Dat nietquote:Op maandag 24 juni 2024 20:20 schreef Za het volgende:
[..]
Vooralsnog was het voornamelijk een FU richting Joost van de organisatie.
Het is bizar te denken dat hij daar volgend jaar weer zal staan.
Is die man niet goed ofzo?quote:Op maandag 24 juni 2024 15:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Op zijn instagram staat nu Eurovision 2025![]()
https://www.instagram.com/joostklein/
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2024 07:16 schreef Loverboii het volgende:
je kan Joost nog best vergelijken met een meme coin
veel hype, geen echte waarde
Denk je oprecht dat dat nog wat uitmaakt?quote:Op maandag 24 juni 2024 21:23 schreef sp3c het volgende:
Om een en ander recht te zetten natuurlijk
Volgens mij is het zonder mee te doen een van de succesvolste inzendingen ooit en als hij met een of ander matig liedje komt over onterecht uitgesloten worden om wie je bent en tegenslagen overkomen en dat soort onderwerpen die het daar sowieso al goed doen dan kun je Ahoy voor 2026 alvast gaan boeken
Moet hij wel volledig vrijgesproken worden
Ja ik denk niet ze hem sturen als hij een fopstrafje opgelegd krijgtquote:Op maandag 24 juni 2024 22:51 schreef probeer het volgende:
[..]
Denk je oprecht dat dat nog wat uitmaakt?
Die vrouw gaat dan gewoon weggezet worden als overdrijvend en zich aanstellend zeikwijf. Want al dat metoo gedoe boeit echt geen ene fuck meer als het hun held betreft.
Niet toch? Ik heb het totaal niet gevolgd maar las wel dat hij van de jury sowieso te weinig punten had gekregen om samen met eventuele maximale publiekspunten nog 1e te worden, dacht plek 3 ofzo.quote:Op maandag 24 juni 2024 21:31 schreef Starhopper het volgende:
[..]![]()
Als hij niet gediskwalificeerd was had hij gewonnen. Dus wat nou geen echte waarde
Dat zal inderdaad wel ja. Ik ben wel bang dat het voor de publieke opinie geen fuck uit maakt of hij wel of niet schuldig is.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja ik denk niet ze hem sturen als hij een fopstrafje opgelegd krijgt
Het serieus nemen van ongewenst gedrag.quote:Wat het metoo te maken heeft is me niet helemaal duidelijk
Terecht denk, lijkt weinig gebeurt te zijnquote:Op maandag 24 juni 2024 23:16 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad wel ja. Ik ben wel bang dat het voor de publieke opinie geen fuck uit maakt of hij wel of niet schuldig is.
Metoo gaat over sexueel grensoverschrijdend gedragquote:Het serieus nemen van ongewenst gedrag.
Alles voor de aandacht.quote:Op maandag 24 juni 2024 20:53 schreef Mammietje het volgende:
Is die man niet goed ofzo?![]()
Waarom zouden we dat doen? Ten eerste sturen we nooit dezelfde 2 keer en ten tweede lijkt het me heel dom om als land dezelfde man te sturen die de titel 'als eerste en enige ooit gediskwalificeerde kandidaat' op zijn naam heeft staan.
Wat is daar mis meequote:Op dinsdag 25 juni 2024 00:54 schreef Za het volgende:
[..]
Alles voor de aandacht.
Behalve kunstenaar is hij ook een PR machine.
Ik zeg niet dat er iets mis mee is, maar de reden waarom hij eea heeft geplaatst.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 07:00 schreef tong80 het volgende:
Wat is daar mis meeWas Dali ook. Of Rob Scholte. Andy Warhol heeft het patent vastgelegd. Hoewel Jan Cremer het claimde.
Ik ben een groot fan. Ik hoop dat-ie volgend jaar of later weer meedoet. Of heb je liever de zoveelste galmende Whitney Houston kloon ? Hij hoort in het rijtje Elvis, Dylan, Lennon, Bowie, Johnny Rotten, Eddy Wally en Kurt Cobain.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 07:05 schreef Za het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er iets mis mee is, maar de reden waarom hij eea heeft geplaatst.
Ik heb er initieel van genoten, tot ik het trucje doorzag.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 07:10 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een groot fan. Ik hoop dat-ie volgend jaar of later weer meedoet. Of heb je liever de zoveelste galmende Whitney Houston kloon ? Hij hoort in het rijtje Elvis, Dylan, Lennon, Bowie, Johnny Rotten, Eddy Wally en Kurt Cobain.![]()
Ik vind heel veel dingen bijzonder. Vooral mezelf. En daar zijn wij het totaal over eens.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 07:15 schreef Za het volgende:
[..]
Ik heb er initieel van genoten, tot ik het trucje doorzag.
Misschien denk je er op een dag ook anders over, zo niet is het alleen maar leuk iets bijzonder te vinden.
Dat kloptquote:Op dinsdag 25 juni 2024 07:17 schreef tong80 het volgende:
Ik vind heel veel dingen bijzonder. Vooral mezelf. En daar zijn wij het totaal over eens.
Of iets ertussenin.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 07:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben een groot fan. Ik hoop dat-ie volgend jaar of later weer meedoet. Of heb je liever de zoveelste galmende Whitney Houston kloon ? Hij hoort in het rijtje Elvis, Dylan, Lennon, Bowie, Johnny Rotten, Eddy Wally en Kurt Cobain.![]()
Ik kom hier nog even op terug, een grootheid als Eddy Wally 🙏 hoort niet in een rijtje.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 07:10 schreef tong80 het volgende:
Hij hoort in het rijtje Elvis, Dylan, Lennon, Bowie, Johnny Rotten, Eddy Wally en Kurt Cobain.![]()
Eddy Wallyquote:Op dinsdag 25 juni 2024 07:59 schreef Za het volgende:
[..]
Ik kom hier nog even op terug, een grootheid als Eddy Wally 🙏 hoort niet in een rijtje.
Ik maak bezwaar.
Noot, nooit zal er een tweede Eddy zijn.
quote:Verhoren in zaak Joost Klein afgerond
Joost Klein hoort binnenkort meer over het proces dat in Zweden tegen hem loopt. Het landelijk parket van het Nederlandse Openbaar Ministerie verstuurt deze week de verslagen van een aantal extra verhoren naar de Zweedse aanklager. De 26-jarige zanger wordt verdacht van bedreiging van een cameravrouw tijdens het Eurovisie Songfestival in Malmö.
https://www.ad.nl/show/ve(...)-de-hoogte~aa27bb1d/
Jeangu is ook 2x geselecteerd, toch.quote:Op maandag 24 juni 2024 20:53 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Is die man niet goed ofzo?![]()
Waarom zouden we dat doen? Ten eerste sturen we nooit dezelfde 2 keer en ten tweede lijkt het me heel dom om als land dezelfde man te sturen die de titel 'als eerste en enige ooit gediskwalificeerde kandidaat' op zijn naam heeft staan.
Maar goed, wie weet, als hij zijn rechtszaak wint. We doen wel meer achterlijke dingen.
quote:Macrooy zou tijdens het Eurovisiesongfestival 2020 in Rotterdam Nederland vertegenwoordigen met het nummer Grow.[14] Vanwege de coronapandemie werd het festival echter geannuleerd. Hij werd evenwel meteen geselecteerd voor deelname aan het Eurovisiesongfestival 2021.
2020 ging niet door natuurlijk, dus die is maar 1x gegaan. Edsilia Rombley (1 finale, 1 semi), Waylon (1x als duo, 1x solo), Sandra Reemer, Corrie Brokken zijn voorbeelden die wel twee keer de reis hebben gemaakt.quote:
Nee, moet sowieso met een nieuw liedje. Een ESF-deelname mag niet uitgebracht zijn voor 1 september van het jaar ervoor. Dus als je op ESF 2025 wil staan mag je nummer niet voor 1 september 2024 zijn uitgebracht.quote:Op maandag 15 juli 2024 22:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Zou hij met hetzelfde liedje mee kunnen doen of moet hij persé een andere inzending sturen?
ho ho ho, Eddy Wally had, als 'The voice of Europe', decennia lang een succesvolle carriëre, dat wil ik Joost eerst nog wel eens even zien doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 07:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Aangezien Joost nu lekker door europa aan het optreden is, en hij een al een beetje met België aan het flirten was, zou het wel stunt zijn als hij voor meerdere landen mee gaat doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 07:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo kun je "alles" wel down playen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:29 schreef kl1172 het volgende:
[..]
ho ho ho, Eddy Wally had, als 'The voice of Europe', decennia lang een succesvolle carriëre, dat wil ik Joost eerst nog wel eens even zien doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |