Ook hoe hij verveeld zijn haar ging zitten kammen bij die persco en onderuit gehangen zat met of zonder vlag.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:02 schreef Filosoofert het volgende:
Van iemand die zo professioneel is dat hij een vlag over zijn hoofd doet met een persco (behalve als het om Israël gaat, dan kan meneer wel "meedoen"/de boel verstieren), hoef je ook niet te verwachten dat hij andere dingen professioneel oppakt.
Heel raar dat iedereen zo achter een kwibus staat, waarvan niet eens bekend is wat hij nou precies heeft gedaan.
Verbale spookrijders ervaren dat wel vaker.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:11 schreef sp3c het volgende:
volgens mij ben jij de enige die die massa's tegenkomt
Wat is er niet professioneel aan na werktijd je gedragen hoe jij wilt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:02 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Van iemand die zo professioneel is dat hij een vlag over zijn hoofd doet met een persco (behalve als het om Israël gaat, dan kan meneer wel "meedoen"/de boel verstieren), hoef je ook niet te verwachten dat hij andere dingen professioneel oppakt.
Heel raar dat iedereen zo achter een kwibus staat, waarvan niet eens bekend is wat hij nou precies heeft gedaan.
Na je werktijd ja?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:03 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Wat is er niet professioneel aan na werktijd je gedragen hoe jij wilt?
Neem bijvoorbeeld voetballers. Mogen ze die na het bereiken van de finale niet als een totale staatsmongool het gaan vieren? Inclusief als een gek rondrennen, vlag, met de fans en bierdouche (al doen ze dat vaak na het pakken van een prijs)
En dan zijn artistieke mensen meestal loners zonder team eromheen.
En als je nog steeds niet weet wat er gebeurt is heb je of aardig wat nieuws gemist of ontken je wat er gebeurt is. De NOS heeft meerdere artikelen aan reconstructies
Het enige waar je artiesten of spelers in wezen voor betaalt is hun prestatie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:29 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Na je werktijd ja?
Een persco en backstage is geen werk wil je zeggen?
Wat een dom voorbeeld ook
euh ... jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:56 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Het enige waar je artiesten of spelers in wezen voor betaalt is hun prestatie.
Jij mag het dom vinden maar dat is hoe het is. Of gaan we de sporters van de Olympische spelen ook beoordelen op hoe ze zich gedragen na het beoefenen van hun sport
Dat doen we toch massaal?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:56 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Jij mag het dom vinden maar dat is hoe het is. Of gaan we de sporters van de Olympische spelen ook beoordelen op hoe ze zich gedragen na het beoefenen van hun sport
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:56 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dan ga je op de stoel van de rechter zittenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:43 schreef sp3c het volgende:
tjap had nooit geselecteerd moeten worden
Alleen al op Fok zijn er 131 Joost Klein threads.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:11 schreef sp3c het volgende:
volgens mij ben jij de enige die die massa's tegenkomt
Wat is er gebeurd? Je vond hem toch sympathiek? Of herinner ik me dat verkeerd?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:30 schreef Za het volgende:
[..]
Ook hoe hij verveeld zijn haar ging zitten kammen bij die persco en onderuit gehangen zat met of zonder vlag.![]()
Ik ben deze man en zijn zelf geilerij (hijzelf:JOOST KLEIN! JOOST KLEIN!) zo beu, en begrijp totaal niet dat hele massa's hem verdedigen alsof hun leven er vanaf hangt.
ze heeft het licht gezienquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd? Je vond hem toch sympathiek? Of herinner ik me dat verkeerd?
Het is me op gegeven moment zo gaan tegenstaan dat geleur met deze man.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:27 schreef Claudia_x het volgende:
Wat is er gebeurd? Je vond hem toch sympathiek? Of herinner ik me dat verkeerd?
En een eigen emojiquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:25 schreef Za het volgende:
[..]
Alleen al op Fok zijn er 131 Joost Klein threads.![]()
Daar snap ik niks van, maar hé, het is een vrij land (soort van).quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:42 schreef Za het volgende:
[..]
Het is me op gegeven moment zo gaan tegenstaan dat geleur met deze man.
Za in NWS / Diskwalificatie Joost Klein Eurovisie finale #9quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:07 schreef Claudia_x het volgende:
Daar snap ik niks van, maar hé, het is een vrij land (soort van).
Ik zet nog even Albino op.
enige wat dat zegt is dat fok! nog steeds niet dood isquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:25 schreef Za het volgende:
[..]
Alleen al op Fok zijn er 131 Joost Klein threads.![]()
AVROTROS beflikkerd onsquote:AVROTROS niet van plan om aangifte te doen om diskwalificatie Joost Klein
AVROTROS gaat niet alsnog een zaak maken van de vermeend onterechte diskwalificatie van Joost Klein (26) tijdens het afgelopen Eurovisie Songfestival. Dat laat een woordvoerder van de omroep desgevraagd weten naar aanleiding van een open brief van advocaat Gerard Spong in de Volkskrant.
https://www.rtl.nl/boulev(...)iskwalificatie-joost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |