Ik ken het beleid nog niet, daar moet ik nog over oordelen zodra het beleid bekend is en zodra de oppositie punten heeft aangekaart waar ik nog niet over nagedacht heb, dan wil ik eens zien hoe het beleid wordt uitgevoerd en dan pas ga ik oordelen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat het kabinet voorlopig wel even zit maar gewoon een slecht kabinet is qua beleid.
Iemand met een grappige naam heeft altijd een puntje extraquote:Op woensdag 15 mei 2024 11:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tjah. Ik beoordeel mensen niet op hun naam of uiterlijk
Kox is me net iets te links.
Ik ben blij dat ik jou alvast in mijn zak heb voor Slettenhaar 1quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Iemand met een grappige naam heeft altijd een puntje extra
Natuurlijk, dat zal ik nooit ontkennen en heb ik ook nog nooit ontkend.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:52 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Oké, ik dacht dat je refereerde naar iemand in dit topic.
[..]
Je bent natuurlijk zelf ook iemand die stevig kan uitdelen.
quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Want het is normaal ja om pas de laatste uren naar de financiën te kijken. Ik zie nog wel gebeuren dat het hier op stuk loopt. Omtzigt maakte zich eerder in de formatie al zorgen over het bekostigen van de grootse plannen.
Het feit dat jij , in de laatste uren, na alle berichtgevingen, verwacht dat ze naar buiten komen met de mededeling dat het "stuk loopt op financien (terwijl al is aangegeven dat dat hoofdstuk afgerond is) en er nieuwe verkiezingen aankomen, is voor mij een teken dat je er werkelijk geen reet van snapt.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:35 schreef Starhopper het volgende:
NICE!!!!
En dan komen ze straks naar buiten: DAMES EN HEREN. ER KOMEN NIEUWE VERKIEZINGEN WANT WE WORDEN HET NIET EENS OVER DE FINANCIEN.
Er zijn nog geen handtekeningen gezet. Of wel soms? Dat er onverwachtse dingen kunnen gebeuren is echt niet uitgesloten. We hebben al genoeg gekke dingen gezien.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:04 schreef Rnie het volgende:
[..]
Het feit dat jij , in de laatste uren, na alle berichtgevingen, verwacht dat ze naar buiten komen met de mededeling dat het "stuk loopt op financien (terwijl al is aangegeven dat dat hoofdstuk afgerond is) en er nieuwe verkiezingen aankomen, is voor mij een teken dat je er werkelijk geen reet van snapt.
Rustig aan. Ik denk dat het in kannen en kruiken is, maar onderschat de onvoorspelbaarheid niet.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:04 schreef Rnie het volgende:
[..]
[..]
Het feit dat jij , in de laatste uren, na alle berichtgevingen, verwacht dat ze naar buiten komen met de mededeling dat het "stuk loopt op financien (terwijl al is aangegeven dat dat hoofdstuk afgerond is) en er nieuwe verkiezingen aankomen, is voor mij een teken dat je er werkelijk geen reet van snapt.
Dat gezeur van een paar die hard linkse figuren hier word ook gewoon vermoeiend.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:49 schreef bianconeri het volgende:
Dat kabinet gaat echt heel snel omvallen, die gaan het echt geen volledig termijn volhouden.
Omtzigt zal binnen een paar maanden wel weer een burn-out krijgen. Die is totaal ongeschikt en knettergek.
Wilders weet een hoop te schreeuwen en stennis te schoppen en alle racisten achter zich te krijgen, maar voor een kabinet totaal niet passend.
En de BBB? De partij met al het grote geld van de boeren lobby. De partij met alle terror boeren achter zich.
De partij zonder enig plan buiten tegen alle wetten en regels aan te schoppen.
Ik ben niet links en heb die andere dingen ook niet geroepen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:08 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Dat gezeur van een paar die hard linkse figuren hier word ook gewoon vermoeiend.
Voor de verkiezingen schreeuwen dat Wilders/rechts echt niet ging winnen, toen weer dat er nooit een coalitie zou komen en nu weer dat binnen korte tijd de boel gaat klappen.
Het blijkt toch telkens anders te zijn en alleen hard schreeuwen, je vingers in je oren stoppen en lalalala schreeuwen maakt dat niet anders.
Anders ik wel ... Nouja, gelezen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:05 schreef Starhopper het volgende:
[..]
We hebben al genoeg gekke dingen gezien.
Als het kabinet volgens jou wel standhoudt kan je daar toch gewoon stilletjes om gniffelen?quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:08 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Dat gezeur van een paar die hard linkse figuren hier word ook gewoon vermoeiend.
Voor de verkiezingen schreeuwen dat Wilders/rechts echt niet ging winnen, toen weer dat er nooit een coalitie zou komen en nu weer dat binnen korte tijd de boel gaat klappen.
Het blijkt toch telkens anders te zijn en alleen hard schreeuwen, je vingers in je oren stoppen en lalalala schreeuwen maakt dat niet anders.
En dan ? Wat gaat Geert doen aan die immigratie ?quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Het goede nieuws is dat zodra het kabinet geinstalleerd is niet meer boven de markt hangt dat de VVD met PvdA-GL in zee gaat. Dan is het nieuwe verkiezingen, zeker als het op immigratie stuk loopt, en dan is het de VVD minder dan 15 tassendragers en 50 zetels voor de PVV.
Inderdaad, met ultrastrenge immigratiewetgeving lossen we misschien hooguit de zelfgecreëerde asielcrisis op, maar niet het stikstofprobleem, het woningtekort, achterblijven van koopkracht voor hele groepen, de problemen in de zorg, de problemen op de weg enz. enz.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En dan ? Wat gaat Geert doen aan die immigratie ?![]()
Ik zeg : niks
maar we gaan het zien
quote:
Onzin.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:23 schreef Origami94 het volgende:
Een van de voornaamste redenen waarom mensen op Wilders stemden is de huizencrisis.
Rutte heeft er in elk geval ook geen kloten aan gedaan.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En dan ? Wat gaat Geert doen aan die immigratie ?![]()
Ik zeg : niks
maar we gaan het zien
Maar dat is nog geen aanbeveling voor iemand anders.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Rutte heeft er in elk geval ook geen kloten aan gedaan.
Wekenlang kopte De Telegraaf dat asielzoekers gehuisvest worden in hotels. De reactie daarop was waarom eigen burgers niet gehuisvest worden.quote:
Dat is niet de huizencrisis hoorquote:Op woensdag 15 mei 2024 16:59 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Wekenlang kopte De Telegraaf dat asielzoekers gehuisvest worden in hotels. De reactie daarop was waarom eigen burgers niet gehuisvest worden.
Fijn dat je de ware motivatie van de PVV-stemmers weergeeft; asielzoekers.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:59 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Wekenlang kopte De Telegraaf dat asielzoekers gehuisvest worden in hotels. De reactie daarop was waarom eigen burgers niet gehuisvest worden.
Als je je eigen volk in woningnood en armoede laat zitten en alles wat goed was in dit land laat uitwonen door buitelanders dan heb je gewoon geweigerd je primaire taak te doen. Dat is het duidelijkst bij de asielzoekers en de islamisering,die inderdaad een enorme belasting voor de huisvesting, zorg, onderwijs, etc. etc. vormen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:33 schreef probeer het volgende:
[..]
Fijn dat je de ware motivatie van de PVV-stemmers weergeeft; asielzoekers.
En hej, moeten ze zelf weten hoor, het is hun stem. Ik ben het er persoonlijk niet mee eens, maar daar hebben de PVV-stemmers logischerwijs geen enkele oren naar.
Maar de PVV-stemmers hebben niet op de PVV gestemd omwille van huisvesting, zorg, onderwijs, etc etc. Nope. Puur en alleen om de asielzoekers en islam.
Is dat al gepubliceerd dan? Ik herinner me een publiciteitsoffensief maar toen ging men alvast praten over het onderzoek dat nog niet af was want het was blijkbaar te urgent om te melden dat moslims echt niet op de PVV hadden gestemd. Ze hadden daartoe zelfs nieuwe controlegroepen gevonden van niet islamitische Noord-Afrikanen.quote:Het nationaal kiezersonderzoek bevestigt dat.
Bekijk het zo. Laat ze het proberen. Mensen zijn er hier zo van overtuigd dat het niks gaat worden. Dan hoef je je er ook niet druk om te maken (niet specifiek naar jou) dus, het falen komt dan vanzelf naar boven. Kunnen de partijen die wel kundig zijn daarna laten zien dat het onder hun veel beter is.quote:
Ach is een boomer.quote:
Nee hoor als dit kabinet snel valt gaat Wilders naar 50+ zetels.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Bekijk het zo. Laat ze het proberen. Mensen zijn er hier zo van overtuigd dat het niks gaat worden. Dan hoef je je er ook niet druk om te maken (niet specifiek naar jou) dus, het falen komt dan vanzelf naar boven. Kunnen de partijen die wel kundig zijn daarna laten zien dat het onder hun veel beter is.
En als het onder deze regering toch opeens beter gaat is dat ook een win voor iedereen.
Win win dus
Onzin. Wilders werd groot met zijn campagne Milders. Asielzoekers en islam lagen daardoor in de ijskast.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:33 schreef probeer het volgende:
[..]
Fijn dat je de ware motivatie van de PVV-stemmers weergeeft; asielzoekers.
En hej, moeten ze zelf weten hoor, het is hun stem. Ik ben het er persoonlijk niet mee eens, maar daar hebben de PVV-stemmers logischerwijs geen enkele oren naar.
Maar de PVV-stemmers hebben niet op de PVV gestemd omwille van huisvesting, zorg, onderwijs, etc etc. Nope. Puur en alleen om de asielzoekers en islam.
Het nationaal kiezersonderzoek bevestigt dat.
Die Milders shit kwam pas na de verkiezingen, toen er opeens zicht was op een kabinet over rechts en de PVV niet te extreem voor de VVD en NSC mocht zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:34 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Onzin. Wilders werd groot met zijn campagne Milders. Asielzoekers en islam lagen daardoor in de ijskast.
De gemiddelde PVV stemmer zal asielzoekers of buitenlanders niet haten. Maar zal wel boos zijn en op Wilders als tegenstem stemmen omdat ze dagelijks de informatie gefeed krijgen door media zoals De Telegraaf of social media zoals FOK! dat ze asielzoekers alles krijgen.
De cynische grap die er nu gemaakt wordt is dat je beter je paspoort kan weggooien en je aanmelden als asielzoeker
Die mensen zijn vooral heel bang dat het wel wat wordt, dat het niet allemaal maar natuurkrachten zijn die ons overkomen zijn maar gevolg van beleid, dat de verkiezingsuitslag wel verschil kan maken.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Bekijk het zo. Laat ze het proberen. Mensen zijn er hier zo van overtuigd dat het niks gaat worden. Dan hoef je je er ook niet druk om te maken (niet specifiek naar jou) dus, het falen komt dan vanzelf naar boven. Kunnen de partijen die wel kundig zijn daarna laten zien dat het onder hun veel beter is.
vol = volquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:54 schreef probeer het volgende:
[..]
Die Milders shit kwam pas na de verkiezingen, toen er opeens zicht was op een kabinet over rechts en de PVV niet te extreem voor de VVD en NSC mocht zijn.
Verder staat het PVV verkiezingsprogramma bomvol met gezeik tegenover asielzoekers en de Islam.
Lachen als een boer met kiespijn inderdaad, eigenlijk doodsbang dat ze de hele rit gaan uitzitten.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die mensen zijn vooral heel bang dat het wel wat wordt, dat het niet allemaal maar natuurkrachten zijn die ons overkomen zijn maar gevolg van beleid, dat de verkiezingsuitslag wel verschil kan maken.
prima tochquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:54 schreef probeer het volgende:
[..]
Verder staat het PVV verkiezingsprogramma bomvol met gezeik tegenover asielzoekers en de Islam.
Ligt er dan nogal aan waarom het kabinet zo snel valt.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nee hoor als dit kabinet snel valt gaat Wilders naar 50+ zetels.
eensquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nee hoor als dit kabinet snel valt gaat Wilders naar 50+ zetels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |