Ik denk dat dat wel meevalt omdat het een makkie wordt het beoogde kabinet af te schieten. De soap die ons te wachten staat wordt vooral smullen en ik ga dat alle PVV-stemmers in mijn omgeving flink inwrijven.quote:Op donderdag 16 mei 2024 02:41 schreef quo_ het volgende:
Dit wordt minstens een week lang smullen en genieten van de de zure druiven die er bij Timmermans en zijn vriendjes geserveerd worden!
En denk je dat ze dan ineens niet meer PVV zullen stemmen..?quote:Op donderdag 16 mei 2024 03:48 schreef Niels0Kurovski het volgende:
en ik ga dat alle PVV-stemmers in mijn omgeving flink inwrijven.
Zelfs als Geert op hun hoofd schijt stemmen ze nog op hem zo verblind zijn ze en ik ga ze uitlachen hoe hard ze genaaid gaan worden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 04:00 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
En denk je dat ze dan ineens niet meer PVV zullen stemmen..?
Waarschijnlijk op de vraag, hoe dan. Je kan de woningbouw stimuleren, maar de vraag is wat voor woningen waar, en hoe duur gaan die woningen worden. Bouw je enkel voor mensen met een laag inkomen, of ook voor mensen met een wat hoger inkomen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:10 schreef phpmystyle het volgende:
Ben benieuwd hoe pvda oppositie voert tegen een kabinet dat eigen risico halveert, of huizen gaat bouwen, of de middenklasse ondersteunt.
Jawel hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2024 05:55 schreef Nielsch het volgende:
Een aantal goede dingen, een aantal slechte dingen, maar zeker veel dingen waar je grote vraagtekens bij kan zetten qua financiering of praktische uitwerking. Én gratis kinderopvang én een verlaging van de belasting op arbeid én halvering eigen risico... uhh waarvan dan?
En leuk die kerncentrales, maar niemand wil ze in zn provincie of achtertuin.
Geen woord over de tekorten aan personeel in de zorg en het onderwijs alsof dat geen enorm probleem gaat worden over een paar jaar...
Niks over de zorgwekkende afhankelijkheid van landen als China en Saudi Arabië.
Echt een paar slagen gemist helaas.
‘Hallo, wij willen niet meer meedoen aan het asielbeleid, mag dat?’quote:Verder wil de coalitie bij de Europese Commissie om toestemming vragen om niet mee te doen met het Europees asiel- en migratiebeleid
Lukt Hongarije anders prima.quote:Op donderdag 16 mei 2024 06:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
‘Hallo, wij willen niet meer meedoen aan het asielbeleid, mag dat?’
- ‘Nee.’
‘Oh, oke.’
?
Benieuwd wat hier concreet op welke manier van terecht gaat komen, want 'er moet iets gebeuren met de zorg' staat natuurlijk in zo'n beetje elk partijprogramma.quote:Op donderdag 16 mei 2024 06:04 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Jawel hoor.
https://nos.nl/artikel/25(...)-het-coalitieakkoord
Verder moet werken in de zorg (waar een groot personeelstekort is) aantrekkelijker worden. Dat zou moeten gebeuren "door middel van meer autonomie, loopbaanperspectief, goede arbeidsvoorwaarden en beperking van regeldruk en van administratieve lasten".
Wat een luchtkasteel. Je ontkomt niet aan gedwongen uitkopen. Er is net juist een goede regeling en gaan ze het weer veranderen. Innovatie stokpaardje is er ook weer. Keer op keer gefaald maar magisch gaat het straks een keer lukken natuurlijk...quote:Gedwongen krimp van de veestapel en gedwongen onteigening van boeren is uit den boze. De nieuwe minister van Landbouw moet "met lef alles op alles zetten" in Brussel.
Er moet een nieuwe uitzonderingspositie voor Nederlandse boeren komen om meer meest uit te rijden,
Daar zullen ze niet van terughebben zeg.quote:Op donderdag 16 mei 2024 04:17 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Zelfs als Geert op hun hoofd schijt stemmen ze nog op hem zo verblind zijn ze en ik ga ze uitlachen hoe hard ze genaaid gaan worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dat het beste nieuws uit een regeerakkoord is, dan is het wel vrij bagger voor de restquote:Op donderdag 16 mei 2024 06:52 schreef onlogisch het volgende:
Beste nieuws voor mij uit het regeerakkoord;
4 nieuwe kerncentrales
Ik denk dat jij daar best een eigen mening over kan vormen, net zoals ik dat gedaan hebquote:Op donderdag 16 mei 2024 06:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Als dat het beste nieuws uit een regeerakkoord is, dan is het wel vrij bagger voor de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |