x2quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik put er hoop uit dat het onvermijdelijke gaat gebeuren: kabinet gaat geheid klappen. <--> is gewoon niet genoeg teamplayer. Helemaal niet eigenlijk.
Ah, jij gelooft dat dit daadwerkelijk gaat gebeuren.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De halvering van het eigen risico is alvast een mooie start. Volledig afschaffen ER zou erg onverstandig zijn geweest, maar een halvering sta ik volledig achter.
Dit.quote:Op donderdag 16 mei 2024 06:36 schreef Ludachrist het volgende:
Ben benieuwd. Mijn voorspelling is dat er druk begonnen gaat worden met allerlei plannen die waarschijnlijk niet haalbaar zijn, dat ergens in 2025 een rechter zegt dat er iets niet mag of dat er juist iets moet vanwege EU-regelgeving, dat alles wederom de schuld van links/de EU/WEF blijkt, het kabinet valt en Wilders geen enkele zetel verliest bij de nieuwe verkiezingen.
Als ze het pas jaren in de toekomst willen doen kun je er net zo lang op wachten als de 1000 euro van Rutte.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De halvering van het eigen risico is alvast een mooie start. Volledig afschaffen ER zou erg onverstandig zijn geweest, maar een halvering sta ik volledig achter.
Ik zie een hele hoop rechts wensdenken dat tegen een muur van realiteit gaat oplopen en de rechterflank nog zuurder gaat maken.quote:Op donderdag 16 mei 2024 03:26 schreef Beaurealis het volgende:
Misschien dat onze linkse vrienden nu wel ineens zoiets hebben 'Hey, dit is best wel relaxed, deze nieuwe regering' Geef het op zijn minst een kans.
zet die zelfhaat eens opzij
Ja, gw heeft flink wat binnengehaald.quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
Prima plannen zo op het eerste gezicht
nja, ik geloof dat we 6 juni weer mogen stemmen, niet?quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:13 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik zie een hele hoop rechts wensdenken dat tegen een muur van realiteit gaat oplopen en de rechterflank nog zuurder gaat maken.
Alsof het laatste kabinet niet al maximale ruimte op stikstof heeft geprobeerd te pakken bijvoorbeeld. Je kan wel zeggen dat de veestapel niet gaat inkrimpen, maar niet als je binnen de EU blijft.
Ja persoonlijke aanvallen is Wilders goed in, en Timmermans is te fatsoenlijk om zich ook op dat niveau te begeven.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Op de inhoud misschien.
Als het om persoonlijke aanvallen gaat dan gaat Timmermans af, en dat wordt helaas beloond door het stemvee.
Als er iemand polariseert is het Timmermans.quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:35 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ja persoonlijke aanvallen is Wilders goed in, en Timmermans is te fatsoenlijk om zich ook op dat niveau te begeven.
Helaas zien we aan het stemgedrag dat mensen dit prettig vinden. Zorgelijke ontwikkeling.
Uhhh natuurlijk is het ondoordacht. Het zijn de plannen geen uitgewerkt plan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:45 schreef Nebelwerfer het volgende:
Nieuwsbericht over de plannen doorgelezen.
Bijna alle plannen zijn of ondoordacht (dom in sommige gevallen), niet uitgedacht, of ze stroken niet met andere plannen. En ja, er zijn plannen die meerdere boxen checken.
En dan de titel erboven!![]()
Afijn, Henk en Ingrid zullen er vast blij om zijn.
Pak er is een paar uit dan, ben benieuwd!quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:45 schreef Nebelwerfer het volgende:
Nieuwsbericht over de plannen doorgelezen.
Bijna alle plannen zijn of ondoordacht (dom in sommige gevallen), niet uitgedacht, of ze stroken niet met andere plannen. En ja, er zijn plannen die meerdere boxen checken.
En dan de titel erboven!![]()
Afijn, Henk en Ingrid zullen er vast blij om zijn.
Hoe krijg je dit uit je toetsenbordquote:Op donderdag 16 mei 2024 07:41 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Als er iemand polariseert is het Timmermans.
Voorlopig is het de zwanenzang van de PvdA/GL gebleken.
Mensen vinden het dus niet zo prettig.
Denk je dat het lekker gaat met Timmermans, Sabine Scharfuhrerwachter en Kati Piri?quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe krijg je dit uit je toetsenbord. Totale omdraaiing van de waarheid.
Ik zou eens wat minder lezen wat je moet denken van de media en bijvoorbeeld debatten kijken, daarna kun je leuk lezen wat de media schrijft. Zo zie je Wilders bijvoorbeeld voor nazi uitgemaakt worden in het debat maar alleen het weerwoord zal jou bereiken want daar schrijft de media over.quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:35 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ja persoonlijke aanvallen is Wilders goed in, en Timmermans is te fatsoenlijk om zich ook op dat niveau te begeven.
Helaas zien we aan het stemgedrag dat mensen dit prettig vinden. Zorgelijke ontwikkeling.
Echt he, zou verboden moeten wordenquote:Op donderdag 16 mei 2024 08:03 schreef Loverboii het volgende:
Politici die opkomen voor de gewone man in de straat, ongehoord!
Ik geloof niet dat deze man - met zijn eeuwige grijns - kan huilen.quote:
Noem er 1.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:00 schreef XLVNB het volgende:
[..]
Pak er is een paar uit dan, ben benieuwd!
Maar mevrouw kon niet wachten? Die heeft dat geld nu nodig? Die belofte leverde 30 zetels op.quote:Het eigen risico van de zorgverzekering wordt meer dan gehalveerd, van de huidige 385 euro naar 165 euro per jaar. Die verlaging gaat wel pas in vanaf 2027.
Je gevolgtrekking slaat als een tang op een varken. Wilders is de grootste polarisator van deze eeuw, dat is echt niet te ontkennen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:03 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Denk je dat het lekker gaat met Timmermans, Sabine Scharfuhrerwachter en Kati Piri?
We gaan het 6 juni zien.
Van de eeuw nog wel.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je gevolgtrekking slaat als een tang op een varken. Wilders is de grootste polarisator van deze eeuw, dat is echt niet te ontkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |