Leuke Kerstverwijzing met het gebouw rechts.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:58 schreef Rob het volgende:
Achter Oosteinde
Nieuwe opgave:
[ afbeelding ]
Ach de spelers hier hebben wel hardere noten gekraakt met de opgaven.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:17 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Leuke Kerstverwijzing met het gebouw rechts..
Vooralsnog ben ik woest enthousiast.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:18 schreef Rob het volgende:
[..]
Ach de spelers hier hebben wel hardere noten gekraakt met de opgaven.
Dus ik denk dat dit ook wel goed komt
Ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vooralsnog ben ik woest enthousiast.
quote:Op donderdag 5 december 2024 15:17 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Leuke Kerstverwijzing met het gebouw rechts..
quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2024 09:09 schreef Jappie het volgende:
Is er dan niemand die aan de vishaak wil bijten ?
Deze was op dezelfde manier herkenbaar aan de dwarsstraat (zeilstraat) op het eind als die met het eind van de brug over de Amstel een paar opdrachten geleden.quote:
In het hoekpand rechts (huisnummer 11) heb ik 3 jaar op de 1e etage gewoond.quote:Op zondag 15 december 2024 09:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Deze was op dezelfde manier herkenbaar aan de dwarsstraat (zeilstraat) op het eind als die met het eind van de brug over de Amstel een paar opdrachten geleden.
Anyway..de Baarsstraat dus.
kan me wel voor de kop slaan.quote:Op zondag 15 december 2024 09:57 schreef Jappie het volgende:
Deze was op dezelfde manier herkenbaar aan de dwarsstraat (zeilstraat) op het eind als die met het eind van de brug over de Amstel een paar opdrachten geleden.
Anyway..de Baarsstraat dus.
Wat zoek jequote:
quote:
Jij bent dus aan de beurt @PPLquote:Op maandag 16 december 2024 13:49 schreef PPL het volgende:
Als ik via Google Maps brug 420 met dát uitzicht opzoek, dan zie ik linksboven de naam van de laan naar links.
Die van de alternatieve vierdaagse?quote:Op donderdag 19 december 2024 14:08 schreef PPL het volgende:
Nou... op naar de eindejaarsfeesten dan maar.
[ afbeelding ]
Oplossing: Buiksloterdijkquote:Op donderdag 19 december 2024 14:08 schreef PPL het volgende:
Nou... op naar de eindejaarsfeesten dan maar.
[ afbeelding ]
Geen idee welke steeg. Kom daar natuurlijk nooit.quote:
Waar kom je nooitquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Geen idee welke steeg. Kom daar natuurlijk nooit.
quote:
Doe je deze nou alleen om mij te pesten? #kutbrugquote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:34 schreef Rob het volgende:
[..]
Lang genoeg geduurd!
Denkelijk te makkelijk
Stadhouderskade vanaf Oosteinde
Nieuwe opgave:
[ afbeelding ]
Ja wat jij zegtquote:
ja dat is zo.quote:
Hmm. Ik zie geen geel. Geen spot dusquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:10 schreef Rob het volgende:
Oplossing:
Nieuwe Utrechtseweg
[..]
Ja daag.. Dat is te makkelijk
NIEUWE OPGAVE:
[ afbeelding ]
Ik had ook Google lens nodig om hem te vinden hoorquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:51 schreef casita het volgende:
Nee deze weet ik niet, weet wel op de oudezijds voorburgwal wat nu de Grand is vroeger stadhuis, ook zo een mooie gevel heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |