abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:48:38 #176
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_213568249
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:46 schreef Troel het volgende:
Joost zelf? (https://twitter.com/joost_kleinn) op X:

[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Nee toch?

Edit: mosterdpost :')
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 15 mei 2024 @ 11:48:48 #177
163650 Greys
pi_213568253
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:46 schreef Troel het volgende:
Joost zelf? (https://twitter.com/joost_kleinn) op X:

[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Nee want dat zelfde account had gister nog dit als bio. Fan account stond er. En kocht daarna een vinkje waarschijnlijk.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:48:48 #178
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_213568254
quote:
99s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:42 schreef Nizno het volgende:

[..]
van mij had dat pinopak niet gehoeven. Maar ja als hij zich prettiger voelde om in een pinopak er te staan dan zonder is dat ook prima.

Enige staging wat ik echt niets vond was dat van Engeland. Een darkroom in de Gaybar was nog minder ranzig dan dat beeld.
Let maar op, volgend jaar loopt iedereen in een Pinopak. En ja, VK was ook nog eens enorm vals, al was de studio versie van het lied niet slecht. Maar visueel was het deels interessant met die kubus.

Ik zou Valensia een keertje sturen, maar het blijft eeuwig zonde dat Europapa de climax niet kreeg die het verdiende. Het perfecte songfestivallied uit Nederland.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:48:50 #179
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213568255
quote:
99s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:48 schreef Nizno het volgende:

[..]
morele winnaar 2024
Nep account
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 15 mei 2024 @ 11:49:20 #180
163650 Greys
pi_213568260
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:48 schreef Troel het volgende:

[..]
Elyanna is een palestijnse zangeres. Maar dat verklaart waarschijnlijk wel waarom ik verder niets kon vinden inderdaad. Ik ga de tweet weghalen ;)
Altijd even door een timeline scrollen, zegt vaak al wel genoeg. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:49:58 #181
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213568261
Jongens niet zo makkelijk trappen in dat soort online grappen, iedereen kan tegenwoordig een blauwe vink kopen.
pi_213568263
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:39 schreef Lt.Bookman het volgende:
Een week geleden maakten we ons hier nog vooral druk om de staging. Ik ook. Na de gelekte beelden was ik heel kritisch, maar als ik de act nu terugkijk kan ik alleen maar concluderen dat het op wat kleine puntjes na wel heel goed is gedaan. Het is echt, samen met Ierland, de meest memorabele staging geworden.

Wat vinden jullie ervan, zo bijna een week later?

Het was gewoon allemaal écht leuk en helemaal Joost. Ik maakte me in het begin zorgen om Appie als vogel, maar zelfs dat vond ik leuk in de act. Op de een of andere manier was het niet storend en paste het er wel bij?

En wat ik misschien nog wel het ergste vind is dat wij ons hier zo druk maakte om de daling bij de bookies na de repetities, terwijl dit een jaar bleek te zijn waarin de bookmakers niet bij het rechte eind zaten.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 15 mei 2024 @ 11:51:39 #183
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213568278
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:48 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Let maar op, volgend jaar loopt iedereen in een Pinopak. En ja, VK was ook nog eens enorm vals, al was de studio versie van het lied niet slecht. Maar visueel was het deels interessant met die kubus.

\
ik had het bewust alleen over de staging van de nummers. over de toonsoorten heb ik weinig mening

>:)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:53:54 #184
35189 Troel
scherp en bot
pi_213568295
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:49 schreef Momo het volgende:
Jongens niet zo makkelijk trappen in dat soort online grappen, iedereen kan tegenwoordig een blauwe vink kopen.
Ah, maar die blauwe vink is niet zo leuk als die andere blauwe vogel.

Heb de tweets verwijderd :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213568345
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:41 schreef Eurochacha het volgende:

[..]
Sorry ik kan hier nog steeds niet naar kijken hahaha
Ik wilde de finale niet kijken, maar mijn kind heeft me overgehaald. Die had zich daar al maanden op verheugd en was al zo verdrietig door de diskwalificatie van Joost. Dus we hebben wel gekeken, maar toen Israël aan de beurt was zijn we weggezapt en hebben we de halve finale van Joost opgezet op YouTube. Dat gaf wel even een klote gevoel eigenlijk. Hebben we hem nog een tweede keer gedaan en toen halverwege Litouwen weer ingeschakeld.
pi_213568347
quote:
Een week geleden maakten we ons hier nog vooral druk om de staging. Ik ook. Na de gelekte beelden was ik heel kritisch, maar als ik de act nu terugkijk kan ik alleen maar concluderen dat het op wat kleine puntjes na wel heel goed is gedaan. Het is echt, samen met Ierland, de meest memorabele staging geworden.

Ik vind het optreden fantastisch en het wordt ook elke keer als ik er naar kijk beter. De zang is eigenlijk het enige minpunt. De contrasten zijn groot: de haast lieve presentatie van Joost Klein en de cliché-songefestivalgebaartjes in de camera tegenover de muziek die zeer atypisch is voor het songfestival, de serieuze ondertoon tegenover de over-the-top opening en het knalfeest dat muzikanten en publiek er samen van maken. Wat een energie, wat een feest, wat een ode aan het songfestival eigenlijk. Zo jammer dat het zo gelopen is, het zou een ware hymne zijn geworden. Maar misschien zit dat laatste nog wel in het vat.
pi_213568385
quote:

Niks mis mee, alleen de verwachtingen werden iets te ver omhoog geschroefd . _O- Maanlanding, proces, stukjes uit het optreden werden weg gelaten en nog wel wat dingen) Achteraf denk ik dat Joost dit wel had kunnen winnen met deze vibe en energie hij had de gunfactor
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 12:11:40 #188
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_213568492
quote:

Ik vond het echt een BIZAR gaaf optreden. Zoveel beter dan al het andere wat ik heb gezien. Niet normaal gewoon. Zang iets minder maar dat is een detail. Meest finalewaardige ooit!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_213568516
Had hem al in NWS gepost, maar misschien ook interessant hier:

quote:
Niet alleen Songfestival-baas beslist: zeker 15 partijen betrokken bij diskwalificatie van Joost Klein

De beslissing om Joost Klein (26) te diskwalificeren op het Eurovisiesongfestival was unaniem en werd genomen door 15 vertegenwoordigers van verschillende deelnemende omroepen. In tegenstelling tot wat het publiek denkt, lag het besluit dus niet alleen in handen van directeur Martin Österdahl, schrijft het Zweedse ‘Aftonbladet’.

In een verklaring van de European Broadcasting Union, de organisatie achter het Songfestival, staat dat de diskwalificatie van Joost Klein samen met 15 vertegenwoordigers van verschillende andere omroepen is genomen.

De Zweedse krant ‘Aftonbladet’ meldt dat de beslissing om de Nederlandse inzending uit te sluiten niet alleen door Eurovisiedirecteur Martin Österdahl werd genomen. “De beslissing werd gesteund door het adviesorgaan van het festival en de Raad van Bestuur van de EBU,” klinkt het. Die groep bestaat uit diverse vertegenwoordigers van de verschillende omroepen die aangesloten zijn bij de EBU.

Zeker 15 van hen waren betrokken bij de beslissing om Klein te diskwalificeren, waaronder voorzitters, delegatieleiders, producenten en experts. Concreet gaat het om betrokkenen uit onder meer Frankrijk, Italië, Zweden, Oekraïne, het Verenigd Koninkrijk, Litouwen, Zwitserland, Bulgarije, Portugal en Duitsland. Boven deze referentiegroep staat het topmanagement van de EBU, en daarboven bevindt zich het bestuur van de gehele organisatie.

Steeds meer details
Ondertussen blijven er steeds meer details opduiken over het incident tussen Joost Klein en een cameravrouw backstage bij het Songfestival. Volgens informatie van ‘Aftonbladet’ heeft Klein zich na het voorval uitgebreid verontschuldigd. Eerder werd al bekend dat de zanger heeft toegegeven een vuistbeweging richting de cameravrouw te hebben gemaakt. Volgens het hoofd van de Zweedse politieafdeling die het onderzoek voerde, zal de zaak waarschijnlijk begin juni naar het Openbaar Ministerie gaan.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_213568532
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:13 schreef Tekaschi het volgende:
Had hem al in NWS gepost, maar misschien ook interessant hier:
[..]

Was hier ook gepost, niet vreemd dat de medewerkers het eens zijn met de Directeur.
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:14:58 #191
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_213568534
quote:
99s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:42 schreef Nizno het volgende:

[..]
van mij had dat pinopak niet gehoeven. Maar ja als hij zich prettiger voelde om in een pinopak er te staan dan zonder is dat ook prima.

Enige staging wat ik echt niets vond was dat van Engeland. Een darkroom in de Gaybar was nog minder ranzig dan dat beeld.
Ook dat pinopak scheen een dubbele lading te hebben
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:16:32 #192
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213568550
quote:
Wat was die lading dan? Ik snap al die boodschappen niet hoor

-edit- gefixte link
Niks mis mee dus, denk ik?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:19:55 #193
35189 Troel
scherp en bot
pi_213568579
quote:
Ik wist niet dat dat de betekenis was, maar als dat inderdaad de achterliggende gedachte was, dan is dat wel een mooie O+

(Neem aan dat dat soort vogeltjes loslaten niet geaccepteerd is :P )

[ Bericht 9% gewijzigd door Troel op 15-05-2024 12:29:05 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213568584
quote:

Meesterlijk optreden vol vrolijkheid. In deze tijd waarin mensen de grootst mogelijke diarree uit hun toetsenbord weten te toveren erg nodig ook.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 15 mei 2024 @ 12:22:41 #195
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213568609
quote:
alsnog
van mij had het niet gehoeven maar als hij zich er prima in voelde... fine by me
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:32:06 #196
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_213568759
quote:

Heb hem voor het eerst weer kunnen kijken na het debacle van zaterdag.

Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht, kippenvel op mijn armen en aan het einde moest ik weer janken.

Ik denk maar zo, Joost en team is nu groter dan dat ze ooit zouden zijn geweest als ze 2 of 3e zouden eindigen in de finale.

De DQ is zuur en onterecht, maar zijn carrière neemt nu echt wel een (blauwe) vogelvlucht ♡
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
pi_213568834
quote:

Ik moest het kijken op een tablet met een brakke internetverbinding dus vond het toen ik het zag een vrij matig optreden(maar wel heel tof).

Met het hele gedoe ben ik me gaan verdiepen in Joost Klein en zie ik nu iets totaal anders:

- Ik zie in het begin de artiest die het allergelukkigst is op het podium van alle eurovisie kandidaten tot nu toe, zodanig dat hij bijna niet meer kan zingen van geluk.
- Tegelijkertijd breekt hij (een beetje) op het eind, oftewel hij gaat enorm door allerlei emoties wat ik heel bijzonder vind.
- Ik zie een enorm sterke performance; ondanks, of juist door minimale middelen; maar het draagt je het hele nummer door.
- Vooral het shot dat de camera meedraait in het referein en je de hele zaal verlicht wordt en allemal "HEY" schreeuwen is echt een kippenvel moment; voor mij vergelijkbaar met de schijnwerper van Duncan Laurence.
- Verder is de energie uit de zaal huge. Ik zou eigenlijk wel graag een edit hiervan willen waar je alleen de crowd hoort; of op zijn minst het hele optreden opgenomen van een telefoon in de crowd, maar die ben ik nog niet tegenkomen.

Hoe dan ook; enorm energiek optreden; ongekend. Ik zou het hem graag live zien brengen een keer; krijgt ie van mij twaalf punten.
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:42:11 #198
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_213568866
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:14 schreef michiel_merk het volgende:

[..]
Was hier ook gepost, niet vreemd dat de medewerkers het eens zijn met de Directeur.
"De Nederlandse artiest heeft een medewerker aangevallen en we hebben besloten hem te diskwalificeren. Iemand die daar bezwaar tegen heeft?"

Die vertegenwoordigers van die omroepen waren er ook niet bij, dus als je dan als organisatie doet voorkomen alsof er overduidelijk een DSQ-waardige situatie heeft plaatsgevonden, is het idd niet raar dat er niemand tegenin gaat.

Persoonlijk vind ik het eigenlijk een enorm zwaktebod dat ze met een 'Maar hunnie vonden het ook'-argument aan komen zetten. In feite proberen ze de verantwoordelijkheid nu mede in de schoenen van die mensen te schuiven.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:43:15 #199
35189 Troel
scherp en bot
pi_213568875
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:42 schreef Jane het volgende:

[..]
"De Nederlandse artiest heeft een medewerker aangevallen en we hebben besloten hem te diskwalificeren. Iemand die daar bezwaar tegen heeft?"

Die vertegenwoordigers van die omroepen waren er ook niet bij, dus als je dan als organisatie doet voorkomen alsof er overduidelijk een DSQ-waardige situatie heeft plaatsgevonden, is het idd niet raar dat er niemand tegenin gaat.

Persoonlijk vind ik het eigenlijk een enorm zwaktebod dat ze met een 'Maar hunnie vonden het ook'-argument aan komen zetten. In feite proberen ze de verantwoordelijkheid nu mede in de schoenen van die mensen te schuiven.
Dit. Heel erg dit. Maar het is wel weer tekenend voor de EBU
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 12:47:15 #200
388664 crew  Dotteke
pi_213568898
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:42 schreef Jane het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ze echt wel te horen hebben gekregen wat er is gebeurd. Het zou wat zijn als je iemand gaat beoordelen of niets.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')