quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
"Ik was echt een lul, hahahahaha, maar ik heb me echt ontwikkeld"quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tenenkrommend
Alleen de categorie needy smelt omdat ze eindelijk gezien worden
Van klootzak naar eikelquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
"Ik was echt een lul, hahahahaha, maar ik heb me echt ontwikkeld"
Ik wilde zeggen dat ik dit na het stappen doe maar, alsof ik dan handschoenen mee hebquote:
Ik had ze dan wel altijd mee, maar ben ze verloren zodra ik ze nodig hebquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat ik dit na het stappen doe maar, alsof ik dan handschoenen mee heb
Geef je dan de schuld aan je sapje en medicijnkast?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik had ze dan wel altijd mee, maar ben ze verloren zodra ik ze nodig heb
Ik las Hoeâhquote:
Nee ik neem dan gewoon verantwoordelijkheid voor mijn daden, want ik heb heel veel aan persoonlijke ontwikkeling gedaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geef je dan de schuld aan je sapje en medicijnkast?
Ik vind haar wel leuk qua persoonlijkheidquote:
Ik ben nog niet laaiend enthousiastquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Het zuiden is binnen
Graag goedkeuring van @:mizzezamy
Ja dat tarotkaartje kunnen trekken zou ik daar wel onder scharenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:43 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nee ik neem dan gewoon verantwoordelijkheid voor mijn daden, want ik heb heel veel aan persoonlijke ontwikkeling gedaan.
Quirky nerd look. Stukje Matildaquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Welke opticien verkoopt haar dit te grote montuur
Dat is iets andersquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Doe je iets met geloof?
- Ik doe meditatie
Misschien is de bril niet op sterkte, maar alleen voor de sier?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Welke opticien verkoopt haar dit te grote montuur
Bonita, leuk in de manegequote:
Arne (Oh Arne) Slot na een stilte retraitequote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Je vertelde over je sterke punten
Gozer hou op
Ik wil ook wel met Oh Arne voor een stilte retraitequote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Arne (Oh Arne) Slot na een stilte retraite
Inderdaad, dan houdt ie eindelijk z'n muil een keer.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel met Oh Arne voor een stilte retraite
Wel puur vriendschappelijk
Ik ben net zo gestoord wbt alles precies regelen en controle hebbenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Inderdaad, dan houdt ie eindelijk z'n muil een keer.
Dat wordt genieten dan als je allebei alles wil controleren. Stukje explosiefquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben net zo gestoord wbt alles precies regelen en controle hebben
Oh niet dominant ofzo. Ik iig niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat wordt genieten dan als je allebei alles wil controleren. Stukje explosief
Hij probeert zoiets denk ik:quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Dat meisje met bril wordt steeds mooier als je naar zo’n shot met wild haar hebt gekeken
Zou dat erotiserend werken als je dagenlang stil moet zijn?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hij probeert zoiets denk ik:
[ afbeelding ]
Ja vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou dat erotiserend werken als je dagenlang stil moet zijn?
M’n eigen levenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hoe doe je dan niet-dominant alles willen controleren?
#VRAGENVUUR
Dan moeten ze dit bij First Dates doenquote:
Akkoord.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
M’n eigen leven
Arne Oh Arne z’n leven bemoei ik me niet mee
Als bij mij maar alles goed en perfect is
Genoteerd @Cocoquote:
Arsenio Hall genotquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:53 schreef Felagund het volgende:
Deze jongeman lijkt een beetje op een van mijn collega’s.
Ben je dan niet extra vermoeid als je thuis komt van werk?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:53 schreef Felagund het volgende:
Deze jongeman lijkt een beetje op een van mijn collega’s.
Wel minder druk, vooral ook qua uitstraling. Zoveel heb ik ook niet met die collega te maken.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ben je dan niet extra vermoeid als je thuis komt van werk?
Minder druk scheelt wel. Uurtje is wel leuk, maar 8 uur per dag die energie is teveel voor me.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel minder druk, vooral ook qua uitstraling. Zoveel heb ik ook niet met die collega te maken.
Vandaag start je wel Google tochquote:
Op die Amsterdammers ga ik zo slechtquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:56 schreef Bugno3 het volgende:
"Oh wat leuk, ik mag het raaaaaden"
- Vjeze Fur, Het Mysterie van de Koude Schouder
Oei, ik had je niet smakeloos ingeschat eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op die Amsterdammers ga ik zo slecht
Alle 3
Groot hiphop liefhebber maar dit geneuzel lukt me nietquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:57 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Oei, ik had je niet smakeloos ingeschat eigenlijk.
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:56 schreef Sapstengel het volgende:
Zeg dan gewoon je leeftijd en ga niet dom lopen doen als je er niet tegen kunt. Sowieso dat gekut met leeftijd altijd, je zit niet in witness protection ofzo, zeg het gewoon.
Ik vind Ja Natuurlijk wel erg leuk. Daarvoor en daarna: not so much.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Groot hiphop liefhebber maar dit geneuzel lukt me niet
Kendrick of Drake?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Groot hiphop liefhebber maar dit geneuzel lukt me niet
Beide duhquote:
Mwah wel aardig. Maar heb altijd wel de neiging als iemand me gaat laten raden, om er gewoon 10 jaar bovenop te gooien.quote:
Expres of “per ongeluk”quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mwah wel aardig. Maar heb altijd wel de neiging als iemand me gaat laten raden, om er gewoon 10 jaar bovenop te gooien.
Nee expres. Vind dat laten raden zo irritant.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Doe je knoop dicht als je borsthaar zo zit
Nooit enig risico nemen in je levenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
28 en dan nu al de ANWB vibe
Sorry maar hier snap ik dan niks van
Luistert vast naar Susan en Freek
Zou je het aanraden?quote:
Bindingsangstje erbij. Snel soort van kilkken maar dan afstoten en dood laten bloeden.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Die twee jongens zijn mega enthousiast
Dan weet ik al hoe het zit
Ze zijn allebei enorm sociaal maar geen vonk ook al leek het zo
Had verwacht dat zij wel ijsliefhebber zou zijn. Bekertje B&J en dan lekker Netflix bingewatchen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Bloemetjesjurk is afgeknapt op de ijssalon
Deze dame bachata zien dansenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Bloemetjesjurk is afgeknapt op de ijssalon
Ze vindt hem een luie klootzakquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Had verwacht dat zij wel ijsliefhebber zou zijn. Bekertje B&J en dan lekker Netflix bingewatchen.
Ik Google even welke dans dat isquote:
Sfeertje is afgekoeldquote:
Ze heeft twee cum laude masters, dus valt wel mede denk ik.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Had verwacht dat zij wel ijsliefhebber zou zijn. Bekertje B&J en dan lekker Netflix bingewatchen.
AbelGodquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Check La Fama van Rosalía () en The Weeknd
Hey een mede Rosalía fanquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Check La Fama van Rosalía () en The Weeknd
Abel is TheWeekndquote:
Een van de zeldzame Nederlandse liedjes die ik leuk vindquote:
Dat soort zoetsappigheid is niet mijn smaakquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Jij bent per heden niet meer serieus te nemen.
En dan fan zijn van The Weeknd whahahaquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat soort zoetsappigheid is niet mijn smaak
Dat vertelt ze nu pas, keek jij vooruit?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:09 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ze heeft twee cum laude masters, dus valt wel mede denk ik.
R&B is primaquote:
Ok.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
R&B is prima
Spaanse of Zuid-Amerikaanse meuk moet je me niet mee lastig vallen
Zit veel verschil in haar nummers. Vind zelf El Mal Querer haar beste album. Motomami is best anders, veel meer reggaeton.quote:
Ik ook, ze (Abel) zijn trouwens weer begonnen.quote:
Fittie over Abel ipv Drake Kendrickquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:14 schreef Bugno3 het volgende:
Zangers met minder power in hun stem zijn niet te vinden. Gecastreerde versie van Michael Jackson en dat wil wat zeggen. Maar ieder zn ding.
Jep.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Die twee jongens zijn mega enthousiast
Dan weet ik al hoe het zit
Ze zijn allebei enorm sociaal maar geen vonk ook al leek het zo
Ben je daarom singlequote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jep.
Ik zou ook met iedereen dat uurtje volpraten en daarna niks nada noppes
Waar staat dat ik single ben?quote:
Hele avond meelezen en dan inhaken.quote:
Gelukkig getrouwd met 3 kinderen toch?quote:
In de Cayennequote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig getrouwd met 3 kinderen toch?
maar het is zo spontaanquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:47 schreef Joop_W het volgende:
Voor elkaar bestellen, ik zou absoluut niet akkoord gaan.
Ik ben geen aap.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja het is zo saai hier. Als je nu een leuk trucje doet ofzo komt er misschien volk
Zou zo een broertje kunnen zijn ja.quote:
Hij zocht een kok en schoonmaakster.quote:
En alvast een verzorgster voor het geval dat.quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij zocht een kok en schoonmaakster.
Door jou haken we aanquote:
Verkies je hem boven @Cocoquote:
die bezet nu de universiteitquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:37 schreef Bugno3 het volgende:
Jip wil alleen maar niet-mainstream zijn. Lekker vintage.
Users die na een mention aan komen rennenquote:
Ben jij van het wielrennen?quote:
Pick me-vibesquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Users die na een mention aan komen rennen
Voetballers > fitnessboysquote:
Scheer je ook je kuiten?quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
De edele wielersport is wel behoorlijk superieur ja.
Papzak genoteerdquote:
Akkoordquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik kan nu zwaar defensief reageren, maar dat is dus echt totaal niet zo.
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nee dat is voor proleten (bij mannen dan. Bij vrouwenin flink wat gevallen)
zo'n ring door de neus?quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nee dat is voor proleten (bij mannen dan. Bij vrouwenin flink wat gevallen)
Ben jij wel eens naar Lowlands geweest?quote:
Zekers.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben jij wel eens naar Lowlands geweest?
Favo optreden?quote:
Ben jij wel eens naar Lowlands geweest?quote:
Neen, ik ben/was meer van de electronische festivals, of losse concerten. Maar ik krijg het gevoel dat je heel graag wil vertellen wat jouw favo optreden op LL is geweest.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben jij wel eens naar Lowlands geweest?
Neequote:Op donderdag 16 mei 2024 19:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n hoge, in de bovenkant van je oor?
Ben jij we eens naar Lowlands geweest?quote:
Ik ben er nooit geweest.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:49 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Neen, ik ben/was meer van de electronische festivals, of losse concerten. Maar ik krijg het gevoel dat je heel graag wil vertellen wat jouw favo optreden op LL is geweest.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben jij we eens naar Lowlands geweest?
door deze post hoorde ik het ookquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:52 schreef Coco het volgende:
Ik verstond welkom in het First Aids restaurant
jij vloekt vaak ja ik nietquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
vloeken hoort er wel bij
@:kingroland graag je mening
Niet alleen bij het dansenquote:
Als je als vrouw dit aantrekt is dit wat je krijgt.quote:
Zie jij er onbrabants uit?quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Uiterlijk ook.
Brabant.
Dit kun je schriftelijk afdoen.
Ik vind Lonneke stereotype dommig Brabo. No thanks.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je als vrouw dit aantrekt is dit wat je krijgt.
Verder vind ik Lonneke wel leuk.
Ja ik wilde dit bad warm houden. Bedankt en Houdoe.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:54 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik vind Lonneke stereotype dommig Brabo. No thanks.
Hardlopend door het Vondelpark. Goeie eyecandy.quote:
Dit bad is warm genoeg voor jouw eerlijkheid.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik wilde dit bad warm houden. Bedankt en Houdoe.
"Ze" zeggen dat ik op hem lijk, HAHAquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hardlopend door het Vondelpark. Goeie eyecandy.
Ook lengte en body? DM staat altijd open.quote:
Komt eraan!quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook lengte en body? DM staat altijd open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |