ik moet hem nietquote:
Dank. Ik heb vanmiddag een boekje gehaald voor het zoontje van vrienden en zelf uiteraard ook even twee meegenomen. Zo lekker lezen in het zonnetje.quote:
Ik luister zelden nog voetbalpodcasts eigenlijk. Arco zit bij Podimo toch? Dat boycot ik.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik moet hem niet
komt alleen maar onzin uit. net als arco
Luister van Arco alleen zijn geschiedenis podcasts
jaquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik luister zelden nog voetbalpodcasts eigenlijk. Arco zit bij Podimo toch? Dat boycot ik.
Daar is helemaal niets mis mee. Geniet ervan.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dank. Ik heb vanmiddag een boekje gehaald voor het zoontje van vrienden en zelf uiteraard ook even twee meegenomen. Zo lekker lezen in het zonnetje.
De lucht is al maanden grijs volgens PSVCLquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar is helemaal niets mis mee. Geniet ervan.
Hier is het grijze bende buiten helaas.
Vaccin?quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
De lucht is al maanden grijs volgens PSVCL
Die is niet goed wijs dus ja ach.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
De lucht is al maanden grijs volgens PSVCL
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:45 schreef Scrummie het volgende:
Alle google diensten zijn hier al even offline. Werkt het bij jullie wel?
Ja, YouTube werkt hier ook niet. Google.nl niet. Raar.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:50 schreef Oriente het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
YouTube (ook Google toch?) Valt wel weer een beetje stil qua views
Werkt prima hier. Wel met wat vertraging maar goed, Friesland.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:45 schreef Scrummie het volgende:
Greetings, I am sorry, but I have to start with the bad news. I am a Hacker.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:45 schreef Scrummie het volgende:
hopelijk mag je door geertgod naar het oosten iddquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:26 schreef Caland het volgende:
Ik heb al maanden geen podcast meer geluisterd
Dat wordt smullen als ik over een paar maanden weer met de trein kan reizen
Dus lekker 140 a 150 rijdenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:27 schreef RamboDirk het volgende:
Straks wordt de trein weer ingehaald door de auto.
130 terug
GeertGod
[ afbeelding ]
Ik vind dat oprecht een leuke rubriek.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:09 schreef Coco het volgende:
Een nieuw idee van @:capuchon_jongen in het EK topic
Daar ben ik mooi klaar mee.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:36 schreef Bezsen het volgende:
Slecht nieuws @:GGMM
Wilders wil het eigen risico verlagen.
Meer betalen voor dikkertjes dus!
Wees blij. Je kunt nu met een gerust hart kanker krijgen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar ben ik mooi klaar mee.
Je wordt bedankt @:rambodirk
Erg mooiquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wees blij. Je kunt nu met een gerust hart kanker krijgen.
wtfquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Heeft gewoon iedereen recht op toch.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
waarvoor dankquote:Op woensdag 15 mei 2024 22:52 schreef GGMM het volgende:
Morgen overigens een review van Shogun @:kingroland
Dat je niet denkt dat ik je vergeten ben
Hele mooie eerste stap. Door de vaccinatieschade moet ik van alles zelf betalenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:36 schreef Bezsen het volgende:
Slecht nieuws @:GGMM
Wilders wil het eigen risico verlagen.
Meer betalen voor dikkertjes dus!
Bruin I genotquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:27 schreef RamboDirk het volgende:
Straks wordt de trein weer ingehaald door de auto.
130 terug
GeertGod
[ afbeelding ]
Wat een mazzel, normaal selecteer je altijd de films die niet boven een 3 uitkomen toch?quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:07 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX
Three identical strangers
9/10
Prachtig
Laat ook maarquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je bent stoerquote:Op woensdag 15 mei 2024 22:48 schreef RamboDirk het volgende:
User @:RamboDirk maakt de tongen los met een hypothetisch voorbeeld.
Goeiemorgen. Slecht geslapen, maar de nachtmerrie is reëler. Normaal ben ik een nieuwsjunk, nu houd ik het bij één journaal. Een trieste dag voor Nederland.quote:
Een gruwelijke dag voor wat ooit zo'n mooi land was.quote:
Het is zo mooi als je het zelf maakt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een gruwelijke dag voor wat ooit zo'n mooi land was.
Oke vriendje van de kampbewakersquote:Op donderdag 16 mei 2024 07:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is zo mooi als je het zelf maakt.
Gelachen welquote:in het inburgeringsexamen komt meer aandacht ‘over de Holocaust en de slachtoffers daarvan.
Ik heb nergens gelezen dat er weer grenscontrole komt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gezien de asielplannen komt er toch niemand meer.
Denken dat dit nodig isquote:Op donderdag 16 mei 2024 08:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb nergens gelezen dat er weer grenscontrole komt.
Net als in het VK zeker.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Denken dat dit nodig isIk heb vooral gelezen dat het voor asielzoekers straks geen warm bad meer is in Nederland. Die reizen nu naar elders
Koningquote:Op donderdag 16 mei 2024 09:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mis een optie, derhalve niet gestemd.
Welke?quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mis een optie, derhalve niet gestemd.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:13 schreef Pisces29 het volgende:
Oei. Ik ga maar snel over op een lekker kopje koffie.
R&P is een beetje de Speld van FOK!quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:12 schreef Caland het volgende:
R&P / Seksueel misbruikt door moeder?
Goedemorgen. De babbelbox vraagt zich vandaag af: in welke levensfase werd u wel eens gepijpt door uw moeder?
Heb je je vriendin al een kennissessie gegeven over de holocaust of denkt ze nog steeds dat dat de Europese versie van Halloween isquote:Op donderdag 16 mei 2024 09:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
R&P is een beetje de Speld van FOK!
Wel besproken met dodenherdenking ja. Maar ze was al goed op de hoogtequote:Op donderdag 16 mei 2024 09:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je je vriendin al een kennissessie gegeven over de holocaust of denkt ze nog steeds dat dat de Europese versie van Halloween is
En jij?quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je je vriendin al een kennissessie gegeven over de holocaust of denkt ze nog steeds dat dat de Europese versie van Halloween is
Ik weet niet zo goed hoe ik dat in het Duits moet uitleggen.quote:
Stokerquote:Op donderdag 16 mei 2024 09:52 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:maxi-mus deelt een onvervalste beuk uit aan forumgebruiker @:Caland
Ik raad je een uitstapje aan naar de WLR SC, daar is de stemming ietsjes anders.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:13 schreef fetX het volgende:
Weinig schokkends dat akkoord. Gemiste kans van Geert om het halve land volledig in paniekmodus te zetten.
‘Hou elkaar even stevig vast’
Slecht akkoord. Gewoon doormodderenquote:Op donderdag 16 mei 2024 10:13 schreef fetX het volgende:
Weinig schokkends dat akkoord. Gemiste kans van Geert om het halve land volledig in paniekmodus te zetten.
‘Hou elkaar even stevig vast’
Ach, de WLR SC.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik raad je een uitstapje aan naar de WLR SC, daar is de stemming ietsjes anders.
Wilders heeft inhoudelijk bijna niets binnengehaald. Ja op asiel zogenaamd maar dat gaat door Brussel keihard van tafel geveegd worden.quote:
Hoezo, we mogen weer 130 op wegen waar dat 80% van de tijd niet eens mogelijk isquote:Op donderdag 16 mei 2024 10:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Wilders heeft inhoudelijk bijna niets binnengehaald. Ja op asiel zogenaamd maar dat gaat door Brussel keihard van tafel geveegd worden.
Goedkoop scoren. Eigen risico omlaag en zorgpremie vervolgens omhoog schiet ook lekker op.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo, we mogen weer 130 op wegen waar dat 80% van de tijd niet eens mogelijk is
Hij gaat de enige rendabele migratiegroep (arbeidsmigranten buiten EU) verstrengen en noord-afrikanen over de holocaust lerenquote:
Kameraad @Scrummie kan wel weer rode diesel tanken.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:41 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hij gaat de enige rendabele migratiegroep (arbeidsmigranten buiten EU) verstrengen en noord-afrikanen over de holocaust leren
Wat slecht!
Als straks alle plannen die er een beetje toe doen worden afgeschoten door een rechter kan Geert weer zeiken over linkse rechters en is de cirkel weer rondquote:Op donderdag 16 mei 2024 10:41 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hij gaat de enige rendabele migratiegroep (arbeidsmigranten buiten EU) verstrengen en noord-afrikanen over de holocaust leren
Wat slecht!
Mensen die van heel hard rijden houden hebben doorgaans een extreem kleine penis.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo, we mogen weer 130 op wegen waar dat 80% van de tijd niet eens mogelijk is
Belasting op voetbalkaartjes gaat van 9 naar 21%quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Mensen die van heel hard rijden houden hebben doorgaans een extreem kleine penis.
Ramptoerist en stoker als ik ben, ga ik er even een kijkje nemen. Hopelijk tref ik mijn zéér goede vriend @Mani89 daar aan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik raad je een uitstapje aan naar de WLR SC, daar is de stemming ietsjes anders.
Brusselquote:Op donderdag 16 mei 2024 10:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Wilders heeft inhoudelijk bijna niets binnengehaald. Ja op asiel zogenaamd maar dat gaat door Brussel keihard van tafel geveegd worden.
Ik zit de halve dag op de snelweg, dat zou wel genieten zijn. Niet enorm urgent verder, maar toch.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Met slagroom?quote:
key senior accountmanager buitendienst van easytoys gespot*quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit de halve dag op de snelweg, dat zou wel genieten zijn. Niet enorm urgent verder, maar toch.
Gewoon flitsmeister aanquote:Op donderdag 16 mei 2024 12:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit de halve dag op de snelweg, dat zou wel genieten zijn. Niet enorm urgent verder, maar toch.
Wat was jouw laatste aankoop bij easytoys?quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
key senior accountmanager buitendienst van easytoys gespot*
Double trouble fisting dildoquote:Op donderdag 16 mei 2024 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat was jouw laatste aankoop bij easytoys?
Eigen risico een "paar" tientjes over 3 jaar.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Goedkoop scoren. Eigen risico omlaag en zorgpremie vervolgens omhoog schiet ook lekker op.
Daarom heb ik geen rijbewijs. M'n handen al vol aan m'n eigen knuppel.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Mensen die van heel hard rijden houden hebben doorgaans een extreem kleine penis.
En als je hem wel had gehaald was je 'em zo weer kwijtgeraakt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom heb ik geen rijbewijs. M'n handen al vol aan m'n eigen knuppel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Doe dit maar niet meerquote:Op donderdag 16 mei 2024 17:32 schreef tong80 het volgende:
Aspergeschotel met ham, krieltjes en hollandaisesaus.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:47 schreef RamboDirk het volgende:
user @:Kukelecucktsju10 komt het topic binnenvliegen en geeft Hermien een veeg uit de pan.
[ afbeelding ]
Daar zit een Koos-grap in Hermien.quote:
Ik begin nu toch wel echt medelijden met je te krijgenquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:41 schreef Caland het volgende:
Nou jongens, in plaats van de ZON ZEE STRAND vakantie in het buitenland wordt het nu een weekje Texel over twee weken
In een rolstoel. Hoera
In september maar twee weken vrijgenomen, en met de vierdaagseweek.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik begin nu toch wel echt medelijden met je te krijgen
Het zit je niet mee maatquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:41 schreef Caland het volgende:
Nou jongens, in plaats van de ZON ZEE STRAND vakantie in het buitenland wordt het nu een weekje Texel over twee weken
In een rolstoel. Hoera
Lijkt me naar omstandigheden nog best geinig, nooit op de waddeneilanden geweest ook.quote:
Nee dit kan niet.quote:
Waar gaat die over?quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:46 schreef onlogisch het volgende:
Net Chernobyl weer gekeken. Blijft een indrukwekkende miniserie
Sowieso nooit begrepen, in Nederland op vakantie. Behalve als je gehandicapt bent danquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dit kan niet.
Hopen op lekker weer dan.
Doe je ook gewoon een dagje, weken zou ik niet doen, nee.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso nooit begrepen, in Nederland op vakantie. Behalve als je gehandicapt bent dan
Ik ook alleen maar op Schier. Kwam ik Bertje Vis nog tegen. Mooi hoor maar het blijft Nederland.quote:
Een dagje naar de waddeneilanden, dan zit ik een halve dag in de autoquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe je ook gewoon een dagje, weken zou ik niet doen, nee.
Dat gun ik je arme poot ook niet, nee.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Een dagje naar de waddeneilanden, dan zit ik een halve dag in de auto
En daarna nog in de rij voor een boot.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Een dagje naar de waddeneilanden, dan zit ik een halve dag in de auto
Waar kom jij eigenlijk vandaan, want volgens mij ben jij een Noord-Hollandse.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dit kan niet.
Hopen op lekker weer dan.
Ik ben nog een keer met mijn vriendengroep geweest naar Ameland, ik vond dat maar een lange reis voor een grauw en grijs eiland met chagrijnige Nederlanders. Boodschappen doen bij de Albert Heijn werkt ook niet zo voor het vakantiegevoel.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso nooit begrepen, in Nederland op vakantie. Behalve als je gehandicapt bent dan
Ik zag een aantal weken geleden nog een prachtige grote Feyenoord vlag bij een boerderij wapperen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:52 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik ook alleen maar op Schier. Kwam ik Bertje Vis nog tegen. Mooi hoor maar het blijft Nederland.
We wachten nog op de kaart. @Cocoquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:54 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Waar kom jij eigenlijk vandaan, want volgens mij ben jij een Noord-Hollandse.
Waarom zou je dat doen? Dat vind ik altijd zo tokkie. Ongeacht de club.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag een aantal weken geleden nog een prachtige grote Feyenoord vlag bij een boerderij wapperen.
TexelGoden.
Dit zeg je nooit als we met Arne op de baan staan. Vreemd hoor.quote:
De toeters die edits van jouquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:56 schreef alpeko het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Dat vind ik altijd zo tokkie. Ongeacht de club.
Die heeft gewoon klasse.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit zeg je nooit als we met Arne op de baan staan. Vreemd hoor.
Praat gewoon ABN. Met je klasse.quote:
Wat is de gekste plek (in het buitenland) waar je ooit het logo van Feyenoord hebt gespot?quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag een aantal weken geleden nog een prachtige grote Feyenoord vlag bij een boerderij wapperen.
TexelGoden.
Zuid-Afrika, Finland, Marrakech.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat is de gekste plek (in het buitenland) waar je ooit het logo van Feyenoord hebt gespot?
Op een underground hardcorefeest met nagenoeg geen toeristen in Italië, meerdere keren ook die nachtquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat is de gekste plek (in het buitenland) waar je ooit het logo van Feyenoord hebt gespot?
1980 Vlieland. Eerste vakantie met vrienden. Daarna vaak naar Terschelling. Was geweldig. Stortemelk.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me naar omstandigheden nog best geinig, nooit op de waddeneilanden geweest ook.
Ben in Lloret geweest. Gruwelijk.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Die PI er ook bij.quote:
Slaap lekker.quote:
Vlissingen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe je ook gewoon een dagje, weken zou ik niet doen, nee.
Voor mij een hutje in de jungle van Borneo en recenter in een speciaalbiercafé in Mexicoquote:
Huh maar daar dragen ze toch allemaal een shirtje van PSV?quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
recenter in een speciaalbiercafé in Mexico
Plek 2 en 3 posts in deze SC en ze snapt er nog steeds niks van.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zeggen elkaar hier altijd de waarheid. Ik hoop dat je dat ondertussen begrijpt.
Si si PSV un club hermoso!quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Huh maar daar dragen ze toch allemaal een shirtje van PSV?
Er is wel een locatiekaartje van het veldwachtersgilde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uurtje in de tuin gewerkt, 3 takken gesnoeid, dode b;oemetjes verwijderd, niks afgevallen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:42 schreef Caland het volgende:
Boys
Uurtje gesport net. @:ggmm @:onlogisch @:yvonne
Weinig kracht verloren in die paar maanden (maar dat kan ook komen door de kilo's erbij hahaha)
Veel plezier yvonnequote:Op donderdag 16 mei 2024 22:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uurtje in de tuin gewerkt, 3 takken gesnoeid, dode b;oemetjes verwijderd, niks afgevallen.
Asperges gegeten en nu deze kijken
The Woman in the Wall (TV Series 2023–2024) - Reference View - IMDb
Geniet er lekker vanquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uurtje in de tuin gewerkt, 3 takken gesnoeid, dode b;oemetjes verwijderd, niks afgevallen.
Katgodgenot. Nederlandse kat.quote:
Graag review na afloop.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:
Ik vind jou eigenlijk best wel tofquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
Van die filmpjes van een adelaar die over de Alpen vliegt, vond ik een paar jaar geleden zo tof.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:41 schreef Caland het volgende:
In een rolstoel. Hoera
Een vroege dan maar, goedemorgen!quote:Op vrijdag 17 mei 2024 06:01 schreef vrijgevochten het volgende:
Graag een goedemorgen vandaag @:tarado
Waddeneilanden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:41 schreef Caland het volgende:
In een rolstoel. Hoera
Ik heb een auto en je hebt er ongetwijfeld taxi’squote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waddeneilanden.![]()
Al lijkt het mij als Koos Alberts een stuk minder leuk.
Het leuke is juist het wandelen op het strand, fietsen, het eiland bekijken etc. Nou ja dat is in een taxi ook vast leuk.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een auto en je hebt er ongetwijfeld taxi’s
Maar anders zit je thuis dus dan is de aangepaste versie ook leuk.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het leuke is juist het wandelen op het strand, fietsen, het eiland bekijken etc. Nou ja dat is in een taxi ook vast leuk.
Oh ja hoor het blijft leuk en ik hoop dat vriend @Caland een geweldige vakantie heeft!quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar anders zit je thuis dus dan is de aangepaste versie ook leuk.
En verder is het met mooi weer al snel fijn, als je zelf niet dichtbij zee woont.
We hopen inderdaad niet dat zijn vakantie in de soep loopt.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja hoor het blijft leuk en ik hoop dat vriend @:caland een geweldige vakantie heeft!
Bruine bolletjes, rosbief/kaas.quote:
Walgelijk stukje mens.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is bijna weekend.
Even een goede bucket bij de KFC besteld.
Geniet er lekker vanquote:
Ik snap oprecht niet dat je zo smerig kan leven. Meen ik echtquote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is bijna weekend.
De een is FA.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geniet er lekker van
[..]
Ik snap oprecht niet dat je zo smerig kan leven. Meen ik echt
@GGMM erbij halen om het van jezelf goed te praten dat je zo’n ranzige emmer volgespoten plofkip wegwerkt is wel wel heel makkelijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De een is FA.
De ander geniet van een bucket met kip.
Zo hebben we allemaal onze dingen in het leven.
Wie zegt dat ik heel de emmer ga leeg eten!quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:ggmm erbij halen om het van jezelf goed te praten dat je zo’n ranzige emmer volgespoten plofkip wegwerkt is wel wel heel makkelijk.
We schamen ons kapot voor je.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is bijna weekend.
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is bijna weekend.
Ik nog drie (ook niet aaneengesloten)quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik moet nog 9,5 dagen werken (niet aaneengesloten).
Ben je hierna weer weghquote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dankzij alle motivatiespeeches toch maar de bucket helemaal opgegeten.
Het was lekker.
URL graag.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 16:18 schreef Caland het volgende:
Ik ga viraal @:ggmm @:onlogisch @:scrummie @:maxi-mus
??? Is dit een grap …quote:Op vrijdag 17 mei 2024 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
https://x.com/fr1908mark/(...)kADnzIh1W8NEJEYgRq1w
En dan post je dit? Malloot.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 16:19 schreef Caland het volgende:
Veel mensen zonder gevoel voor humor in de reacties
Erg leuk!quote:Op vrijdag 17 mei 2024 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Oke Richard.quote:
Deze doet het altijd goed, erg leukquote:Op vrijdag 17 mei 2024 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Kermis?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geniet er lekker van makker.
Ik heb volgende week een weekje vrij. Doprsfeestgenot.
Erg knapquote:Op vrijdag 17 mei 2024 16:58 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb het Woord van vandaag gespeeld!
Pogingen: 6/6
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Ik heb Het Woord 6 van vandaag gespeeld!
Pogingen: 2/6
⬛⬛🟨🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Kermis?quote:
Ga je op vakantie met je lover?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik moet nog 9,5 dagen werken (niet aaneengesloten).
Wat ben je toch ook schattigquote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dankzij alle motivatiespeeches toch maar de bucket helemaal opgegeten.
Het was lekker.
Sterkte ouwe dibbesquote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:40 schreef tong80 het volgende:
Ben laatste dagen weer "iets" te moe. Vooral in de loop van de dag. Volgende week afspraak met cardioloog (bloeddruk niet onder de 150-100, hyperende hartslag). Dus zo weer naar bedje toe. Prettig vooruitzicht dat m'n cluppie NIVO-Sparta morgen uit tegen Roda Boys kampioen kan worden. We staan één punt boven ze. Met nog twee wedstrijden te gaan. FF laten zien wie de baas is in de Bommelerwaard. Tot merrege.
Chili con carne.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
K&B zonder R.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Deels, ik ga daar naar waar zij nu is en dan samen terug naar NL.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kermis?
[..]
Ga je op vakantie met je lover?
Was het ernstig?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:28 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand anders Roland even helpen? Ik heb het de vorige keer al gedaan.
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:28 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand anders Roland even helpen? Ik heb het de vorige keer al gedaan.
Ga maar in de rij staan met mensen die mij leuk vinden/vondenquote:
Tomatensoepquote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Cute.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deels, ik ga daar naar waar zij nu is en dan samen terug naar NL.
Ik vind je soms wel leukquote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ga maar in de rij staan met mensen die mij leuk vinden/vonden
@:xcachet
@:kauai
@:mortaxx
@:capuchon_jongen
@:kingroland
@:fok-it
@:bezsen
Wanneer is de Kauai meetquote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ken jij onze gymboy @Oriente in het echt?quote:
Doe haar de groetjesquote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik spreek haar alleen nog via de APP. Meeten niet meer.
Nee volgens mij nietquote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ken jij onze gymboy @:oriente in het echt?
Akkoordquote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Groeten terugquote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe haar de groetjes
[..]
Nee volgens mij niet
Like gegeven.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:14 schreef Tjacka het volgende:
Tjacka in SEX / Vinger in kont tijdens doggystyle
Wat een like-koning ben ik ook
Een like gegeven, maar het had eigenlijk de eerste userreactie in het topic moeten zijn; dan had je de titel van forumbeest deze maand mogen dragen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:14 schreef Tjacka het volgende:
Tjacka in SEX / Vinger in kont tijdens doggystyle
Wat een like-koning ben ik ook
Jij weet net zo goed als ik dat die titel voor een zéér select clubje mensen is weggelegd.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Een like gegeven, maar het had eigenlijk de eerste userreactie in het topic moeten zijn; dan had je de titel van forumbeest deze maand mogen dragen.
Voor iemand met mijn intelligentia is dit toch al heel wat?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Een like gegeven, maar het had eigenlijk de eerste userreactie in het topic moeten zijn; dan had je de titel van forumbeest deze maand mogen dragen.
Wederom gelachen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 16:18 schreef Caland het volgende:
Ik ga viraal @:ggmm @:onlogisch @:scrummie @:maxi-mus
Lekker kibbelingetje maat.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:23 schreef tong80 het volgende:
Bruine bolletjes, kibbeling. Mandarijntjes.
Ik had muziek op met mijn rondje hardlopen maat. Sorry.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
Aadgod in de eerste de beste podcast.
Genot. @:tjacka
Zo nog naar de derby?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:23 schreef tong80 het volgende:
Bruine bolletjes, kibbeling. Mandarijntjes.
Helaas ben ik te moe. Weer aan het "zieken." Hartklachten. Nieuwe/verhoogde medicatie. Volgende week naar cardioloog. Ga zo weer legge. Misschien er niet meer uit vandaag. Maar we gaan met 1-4 winnen. Kampioenen.....!quote:
Wat een ongelooflijke slappe zak ben je toch.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Helaas ben ik te moe. Weer aan het "zieken." Hartklachten. Nieuwe/verhoogde medicatie. Volgende week naar cardioloog. Ga zo weer legge. Misschien er niet meer uit vandaag. Maar we gaan met 1-4 winnen. Kampioenen.....!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt alsof je bij je oma zit te lunchen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:27 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Krentenbrood met kaas, warme chocolademelk.
Met warme chocolademelk zou ik haar as nooit mee wegspoelen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klinkt alsof je bij je oma zit te lunchen.
Rip aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Met warme chocolademelk zou ik haar as nooit mee wegspoelen.
Op vakantie naar Afghanistan, oke.quote:Bij een schietpartij op een markt in de Afghaanse stad Bamyan zijn gisteravond zes mensen omgekomen. Onder hen zijn drie Spanjaarden die op vakantie waren in het land.
Als ik moet kiezen tussen Spanje del Sol en Afghanistan heb ik snel een keuze gemaakt.quote:
Waarvan zwaktequote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:30 schreef Pisces29 het volgende:
Al noem ik dat dan reizen ipv verkansie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |