abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 mei 2024 @ 20:13:06 #101
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_213573974
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:54 schreef Starhopper het volgende:
bekend dat ze het eens zijn geworden over de financiën
Ik ben benieuwd hoeveel velletjes van het gratis bier programma Geert heeft moeten weggooien.

Het zal waarschijnlijk zwaar economisch rechts beleid worden maar in ruil daarvoor krijgt Geert iets minder asielzoekers en zullen de volgevreten boeren ook wel wat cadeaus krijgen van de BBBraadworstmevrouw.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 15 mei 2024 @ 20:18:12 #102
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_213574039
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 19:05 schreef thedeedster het volgende:

[..]
[poll=7228]
Van Rossem rookt niet, drinkt niet, en snuift niet. Anders had ik Plasterk I gestemd.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_213574079
Ik geloof dat dit heel snel gedoemd is te mislukken.

Daarnaast Plasterk voordragen als MP vind ik een soort nagel aan de figuurlijke doodskist van Frans Timmermans.
Ik ben helemaal geen Timmermans fan, maar ik vind dit echt een idiote actie wat Wilders in debatten waarschijnlijk helemaal gaat uitmelken tov Timmermans.
  woensdag 15 mei 2024 @ 20:21:40 #104
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213574081
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 19:05 schreef thedeedster het volgende:

[..]
[poll=7228]
Maarten natuurlijk!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_213574165
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 20:21 schreef Ballerina888 het volgende:

Daarnaast Plasterk voordragen als MP vind ik een soort nagel aan de figuurlijke doodskist van Frans Timmermans.
Ik ben helemaal geen Timmermans fan, maar ik vind dit echt een idiote actie wat Wilders in debatten waarschijnlijk helemaal gaat uitmelken tov Timmermans.
Terecht en de groenten Timmermans. Incapabele vetlel.
pi_213574181
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 20:29 schreef XLVNB het volgende:

[..]
Wat een niveau
pi_213574200
quote:
Ik ben ook helemaal geen Timmermansfan maar eerlijk gezegd denk ik dat Timmermans in debatten gehakt maakt van Plasterk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Raw85 op 15-05-2024 20:40:29 ]
pi_213574214
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 20:33 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Ik ben ook helemaal geen Timmermansfan maar eerlijk gezegd dat Timmermans in debatten gehakt maakt van Plasterk.
Dat denk ik, en hoop ik ook.
Ik vind de opmerkingen van Plasterk de laatste tijd tegen Timmermans ook geen pas.
Hoop dat die hem in een debat even goed aanpakt.
pi_213574216
Veel optimisten hier die denken dat ze het vier jaar zullen volhouden. Dat is de afgelopen decennia vrijwel niet meer gelukt. Terwijl er coalities tussen zaten die veel stabieler waren dan deze lijkt te zijn. Gevalletje wishful thinking?
pi_213574264
Eerst steen en been klagen dat er geen capabele personen uit het bedrijfsleven in de tweede kamer zitten, komt er een keer een succesvolle ondernemer, zijn we weer voor degene die vanaf z'n 22e in een politieke stoel heeft gezeten en notabene een half jaar uit z'n neus heeft lopen vreten voor de hoofdprijs omdat die een bepaalde positie niet kreeg. Dik, verwend joch is het.
pi_213574290
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 20:39 schreef XLVNB het volgende:
Eerst steen en been klagen dat er geen capabele personen uit het bedrijfsleven in de tweede kamer zitten, komt er een keer een succesvolle ondernemer, zijn we weer voor degene die vanaf z'n 22e in een politieke stoel heeft gezeten en notabene een half jaar uit z'n neus heeft lopen vreten voor de hoofdprijs omdat die een bepaalde positie niet kreeg. Dik, verwend joch is het.
Ik gok dat de persoon uit het eerste deel van je post nou niet bepaald de persoon uit het tweede deel van je post is, maar goed.
pi_213574329
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 20:41 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Ik gok dat de persoon uit het eerste deel van je post nou niet bepaald de persoon uit het tweede deel van je post is, maar goed.
dat hedde goed gezien mien jong.
  woensdag 15 mei 2024 @ 21:35:52 #113
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_213575043
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:23 schreef Origami94 het volgende:

[..]

Een van de voornaamste redenen waarom mensen op Wilders stemden is de huizencrisis.
Ja dan heb je er dus echt helemaal niks van begrepen. :D
pi_213575512
Nog geen 3 uur geleden rolde het akkoord van de pers en drie fracties hebben nu al akkoord gegeven op de inhoud.

Dat betekent dat het een mager akkoord is ofwel dat de fractieleden van 3 van de 4 partijen dusdanig onervaren zijn dat ze eigenlijk weinig kunnen zeggen over de inhoud.
  woensdag 15 mei 2024 @ 22:14:38 #115
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_213575561
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 22:11 schreef FYazz het volgende:
Nog geen 3 uur geleden rolde het akkoord van de pers en drie fracties hebben nu al akkoord gegeven op de inhoud.

Dat betekent dat het een mager akkoord is ofwel dat de fractieleden van 3 van de 4 partijen dusdanig onervaren zijn dat ze eigenlijk weinig kunnen zeggen over de inhoud.
PVV zegt vanzelfsprekend ja, BBB ook zolang de boeren belangen zijn vertegenwoordigd. Omtzigt heeft constant in contact gestaan met zijn fractie.

Volgens mij kan je aan de hand van de duur weinig over het akkoord zeggen.
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_213575597
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 20:29 schreef XLVNB het volgende:

[..]
Moet dat nou?
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 20:34 schreef Jaeger85 het volgende:
Veel optimisten hier die denken dat ze het vier jaar zullen volhouden. Dat is de afgelopen decennia vrijwel niet meer gelukt. Terwijl er coalities tussen zaten die veel stabieler waren dan deze lijkt te zijn. Gevalletje wishful thinking?
Wishful thinking waarschijnlijk. Beetje hetzelfde wat je ziet bij users die denken dat dit binnen een paar maanden knapt. Dat komt ook neer op pure hoop. Uiteindelijk weten we het niet, ze mogen het nu gaan bewijzen en dan zien we wel.
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 22:11 schreef FYazz het volgende:

Of er is tijdens het proces al veel informatie gedeeld met de fracties waardoor bepaalde zaken minder tijd kosten om door te nemen. Er hoeft niet altijd een negatieve reden achter te zitten.
pi_213575635
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 22:14 schreef Rodgrod het volgende:

[..]
PVV zegt vanzelfsprekend ja, BBB ook zolang de boeren belangen zijn vertegenwoordigd. Omtzigt heeft constant in contact gestaan met zijn fractie.

Volgens mij kan je aan de hand van de duur weinig over het akkoord zeggen.
Het akkoord is sowieso stuk dunner dan bij voorgaande formaties. Omtzigt had het over 25 pagina's.
De rest moeten de ministers verder gaan bedenken en uitwerken.

Het zegt m.i. zeker wat over de ervaring van de partijen en fractieleden.
Is niet voor niets dat de enige partij van de 4 die wel bestuurlijke ervaring heeft wel rustig de tijd neemt om alles door te nemen.
  woensdag 15 mei 2024 @ 22:22:02 #118
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_213575649
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 22:20 schreef FYazz het volgende:

[..]
Het akkoord is sowieso stuk dunner dan bij voorgaande formaties. Omtzigt had het over 25 pagina's.
De rest moeten de ministers verder gaan bedenken en uitwerken.

Het zegt m.i. zeker wat over de ervaring van de partijen en fractieleden.
Is niet voor niets dat de enige partij van de 4 die wel bestuurlijke ervaring heeft wel rustig de tijd neemt om alles door te nemen.
Ik denk eerder dat de enige partij met bestuurlijke ervaring wat meer moeite heeft met het akkoord door de fractie krijgen.
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_213575659
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 20:13 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Het zal waarschijnlijk zwaar economisch rechts beleid worden
Dat denk ik ook, ik ben benieuwd van al die PVV stemmers daar van vinden, zullen ze doorhebben dat het zo foute VVD beleid wordt gewoon doorgezet en er niks verandert voor hun?
We zullen zien wat de volgende verkiezingen brengen, ik ben bang dat men niet zo heel verstandig is en dit idee volgt:
quote:
14s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:11 schreef HowardRoark het volgende:

Mocht dit dus niet werken, het gewoon nog rechtser en conservatiever proberen.
Цой жив
pi_213575680
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 22:22 schreef Rodgrod het volgende:

[..]
Ik denk eerder dat de enige partij met bestuurlijke ervaring wat meer moeite heeft met het akkoord door de fractie krijgen.
En dat komt zeer waarschijnlijk doordat zij meer leden hebben met bestuurlijke ervaring, inhoudelijke dossierkennis en autonomie en dus ook kritischer zullen zijn op de afspraken en mogelijke uitwerking.

Dit vrij dunne akkoord is niet zo spannend en moeilijk om op te stellen. De daadwerkelijke uitwerking door de ministers en alle andere thema’s die nog niet zijn opgenomen in het akkoord worden de grote uitdagingen.
pi_213575681
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 22:22 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Dat denk ik ook, ik ben benieuwd van al die PVV stemmers daar van vinden, zullen ze doorhebben dat het zo foute VVD beleid wordt gewoon doorgezet en er niks verandert voor hun?
We zullen zien wat de volgende verkiezingen brengen, ik ben bang dat men niet zo heel verstandig is en dit idee volgt:
[..]

Ik lees hier vrijwel continue dat de PVV extreemrechts is, dus waarom zou de aanhang het dan erg vinden als er rechts financieel beleid uitgevoerd wordt? Of is de PVV toch niet zo extreemrechts als dat er hier altijd geschetst wordt?
pi_213575707
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 22:24 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ik lees hier vrijwel continue dat de PVV extreemrechts is, dus waarom zou de aanhang het dan erg vinden als er rechts financieel beleid uitgevoerd wordt? Of is de PVV toch niet zo extreemrechts als dat er hier altijd geschetst wordt?
Wilders houdt graag populistische praatjes voor de 'gewone' man, maar gaat gewoon mee met de VVD. De aanhang van de PVV, net als bij veel andere partijen, leest geen partijprogramma's en weet amper wat er in Den Haag gebeurt.
Цой жив
pi_213575821
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 20:13 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd hoeveel velletjes van het gratis bier programma Geert heeft moeten weggooien.

Het zal waarschijnlijk zwaar economisch rechts beleid worden maar in ruil daarvoor krijgt Geert iets minder asielzoekers en zullen de volgevreten boeren ook wel wat cadeaus krijgen van de BBBraadworstmevrouw.
Ik blijf het puberaal vinden om het over het velletje van Geert te hebben…

Maar we hebben weer wat stof om over te mokken, met dit regeerakkoord.
pi_213575827
quote:

Geert Wilders is net als de SP, die op decentraal niveau ook ineens in de uitvoerende macht belandde. Ze voeren oppositie tegen de oppositie.
  woensdag 15 mei 2024 @ 22:43:53 #125
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_213575862
Welke debatten met Plasterk?

De PVV blokkeert deze gewoon en Wilders gooit er een tweet uit dat links niet zo moet janken.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')