#freepalestinequote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:13 schreef phpmystyle het volgende:
Deze jongen is overmoedig geworden met een ietwat oppertunistisch karakter, op een goed moment dacht hij dat ie zich kon gaan bemoeien met het conflict in Gaza, dat hij op zijn verzoek er niet gefilmd wordt. Tjah, beetje dom, en ik denk dat hij dat ook is.
het heeft geen klote te maken met gazaquote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:13 schreef phpmystyle het volgende:
Deze jongen is overmoedig geworden met een ietwat oppertunistisch karakter, op een goed moment dacht hij dat ie zich kon gaan bemoeien met het conflict in Gaza, dat hij op zijn verzoek er niet gefilmd wordt. Tjah, beetje dom, en ik denk dat hij dat ook is.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:36 schreef superniger het volgende:
Aran Bade nu bij Boulevard met nieuwe informatie.
Daarom is hij ook onze reporter van het ESF.quote:
Je lult hier al net zo dom als in het politieke hoekjequote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:13 schreef phpmystyle het volgende:
Niet van mij iig.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Daarom is hij ook onze reporter van het ESF.
Voor dom praten hebben wij jou hier alquote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je lult hier al net zo dom als in het politieke hoekje
Sowieso snap ik echt niet dat die artiesten daar hun carriere op het spel zetten om te deugen voor hun achterbanquote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:13 schreef phpmystyle het volgende:
Gewoon dom zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:27 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Sowieso snap ik echt niet dat die artiesten daar hun carriere op het spel zetten om te deugen voor hun achterban
Wansmaak is ook smaakquote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:05 schreef dikkedaniel het volgende:
dat betekent enkel dat je geen smaak hebt
Hopelijk selecteren we hangende de rechtszaak geen nieuwe kandidaat en boycotten we die EBU nadat Joost over een paar maanden is vrijgesproken.quote:Op maandag 27 mei 2024 16:02 schreef Nielsch het volgende:
Joost verzoekt Zweeds OM om meer (Nederlandse) getuigen te verhoren, zaak en zitting daardoor maanden vertraagd.
https://www.nu.nl/songfes(...)-gaat-niet-door.html
Of stuur eens niet een GGZ patiënt. Dat kan ook.quote:Op maandag 27 mei 2024 16:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hopelijk selecteren we hangende de rechtszaak geen nieuwe kandidaat en boycotten we die EBU nadat Joost over een paar maanden is vrijgesproken.
Of probeer eens niet schijtlollig te zijn over dingen waar je geen reet verstand van hebt.quote:Op maandag 27 mei 2024 16:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Of stuur eens niet een GGZ patiënt. Dat kan ook.
Je kunt toch alsnog de interne regels van het ESF hebben overtreden, ondanks dat je juridisch niks strafbaars hebt gedaan?quote:Op maandag 27 mei 2024 16:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hopelijk selecteren we hangende de rechtszaak geen nieuwe kandidaat en boycotten we die EBU nadat Joost over een paar maanden is vrijgesproken.
Niet als ze claimen jou te diskwalificeren OMDAT je juridisch iets strafbaars zou hebben gedaan.quote:Op maandag 27 mei 2024 18:10 schreef Repentless het volgende:
[..]
Je kunt toch alsnog de interne regels van het ESF hebben overtreden, ondanks dat je juridisch niks strafbaars hebt gedaan?
Gelukkig is dat hier niet het geval.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Niet als ze claimen jou te diskwalificeren OMDAT je juridisch iets strafbaars zou hebben gedaan.
Dat doen ze dus niet.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Niet als ze claimen jou te diskwalificeren OMDAT je juridisch iets strafbaars zou hebben gedaan.
Wie is een GGZ-patient en hoe weet jij dat?quote:Op maandag 27 mei 2024 16:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Of stuur eens niet een GGZ patiënt. Dat kan ook.
Weet iemand dat nog met alle bezuinigingen op de GGZ?quote:Op maandag 27 mei 2024 21:10 schreef recursief het volgende:
[..]
Wie is een GGZ-patient en hoe weet jij dat?
Met Carice van Houten , Nasr Dchar, Sophie Hilbrand in je DM, moet je ook wel handelen. Anders deug je niet meerquote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:13 schreef phpmystyle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |