Max gaat jou feliciteren!quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:51 schreef DjVero het volgende:
Een race op mijn verjaardag?Dat hadden ze nou niet hoeven doen
Het zou wel eens aan de omstandigheden kunnen liggen. In het verleden had Mercedes last van hitte (meer dan anderen), en misschien is dat nu RB wel.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:16 schreef Managarm het volgende:
Zit het echt dichter bij elkaar of zegt Max gewoon toedeledokie en gaat ervandoor?
Red Bull heeft een serieus probleem!quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:16 schreef Managarm het volgende:
Zit het echt dichter bij elkaar of zegt Max gewoon toedeledokie en gaat ervandoor?
katje is er nietquote:Op donderdag 16 mei 2024 12:10 schreef Sally het volgende:
Lees al mee!
(toch altijd fijn dat de GP-livetopics gereekst worden!dank @:ESF1gamer & @:Nattekat & @:Nizno
)
Nee, maar die doet dat meestal he. Dus ook die een Dank Jequote:
nooit te veel eer aan een kat geven hequote:Op donderdag 16 mei 2024 13:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, maar die doet dat meestal he. Dus ook die een Dank Je![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
nooit te veel eer aan een kat geven he
Q3, vierde minuut.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Na hoeveel minuten zal Leclerc hem voor het eerst in de bandenstapel zetten omdat hij druk van het Ferrari-publiek weer niet aankan?
ben lui, heb plaatje uit de OP er in gezet, @ESF1Gamer maakt het vast wel mooierquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het tijden-topic behoeft nog een update
Hij wint hem. U las het hier voor het eerst.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Na hoeveel minuten zal Leclerc hem voor het eerst in de bandenstapel zetten omdat hij druk van het Ferrari-publiek weer niet aankan?
Idd.. Er staat nog gewoon Miami bovenquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben lui, heb plaatje uit de OP er in gezet, @:ESF1gamer maakt het vast wel mooier
hier nietquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Idd.. Er staat nog gewoon Miami boven
[ afbeelding ]
vallen Pasen en Pinksteren op één dag?quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:48 schreef Perox het volgende:
[..]
Hij wint hem. U las het hier voor het eerst.
tvpquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
vallen Pasen en Pinksteren op één dag?
quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:48 schreef Perox het volgende:
[..]
Hij wint hem. U las het hier voor het eerst.
Ik zat nog in mijn ESF bubbel. Hij wordt morgen bijgewerktquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het tijden-topic behoeft nog een update
Ik zie dat het al gewijzigd is door mijn collega @Niznoquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zat nog in mijn ESF bubbel. Hij wordt morgen bijgewerkt
Gezellige bubbel met alles dat er wel/niet gebeurd isquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zat nog in mijn ESF bubbel. Hij wordt morgen bijgewerkt
Nederland werd tenminste niet laatste!quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gezellige bubbel met alles dat er wel/niet gebeurd is
Oh. Tuurlijkquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben benieuwd wat deze Imola gaat brengen. Ben toch een beetje bang dat dit een circuit is wat echt regen nodig heeft om een interessante race voort te brengen
de baan was gewoon droog, dusss...quote:Op vrijdag 17 mei 2024 01:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh. Tuurlijk
#ANONIEM in F1 / GP Imola afgelast door noodweer, hoe nu verder?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt. Welk punt ze nou ook probeert te maken ik heb geen idee.quote:
Dat is wel vaker het probleem.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Welk punt ze nou ook probeert te maken ik heb geen idee.
Hovercraft-racequote:Op vrijdag 17 mei 2024 01:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh. Tuurlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk voor de medetoeschouwers die binnen 6 rijen achter hun zitten.....quote:
In Imola nietquote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lang weekend, regen op komst, kortom lekker op de bank installeren straks met een long sit F1, F2 en F3.
Volgens NK is er niks aan de hand, en gaat die race nog gewoon doorquote:Op vrijdag 17 mei 2024 01:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh. Tuurlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoi jijquote:
Met een blaadje op uwen pener? @Halconquote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik lig nu op de bank met koffie en cake.
RIPquote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik lig nu op de bank met koffie en cake.
quote:
Verkeerde account Chevy.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:34 schreef StephanL het volgende:
Vind dit altijd wel een heerlijke circuit om te rijden op de sim
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:37 schreef Jane het volgende:
Beetje laat, maar hier ben ik dan. Goedemiddag, mensen.
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:37 schreef Jane het volgende:
Beetje laat, maar hier ben ik dan. Goedemiddag, mensen.
Vind de kerbs altijd zo irritant hierop. Je kan ze niet echt attacken in bocht 1/2 bijvoorbeeld. Altijd maar een beetje meepakkenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:34 schreef StephanL het volgende:
Vind dit altijd wel een heerlijke circuit om te rijden op de sim
Hier geen last van gelukkig.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wtf is mis met die F1Tv app
Spoelt steeds een paar seconden terug uit het niets. Megasad.
Dan is je internetverbinding brakkiequote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wtf is mis met die F1Tv app
Spoelt steeds een paar seconden terug uit het niets. Megasad.
Nee is gewoon de appquote:
F1TV premium nemenquote:
Ze deed het in Miami ook niet goedquote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:47 schreef Jane het volgende:
Geen Hannah dit weekend? Dit gaat helemaal mis.
Jij hebt de rode vlag veroorzaaktquote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik schakel ook net in hoor. Rode vlag.
Nou iddquote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die auto is dit jaar wel echt bagger.
Norris heeft rondjes gereden met een wasrek op zijn autoquote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:53 schreef FvanS het volgende:
Gaan Alonso en Norris ook nog naar buiten vandaag? Of vinden die het wel prima?
Heb je eens fatsoenlijke trainingstijd, blijf je binnen staan
Dan alleen de pits uit en weer in, er staat nog geen tijd.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Norris heeft rondjes gereden met een wasrek op zijn auto
Nouja als je tijd toch al prima is waarom zou je dan nog gaan rijdenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:53 schreef FvanS het volgende:
Gaan Alonso en Norris ook nog naar buiten vandaag? Of vinden die het wel prima?
Heb je eens fatsoenlijke trainingstijd, blijf je binnen staan
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
GP is er niet bij en Max zit op P5
Volgens mij had Max een andere race-engineer voor VT1 dacht ikquote:
Ah, misschien bemoeit hij zich dan niet met deze sessie, dat kan. Maar hij is er wel, want hij zat gewoon aan de pitwall.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij had Max een andere race-engineer voor VT1 dacht ik
Komt ie nog goed mee weg.quote:
Stukje Raymond van Barneveld.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:rambodirk
houdt het spannendquote:
Dat is wel gebruikelijk, inderdaad.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:19 schreef Perox het volgende:
Ferrari al een stukje motor opengeschroefd want tifosi?
Tifosi are scared for the boom boomquote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:19 schreef Perox het volgende:
Ferrari al een stukje motor opengeschroefd want tifosi?
Benieuwd hoe lang die het dan uithoudt.quote:
Hebben ze het al omgerekend in guldens? Want anders komt dat nog.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ernest en Allard gaan het hebben over wat een wielmoer nou kost in F1. Ja veel meer dan een normale wielmoer natuurlijk maar dat komt ook omdat deze dingen niet massa worden geproduceerd.
Altijd zo cringe als mensen de onderdelen van de f1 auto gaan uitdrukken in geld want het slaat nergens op
Hoi jijquote:
Andere engineer.quote:
Waar the fuck is GPL?quote:
We are checking.quote:
VT2 weer.quote:
Zit zelf iets te ver op de curbs bij aanremmen.quote:
Het is maar goed dat Newey weggaat.quote:
Beter een gat in je auto....quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
huh zit er nou een gat in die auto
[ afbeelding ]
Ja kunnen ze tanken onderwegquote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
huh zit er nou een gat in die auto
[ afbeelding ]
Aah je hebt er al eens mee gereden ?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die sector 2 blijft ook wel genieten in die auto.
Komt goedquote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:30 schreef Perox het volgende:
Max krijgt het niet voor elkaar. Begin me toch een beetje zorgen te maken, wat is er aan de hand in Verstappenland?
De updates werken nog niet goed?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:30 schreef Perox het volgende:
Max krijgt het niet voor elkaar. Begin me toch een beetje zorgen te maken, wat is er aan de hand in Verstappenland?
Joh, dit is vt1.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:30 schreef Perox het volgende:
Nope, werk aan de winkel.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:31 schreef Starflyer het volgende:
En weer eraf![]()
De RBR is nog niet echt stabiel
Frustie Max, beste Max, want activate beast mode.quote:
Terecht ook wel, al hebben ze nu wel meer tijd om de juiste afstelling te vinden. En als hij al zo snel is in S1, dan lijkt het wel te kunnen.quote:
Newbie gespotquote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:32 schreef FvanS het volgende:
[..]
Er af rijden doet toch echt gewoon de rijder, denk te gefrustreerd ofzo.
Zie ook post 51quote:
die gaat lekker richting de neurenburgringquote:
Je hebt gelijk er is nog tijd zat om er iets aan te doen. Het is dan wel te hopen dat iemand begrijpt waar het probleem ligt, want Max lijkt het zelf in ieder geval niet helemaal te begrijpen.quote:
Ook net een lekkere timing om er een andere engineer neer te zettenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:33 schreef Perox het volgende:
[..]
Je hebt gelijk er is nog tijd zat om er iets aan te doen. Het is dan wel te hopen dat iemand begrijpt waar het probleem ligt, want Max lijkt het zelf in ieder geval niet helemaal te begrijpen.
Jij bent geen newbiequote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Newbie hier
@:Greybones Lief zijn voor newbies
Ik ben een oldbiequote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij bent geen newbie![]()
En ik ben toch altijd lief
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doe het dan ookquote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is meer dat FvanS een newbie in dit subforum is, dan ga jij newbies wegjagenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ferrari is roodquote:
Ah, maar je mag dus geen feiten benoemen?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Newbie hier
@:Greysbones Lief zijn voor newbies
Ow neequote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is meer dat FvanS een newbie in dit subforum is, dan ga jij newbies wegjagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
wayer is nat?quote:
Lief zegquote:
Ok, jij bent wel heel snel op je teentjes getrapt.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:39 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ah, maar je mag dus geen feiten benoemen?
Je auto kan nog zo slecht zijn, er af rijden doe je toch echt zelf. En dan moet ik mij maar laten uitmaken voor troll?
Fijn welkom op dit forum
Ik ben het niet met je eensquote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:39 schreef FvanS het volgende:
[..]
Je auto kan nog zo slecht zijn, er af rijden doe je toch echt zelf. En dan moet ik mij maar laten uitmaken voor troll?
Fijn welkom op dit forum
Nee hoor, vind het een beetje vreemd allemaal. Maar ik ga mijn vertier wel ergens anders zoekenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ok, jij bent wel heel snel op je teentjes getrapt.
Het is ook een heerlijk weertje hier in Friesland. Ik heb de asfalttemperatuur nog niet gemeten.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een heerlijk weertje Italiaans weetje daar in Imola. Hoog asfalttemperatuurtje en dan kunnen we weer genieten van goede bandenstrategieën hopelijk.
Het was leuk maar de motor is dood.quote:
ok, doeiquote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:40 schreef FvanS het volgende:
[..]
Nee hoor, vind het een beetje vreemd allemaal. Maar ik ga mijn vertier wel ergens anders zoeken
die post is niet zonder reden weg gehaald. dus nee daarvoor laten moderatoren je niet uit maken.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:39 schreef FvanS het volgende:
[..]
Fijn welkom op dit forum
Akkoord. Ze rijden er zeker zelf af. Maar goed dit is ook wel het moment waarop dat nog kan. Je wil natuurlijk dat je de auto optimaal aanpast.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:39 schreef FvanS het volgende:
[..]
Fijn welkom op dit forum
Ah, dat hij weg was gehaald had ik nog niet gezien. Tnx.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
die post is niet zonder reden weg gehaald. dus nee daarvoor laten moderatoren je niet uit maken.
en eerlijk is eerlijk. ieder ander had meer moeite gehad om die auto weer in gareel te krijgen.
welkom.
Johquote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:40 schreef FvanS het volgende:
[..]
Nee hoor, vind het een beetje vreemd allemaal. Maar ik ga mijn vertier wel ergens anders zoeken
De bal is rund.quote:
het was mijn collega maar, graag gedaan namens mijn collegaquote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:42 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ah, dat hij weg was gehaald had ik nog niet gezien. Tnx.
hoge bonen vangen veel windquote:
Dat zijn plaagstootjesquote:
Niemand is onfeilbaar. 100x liever Hannah dan Ferrari strategy clowns (al moet ik toegeven dat het een stuk beter gaat daar sinds Vasseur er zit)quote:
Het probleem was imho niet dat je zei dat hij het zelf deed, maar hem een frustie noemde.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:39 schreef FvanS het volgende:
[..]
Fijn welkom op dit forum
Greys plagen kusjes vragenquote:
Nu nog?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:54 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Volgens NK is er niks aan de hand, en gaat die race nog gewoon door
Dit verklaart een hoop!quote:
Tja, als je op een bepaalde leeftijd komt dan moet je wat gas terug nemenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:14 schreef Sally het volgende:
Damn die Lewis zeg...
Het was een run.... voor de herdenking van Senna en Ratzenberger.
Maar nee, meneertje Snobisme gaat op... een elektrische step![]()
![]()
Bottas zat op de fiets en Sainz (als ik het snel zag, kan ook leclerc geweest zijn) ook.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:14 schreef Sally het volgende:
Damn die Lewis zeg...
![]()
Straks kan hij niet eens meer lopen omdat z'n zenuwen aangetast zijn vanwege het vegan dieetquote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, als je op een bepaalde leeftijd komt dan moet je wat gas terug nemen
Oh - dan neem ik een groot deel terug!quote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Bottas zat op de fiets en Sainz (als ik het snel zag, kan ook leclerc geweest zijn) ook.
die reden naast Ham.
En als ik het goed zag zaten er voor hun ook een paar op de fiets.
laten we dan even noemen ook dat Bottas geen geel shirt aan had en Max ook niet.
Er zijn voor alle dingen wel negatieve dingen te vinden en ik ben geen Hamilton fan.
Laten we niet doen alsof hij de enige is die niet rent.
Kan zelfs nog heel bewust geweest zijn ook ivm training fitnessschema's
Joh, die man ligt al op de grond te puffen na twee uur in auto rijden, moet je qua fysieke gesteldheid niet al te hoge verwachtingen van hebbenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:14 schreef Sally het volgende:
Damn die Lewis zeg...
![]()
[edit: begreep dat er meer niet gingen rennen - ik neem een deel van mijn frustraties terug....]
GP is er in ieder geval weerquote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:01 schreef Perox het volgende:
Benieuwd hoe deze sessie gaat lopen.
Lek boven of LEC boven?
kookse leesze en kijksequote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:01 schreef Sally het volgende:
HoiZit voor de tv!
Soort van meelezen, ondertussen ook eten maken
Ligt het toch allemaal aan GP.quote:
Ik denk dat als de auto niet doet wat hij moet doenquote:
Dat klinkt wel logisch, ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat als de auto niet doet wat hij moet doen
Dat het niet helpt dat er een andere engineer zit
ik dacht dat LEC een andere engineer had? maarre GP was er dus eerst niet?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat als de auto niet doet wat hij moet doen
Dat het niet helpt dat er een andere engineer zit
Ze hadden voor de afwisseling en voor het idee van het van elkaar leren even een andere.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik dacht dat LEC een andere engineer had? maarre GP was er dus eerst niet?
Max had Tom Hart als engineer vanmorgenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik dacht dat LEC een andere engineer had? maarre GP was er dus eerst niet?
Une pirouette de Gaslyquote:
ik ken niemand die THEFXR heetquote:
smakelijk etenquote:
Vast!quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:22 schreef -XOR- het volgende:
Nog niets gezien maar Ferrari gaat weer met een kwalificatiesetup het weekend in om een pole te kapen?
Hebben ook updates gehad.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:22 schreef -XOR- het volgende:
Nog niets gezien maar Ferrari gaat weer met een kwalificatiesetup het weekend in om een pole te kapen?
En in VT1 was LEC 1, en SAI 3e.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:23 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hebben ook updates gehad.
Maar als ze slim zijn geven ze in elk geval 1 auto inderdaad een kwali setup om pole te verzekeren
Nattekat was toch richting Amerika? of is hij toch naar Italië gegaan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |