Dat wordt genieten dan als je allebei alles wil controleren. Stukje explosiefquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben net zo gestoord wbt alles precies regelen en controle hebben
Oh niet dominant ofzo. Ik iig niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat wordt genieten dan als je allebei alles wil controleren. Stukje explosief
Hij probeert zoiets denk ik:quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Dat meisje met bril wordt steeds mooier als je naar zo’n shot met wild haar hebt gekeken
Zou dat erotiserend werken als je dagenlang stil moet zijn?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hij probeert zoiets denk ik:
[ afbeelding ]
Ja vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou dat erotiserend werken als je dagenlang stil moet zijn?
M’n eigen levenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hoe doe je dan niet-dominant alles willen controleren?
#VRAGENVUUR
Dan moeten ze dit bij First Dates doenquote:
Akkoord.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
M’n eigen leven
Arne Oh Arne z’n leven bemoei ik me niet mee
Als bij mij maar alles goed en perfect is
Genoteerd @Cocoquote:
Arsenio Hall genotquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:53 schreef Felagund het volgende:
Deze jongeman lijkt een beetje op een van mijn collega’s.
Ben je dan niet extra vermoeid als je thuis komt van werk?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:53 schreef Felagund het volgende:
Deze jongeman lijkt een beetje op een van mijn collega’s.
Wel minder druk, vooral ook qua uitstraling. Zoveel heb ik ook niet met die collega te maken.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ben je dan niet extra vermoeid als je thuis komt van werk?
Minder druk scheelt wel. Uurtje is wel leuk, maar 8 uur per dag die energie is teveel voor me.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel minder druk, vooral ook qua uitstraling. Zoveel heb ik ook niet met die collega te maken.
Vandaag start je wel Google tochquote:
Op die Amsterdammers ga ik zo slechtquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:56 schreef Bugno3 het volgende:
"Oh wat leuk, ik mag het raaaaaden"
- Vjeze Fur, Het Mysterie van de Koude Schouder
Oei, ik had je niet smakeloos ingeschat eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op die Amsterdammers ga ik zo slecht
Alle 3
Groot hiphop liefhebber maar dit geneuzel lukt me nietquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:57 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Oei, ik had je niet smakeloos ingeschat eigenlijk.
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:56 schreef Sapstengel het volgende:
Zeg dan gewoon je leeftijd en ga niet dom lopen doen als je er niet tegen kunt. Sowieso dat gekut met leeftijd altijd, je zit niet in witness protection ofzo, zeg het gewoon.
Ik vind Ja Natuurlijk wel erg leuk. Daarvoor en daarna: not so much.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Groot hiphop liefhebber maar dit geneuzel lukt me niet
Kendrick of Drake?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Groot hiphop liefhebber maar dit geneuzel lukt me niet
Beide duhquote:
Mwah wel aardig. Maar heb altijd wel de neiging als iemand me gaat laten raden, om er gewoon 10 jaar bovenop te gooien.quote:
Expres of “per ongeluk”quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mwah wel aardig. Maar heb altijd wel de neiging als iemand me gaat laten raden, om er gewoon 10 jaar bovenop te gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |