Koningquote:Op donderdag 16 mei 2024 09:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mis een optie, derhalve niet gestemd.
Welke?quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mis een optie, derhalve niet gestemd.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:13 schreef Pisces29 het volgende:
Oei. Ik ga maar snel over op een lekker kopje koffie.
R&P is een beetje de Speld van FOK!quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:12 schreef Caland het volgende:
R&P / Seksueel misbruikt door moeder?
Goedemorgen. De babbelbox vraagt zich vandaag af: in welke levensfase werd u wel eens gepijpt door uw moeder?
Heb je je vriendin al een kennissessie gegeven over de holocaust of denkt ze nog steeds dat dat de Europese versie van Halloween isquote:Op donderdag 16 mei 2024 09:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
R&P is een beetje de Speld van FOK!
Wel besproken met dodenherdenking ja. Maar ze was al goed op de hoogtequote:Op donderdag 16 mei 2024 09:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je je vriendin al een kennissessie gegeven over de holocaust of denkt ze nog steeds dat dat de Europese versie van Halloween is
En jij?quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je je vriendin al een kennissessie gegeven over de holocaust of denkt ze nog steeds dat dat de Europese versie van Halloween is
Ik weet niet zo goed hoe ik dat in het Duits moet uitleggen.quote:
Stokerquote:Op donderdag 16 mei 2024 09:52 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:maxi-mus deelt een onvervalste beuk uit aan forumgebruiker @:Caland
Ik raad je een uitstapje aan naar de WLR SC, daar is de stemming ietsjes anders.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:13 schreef fetX het volgende:
Weinig schokkends dat akkoord. Gemiste kans van Geert om het halve land volledig in paniekmodus te zetten.
‘Hou elkaar even stevig vast’
Slecht akkoord. Gewoon doormodderenquote:Op donderdag 16 mei 2024 10:13 schreef fetX het volgende:
Weinig schokkends dat akkoord. Gemiste kans van Geert om het halve land volledig in paniekmodus te zetten.
‘Hou elkaar even stevig vast’
Ach, de WLR SC.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik raad je een uitstapje aan naar de WLR SC, daar is de stemming ietsjes anders.
Wilders heeft inhoudelijk bijna niets binnengehaald. Ja op asiel zogenaamd maar dat gaat door Brussel keihard van tafel geveegd worden.quote:
Hoezo, we mogen weer 130 op wegen waar dat 80% van de tijd niet eens mogelijk isquote:Op donderdag 16 mei 2024 10:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Wilders heeft inhoudelijk bijna niets binnengehaald. Ja op asiel zogenaamd maar dat gaat door Brussel keihard van tafel geveegd worden.
Goedkoop scoren. Eigen risico omlaag en zorgpremie vervolgens omhoog schiet ook lekker op.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo, we mogen weer 130 op wegen waar dat 80% van de tijd niet eens mogelijk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |