Dat lijkt mij niet de bedoeling van dit spelquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:27 schreef DJMO het volgende:
Ik had ook Google lens nodig om hem te vinden hoor
Staat dat ergens in de spelregels?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:49 schreef APK het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet de bedoeling van dit spel
In de OP van dit spel staat niet dat het niet mag, en ook niet in de opgave van Het Parool niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:49 schreef APK het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet de bedoeling van dit spel
Reijnier Vinkeleskadequote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:53 schreef DJMO het volgende:
bovenstaande opgave is natuurlijk volkomen kul. Maar voor de diehards heb ik een opgave van het Parool:
[ afbeelding ]
Zelf heb ik hem al gevonden, maar weten jullie ook waar dit is?
quote:Op zondag 2 maart 2025 07:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lijkt niet je sterkste punt te zijn he?
Misschien dat het antwoord dan een keer niet weer meer dan een week op zich laat wachten zodat we een beetje door kunnen spelen.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:40 schreef Rob het volgende:
Alleen een ei heeft het niet door n weet het niet te vinden (denk ik)
[duurt lang]quote:Op maandag 3 maart 2025 07:10 schreef PPL het volgende:
[..]
Misschien dat het antwoord dan een keer niet weer meer dan een week op zich laat wachten zodat we een beetje door kunnen spelen.
Europapaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:44 schreef Rob het volgende:
[..]
[duurt lang]
IJdoornlaan
Nieuw kiekje:
[ afbeelding ]
Jammer dat het zo lang moest duren.. Even proberen wat leven er in te blazen.quote:
Ha, ik had deze gezien maar kwam mij niet bekend voor. Pas toen ik van de week weer hier keek kende ik het toch ergens van: Precies in de Kerstomaatplantsoen woont iemand die ik kenquote:Op zaterdag 12 april 2025 10:08 schreef Rob het volgende:
[..]
Jammer dat het zo lang moest duren.. Even proberen wat leven er in te blazen.
Oplossing:
Willem Leevendstraat
Nieuwe opgave:
[ afbeelding ]
Dus toch. Zocht het wel in die straat, maar kon de juiste pinpoint niet vinden. (zat mobiel en weinig tijd om goed te zoeken)quote:Op zondag 20 april 2025 15:47 schreef stokj het volgende:
Precies in de Kerstomaatplantsoen woont iemand die ik ken
Ik krijg weer een imgur error ipv van een plaatjequote:Op zondag 20 april 2025 15:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha, ik had deze gezien maar kwam mij niet bekend voor. Pas toen ik van de week weer hier keek kende ik het toch ergens van: Precies in de Kerstomaatplantsoen woont iemand die ik ken
Nieuwe opgave:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 april 2025 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik krijg weer een imgur error ipv van een plaatjeLukt het hiermee wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Wat mij betreft niet.quote:
Lukt mij ook niet, maar het klopt.quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:36 schreef PPL het volgende:
Lijkt wel heel erg op de Amsteldijk, ergens onder de Rozenoordbrug. Lukt mij niet helemaal goed te pinpointen via Google Maps.
In en oogopslag wist ik waar het was. Vroeger zat aan de overzijde de Victoria? bios. en achteruitkijkend van de foto de Tjoklat fabriekquote:Op donderdag 15 mei 2025 16:50 schreef PPL het volgende:
Wanneer er aanknopingspunten zijn wil ik wel eens op zoek gaan, maar ik ken verre van elk (willekeurig) straatje, pleintje of parkje. Dan haak ik af. Deze opgave vond ik echt leuk al zei het mij niet zo snel iets op het eerste gezicht. Maar hoeveel viaducten over breed water met gescheiden rijstroken hebben we nu helemaal? Ik zat eerst bij de bruggen bij de Nieuwe Meer en heb vanaf daar eerst de ringweg afgezocht.
Om het even compleet te maken → Google Earth
Deze zou ook moeten lukken: ook als je er niet elke dag komt zitter er genoeg aanwijzingen in om op zoektocht te gaan.
[ afbeelding ]
Doe je nu ook een nieuwe ? Of wacht je op iemand anders ?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:35 schreef Rob het volgende:
[..]
In en oogopslag wist ik waar het was. Vroeger zat aan de overzijde de Victoria? bios. en achteruitkijkend van de foto de Tjoklat fabriek
Ik doe wel een nieuwe.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 02:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe je nu ook een nieuwe ? Of wacht je op iemand anders ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |