Max gaat jou feliciteren!quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:51 schreef DjVero het volgende:
Een race op mijn verjaardag?Dat hadden ze nou niet hoeven doen
Het zou wel eens aan de omstandigheden kunnen liggen. In het verleden had Mercedes last van hitte (meer dan anderen), en misschien is dat nu RB wel.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:16 schreef Managarm het volgende:
Zit het echt dichter bij elkaar of zegt Max gewoon toedeledokie en gaat ervandoor?
Red Bull heeft een serieus probleem!quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:16 schreef Managarm het volgende:
Zit het echt dichter bij elkaar of zegt Max gewoon toedeledokie en gaat ervandoor?
katje is er nietquote:Op donderdag 16 mei 2024 12:10 schreef Sally het volgende:
Lees al mee!
(toch altijd fijn dat de GP-livetopics gereekst worden!dank @:ESF1gamer & @:Nattekat & @:Nizno
)
Nee, maar die doet dat meestal he. Dus ook die een Dank Jequote:
nooit te veel eer aan een kat geven hequote:Op donderdag 16 mei 2024 13:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, maar die doet dat meestal he. Dus ook die een Dank Je![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
nooit te veel eer aan een kat geven he
Q3, vierde minuut.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Na hoeveel minuten zal Leclerc hem voor het eerst in de bandenstapel zetten omdat hij druk van het Ferrari-publiek weer niet aankan?
ben lui, heb plaatje uit de OP er in gezet, @ESF1Gamer maakt het vast wel mooierquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het tijden-topic behoeft nog een update
Hij wint hem. U las het hier voor het eerst.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Na hoeveel minuten zal Leclerc hem voor het eerst in de bandenstapel zetten omdat hij druk van het Ferrari-publiek weer niet aankan?
Idd.. Er staat nog gewoon Miami bovenquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben lui, heb plaatje uit de OP er in gezet, @:ESF1gamer maakt het vast wel mooier
hier nietquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Idd.. Er staat nog gewoon Miami boven
[ afbeelding ]
vallen Pasen en Pinksteren op één dag?quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:48 schreef Perox het volgende:
[..]
Hij wint hem. U las het hier voor het eerst.
tvpquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
vallen Pasen en Pinksteren op één dag?
quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:48 schreef Perox het volgende:
[..]
Hij wint hem. U las het hier voor het eerst.
Ik zat nog in mijn ESF bubbel. Hij wordt morgen bijgewerktquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het tijden-topic behoeft nog een update
Ik zie dat het al gewijzigd is door mijn collega @Niznoquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zat nog in mijn ESF bubbel. Hij wordt morgen bijgewerkt
Gezellige bubbel met alles dat er wel/niet gebeurd isquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zat nog in mijn ESF bubbel. Hij wordt morgen bijgewerkt
Nederland werd tenminste niet laatste!quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gezellige bubbel met alles dat er wel/niet gebeurd is
Oh. Tuurlijkquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben benieuwd wat deze Imola gaat brengen. Ben toch een beetje bang dat dit een circuit is wat echt regen nodig heeft om een interessante race voort te brengen
de baan was gewoon droog, dusss...quote:Op vrijdag 17 mei 2024 01:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh. Tuurlijk
#ANONIEM in F1 / GP Imola afgelast door noodweer, hoe nu verder?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt. Welk punt ze nou ook probeert te maken ik heb geen idee.quote:
Dat is wel vaker het probleem.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Welk punt ze nou ook probeert te maken ik heb geen idee.
Hovercraft-racequote:Op vrijdag 17 mei 2024 01:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh. Tuurlijk
#ANONIEM in F1 / GP Imola afgelast door noodweer, hoe nu verder?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk voor de medetoeschouwers die binnen 6 rijen achter hun zitten.....quote:
In Imola nietquote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lang weekend, regen op komst, kortom lekker op de bank installeren straks met een long sit F1, F2 en F3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |