Duurt nog wel 3 jaarquote:Op woensdag 15 mei 2024 23:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De halvering van het eigen risico is alvast een mooie start. Volledig afschaffen ER zou erg onverstandig zijn geweest, maar een halvering sta ik volledig achter.
Ook over 3 jaar maak ik mijn eigen risico op in de eerste maand.quote:
Een groot deel van die aanhang is laagopgeleid. Dat betekent dus dat een groot aantal arme werkenden of werkloos//arbeidsongeschikt is. Die schieten zich in hun eigen voet.quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik lees hier vrijwel continue dat de PVV extreemrechts is, dus waarom zou de aanhang het dan erg vinden als er rechts financieel beleid uitgevoerd wordt? Of is de PVV toch niet zo extreemrechts als dat er hier altijd geschetst wordt?
Gelukkig stemt niet iedereen op wat goed is voor hun eigen portemonnee.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Een groot deel van die aanhang is laagopgeleid. Dat betekent dus dat een groot aantal arme werkenden of werkloos//arbeidsongeschikt is. Die schieten zich in hun eigen voet.
Met landelijke plicht?quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:23 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Maar binnen de bebouwde kom nog steeds 50…
Op de inhoud misschien.quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:33 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal geen Timmermansfan maar eerlijk gezegd denk ik dat Timmermans in debatten gehakt maakt van Plasterk.
Dat is makkelijk lullen tot ze opeens zelf de gevolgen in hun portemonnee zien.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gelukkig stemt niet iedereen op wat goed is voor hun eigen portemonnee.
Nos zegt al dat 'deskundigen vinden dat dat lastig gaat en er elders in het land compensatie maatregelen genomen moeten worden'.quote:
Ja dan zullen ze de volgende keer wel anders stemmen. Echter, ik heb zelf vaak genoeg gestemd op een partij die mijn eigen financiële situatie eerder slechter dan beter maakte. Ik vind het landsbelang belangrijker dan mijn eigen belang. Maar waarschijnlijk zal niet iedereen zo denken.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is makkelijk lullen tot ze opeens zelf de gevolgen in hun portemonnee zien.
Welke partij was dat?quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja dan zullen ze de volgende keer wel anders stemmen. Echter, ik heb zelf vaak genoeg gestemd op een partij die mijn eigen financiële situatie eerder slechter dan beter maakte. Ik vind het landsbelang belangrijker dan mijn eigen belang. Maar waarschijnlijk zal niet iedereen zo denken.
Ik maak mijn partij niet bekend, maar je kan er vanuit gaan dat het een rechtste partij was terwijl een linkse partij veel meer zou passen bij mijn economische situatie.quote:
VVD? Hoe waren die precies goed voor het landsbelang ten koste van jou?quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik maak mijn partij niet bekend, maar je kan er vanuit gaan dat het een rechtste partij was terwijl een linkse partij veel meer zou passen bij mijn economische situatie.
Ik heb niet gezegd dat het VVD is, die conclusie laat ik aan jou.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
VVD? Hoe waren die precies goed voor het landsbelang ten koste van jou?
Hugo met zijn huizendroom.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nos zegt al dat 'deskundigen vinden dat dat lastig gaat en er elders in het land compensatie maatregelen genomen moeten worden'.
Nee. Zo zat de vurk nie in de steel. 100 was gekomen om stikstofruimte te geven aan de huizenbouw. Alleen is er nooit een huis extra gebouwd geweest met die 100km/h en auto's zijn in de tussentijd weer zuiniger geworden.
Jammer joh. Karren met die handel.
Beter maken ze er direct 140 van dan.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nos zegt al dat 'deskundigen vinden dat dat lastig gaat en er elders in het land compensatie maatregelen genomen moeten worden'.
Nee. Zo zat de vurk nie in de steel. 100 was gekomen om stikstofruimte te geven aan de huizenbouw. Alleen is er nooit een huis extra gebouwd geweest met die 100km/h en auto's zijn in de tussentijd weer zuiniger geworden.
Jammer joh. Karren met die handel.
In 2027.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De halvering van het eigen risico is alvast een mooie start. Volledig afschaffen ER zou erg onverstandig zijn geweest, maar een halvering sta ik volledig achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |