tja de een gaat bij een sekte en anderen stemmen op Trump of Wilders of NSDAP. Het is maar net wat men wilt geloven.quote:Op zondag 19 mei 2024 10:27 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja, Raël op Netflix. Over die sekte. Ik begrijp echt niet hoe je jezelf zo kunt laten manipuleren door één of andere engerd en dan alles opgeeft inclusief je eigen kinderen.
Volgens mij zitten we hier in Nederland op het punt dat je van 2 kwaden de minst erge moet kiezen.quote:Op zondag 19 mei 2024 11:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Tja de een gaat bij een sekte en anderen stemmen op Trump of Wilders of NSDAP. Het is maar net wat men wilt geloven.
quote:Op zondag 19 mei 2024 11:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Tja de een gaat bij een sekte en anderen stemmen op Trump of Wilders of NSDAP. Het is maar net wat men wilt geloven.
Kom jullie ook overal tegenquote:Op zondag 19 mei 2024 11:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we hier in Nederland op het punt dat je van 2 kwaden de minst erge moet kiezen.
Nee nee, jij komt overal waar wij zijn!quote:
Ik stalk julliequote:Op zondag 19 mei 2024 14:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee nee, jij komt overal waar wij zijn!
Je houdt ons in de gaten!quote:Op zondag 19 mei 2024 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik stalk jullie![]()
Ik ga dan eens hier en dan eens daar lezen en soms post ik iets en soms ook niet
ssstttttquote:
Zal jou eens!quote:
Een lesje leren?quote:
Bijvoorbeeldquote:
Met je tuinquote:
O je had een uitstapje gemaakt 😉quote:
Vertel. Wie dwingt jouquote:
quote:
Waar ging het over?quote:
Even teruglezen.quote:
Over het weerquote:
Waarom wil je niet?quote:Op zondag 19 mei 2024 22:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mag ik ook wat gaapgevoelens van jou? Moet zo naar bed, maar wil niet
Zal ik je hoofd ff leeg knuffelen?quote:Op zondag 19 mei 2024 22:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gewoon geen zin in slapen. Te vol hoofd
Geduld heb ik wel, komt goed.quote:Op zondag 19 mei 2024 22:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik begin dan wel een beetje grommerig. Met een beetje geduld word ik wel weer lief
Het feit dat je openstaat om te onderkennen dat je niet alles alleen kan en daar hulp voor inschakelt is wmb een teken van kracht en niet van falen. Je bent dus geen faalhaas al voelt dat nu misschien wel even zo.quote:Op zondag 19 mei 2024 22:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is gewoon kloterig dat ik zo afhankelijk ben van instanties en dat mensen pas vertrouwen in me hebben als ik omringt ben door hulpverleners. Voel me zo'n faalhaas
Je bent liefquote:Op zondag 19 mei 2024 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het feit dat je openstaat om te onderkennen dat je niet alles alleen kan en daar hulp voor inschakelt is wmb een teken van kracht en niet van falen. Je bent dus geen faalhaas al voelt dat nu misschien wel even zo.
Ik zie ook een moeder die blijkbaar veel houdt van haar dochter en het beste met haar voor heeft. Ondanks haar eigen situatie.quote:Op zondag 19 mei 2024 22:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bent lief
Was bij mijn moeder vanmiddag en zij is erg ziek. Ik had haar verteld van de organisatie die me vanaf dinsdag gaat leren het huishouden en boodschappen goed te doen. Haar reactie: kan ik iig met een gerust hart sterven nu ik weet dat er naar je omgekeken wordt.
Nou... dat is aan alle kanten gewoon zwaar rot
quote:Op zondag 19 mei 2024 22:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bent lief
Was bij mijn moeder vanmiddag en zij is erg ziek. Ik had haar verteld van de organisatie die me vanaf dinsdag gaat leren het huishouden en boodschappen goed te doen. Haar reactie: kan ik iig met een gerust hart sterven nu ik weet dat er naar je omgekeken wordt.
Ja hoorquote:Op zondag 19 mei 2024 22:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mag ik ook wat gaapgevoelens van jou? Moet zo naar bed, maar wil niet
ik snap je heb dat soort ook gehad terwijl je dan wil helpen als kind enzo he.quote:Op zondag 19 mei 2024 22:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bent lief
quote:Op zondag 19 mei 2024 22:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bent lief
quote:Op maandag 20 mei 2024 08:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn liefbedankt
Zat gewoon even in zak en as. Nieuwe dag en nieuwe kansen en zo
Je wordt geboren en je gaat dood en daartussenin is het gewoon even afzien. C'est la viequote:Op maandag 20 mei 2024 08:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn liefbedankt
Zat gewoon even in zak en as. Nieuwe dag en nieuwe kansen en zo
Zo zwart is het ook nietquote:Op maandag 20 mei 2024 08:59 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Je wordt geboren en je gaat dood en daartussenin is het gewoon even afzien. C'est la vie
Ik wilde het jou even horen zeggenquote:Op maandag 20 mei 2024 09:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo zwart is het ook niet
Over het algemeen geniet je er tussen met wat negativiteit voor de balans tussendoor
Sallyquote:
Het lijden is eindig.quote:Op maandag 20 mei 2024 08:59 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Je wordt geboren en je gaat dood en daartussenin is het gewoon even afzien. C'est la vie
Ik nietquote:
Ik ook, lekker gerommeld in en om huis. Dadelijk lekker gamenquote:Op maandag 20 mei 2024 13:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Lekker!
Hier op het moment tevreden
Klinkt erg goedquote:Op maandag 20 mei 2024 13:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook, lekker gerommeld in en om huis. Dadelijk lekker gamen
Not me.quote:
Zie je wel onlinequote:Op maandag 20 mei 2024 13:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt erg goedrommelen is altijd fijn
Gamen... als ik straks op picnic wacht ga ik dar misschien ook doen...
Het leven is te kort om sip te zijn.quote:
Hahah jij gaat ook Farm Together 2 spelen? Of cozy grove, of Chill Town, of Dinkun, of Garden Pawn?quote:
Nee, ik ga verder in Crusader Kings 3quote:Op maandag 20 mei 2024 13:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahah jij gaat ook Farm Together 2 spelen? Of cozy grove, of Chill Town, of Dinkun, of Garden Pawn?
Dat is een iets ander genrequote:Op maandag 20 mei 2024 13:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik ga verder in Crusader Kings 3Kijken of het me lukt om in een nieuwe poging in het jaar 869 Nederland te verenigen
Goed om te lezen.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
Gisteren lukte het even niet. Nu ben ik weer een blij mensje
Wel leukquote:Op maandag 20 mei 2024 13:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is een iets ander genre
Heel veel plezier
Aja... erin blijven hangen heeft geen zin tochquote:
Jij mist gewoon een AirwiN in je leven.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het leven is te lang om niet jezelf te zijn.
Als jij er bent ben ik niet mezelf?quote:Op maandag 20 mei 2024 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij mist gewoon een AirwiN in je leven.
Dan kun je juist meer jezelf zijn.quote:
Die kan zo in mijn ondertitel.quote:
Daar denk ik wel eens over na. Stel nou dat Petrus je straks aan de hemelpoort vertelt dat je door mag gaan naar een volgend leven. Ik zou dan echt denken "wtf no wayquote:
Heyquote:
Opnieuw beginnen lijkt me wel wat. Ik geloof echter niet in hemel, hel of reincarnatie.quote:Op maandag 20 mei 2024 14:02 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Daar denk ik wel eens over na. Stel nou dat Petrus je straks aan de hemelpoort vertelt dat je door mag gaan naar een volgend leven. Ik zou dan echt denken "wtf no way" en dan vrijwillig het vagevuur inlopen.
Gewoon een re-roll van je characterquote:Op maandag 20 mei 2024 14:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Opnieuw beginnen lijkt me wel wat. Ik geloof echter niet in hemel, hel of reincarnatie.
Oh, oké.quote:
Ik eis dat ik terugkom als luie boederijkatquote:Op maandag 20 mei 2024 14:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Opnieuw beginnen lijkt me wel wat. Ik geloof echter niet in hemel, hel of reincarnatie.
Hoe is het met jou op deze 2e Pinksterdag?quote:
Betere keuzes maken zoals meer seksquote:Op maandag 20 mei 2024 14:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon een re-roll van je characterNieuwe stats, perks, skills
Ja prima, lekker chill-dagje. Helaas dat morgen werken.quote:Op maandag 20 mei 2024 14:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe is het met jou op deze 2e Pinksterdag?
Nog meer?quote:
Hier ook lekker. Gewandeld en onkruid gewied. Huis gestofzuigdquote:Op maandag 20 mei 2024 14:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja prima, lekker chill-dagje. Helaas dat morgen werken.
Hoe is het met jou?
quote:Op maandag 20 mei 2024 14:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja prima, lekker chill-dagje. Helaas dat morgen werken.
Hoe is het met jou?
Kattenlevenquote:Op maandag 20 mei 2024 14:05 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik eis dat ik terugkom als luie boederijkat. Alleen dan wil ik wederkeren en niet tot stof.
Ja.quote:
Klinkt goed, ik heb nog niets gedaan vandaagquote:[..]
Hier ook lekker. Gewandeld en onkruid gewied. Huis gestofzuigd
Nu even lekker niks
Zal ik even langskomen dan?quote:Op maandag 20 mei 2024 14:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Klinkt goed, ik heb nog niets gedaan vandaag.
Vier vuilniszakken gevuld ivm ontspullen. Volgend weekend een tweede rondequote:
De heilige geest is neergedaald. Genoeg reden om niks te doenquote:Op maandag 20 mei 2024 14:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Klinkt goed, ik heb nog niets gedaan vandaag.
quote:Op maandag 20 mei 2024 14:21 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
https://theoatmeal.com/comics/cat_know
oke, dan ga ik nu naar huisquote:Op maandag 20 mei 2024 14:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De heilige geest is neergedaald. Genoeg reden om niks te doen
Gezellig. Doe je dan ook hier stofzuigen?quote:Op maandag 20 mei 2024 14:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal ik even langskomen dan?
Misschien wel.quote:Op maandag 20 mei 2024 14:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gezellig. Doe je dan ook hier stofzuigen?
Ik duim voor je!quote:Op maandag 20 mei 2024 14:53 schreef AirwiN het volgende:
Spannend of ik thuis ben voor de bui des doods losbarst.
Gelukt:quote:Op maandag 20 mei 2024 14:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik duim voor je!
En stuur wat naar Grunn alsjeblieft
Oh wat fijnquote:Op maandag 20 mei 2024 15:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukt:![]()
Nu relaxbroek aan en bui des doods vibes naar Groningen sturen.
Lig nu the chillen op bed en te luisteren naar het onweer.quote:Op maandag 20 mei 2024 15:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh wat fijnLekker bijkomen jij
En ik wacht vol verwachting
Mag ik ernaast komen liggen?quote:Op maandag 20 mei 2024 15:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lig nu the chillen op bed en te luisteren naar het onweer.
Kruip er maar bij hoor.quote:Op maandag 20 mei 2024 15:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mag ik ernaast komen liggen?
Hier hangt de steamdeck aan de lader en zit ik in de zon te zitten
Nu al in bed?quote:Op maandag 20 mei 2024 15:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lig nu the chillen op bed en te luisteren naar het onweer.
quote:
Alstuquote:
Oh balenquote:Op maandag 20 mei 2024 20:08 schreef DrMarten het volgende:
Door je rug gaan bij het opruimen en schoonmaken, ik word oud
Je was okayquote:Op maandag 20 mei 2024 20:08 schreef DrMarten het volgende:
Door je rug gaan bij het opruimen en schoonmaken, ik word oud
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik doe een dansje, want alles is positief vandaag
Ahw, kom maar hier danquote:
Mijn warmte droogt alles!quote:
Wel goede training meteenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:26 schreef Tegan het volgende:
Ik heb nu een nadeel van een teddycoat ontdekt. Jas is ineens stuk zwaarder van alle regen.
Ik denk nu aan een gifje maar ik kan m niet vinden.quote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk nu aan een gifje maar ik kan m niet vinden.
Ik heb hier geen boven en geen haakspullen. Dus mijn keuze is gemaaktquote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm... ga ik bankhangen offffff boven haken 🤔
Why not both?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm... ga ik bankhangen offffff boven haken 🤔
Nee.quote:
Liever daden!quote:
Jij bent niet met woorden te beschrijven.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent niet met woorden te beschrijven.
Destroy my desires, eradicate my ideals, show me something better, and I will follow youquote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Godverdomme, ik glibberde daar zomaar eneens van de trap afquote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op woensdag 22 mei 2024 08:45 schreef Sally het volgende:
Moggel
En toedels, ik duik het bed nog weer in
Oeh, een compliment van de meister himself.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Godverdomme, ik glibberde daar zomaar eneens van de trap af
Ik dacht dat jij de meister was.quote:Op woensdag 22 mei 2024 08:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, een compliment van de meister himself.
Tammiequote:
Luiwammesenquote:Op woensdag 22 mei 2024 11:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
al mijn afspraken van vandaag gaan niet door, dus ik heb lekker een luie dag
er komt vanmiddag een doos garens voor mij
Stig! Weer opgeknapt?quote:
Mag altijdquote:Op woensdag 22 mei 2024 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
maar gisteren en morgen zijn erg pittig, dus het mag
Ben ik ook. Gevalletje 'keep your friends close, keep your enemies closer'. Beetje slijmen zodat iemand zijn scherpte verliest.quote:
Hoe had ik daar aan kunnen twijfelen?! Dom van me.quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben ik ook. Gevalletje 'keep your friends close, keep your enemies closer'. Beetje slijmen zodat iemand zijn scherpte verliest.
Blijkbaar kwam ik erg overtuigend over dus dat beschouw ik maar als compliment.quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:28 schreef TaMieke het volgende:
Hoe had ik daar aan kunnen twijfelen?! Dom van me.
Zo was het niet bedoeld, but you do you, man. You do youquote:Op woensdag 22 mei 2024 08:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, een compliment van de meister himself.
Nu pas?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |