maar ze zitten daar in de ESF bubbel, hebben zij ook te horen gekregen hoe veel er gebeurd is buiten dit incident om?quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze echt wel te horen hebben gekregen wat er is gebeurd. Het zou wat zijn als je iemand gaat beoordelen of niets.
Allemaal vragen waar wij geen antwoord op weten of voorlopig zullen krijgen denk ikquote:Op woensdag 15 mei 2024 12:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar ze zitten daar in de ESF bubbel, hebben zij ook te horen gekregen hoe veel er gebeurd is buiten dit incident om?
Ik vind het te makkelijk om te stellen dat meerdere landen er mee eens waren. Je maakt als organisatie die beslissing. dat in die organisatie medewerkers van verschillende landen zaten doet er niet toe. de organisatie maakt de beslissing.
het klinkt nu alsof ze hun kon willen redden door te zeggen ja er zitten meerdere landen in de organisatie... dus we hebben bredere steun..
Nee, en het komt ook weer uit Aftonbladet, wat de spreekbuis van de EBU en SVT is. En aangezien dit niet zo lekker afstraalt op zowel het ESF als Zweden zelf, is het logisch dat ze de verantwoordelijkheid zo veel mogelijk proberen te verdelen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar ze zitten daar in de ESF bubbel, hebben zij ook te horen gekregen hoe veel er gebeurd is buiten dit incident om?
Ik vind het te makkelijk om te stellen dat meerdere landen er mee eens waren. Je maakt als organisatie die beslissing. dat in die organisatie medewerkers van verschillende landen zaten doet er niet toe. de organisatie maakt de beslissing.
het klinkt nu alsof ze hun kon willen redden door te zeggen ja er zitten meerdere landen in de organisatie... dus we hebben bredere steun..
Het klinkt steeds meer als indekken, al eerder met die enorme lijst met medewerkers komen, nu met alle landen die het er ook mee eens waren.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Dit. Heel erg dit. Maar het is wel weer tekenend voor de EBU
Het is echt een katterig gevoelquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:05 schreef vencodark het volgende:
Tjaaa, misschien was het allemaal wel volkomen terecht en balen we gewoon met z’n allen dat Joost zo’n uitglijer heeft gemaakt.
Inderdaad. Bovendien vergt het heel veel van een persoon om in zo'n situatie als een soort maverick - wellicht als enige - tegen de leiding in te gaan. Zeker als het jou (of in dit geval: jouw land) niet direct raakt. Talloze psychologische onderzoeken tonen dat aan. De meeste mensen leggen hun hoofd liever niet op een hakblok.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
Volgens mij denkt niemand dat er niets gebeurd is. Het gaat er vooral om of dit wel een 'rode kaart' waard was.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:05 schreef vencodark het volgende:
Tjaaa, misschien was het allemaal wel volkomen terecht en balen we gewoon met z’n allen dat Joost zo’n uitglijer heeft gemaakt.
Da's ook mijn favoriete shotquote:Op woensdag 15 mei 2024 12:38 schreef zatoichi het volgende:
Vooral het shot dat de camera meedraait in het referein en je de hele zaal verlicht wordt en allemal "HEY" schreeuwen is echt een kippenvel moment; voor mij vergelijkbaar met de schijnwerper van Duncan Laurence.
Never mind.quote:
Ik moet heel eerlijk zeggen da tik waarschijnlijk ook mijn nek niet uitgestoken had in zo'n situatie, los van het feit dat het voor mijn eigen land wellicht gunstiger zou zijn als er iemand niet meer mee zou doenquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Inderdaad. Bovendien vergt het heel veel van een persoon om in zo'n situatie als een soort maverick - wellicht als enige - tegen de leiding in te gaan. Zeker als het jou (of in dit geval: jouw land) niet direct raakt. Talloze psychologische onderzoeken tonen dat aan. De meeste mensen leggen hun hoofd liever niet op een hakblok.
Wat ik al zei... die vertegenwoordigers waren er niet bij en moeten dus afgaan op wat ze voorgelegd wordt door de directie. Ik vermoed dat hen net zoveel details verteld zijn als de EBU naar buiten heeft gebracht, dwz vrijwel geen. Alleen 'ongepast gedrag richting een medewerker' en hun zogenaamde 'zero tolerance policy'. Het is echt niet vreemd dat dan niemand zegt 'Hey wacht ff, wat is er dan precies gebeurd?'. Die vertegenwoordigers willen namelijk zelf ook niet te boek staan als 'lastig', want dat is slecht voor hun eigen positie. Zo werkt dat in heel veel bedrijven en andere situaties.
Er is een shot waarin ze heel even lijken te vliegen, vanaf de achterkant, ook heel tof.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:13 schreef Lt.Bookman het volgende:
Da's ook mijn favoriete shot![]()
[ afbeelding ]
En dus terecht.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Volgens mij denkt niemand dat er niets gebeurd is. Het gaat er vooral om of dit wel een 'rode kaart' waard was.
ja die lijst was ik aan het zoeken. dat dit bericht dus niet door dat avondblad verzonnen was maar vanuit ene bericht van de ebu zelf kwam in feite maar kan die lijst niet terug vindenquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het klinkt steeds meer als indekken, al eerder met die enorme lijst met medewerkers komen, nu met alle landen die het er ook mee eens waren.
Beetje schoolplein niveau.
Schat je ziet toch wel duidelijk dat dit Joost niet is?quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Dit is denk ik van de Koefnoen van Israel en niet Joost zelf.
Ja het is hem zelf.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:14 schreef Troel het volgende:
klopt dat is dat satirische programma daaroquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als ik geconcentreerd zou kijken wel, maar niet tijdens wogquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Schat je ziet toch wel duidelijk dat dit Joost niet is?
Een Belg die heel veel met Nederlanders omgaat. Dan krijg je dit denk ik.quote:
Dat er überhaupt twijfel kan bestaan of het Joost zelf is.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:21 schreef Nizno het volgende:
klopt dat is dat satirische programma daaro
wrom doe jij woggen?quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als ik geconcentreerd zou kijken wel, maar niet tijdens wog
zonder lenzen nu heb ik er ook wat moeite mee om scherp te stellen dus ben heel behulpzaam met gewoon iemand te helpenquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:23 schreef Za het volgende:
[..]
Dat er überhaupt twijfel kan bestaan of het Joost zelf is.![]()
Lang verhaal, niet geschikt voor hierquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
wrom doe jij woggen?
ik heb mn lenzen nog steeds niet in
Ja, Tobbe Ek. Ook diegene die Måneskin van drugsgebruik beschuldigde tijdens de persco na de finale in 2021, onterecht zo bleek.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:20 schreef Toposcoupe het volgende:
Overigens, die journalist met pet van Aftonbladet komt me erg bekend voor van het jarenlange volgen van het songfestival via dit forum. Is dat niet de man die als enige steeds kritiek had op de Nederlandse organisatie van het songfestival (in 2021, of wellicht al in 2020) en steeds deed alsof de Zweden alles beter deden? Ik kan me herinneren dat hij zich hier niet erg geliefd maakte.
Ik bedoel de man links.
En dat siert je.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:24 schreef Nizno het volgende:
zonder lenzen nu heb ik er ook wat moeite mee om scherp te stellen dus ben heel behulpzaam met gewoon iemand te helpen
Tobbe Ek is wel echt een sensatie journalist ja. Prive/Story niveauquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:24 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ja, Tobbe Ek. Ook diegene die Måneskin van drugsgebruik beschuldigde tijdens de persco na de finale in 2021, onterecht zo bleek.
Wraak voor ditquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt dat is dat satirische programma daaro
die was gisteren bij sbs shownieuws begreep ikquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Tobbe Ek is wel echt een sensatie journalist ja. Prive/Story niveau
Waar is de bron precies voor deze tweet? Hoe weten we dat ze dat 'refuses'? Dit is weer zo'n account met weinig volgers dat een vinkje gekocht heeft. Iedereen kan dit soort dingen verzinnen.quote:
daar zou zelfs ik wraak voor willen nemen, gepersifleerd worden door Sanne..quote:
Was ook al in een zoom met Aran bij Boulevard deze week. God wat zal z'n ego groeien.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
die was gisteren bij sbs shownieuws begreep ik
Los daarvan: dat is haar goed recht.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar is de bron precies voor deze tweet? Hoe weten we dat ze dat 'refuses'? Dit is weer zo'n account met weinig volgers dat een vinkje gekocht heeft. Iedereen kan dit soort dingen verzinnen.
Zijn we nu in het stadium beland dat er niks meer te melden is en dat we elke oetlullentweet hier gaan behandelen, nee toch alsjeblieft.![]()
ow dat was hem dus wel? dacht dat die geen petje op had.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Was ook al in een zoom met Aran bij Boulevard deze week. God wat zal z'n ego groeien.
Jawel maar we gaan nu allerlei dingen bespreken die volledig uit de lucht gegrepen zijn. Ik vind die tweet ook weer heksenjachterig.quote:
klopt.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:38 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik moest het kijken op een tablet met een brakke internetverbinding dus vond het toen ik het zag een vrij matig optreden(maar wel heel tof).
Met het hele gedoe ben ik me gaan verdiepen in Joost Klein en zie ik nu iets totaal anders:
- Ik zie in het begin de artiest die het allergelukkigst is op het podium van alle eurovisie kandidaten tot nu toe, zodanig dat hij bijna niet meer kan zingen van geluk.
- Tegelijkertijd breekt hij (een beetje) op het eind, oftewel hij gaat enorm door allerlei emoties wat ik heel bijzonder vind.
- Ik zie een enorm sterke performance; ondanks, of juist door minimale middelen; maar het draagt je het hele nummer door.
- Vooral het shot dat de camera meedraait in het referein en je de hele zaal verlicht wordt en allemal "HEY" schreeuwen is echt een kippenvel moment; voor mij vergelijkbaar met de schijnwerper van Duncan Laurence.
- Verder is de energie uit de zaal huge. Ik zou eigenlijk wel graag een edit hiervan willen waar je alleen de crowd hoort; of op zijn minst het hele optreden opgenomen van een telefoon in de crowd, maar die ben ik nog niet tegenkomen.
Hoe dan ook; enorm energiek optreden; ongekend. Ik zou het hem graag live zien brengen een keer; krijgt ie van mij twaalf punten.
ah oke... als je er geen eigen tekst bij zet lijkt het of je het eens bent met die tweet.. en dus de heksenjachtquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel maar we gaan nu allerlei dingen bespreken die volledig uit de lucht gegrepen zijn. Ik vind die tweet ook weer heksenjachterig.
Nouja, ik houd daar mijn mond over, want ik plaatste vandaag dus ook dingen die niet waar waren, dus tjaquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel maar we gaan nu allerlei dingen bespreken die volledig uit de lucht gegrepen zijn. Ik vind die tweet ook weer heksenjachterig.
De plaatselijke Richard of Raatgever inderdaad. Die schrijft wat de Zweedse onderbuik wil lezen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Tobbe Ek is wel echt een sensatie journalist ja. Prive/Story niveau
Ik snap het wel. Zonder nieuwtjes is dit alleen een topic waarin dezelfde discussie steeds opnieuw wordt gevoerd.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, ik houd daar mijn mond over, want ik plaatste vandaag dus ook dingen die niet waar waren, dus tja
vond die tweet van winnaar 2024 anders best oke, ook al was hij het niet zelf.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, ik houd daar mijn mond over, want ik plaatste vandaag dus ook dingen die niet waar waren, dus tja
Ja en je denkt goedbedoeld iets nieuws te kunnen toevoegen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Zonder nieuwtjes is dit een topic waarin alleen dezelfde discussie staat opnieuw wordt gevoerd.
maar die plaatste ik niet, dus dat vind ik minder ergquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
vond die tweet van winnaar 2024 anders best oke, ook al was hij het niet zelf.
en dat andere account, ach daar hebben we het gewoon niet over![]()
Das een gevalletje lenzen/wog/verzachtende omstandigheden
hahahahahaquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:38 schreef Troel het volgende:
[..]
maar die plaatste ik niet, dus dat vind ik minder erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |